Jump to content
Shipfriends

Θα τα ξαναδούμε εδώ? (HS2 & HS3)


Θα ξαναδουμε στο Αιγαιο τα Highspeed 2 & 3  

1 member has voted

  1. 1. Θα ξαναδουμε στο Αιγαιο τα Highspeed 2 & 3

    • Ναι, θα ληξει η ναυλωση και θα γυρισουν
      9
    • Οχι, θα ενεργοποιηθει η option αγορας και θα αντικατασταθουν απο μεγαλυτερα
      10
    • Οχι, θα ενεργοποιηθει η option αγορας και δε θα αντικατασταθουν
      19

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

Για να δουμε τι πιστευουν οι αγαπητοι συναδελφοι. Θα ξαναδουμε ποτε εδω τα ΧΣ2 και 3? Η θα μας φυγουν και αντε γεια. Και επισης θα ερθουν αντικαταστατες? Η θα κλαιμε παλι το Πασχα και το καλοκαιρι που δε θα βρισκουμε εισιτηρια :D

Link to comment
Share on other sites

Πιστέυω πως τουλάχιστον το ΙΙ πολύ δύσκολά να το ξαναδούμε, το ΙΙΙ το θεώρω δύσκολο... Νομίζω πως πέρασε πλέον η μπογιά τους για το Αιγαίο με ποικίλους λόγους όπως το κόστος των καυσίμων κλπ....

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,καλή χρονιά σε όλους.Μην ξεχνάμε και τις μηχανικές τους βλάβες που παρουσιάζονταν κατα καιρούς,την μικρή τους χωρητικότητα και την χαμηλή τους ταχύτητα σε σχέση με τα Ηighspeed 4 και 5.Θα ήθελα όμως να τα ξαναδώ να ταξιδεύουν στην Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω οτι τελικα δεν προκειται να γυρισουν πισω,τουλαχιστον το HS2 που ειναι ηδη κατω.Εκτος και αν βγαλει κανα μηχανικο προβλημα οπως αυτα που το ταλαιπωρησαν το καλοκαιρι πραγμα που θα κανει ισως τους ναυλωτες να κανουν πισω

Και επειδη οι καιροι ειναι δυσκολοι για νεες αγορες δεν βλεπω να αντικαθιστανται απο νεα.Το πολυ πολυ να παρουνε το ΧΙΟΣ και να το φερουνε Κυκλαδες:P

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά αδιαφορώ.

Είτε για το αν τα πάνε καλά εκεί που βρίσκονται, είτε αν θα μείνουν εκεί, είτε για το αν θα ξαναγυρίσουν. Η μάλλον..... για το αν θα ξαναγυρίσουν, ενδιαφέρομαι. Θα προτιμούσα να μείνουν εκεί. Όσο λιγότερο "κίτρινο" το Αιγαίο, ίσως χειρότερο για τους επιβάτες (και το τονίζω το "ίσως"), αλλά απείρως καλύτερα για εμένα και την -όποια- καραβολατρική αισθητική μου.

Σημ. Βλέποντας το καινούργιο θέμα, στην αρχή σκέφτηκα αυτήν την αδιαφορία μου να την δείξω απλά μη συμμετέχοντας σε αυτό. Κατόπιν όμως θεώρησα ότι καλό είναι να ακούγονται όλες οι γνώμες, είτε θετικές είτε αρνητικές. Όπως επίσης χρήσιμο θεωρώ θα ήταν, να υπήρχε στην δημοσκόπηση και μία τέταρτη επιλογή. :);)

Link to comment
Share on other sites

Αν δε βγάλουν προβλήματα αμφιβάλλω ότι θα τα ξαναδούμε. Προσωπικά δε με πειράζει, αν και θα με στεναχωρήσει η αποδρομολόγηση του Χίος από το Βόρειο Αιγαίο, που το βλέπω να μετακομίζει νοτιότερα, ώστε το Μύκονος να αφιερωθεί στις Κυκλάδες.

Παρά τα γραφόμενα στον ειδικό και μη Τύπο, εξακολουθώ να πιστεύω (όχι ότι νοιάζει κανέναν) ότι ο όμιλος δεν έχει καταλήξει τι θέλει να κάνει με την HSW. Εντύπωση μου είναι ότι την αγόρασε για να μην την έχει ανταγωνιστή.

Link to comment
Share on other sites

Όσο λιγότερο "κίτρινο" το Αιγαίο, ίσως χειρότερο για τους επιβάτες (και το τονίζω το "ίσως"), αλλά απείρως καλύτερα για εμένα και την -όποια- καραβολατρική αισθητική μου.

Αν δύο πλοία με μεταφορική δυνατότητα 5.000 επιβατών ημερησίως, με άψογους ξενοδοχειακούς χώρους και ικανοποιητική ταχύτητα λείψουν από τις Κυκλάδες, φαντάζομαι πως θα πρόκειται για μια σαφώς δυσμενή εξέλιξη τόσο για τους επιβάτες και για τα νησιά. Συνεπώς σέβομαι την αισθητική σου, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω το υπόλοιπο μέρος του συλλογισμού σου.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι νομιζω οτι δε θα τα ξαναδουμε αλλα αυτο ισως ειναι για καλο (του επιβατη και οχι του καραβολατρη) Εχω την αισθηση οτι θα αντικατασταθουν απο μεγαλυτερα (και λιγο ταχυτερα) :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

μαλλον μετα απο 10 χρονια, ηρθε η ωρα της ξενιτίας και της αλησμονιάς για τα 2 HS. τωρα για το αν θα αντικατασταθουν; πιστευω πως ναι. εχουν ενα δικο τους κοινο ολα αυτα τα χρονια και (υποθετικα μιλαω) η HSW εχει σκοπο να μην τα αντικαταστησει, σιγουρα το κενο θα το καλυψει αλλος.

Link to comment
Share on other sites

Αυτές οι εκλογές μυρίζουν μπαρούτι/flame war συμβατικών vs. HS. :D Και γιατί να το κρύψουμε άλλωστε, τα Auto Express αποτελούν μια αξιόπιστη/προσοδοφόρα λύση στις Κυκλάδες για τους greek operators :P Κατά την ταπεινή μου άποψη, μπορεί να δούμε νέα HS, ουχί νεότευκτα απαραίτητα, με λογικές καταναλώσεις καυσίμων...

Link to comment
Share on other sites

Μα εγω δεν ανοιξα θεμα με το σκεπτικο του πολεμου ;)

Ολοι εχουμε δηλωσει τις προτιμησεις μας λιγο πολυ.

Μια εκτιμηση ζητησα απο τον καθενα τι πιστευει οτι θα γινει στο τελος.

Αλλο τι μας αρεσει η τι ΘΑ ηθελε ο καθενας

Link to comment
Share on other sites

Και όλα αυτά τα έψαξα, καθώς είχα την απορία: πόση πια κίνηση υπάρχει χειμωνιάτικα για να ναυλώσει κάποιος ένα καλό και μάλλον ακριβούτσικο ταχύπλοο…και μάλιστα να ακούγεται και για δεύτερο? Και τι θα γίνει μετά? Θα δουλέψει τον χειμώνα και το καλοκαίρι (την υψηλή περίοδο) θα φύγει? Μάλλον όχι…θα έλεγα. Πιθανότερο να είναι ναύλωση που, εάν πάει καλά η δουλειά, θα μετατραπεί σε πώληση. Λογικό δεν είναι?
Πάντως, αφότου είδα ότι το πλοίο το ναύλωσε η Comarit, πιστεύω ότι θα το στηρίξει στη νέα γραμμή και νομίζω ότι και οι Μαροκινοί επιβάτες θα το στηρίξουν. Δεν ξέρω εάν θα πάει και το HS3, αλλά νομίζω ότι το HS2 δύσκολα θα επιστρέψει πάλι στην Ελλάδα.
Κατ΄αρχήν πιστεύω ότι από την στιγμή που υπάρχει option αγοράς...δεν θα επιστρέψουν...εάν βεβαίως πάνε όλα καλά στις νέες τους γραμμές. Και πιστεύω ότι δεν πρόκειται να αντικατασταθούν πάλι από ταχύπλοα, καθώς δεν βλέπω τον λόγο κάποιος να δίνει 2 πλοία που τα ξέρει και τα έχει στρώσει...να αρχίσει να ψάχνεται πάλι από την αρχή.

Αντίθετα...βλέπω μεταδρομολογήσεις. Το ΜΥΚΟΝΟΣ στη Σύρο-Μύκονο-Ικαρία-Σάμο και το ΧΙΟΣ στην Παροναξία. Και μετά την αποχώρηση του AQUA από τη Ραφήνα...αρχίζω να βλέπω τον Πήγασο στην θέση του.

Εγώ έχω ήδη ψηφίσει, ως ανωτέρω. Απλώς θέλω να συμπληρώσω ότι συμφωνώ με τον Ορέστη. Προσωπικά δεν μου αρέσουν τα ταχύπλοα, αλλά σαφέστατα μπορούν να απορροφήσουν την ζήτηση αιχμής...και βεβαίως θα λείψουν ως μεταφορικά μέσα (όχι σαν πλοία:D). Νομίζω όμως με κάποιες μεταδρομολογήσεις (ίσως και με κανένα συμβατικούλι;)) μπορούν να καλυφθούν τα κενά. Εξάλλου και η φετινή σαιζόν δεν προβλέπεται και η καλύτερη. Και μη ξεχναμε ότι στις Κυκλάδες προστέθηκαν και τα ταχύπλοα της ASL. Ουδείς λοιπόν αναντικατάστατος:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Και εγω πιστευω οτι δυσκολα θα τα ξαναδούμε στις θαλασσες μας και αυτο θα ειναι ήττα για την Ελληνικη ακτοπλοια.

Ειτε μας αρεσει ειτε οχι τα HIGH SPEED, πρωτα εφεραν τον πολιτισμο στις μετακινησεις στα νησια του Αιγαιου. Επιπλεον φανταστειτε πόσες θεσεις εργασιας θα χαθουν σε περιπτωση που δεν θα αντικατασταθουν με αλλα πλοια.

Τωρα γιατι φευγουν? Νομιζω οτι εχει σχεση με την συμπεριφορα και τα σχεδια του ομιλου για την ΧΕΛΛΕΝΙΚ η οποια απο μια εταιρεια σε συνεχη ανοδο οδηγειται στην σταδιακη απομειωση .

Link to comment
Share on other sites

Αυτές οι εκλογές μυρίζουν μπαρούτι/flame war συμβατικών vs. HS.

Στ' άρματα, στ' άρματα, ομπρός στον αγώνα... :D

...Ουδείς λοιπόν αναντικατάστατος:rolleyes:

Σ Ω Σ Τ Ο Τ Α Τ Ο Ν !!! :)

Αν δύο πλοία με μεταφορική δυνατότητα 5.000 επιβατών ημερησίως, με άψογους ξενοδοχειακούς χώρους και ικανοποιητική ταχύτητα λείψουν από τις Κυκλάδες, φαντάζομαι πως θα πρόκειται για μια σαφώς δυσμενή εξέλιξη τόσο για τους επιβάτες και για τα νησιά.

Φίλε Orestis, εγώ πάλι φαντάζομαι (για να μην πώ πως είμαι βέβαιος), ότι αν υπάρξει ζήτηση μεταφοράς 5.000 επιβατών ημερησίως, θα υπάρξει και ανάλογη προσφορά μεταφοράς τους ακόμα κι αν όλα τα HIGHSPEED "μετακομίσουν" στην Ισπανία (υποθετικά μιλάμε πάντα). Είναι δε αυτή βασική -αν όχι η βασικότερη- αρχή της ελεύθερης αγοράς (ΖΗΤΗΣΗ - ΠΡΟΣΦΟΡΑ).

Ως γενικότερο σχόλιο :

Τελικά έχω την εντύπωση πως αν όχι όλα, τα περισσότερα τουλάχιστον μέλη του φόρουμ συμφωνούμε στο ότι τα ταχύπλοα είναι ένα "αναγκαίο κακό", έστω και αν ο καθείς το δηλώνει με τον δικό του τρόπο (άλλος πιό sic-ατα, άλλος πιό τσικουράτα).

Ακόμα έχω την αίσθηση ότι ελάχιστοι έως κανείς μας, θα ...εναγκαλίζετο τας μαύρας πλερέζας :P σε περίπτωση μη επιστροφής από την μπαμπέσα ξενιτιά των HIGHSPEED 2 & 3.

Και τέλος, έχω την βεβαιότητα πως όλοι μας τρέφουμε την κρυφή (ή και φανερή) ελπίδα, ότι η -δεδομένη σε περίπτωση ζήτησης- αντικατάσταση των δύο ταχύπλοων, θα γίνει όχι από παρεμφερή "πλοία", αλλά από ...συμβατικούλια :) είτε νεότευκτα, είτε δεκαετίας, είτε εικοσαετίας, είτε και παλαιότερα με κάποια καλή ανακαίνιση.

Και πολύ καλά κάνουμε. Στο κάτω κάτω, shipfriends λεγόμαστε, και όχι ...simpleshippassengers-friends !!! ΑΜΗΝ.....

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

εγώ πάλι φαντάζομαι (για να μην πώ πως είμαι βέβαιος), ότι αν υπάρξει ζήτηση μεταφοράς 5.000 επιβατών ημερησίως, θα υπάρξει και ανάλογη προσφορά μεταφοράς τους ακόμα κι αν όλα τα HIGHSPEED "μετακομίσουν" στην Ισπανία (υποθετικά μιλάμε πάντα). Είναι δε αυτή βασική -αν όχι η βασικότερη- αρχή της ελεύθερης αγοράς (ΖΗΤΗΣΗ - ΠΡΟΣΦΟΡΑ).

1. Δεν είναι απόλυτο αυτό καθώς παίζουν πολλοί άλλοι παράγοντες ρόλο και υπάρχουν πολλά σχετικά παραδείγματα.

2. Συνεπώς κατά τη δική σου γνώμη η απόσυρση δύο πλοίων με τέτοια χαρακτηριστικά αποτελεί όντως πλήγμα για επιβάτες και νησιά στην περίπτωση που δεν αντικατασταθούν καθόλου, ενώ κατά τη δική μου άποψη: αν δεν αντικατασταθούν από κάτι τουλάχιστον ισάξιο.

Στο κάτω κάτω, shipfriends λεγόμαστε, και όχι simpleshippassengers - friends !!!

Απόλυτα κατανοητό, απλά στο προηγούμενο μήνυμα σου μίλησες για τις επιπτώσεις στους επιβάτες και όχι στους καραβολάτρες. ;)

Link to comment
Share on other sites

Αν δύο πλοία με μεταφορική δυνατότητα 5.000 επιβατών ημερησίως

Δηλαδή για να μιλήσουμε με αριθμούς: 2 σκάφη Χ 2 μεταβάσεις Χ 2 επιστροφές Χ 642 άτομα πλήρες πρωτόκολο τη στιγμή που 1 ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ με μία μετάβαση και μία επιστροφή μπορεί να μεταφέρει 3830 επιβάτες και πολύ περισσότερα οχήματα με μικρότερη κατανάλωση.

Αν όμως μιλήσουμε με βάση την πραγματικότητα: Πόσα διπλά δρομολόγια πλέον εκτελούν τα ταχύπλοα; Πόσους μήνες το χρόνο και πόσες μέρες τους μήνες της off season ταξιδεύουν; Να προσθέσουμε και τα πολύ πιο συχνά απαγορευτικά και τις βλάβες που ειδικά φέτος δώσανε ρέστα; Μέσα και αυτά... Οπότε για να τα βάλουμε κάτω από Απρίλη μέχρι Οκτώβρη να δούμε ποιο μπορεί να μεταφέρει περισσότερους επιβάτες;

ικανοποιητική ταχύτητα λείψουν από τις Κυκλάδες, φαντάζομαι πως θα πρόκειται για μια σαφώς δυσμενή εξέλιξη τόσο για τους επιβάτες και για τα νησιά. Συνεπώς σέβομαι την αισθητική σου, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω το υπόλοιπο μέρος του συλλογισμού σου.

Ικανοποιητικό το να σε περνάει το ΠΑΛΑΣ μέσα στο seaparation του οποίου οι επιβάτες θα έχουν πληρώσει ενδεχομένως και το μισό εισιτήριο για να έρθουν από το Ηράκλειο από ότι εσύ ή εγώ από τη Μύκονο και τη Σύρο; :eek: Δεν θα το έλεγα και τόσο...Άλλο οι προδιαγραφές τι λένε και άλλο η σημερινή πραγματικότητα.

Και τέλος, έχω την βεβαιότητα πως όλοι μας τρέφουμε την κρυφή (ή και φανερή) ελπίδα, ότι η -δεδομένη σε περίπτωση ζήτησης- αντικατάσταση των δύο ταχύπλοων, θα γίνει όχι από παρεμφερή "πλοία", αλλά από ...συμβατικούλια :) είτε νεότευκτα, είτε δεκαετίας, είτε εικοσαετίας,

Eδώ ταυτίζομαι απόλυτα μαζί σου φίλε ΣΕΙΡΙΕ. Αν είναι να έρθουν ΝΗΣΟΣ, BLUE STAR ή πλοία επιπέδου ΘΕΟΛΟΓΟΥ και ΑΡΙΑΔΝΗΣ ναι. Στο καλό να πάνε και τα HS και οι ΑΙΟΛΟΙ και μακάρι να πιάσουν όπου βρεθούν.

είτε και παλαιότερα με κάποια καλή ανακαίνιση.

Εδώ όμως τα χαλάμε...Διότι τα πρόβλημα δεν είναι οι εσωτερικοί χώροι. Αλλά το τι γίνεται κάτω από το κάθε γκαράζ και κάτω από το νερό. Αν είναι να πήξουμε στις Sardiniες Verες, στα megaλα λόγια και γενικότερα να γεμίσει το Αιγαίο με ότι σάπιο οι άλλοι θέλουν να στείλουν για σκραπ, όχι όχι...Καλύτερα τα HIGHSPEED! Κι εγώ λατρεύω το ΡΟΔΑΝΘΗ και πολύ λυπάμαι που το βλέπω σε αυτά τα χάλια. Και με την ΠΟΠΑΡΑ, τη ΜΑΡΙΝΑ και όλη αυτή την παλιοπαρέα έκανα και κάνω τα πιο μυθικά ταξίδια της ζωής μου. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει μια ζωή να μένουμε στο παρελθόν. Όσο και αν τρελενόμαστε να τα βλέπουμε.

Κι εγώ έχω ταξιδέψει πάρα πολλές φορές με τα HS. Δεν βγάζω την ουρά μου απέξω. Αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι μπορούμε να ζήσουμε και χωρίς αυτά. Όταν κάνεις τάμα για ένα εισιτήριο των 50 ευρώ στην οικονομική (που σημαίνει σε ένα κάθισμα, χωρίς να μπορείς να βγεις έξω) και πάντα ως δια μαγείας υπάρχει μόνο Business και VIP αλλιώς θα πρέπει να αναχωρήσεις το πρωί χάνοντας μια ολόκληρη μέρα ή ακόμα χειρότερα την προηγούμενη, χίλιες φορές το συμβατικό και ας κάνει και μία ώρα παραπάνω (γιατί δεν μιλάμε για παραπάνω). Αλλά όχι και να φτάσουμε στο άλλο άκρο... Δηλαδή ή μία περιουσία ή καραβοφάναρο...

Link to comment
Share on other sites

George δεν κατάλαβα το πνεύμα των συγκρίσεων σου. Δεν συνέκρινε κανείς τα Highspeed με το Νήσος Μύκονος ή τα Palace. Όλα μαζί αποτελούν μερικά από τα καλύτερα πλοία της σημερινής ελληνικής ακτοπλοΐας και κατά τη γνώμη μου, οποιοδήποτε και να φύγει, θα αποτελεί σημαντική απώλεια, στην περίπτωση που όπως ανέφερα και πιο πάνω, δεν αντικατασταθεί από κάποιο τουλάχιστον ισάξιο.

Αν πάντως έμπαινα στη λογική της σύγκρισης, θα τα συνέκρινα με τα πλοία των γραμμών που είναι δρομολογημένα και σε αυτή την περίπτωση οι ταχύτητες αλλά και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά τους, νομίζω πως έχουν σημαντική διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

...Απόλυτα κατανοητό, απλά στο προηγούμενο μήνυμα σου μίλησες για τις επιπτώσεις στους επιβάτες και όχι στους καραβολάτρες. ;)

Επέτρεψε μου Orestis μία μικρή διευκρίνιση, την οποία για να πω την αλήθεια μου την βρίσκω κάπως περιττή μιας και θεωρώ ότι ήμουν σαφέστατος σε αυτό που είχα πει. Ωστόσο.....

...Όσο λιγότερο "κίτρινο" το Αιγαίο, ίσως χειρότερο για τους επιβάτες (και το τονίζω το "ίσως"), αλλά απείρως καλύτερα για εμένα και την -όποια- καραβολατρική αισθητική μου.

Δεν μίλησα καθόλου για τις επιπτώσεις (καλές, κακές ή αδιάφορες) στους επιβάτες. Έκανα μία απόλυτα προσωπική τοποθέτηση, λέγοντας :

"Όσα λιγότερα ταχύπλοα (κίτρινο) στο Αιγαίο", και δεν μίλησα για "καθόλου ταχύπλοα", μη τρέφοντας αυταπάτες,

"ίσως χειρότερα για τους επιβάτες" επιβάτες γενικώς, μιας και μιλάμε για επιβατηγά πλοία, χωρίς όμως να επεκταθώ περαιτέρω,

"αλλά απείρως καλύτερα για εμένα κλπ. κλπ. κλπ." εδώ τι παραπάνω να πω ??? Περί ορέξεως.......

Ειλικρινά, δεν μπορώ να καταλάβω τι ήταν αυτό που σε μπέρδεψε στην παραπάνω τοποθέτηση μου...

Link to comment
Share on other sites

Στο μόνο που συμφωνούμε είναι ότι φέτος, θα έχει ενδιαφέρον η χρονιά από πολλές απόψεις για τα ταχύπλοα. ;) Η ASL έχει διαμορφώσει μια σταθερή παρουσία και νομίζω ότι θα καλύψει επάξια, τα όποια κενά προκύψουν στις Δυτικές Κυκλάδες. Εκεί, πιθανολογώ ότι κερδισμένα θα βγουν τα Speedrunner αφού καλύπτεται άνετα το κενό του HS 3.

Όσον αφορά το HS 2, πιστεύω ότι πρέπει να βρεθεί ισάξιο σκάφος για να εξυπηρετήσει τη γραμμή της Ραφήνας, η οποία έχει σταθερή πελατεία και μεγάλη εποχικότητα. Μέχρι τώρα, αμφιλεγόμενα είναι τα αποτελέσματα των exit poll :D:P

Link to comment
Share on other sites

Εγώ προσωπικά υποφέρω μπαίνοντας σε ταχύπλοο.Νομίζω ότι μπαίνω σε ΚΤΕΛ της Πάτρας παρά σε βαπόρι γι αυτό κι τα ταξίδια μου με όλα τα ταχύπλοα μετριουνται στα δάχτυλα του χεριου.

Παρόλα αυτά για επιβάτες του ΣΚ με προορισμό τις Κυκλάδες τα χάισπιντ έστω και τα 2-3 ήταν ιδανικά.Ιδανικά ωράρια κι εν τέλη αμα έχεις 2 ημέρες κενο και θες να πεταχτείς κάπου με την κοπελιά σου , την γυναίκα σου ή τους φίλους ΄θα κοιτάξεις να πας πιο σύντομα.

Προ διετίας είχα πάει διήμερο στην σίφνο.Ο Αγιος Γεωργιος ηταν επισκευή το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ δεν είχε δρομολογια τις ημερες που ηθελα οποτε μπηκα αναγκαστικά στον άσσο.Την έβγαλα όρθιος στο καταστρωμα εξω διότι αδυνατούσα να συμβιβαστω με την ιδέα της κλεισουρας και της τιμωρίας της καρεκλας.Παρόλο που μπηκα με βαριά καρδιά , όταν πάτησα το πόδι μου σιφνο κι ειδα το ρολοι μου να λεει μόλις 10:30 το πρωι συνειδητοποίησα ότι αν και ταξιδεψα έχω πάλι όλη την ημέρα μπροστα μου.

από καραβολατρικής άποψης δεν έχουν να σου πουν κάτι αυτα τα βαπόρια, δεν πρόκειται να χάρεις θαλασσινο ταξίδι, αλλά όταν τα χρονικά περιθωρια ειναι στενα εξυπηρετουν.

Προσωπικά κι εμένα είτε μείνουν εκεί είτε ξαναγυρίσουν δεν μου κάνει ούτε κρυο ούτε ζέστη.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...