Jump to content
Shipfriends

Adriatic Lines


Recommended Posts

Ας ανοιξουμε ενα θεμα για τους κυριους που ταραξανε τα νερα της Αδριατικης.

Αυτη τη στιγμη συμφωνα με το καταραμενο μηχανημα το Ropax 2 κατευθυνεται προς Κορινθο πιθανοτατα για να αναλαβει κι αυτο υπηρεσια.

Αληθεια ρε παιδια. Ποιοι ειναι αυτοι? Who is Giourkas που ελεγε και ο sir Alex. :D

Μηπως τα πλοια τα εχουν οι παλιοι τους πλοιοκτητες και απλα τα δουλευουν εδω με τη βοηθεια της VShips που εκανε ανεκαθεν τη διαχειριση? Και απλα εχουν τον εμπορικο τιτλο Adriatic Lines?:confused:

Link to comment
Share on other sites

Ανεκτέλεστα τα σημερινά δρομολόγια των ROPAX λόγω μειωμένης κίνησης!!

Μ΄ένα Ευρωπαικό δίκτυο και με τέτοια σοβαρότητα που έδειξε η νέα αυτή εταιρεία, περίμενα πολλά περισσότερα, απ'ότι διαπίστωσα τελικά!!

Εάν τώρα στην αρχή, δεν έχει τακτική γραμμή, πώς περιμένουμε να ανθίσει και να διεκδικήσει πολλά απο πολλούς.....??

Link to comment
Share on other sites

Ελα ντε. Το βασικοτερο που πρεπει να δειξει ο νεος παιχτης της γραμμης ειναι συνεπεια. Τοσο νωρις βαρεθηκανε η ειναι τοσο απογοητευμενοι απο την προσπαθεια. :confused:

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με την άποψη που διατύπωσε ο Neptune στο thread του Ropax 1. Νύχτα θα τα μαζέψουν και θα φύγουν..........τόσο μεγάλη είναι δηλαδή αυτή η κινηση απο Κόρινθο για Ραβέννα για να δουλέψουν τα δύο αυτά θηρία. Ήμαρτον!!!

Link to comment
Share on other sites

Aπο κινηση πως πανε?? Παιρνουν αρκετα φορτηγα??

Όπως αναφέρει το μέλος "Cruise Europa", τα δρομολόγιά τους τη Δευτέρα δεν εκελέστηκαν λόγω μειωμένης κίνησης, συνεπώς...

Απ' ότι είδα το RoPax1 απόψε δεν προσέγγισε στην Ηγουμενίτσα. Τελικά θα πιάνουν εκεί ή όχι;

Link to comment
Share on other sites

Και γω πιστευω οτι θα φυγουν νυχτα απο κει

Μια εξηγηση παντως για την αποφαση να στειλουν τα θηρια εκει ειναι οτι τους κοστιζει περισσοτερο να καθονται παρα να ταξιδευουν.

Αληθεια ξερει κανεις τι τιμολογια εχει η εταιρια?Διοτι μια σκεψη θα ηταν να βαλει χαμηλοτερο τιμολογιο απο τις υπολοιπες εταιρειες ωστε να προσελκυσει πελατες.

Link to comment
Share on other sites

Καλα μην ειμαστε και τοσο απολυτοι. Αλλωστε οταν εχεις διπλασια χωρητικοτητα απο τον αντιπαλο σου και τα ιδια εξοδα με αυτον τοτε μπορεις να τον παιξεις πολυ καλα στα τιμολογια. Σκοπος της εταιριας τωρα ειναι να κοντραριστει με καποιο αλλο παικτη της γραμμης? η να δημιουργησει και νεα κινηση? η πιστευει οτι με την απομακρυνση της κρισης σιγα σιγα θα ανεβει το μεταφορικο εργο?

Link to comment
Share on other sites

Και γω πιστευω οτι θα φυγουν νυχτα απο κει

Μια εξηγηση παντως για την αποφαση να στειλουν τα θηρια εκει ειναι οτι τους κοστιζει περισσοτερο να καθονται παρα να ταξιδευουν.

Αληθεια ξερει κανεις τι τιμολογια εχει η εταιρια?Διοτι μια σκεψη θα ηταν να βαλει χαμηλοτερο τιμολογιο απο τις υπολοιπες εταιρειες ωστε να προσελκυσει πελατες.

Για να τους κοστίζει περισσότερο να κάθονται (παροπλισμένα) πρέπει -σύμφωνα με μπακάλικους υπολογισμούς ελλείψει στοιχείων- να πετυχαίνουν πληρότητα ανω του ας πούμε 60%. Αν δεν πετυχαίνουν τέτοια νούμερα μάλλον τους συμφέρει καλύτερα να "σβήσουν". ΄Οσον αφορά στα τιμολόγια είναι το πλέον πιθανόν να αρχίσουν τις "εκπτώσεις".

Σκοπος της εταιριας τωρα ειναι να κοντραριστει με καποιο αλλο παικτη της γραμμης? η να δημιουργησει και νεα κινηση? η πιστευει οτι με την απομακρυνση της κρισης σιγα σιγα θα ανεβει το μεταφορικο εργο?

Από την στιγμή που δεν υπάρχει "περίσσευμα" έργου μάλλον θα πρέπει να κοντραριστεί με άλλο ή άλλους "παίκτες".

Σε άλλο post είχα μιλήσει για "λαγό απ΄το καπέλλο". Εννοούσα την "νέα κίνηση". Επειδή στην παρούσα οικονομική συγκυρία είναι δύσκολο να αυξηθή το εισαγωγικό/εξαγωγικό εμπόριο -εκτός κάποιων συγκυριακών/εποχικών peaks ίσως- και φοβάμαι ότι στην Ελλάδα η κρίση έχει δρόμο ακόμη, η νέα κίνηση θα μπορούσε να προέλθει μάλλον από μετατόπιση έργου από άλλους τρόπους/δρόμους μεταφοράς. Πάντως το πλεονέκτημα των "θηρίων" δηλ. η μεγάλη χωρητικότητα δεν θα παίξει νομίζω καθοριστικό ρόλο όσο δεν "γεμίζουν". Αν καταφέρουν να τα γεμίσουν κατά ένα μεγάλο μέρος τότε θα αρχίσουν τα δύσκολα και τότε ίσως δεν φύγουν ούτε νύχτα αλλά ούτε μέρα.

Φαντάζομαι ότι θα έχουμε δείγματα του τι "παίζει" σύντομα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πολλες και χρησιμες πληροφοριες σημερα απο το Marinews σχετικα με την εταιρια τους μετοχους τους στοχους της

Οι ελληνο-ιταλικές ναυτιλιακές γραμμές Adriatic Lines παρουσίασαν πρόσφατα το πρώτο δρομολόγιο που συνδέει την Ελλάδα με την Ιταλία και είναι αποκλειστικά σχεδιασμένο για τη μεταφορά εμπορευμάτων. Οι Adriatic Lines αποτελούν κοινοπραξία μεταξύ της ιταλικής Trans Ferry Spa και της ελληνικής Greek Ocean Finance Ltd. Η Trans Ferry είναι ένας πανευρωπαϊκός πάροχος ναυτιλιακών υπηρεσιών και υπηρεσιών πληρωμών, καθώς και λύσεων στον τομέα της διαχείρισης της φυσικής ροής των εμπορευμάτων (logistics). Η Ocean Finance είναι μια ελληνική εταιρεία επενδύσεων και ανάπτυξης έργων. Οι κκ Maro Varvates και Marco Alberti θα είναι από κοινού Πρόεδροι των Adriatic Lines.

Το δρομολόγιο συνδέει το ιταλικό λιμάνι της Ραβέννας με το λιμάνι της Κορίνθου μέσω τεσσάρων προγραμματισμένων αναχωρήσεων – οι οποίες αναμένεται σύντομα να αυξηθούν σε έξι - με ακριβείς ώρες αφίξεων. Από τον Ιανουάριο του 2010, το δρομολόγιο θα περιλαμβάνει μια ενδιάμεση στάση στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, για να εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες πρακτόρων χερσαίων μεταφορών από και προς την Τουρκία, τη Βουλγαρία και τις γύρω χώρες.

Το πρόγραμμα αναχωρήσεων και αφίξεων έχει σχεδιαστεί με βάση τις ανάγκες των μεταφορέων φορτίων.

Το συγκεκριμένο δρομολόγιο δεν απευθύνεται στη μεταφορά τουριστών. Πρόκειται για κάτι καινούργιο για την Αδριατική, όπου τα περισσότερα δρομολόγια και πλοία είναι σχεδιασμένα κυρίως για την επιβατική αγορά, ταυτόχρονα προσφέροντας υπηρεσίες μεταφοράς εμπορευμάτων: Οι ώρες των δρομολογίων τους και οι εν πλω υπηρεσίες τους απευθύνονται κυρίως στην αγορά επιβατών, ενώ σε περιόδους αυξημένης τουριστικής κίνησης ο χώρος που αφιερώνεται στη μεταφορά εμπορευμάτων μειώνεται αισθητά, προκειμένου να μεγιστοποιηθεί ο αριθμός των επιβατών.

Το δρομολόγιο εκτελείται από τα δίδυμα πλοία M/V Ropax 1 και Ropax 2, καθένα από τα οποία έχει χωρητικότητα φόρτωσης 165 φορτηγών και ρυμουλκών, καθώς και τη δυνατότητα μέχρι και 200 οδηγών.

Ο Managing Director των Adriatic Lines, Simon Taylor, δήλωσε: «Δε σταθήκαμε μόνο στην επιλογή πλοίων, λιμανιών, δρομολογίων αλλά και στις υπηρεσίες εκείνες που να καλύπτουν συγκεκριμένα τις ανάγκες για μεταφορά εμπορευμάτων μεταξύ Ιταλίας-Ελλάδας. Δεν πρόκειται απλώς για μια νέα γραμμή, αλλά για ένα νέο τρόπο σκέψης για τη μεταφορά φορτίου στην Αδριατική Θάλασσα, ο οποίος εξασφαλίζει σημαντική εξοικονόμηση κόστους για τις μεταφορικές εταιρείες και μια καλύτερη εν πλω διαμονή για τους οδηγούς των φορτηγών.

Μας είπαν πως θα είναι δύσκολο να μπούμε σε μια υπερπλήρη αγορά, ωστόσο θα παλέψουμε για να δημιουργήσουμε αλλά και να εδραιώσουμε τη θέση μας σε αυτή την αγορά. Οι Adriatic Lines συνεργάζονται με πλοιοκτήτες και έχουν την υποστήριξη δύο εδραιωμένων ομίλων του κλάδου των μεταφορών και της ναυτιλίας. Δουλεύουμε πάνω στη συγκεκριμένη ιδέα για περισσότερο από ένα χρόνο και πιστεύουμε πως οι πελάτες από το χώρο της μεταφοράς φορτίων περίμεναν πολύ καιρό για αυτό.

Η απόφαση να ξεκινήσουμε σε τέτοιες δύσκολες οικονομικά εποχές είναι ακόμη μια απόδειξη πως πιστεύουμε ότι το επιχειρηματικό μας μοντέλο είναι στέρεο και θα πετύχει. Με άλλα λόγια, ήρθαμε για να μείνουμε».

Αποκλειστικά πλεονεκτήματα

Αυτή η πρωτοποριακή γραμμή επιτρέπει στον πράκτορα χερσαίων μεταφορών να κερδίζει χιλιόμετρα και συνεπώς χρόνο, αποφεύγοντας πολυσύχναστες οδικές αρτηρίες. Προσφέρει επίσης σημαντικά πλεονεκτήματα τόσο στις μεταφορικές εταιρείες όσο και στους οδηγούς φορτηγών, συγκριτικά με τις υπάρχουσες γραμμές που συνδέουν την Πάτρα με τα λιμάνια της Βενετίας, της Αγκώνα, του Μπάρι και του Μπρίντιζι.

- Η επιλογή του λιμανιού της Ραβέννα δίνει τη δυνατότητα πρόσβασης σε σταθμό που χρησιμοποιείται μόνο για φορτία και διαθέτει ασφαλή χώρο στάθμευσης για 300 ρυμουλκά. Η γεωγραφική θέση της Ραβέννα επιτρέπει στο μεταφορέα να συντομεύσει το ταξίδι του προς τη Βόρεια Ιταλία κατά 150 χλμ περίπου - κερδίζοντας έτσι τρεις με πέντε ώρες συγκριτικά με την Αγκώνα - με σημαντικά οφέλη τόσο από οικονομική άποψη όσο και από άποψη χρόνου οδήγησης.

- Η επιλογή του λιμανιού της Κορίνθου επιτρέπει στα πλοία να ξεφορτώνουν σε απόσταση μονάχα 65 χλμ μακριά από την Αθήνα. Η εθνική οδός Αθηνών-Κορίνθου έχει λιγότερη κυκλοφοριακή συμφόρηση από ότι η Κορίνθου-Πατρών, εξοικονομώντας έτσι στους οδηγούς 135 χλμ και περίπου τέσσερις ώρες οδήγησης.

- Τα πλοία Ropax προσφέρουν στους οδηγούς ένα ανακαινισμένο και άνετο περιβάλλον με μονόκλινα ή δίκλινα δωμάτια που διαθέτουν δικό τους μπάνιο. Όλες οι εν πλω υπηρεσίες των Adriatic Lines συμπεριλαμβάνονται στην τιμή, χωρίς κανένα πρόσθετο κόστος για τον οδηγό, σε αντίθεση με την τωρινή κατάσταση άλλων πλοίων της Αδριατικής, όπου οι καμπίνες για τους οδηγούς είναι συχνά τετράκλινες και το φαγητό χρεώνεται, έστω και με έκπτωση.

- Η προσαρμοσμένη στις συγκεκριμένες ανάγκες επιχειρηματική προσέγγιση, οι διάφορες online υπηρεσίες (ηλεκτρονική τιμολόγηση και κρατήσεις και online παρακολούθηση των παραγγελιών), η επί 24-ώρου βάσεως εξυπηρέτηση και η διαχείριση των φορτίων στο λιμάνι είναι όλα σχεδιασμένα για μεταφορείς εμπορευμάτων, πράκτορες και οδηγούς. Τα εργαλεία αυτά προσθέτουν αξία στην προσέγγιση μας δίνοντας τη δυνατότητα στους πράκτορες να προγραμματίσουν τις δουλειές τους με σιγουριά, μειώνοντας ταυτόχρονα τη διαχειριστική εργασία.

Τα παραπάνω πλεονεκτήματα παρέχουν στους μεταφορείς εμπορευμάτων μια προνομιακή εξυπηρέτηση όλο το χρόνο, μια διαδρομή σχεδιασμένη για μεταφορά φορτίων και ένα καλύτερο σέρβις για τους οδηγούς: όλα αυτά μαζί μεταφράζονται σε 25% μείωση του κόστους.

Τα πλοία

Τα δρομολόγια πραγματοποιούνται από δύο δίδυμα πλοία - Ropax 1 και Ropax 2 - που ανήκουν στην κατηγορία των επιβατικών και ανακαινίστηκαν πλήρως στα ναυπηγεία του Λίβερπουλ το 2008.

Έχουν χωρητικότητα φόρτωσης 3.150 μέτρων, που είναι κατανεμημένα σε 4 καταστρώματα (επίπεδα) και μπορούν να μεταφέρουν μέχρι και 200 οδηγούς και επιβάτες. Η δομή των καταστρωμάτων καθιστά δυνατή την πρόσβαση οποιουδήποτε είδους οχημάτων φόρτωσης και επιτρέπει την εύκολη και ασφαλή φόρτωση - εκφόρτωση:

- Tο μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος είναι 4,9 μέτρα από το έδαφος

- Tο συνολικό εσωτερικό πλάτος ανέρχεται σε 28 μέτρα

- Οι λωρίδες φόρτωσης έχουν πλάτος 3 μέτρα

- Οι θύρες πρόσβασης κάθε ράμπας έχουν πλάτος 8 μέτρα

Τα πλοία διαθέτουν 120 δωμάτια με όλες τις ανέσεις, εστιατόριο self-service με υψηλής ποιότητας φαγητά και ποτά, κινηματογράφο, ασύρματη σύνδεση στο διαδίκτυο, καθώς και κατάστημα που λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο και από όπου οι επιβάτες μπορούν να προμηθευτούν είδη ευρείας κατανάλωσης.

Αρμόδιο για τη λειτουργία και τη διαχείριση των πλοίων είναι το ελληνικό τμήμα – με έδρα τον Πειραιά – του παγκοσμίως κορυφαίου ομίλου διαχείρισης πλοίων Group Vship, ο οποίος είναι υπεύθυνος για την τεχνική διαχείριση περισσότερων από 1.000 πλοίων. Αντιπρόσωποι-πράκτορες στο λιμάνι της Ραβέννας είναι η Sfacs, ενώ στο λιμάνι της Κορίνθου είναι η Kaskoutas Shipping Agency.

Link to comment
Share on other sites

Maro Varvates

Πρόκειται για την κόρη του Νίκου Βαρβατέ?

Απ΄ότι μου σφύριξε ένα "γλαράκι" από "πληρότητα" δεν πάμε επί του παρόντος καθόλου καλά. Και άν το καλύτερο "χαρτί" τους είναι αυτά που διάβασα παραπάνω και δεν υπάρχει "λαγός στο καπέλλο" για να βγεί -όχι οτι θα μας το λέγανε βέβαια- θεωρώ πολύ πιθανό να επιβεβαιωθούν οι εκτιμήσεις των φίλων Poseidon kai Polmyt περί "νυκτερινής αναχωρήσεως".

Άν οι "πελάτες"

πιστεύουμε πως οι πελάτες από το χώρο της μεταφοράς φορτίων περίμεναν πολύ καιρό για αυτό.

είναι συγκεκριμένοι (και όχι βέβαια οι "πράκτορες χερσαίων μεταφορών") έχει καλώς.

Άλλως πως μάλλον η βάρκα θα πάει ντουγρού για "κάθισμα".

Link to comment
Share on other sites

Αργά αλλά σταθερά ανεβαίνει η κίνηση της Adriatic, τώρα με την διακοπή του ενός δρομολογίου της!

Και λίαν συντόμως-αν όλα πάνε καλά-το ένα απο τα δύο πλοία θα ανέβει και πιο ψηλά, προς Marghera μεριά!!;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Συμφωνα με τους Ιταλους,τα 2 ropax συντομα θα κανουν Ραβενα-Μπαρι-Κορινθο και το αναποδο.Μαλιστα λενε πως ετσι θα μεταφερει και αρκετα εμπορευματα-φορτηγα απο την βορεια στην νοτια Ιταλια(κ το αναποδο)χωρις να χρειαζονται να μεταφερθουν οδικως.

Link to comment
Share on other sites

θυμιζει λιγο το ancona brindisi πατρα των bs1&2 και το catania ravenna του κρητη Ι, αυτη η αισιοδοξια για ενδοιταλικες μεταφορες. δεν πιανει και πατρα να κανει πατρα κορινθο, τωρα που η καρμανιολα ειναι ακομη πιο επικινδυνη λογω εργων

Link to comment
Share on other sites

Οι οποίες ως άνω γραμμές που αναφέρει ο proud δεν περπάτησαν καθόλου και καταργήθηκαν σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Εμένα η κίνηση αυτή της εταιρείας μου δίνει την εντύπωση ότι προσθέτοντας λιμάνια προσπαθεί να ανεβάσει την κίνηση των πλοίων της παρά ότι σκέφτηκαν ότι θα αποκτήσουν ενδοιταλική κίνηση.

Link to comment
Share on other sites

Ήδη αν δεν κάνω λάθος πρέπει να ξεκίνησαν, γνωστός μου μου είπε ότι στο Μπάρι αντίκρυσε το ROPAX 2.

Πράγματι το πλοίο προσέγγισε για πρώτη φορά το Bari...και με αποδείξεις !

post-425-128326984103_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα κατέφθασε το ROPAX 1 απο ΡΑΒΕΝΝΑ-ΜΠΑΡΙ στην ΚΟΡΙΝΘΟ και ήδη βλέπουμε μια πολύ καλή κίνηση!! Άγγιξε σχεδόν τα 100 και οι οδηγοί φαίνοντε πολύ ευχαριστημένοι απο τις υπηρεσίες του πλοίου! Αν και αρχικά η σκέψη της εταιρείας ήταν να μπεί Μarghera, αλλά λόγω της προβλήτας που δίναν εκεί και που δεν βόλευε κανέναν, έστρεψε το βλέμμα της στο Μπάρι-κάτι που απ'ότι φαίνεται (αν και είναι νωρίς)-είναι μια έξυπνη κίνηση!;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στο naviearmatori διαβασα οτι οι γραμμες πανε καλα για την εταιρια και τα 2 ropax εχουν αρκετα καλη κινηση.Αν μεσα στο επομενο τριμηνο διατηρηθει αυτα τα δεδομενα,τοτε ισως το καλοκαιρι να βαλουν καποιο πλοιο που θα κανει Ηγουμενιτσα-Ιταλια(αλλο,οχι καποιο απο τα 2 υπαρχοντα).

Link to comment
Share on other sites

Οντως ανεβαίνει ικανοποιητικά η κίνηση στην γραμμή, όπως λέει ο αγαπητός ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ, αλλά η εταιρεία μελετάει και για λύσεις σε συνδιασμό υπαρχόντων με νέων γραμμών!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Διαμαρτυρίες για την πρόθεση επιδότησης από το πρόγραμμα Marco Polo της γραμμής Ραβέννα-Κόρινθος. Πράγματι δεν ξέρω με ποια κριτήρια επιλέχτηκε η συγκεκριμένη γραμμή, η οποία δεν ήρθε να προσθέσει ούτε κάτι διαφορετικό (από πλευράς αποστάσεων/λιμένων), ούτε κάτι ποιοτικότερο από πλευράς πλοίων.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ολα φαινεται πως πανε καλα για την εταιρια,για να δουμε αν θα βαλει roro απο Ηγουμενιτσα το καλοκαιρι.Παντως απο Πατρα μερια πρεπει να κλαινε ολοι με την οποια κινηση εχει αποκτησει η Κορινθος(ΦΙΛΙΠΠΟΣ-2 RO PAX-EUROCARGO NAPOLI).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...