Jump to content
Shipfriends

Άγιος Γεώργιος (ΙΜΟ 7432733)


Recommended Posts

Από σαλόνια πάντως το πρυμιο(αν θυμάμαι καλά)που έχει με τις μαύρες πολυθρόνες και το ξύλο μου έχει κάψει την καρδιά!! αυτό άραγε να το έχουν κλειστό;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 7/22/2023 at 9:00 PM, Diagoras said:

 Οι φιλοξενούμενοι οδηγοί θα είναι μέχρι το κλασικό όριο των 12;

12 οδηγοί γιατί αλλιώς χαρακτηρίζεται ε/γ κ αλλάζουν πολλά.

23 hours ago, Metal maniac said:

Από σαλόνια πάντως το πρυμιο(αν θυμάμαι καλά)που έχει με τις μαύρες πολυθρόνες και το ξύλο μου έχει κάψει την καρδιά!! αυτό άραγε να το έχουν κλειστό;

Κλειστό,με 12 οδηγούς ανοικτά τα απολύτως αναγκαία.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
6 hours ago, nomikos said:

,σκεφτόμουνα πρόσφατα,αν ο Όλυμπος κατέβαινε σαν Έλλη Τ πριν 15 χρόνια στις Κυκλάδες θα έκανε πλάκα στα Bluestarακια με τα 21,5+ μίλια που είχε τότε.

Με την καμία δεν είχε 21.5

19 πάσο. Παραπάνω με την ποτέ.

 

Link to comment
Share on other sites

On 3/17/2012 at 3:16 PM, proud_ionian said:

τα 20 μιλια που λεγονται εχει καιρο να τα πιασει και δεν ξερω αν μπορει να τα πιασει πλεον σε σταθερη και συστηματικη βαση.

Τα 20 τα είχε και ενίοτε είχε και 21 στην Αδριατική.Το θυμάμαι καλά.

Στη πρόσφατη δρομολόγηση του το 2020 και 2021 20αριζε έμφορτο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ένα μηνα στα δρομολόγια έκλεισε το βαπόρι και δεν μας απασχόλησε καθόλου, επικεντρώνοντας στο κομμάτι Κερατσίνι - Σαντορίνη - Ηράκλειο το οποίο έχει πολύ βυτιο και λίγα stand by,ιδανικό για αυτό το βαπορι ... Στο μεταξύ ο συνδυασμός έλλειψης επιβατών και καλης διαχείρισης από την νέα του εταιρεία στο κομμάτι μηχανικής επισκευής και εκμετάλλευσης,με κάνει να πιστεύω ότι ζει την 2η νιότη του το βαπόρι μετα από την 1η επιτυχη  δραστηριόποιηση του στην Αδριατική και τις 2 τελευταίες αποτυχημένες προσπάθειες επι Cretan Lines & SeaSpeed.

Link to comment
Share on other sites

@Aqua_blueΗ αλήθεια είναι ότι μάλλον πήρε την καριέρα που του άξιζε εδώ και χρόνια. 

Κοιτώντας την ιστορία του στον Σουηδό (Ναι, υπάρχει ακόμα) βλέπω ότι στον σχεδόν μισό αιώνα ζωής του, στις 4 σημαίες, 7 πλοιοκτήτες, 5 ονόματα πέρασε διάφορα.

Η αρχή στην Ιαπωνία με την Ehime-Hanshin Ferry ως Okudogo 3 όπου δούλευε για 20 σχεδόν χρόνια πριν έρθει στην Ελλάδα για την Medlink του Γιαννάτου, ως Maria G, με μαλτέζικη σημαία συνδέοντας την Ιταλία με την Τουρκία (άραγε πόσες ώρες έκανε;) ήρθε όμως αργά στην Ελλάδα, όταν άλλα έρχονταν στα 10-15 και με πρόχειρη μετασκευή (ουσιαστικά δεν έγινε μετασκευή αλλά προσαρμογή στους κανονισμούς και τα δεδομένα της γραμμής, ότι έκαναν και οι Μινωικές με τον Ερωτόκριτο μερικά χρόνια νωρίτερα). Μετά το 2004 το ναυλώνει η "ξεχασμένη" Maritime Way και το είπε Elli T, κρατώντας την σημαία αλλά κλείοντας τα υπερμεγέθη παράθυρα του γκαράζ από παραλληλόγραμμα σε οβάλ. 2006 και περνάει στην κατοχή της Endeavor Lines συνδέοντας Πάτρα με Μπρίντιζι μέσω Κεφαλονιάς. Τότε, με Ελληνική σημαία, απέκτησε και τα χαρακτηριστικά "δοντάκια" στο πίσω μέρος των τσιμινιερών. Το 2009, μπήκαν τα χαρακτηριστικά "κυματιστά" σινιάλα που το συνόδεψαν μέχρι το 2022, αρχικά σε κόκκινο-μπλε (2009-2019) και τελικά σε μαύρο-πράσινο (2019-2022). Το 2011 ύψωσε την Κυπριακή σημαία και συνέχισε μέχρι που η Endeavor έβαλε λουκέτο. Τότε ήρθε η Cretan Lines το 2012, προκειμένου να αναβιώσει την ιστορική γραμμή του Ρεθύμνου, αλλά η τότε καριέρα του ήταν βραχύβια όταν, λόγω του περιορισμένου της budget όταν έπαθε την βλάβη στην δεξιά κύρια μηχανή σε συνδυασμό με διαφωνίες με τους ιδιοκτήτες της διαλύθηκε και το πλοίο παροπλίστηκε. 2019 και η εταιρεία SeaSpeed το αναβιώνει ως Olympus και το ξαναφέρνει σε λειτουργική κατάσταση, πάλι στο Ρέθυμνο, μέσω Κυκλάδων αυτήν τη φορά, κι ενώ όλα πήγαιναν καλά, χωρίς θέματα αξιοπιστίας παρά το τι ακουγόταν, ξαφνικά  η εταιρεία παθαίνει νευρικό κλονισμό 😄 και αποφασίζουν να το βάλουν στην άγονη της Κασοκαρπαθίας, μια γραμμή πέρα για πέρα ακατάλληλη γι αυτό, και σαν να μην έφτανε αυτό έγινε ένα σούσουρο με τους νησιώτες που μείναν ξεκρέμαστοι και ξαναδώσαν την γραμμή στην ΑΝΕΚ και το Πρέβελης. Τώρα, ως Roro, Άγιος Γεώργιος για την Creta Cargo Lines νομίζω ότι ζει μια καριέρα που έπρεπε να ζήσει νωρίτερα.

Καλά ταξίδια με τον Άη Νικόλα, τον Ποσειδώνα και τον Osiris😁 στην πλώρη του

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, JTEDimandix said:

Μετά το 2004 το ναυλώνει η "ξεχασμένη" Maritime Way και το είπε Elli T, κρατώντας την σημαία αλλά κλείοντας τα υπερμεγέθη παράθυρα του γκαράζ από παραλληλόγραμμα σε οβάλ. 2006 και περνάει στην κατοχή της Endeavor

H Maritime Way το είχε ναυλώσει από την Endeavor (Οικογένεια Τζανετάτου), η οποία το είχε ονομάσει Elli T.

Δες και εδω.

Πονεμένη ιστορία γενικώς η Maritime Way;)

Link to comment
Share on other sites

Φούλ Creta Cargo Lines απόψε στο Shipfriends, σειρά μετά το Τάλως παίρνει το Άγιος Γεώργιος καθώς αυτό πλησιάζει το νοτιοανατολικό άκρο της Αττικής. Κάποιος φίλος είπε νωρίτερα φέτος πως τα σινιάλα της οικογενείας Κουκιανάκη ίσως να είναι η ομορφότερη φορεσιά που είχε ποτέ το πλοίο. Τείνω να συμφωνήσω, ειδικά βλέποντάς το με φόντο το γαλάζιο του Αιγαίου. Πολύ τυχερός που το πέτυχα σε καλή απόσταση και όμορφο ήλιο επάνω από το πρώην Νήσος Μύκονος. Τις συγκεκριμένες φωτογραφίες τις βλέπω και τις ξαναβλέπω, θεωρώ από τις καλύτερες του φετινού καλοκαιριού. Ελπίζω πως το πλοίο έχει βρεί πια το ρόλο του.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Nick the Greek said:

Τις συγκεκριμένες φωτογραφίες τις βλέπω και τις ξαναβλέπω, θεωρώ από τις καλύτερες του φετινού καλοκαιριού. Ελπίζω πως το πλοίο έχει βρεί πια το ρόλο του.

Πραγματικά πανέμορφες φωτογραφίες. Σου έκατσε και η σωστή πλευρά, έχω βαρεθεί να βλέπω φώτο από την σκιερή πλευρά που αδικούν τα πλοία, εντελώς ανούσιες ειδικά μάλιστα για πολυφωτογραφημένα. 

Συμφωνώ απόλυτα στο ότι τα νέα του χρώματα του πάνε τέλεια, παρόλο που είναι ένα απλό μοτίβο, όχι δηλαδή κάτι το ιδιαίτερο - πρωτότυπο. Το συζητάγαμε και με άλλους φίλους και είχαν όλοι την ίδια άποψη. 

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ πιστεύω ότι του πάνε. Κλάσεις ανώτερο από τους κυματισμούς του Τζανετάτου (που αργότερα κράτησε η Cretan, αλλά και SeaSpeed). 

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω και εγώ ότι τα σινιάλα του πάνε παρά πολύ και νομίζω και εγώ ότι είναι τα πιο όμορφα που έχει φορέσει το πλοίο, μακάρι από καιρό να είχε γίνει η αγορά του από την C.C.L

Επίσης οι φωτογραφίες είναι πανέμορφες!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

να το λοιπόν κι αυτό από ψηλά πλησιάζοντας στον Πειραιά πριν από μερικές ημέρες. εφτάψυχο τελικά και επιτέλους μετά από ούτε ξέρω πόσα χρόνια φαίνεται να βρήκε το ρόλο που του ταιριάζει 

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 8/27/2023 at 12:59 AM, Nick the Greek said:

τα σινιάλα της οικογενείας Κουκιανάκη ίσως να είναι η ομορφότερη φορεσιά που είχε ποτέ το πλοίο. 

Συμφωνώ. Το μπλε της Strintzis Lines:D ομορφαίνει οποιοδήποτε πλοίο. Δίνει στιβαρότητα.;)

1 hour ago, hayabusagr said:

εφτάψυχο τελικά και επιτέλους μετά από ούτε ξέρω πόσα χρόνια φαίνεται να βρήκε το ρόλο που του ταιριάζει.

Το ρόλο που είχε πάντα στην Αδριατική. Πολλά φορτηγά, σταθερά ωράρια, με άνεση χρόνου στα λιμάνια, όχι πιεστικά stand by και συντήρηση χωρίς τσιγκουνιές.

Όμορφο video. Mου αρέσουν τα πλάνα που είναι με τον Πελαγίτη.

Link to comment
Share on other sites

Γεμάτος ο Άγιος Γεώργιος στο δρομολόγιο της Παρασκευής για Σαντορίνη και Ηράκλειο, έχω την εντύπωση πως περίπου τον ίδιο αριθμό φορτηγών είχε και για τους δύο προορισμούς.

Link to comment
Share on other sites

Ανεκτέλεστο το αποψινό δρομολόγιο του Αγίου για Σαντορίνη και Ηράκλειο. Ή για να είμαστε πιο ακριβείς θα εκτελεστεί από το Τάλως. Το πλοίο παραμένει δεμένο στην Γ1.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...