Jump to content
Shipfriends

Άγιος Γεώργιος (ΙΜΟ 7432733)


Recommended Posts

On 3/8/2023 at 1:13 AM, Petros P said:

Για να πάμε και στα πιπεράτα, μικρέ @Panagia Ekatontapiliani που οι κεραίες σου πιάνουν και ζωή σε άλλους πλανήτες,έχεις ακουσει πιθανό νεο ονομα?

Το νέο όνομα του Olympus θα είναι Άγιος Γεώργιος Κ

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αν δεν κάνω λάθος για να δουλέψει σαν ΡοΡο χρειάζεται νέα καταμέτρηση. Αν η απασχόληση δεν είναι προσωρινή ίσως να συμφέρει να ξηλωθούν αρκετοί χώροι. Έτσι μειώνονται έξοδα, αυξάνεται και άλλο το DWT (αν χρειάζεται) ή μειώνεται το βύθισμα (όταν δεν χρειάζεται το μέγιστο).

Link to comment
Share on other sites

On 3/13/2023 at 3:22 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το νέο όνομα του Olympus θα είναι Άγιος Γεώργιος Κ

Το όνομα σημαίνει σίγουρα απασχόληση  σαν ρο-ρό

On 3/13/2023 at 7:24 PM, JTEDimandix said:

Άγιος Γεώργιος Κ; Βεντούρη θυμίζει αυτό το όνομα...

Με Κ  δεν θυμίζει κανένα Βεντούρη!

 

Link to comment
Share on other sites

On 3/13/2023 at 7:27 PM, pathfinder said:

Αν δεν κάνω λάθος για να δουλέψει σαν ΡοΡο χρειάζεται νέα καταμέτρηση. Αν η απασχόληση δεν είναι προσωρινή ίσως να συμφέρει να ξηλωθούν αρκετοί χώροι. Έτσι μειώνονται έξοδα, αυξάνεται και άλλο το DWT (αν χρειάζεται) ή μειώνεται το βύθισμα (όταν δεν χρειάζεται το μέγιστο).

Έχουμε παραδείγματα κ άλλων εγ/ογ που δούλεψαν μόνιμα ως ρο-ρό με λίγες ή χωρίς αλλαγές
ΟΚ αφού τα γραμμικά μέτρα μείνουν τα ίδια με γκαράζ πάνω κάτω υπεραρκετό,πως θα αυξηθεί το dwt?
Eκτός κ αν ανοιχτεί κανένα κατάμπαρο που νομίζω δεν έχει ή ξηλώσουν από το ξενοδοχειακό γιά να βάζει επάνω ασυνόδευτα ΙΧ.

Βρήκα από το shippax ένα GA-plan του πλοίου ως ELLI T
Δεν νομίζω να έχει αλλάξει κάτι ως προς τα γκαράζ.

ELLI T.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αν μειωθεί το βάρος του πλοίου προφανώς θα αυξηθεί το dwt, μπορεί ο αριθμός των φορτηγών να μην αλλάξει αλλά το συνολικό βάρος του φορτίου θα αυξηθεί. 

Link to comment
Share on other sites

Πολυ σωστά !!! Τα RoRo εκτός των άλλων μεταφέρουν βαρέα οχήματα (πολλά μεγάλα φορτηγά πλήρως Φορτωμένα , στρατιωτικά οχήματα κλπ) και ενδεχομένως να θέλουν να πάρουν dwt παραπάνω .

Αρκεί βέβαια η κατασκευή του καταστρώματος οχημάτων να αντέχει το βάρος τους. 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω ότι στο πλοίο θα αφαιρέσουν όλη την λαμαρίνα απο ανω γκαραζ και πανω προκειμένου να γινει ανοιχτο και να κρατήσουν κάποιο τμήμα προς τα πλωρα για χώρους ενδιαίτησης οδηγών και πληρώματος.

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

πως θα αυξηθεί το dwt?

Πέρα από το ότι μπορούν να "ξεφορτωθούν" βάρος το οποίο είναι προφανές, έχω την εντύπωση ότι λόγω διαφοράς κανονισμών ασφαλείας σαν RoRo έχει άλλο loadline (τουλάχιστον αυτό ίσχυε παλαιότερα). Δεν μπορώ να απαντήσω τεχνικά αν αυτό οφείλεται σε διαφορά στο freeboard ή σε διαφορά εθνικών/διεθνών κανονισμών, ίσως θα μπορούσε κάποιος ναυπηγός. Δεν θα με εξέπληττε πάντως καθόλου αν χωρίς μετασκευή ξεπερνούσε τα 3.500-3.600 dwt (από 3.260 που βλέπω σε περιγραφή του).

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, stathis said:

Αν μειωθεί το βάρος του πλοίου προφανώς θα αυξηθεί το dwt, μπορεί ο αριθμός των φορτηγών να μην αλλάξει αλλά το συνολικό βάρος του φορτίου θα αυξηθεί. 

Θα παίρνει ισάριθμα φορτωμένα φορτηγά εκτός κ εάν γίνεται να ανοίξουν κατάμπαρο πλώρα του μηχανοστασίου στο οποίο αν διακρίνω καλά υπάρχει χώρος void.

8 hours ago, Annivas said:

Πολυ σωστά !!! Τα RoRo εκτός των άλλων μεταφέρουν βαρέα οχήματα (πολλά μεγάλα φορτηγά πλήρως Φορτωμένα , στρατιωτικά οχήματα κλπ) και ενδεχομένως να θέλουν να πάρουν dwt παραπάνω .

Αρκεί βέβαια η κατασκευή του καταστρώματος οχημάτων να αντέχει το βάρος τους. 

Προφανώς δεν αντέχει βαρέα οχήματα όπως ένα ρο-ρό Άραγε σηκώνει ενίσχυση;;;

Link to comment
Share on other sites

Αληθεία είναι ότι Creta Cargo Lines δεν έδωσε πολλά λεφτά για το Ολύμπος, αλλά αξίζει να βάζουν τόσα πολλά λεφτά να κάνουνε μετασκευή για να τον κάνουν ρο/ρο; Μιλάμε από ένα πλοίο που είναι κοντά στο μισώ αιώνας ηλικίας και πολλά μηχανικά πρωβληματα κατά τα τελευταία χρόνια…

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

εκτός κ εάν γίνεται να ανοίξουν κατάμπαρο πλώρα του μηχανοστασίου στο οποίο αν διακρίνω καλά υπάρχει χώρος void.

Ακόμη και να υπάρχει κάποιος χώρος (χωρίς να επηρεαστούν διπύθμενα) ο αριθμός φορτηγών θα είναι ελάχιστος και θα υπάρχει ανάγκη για στεγανό ασανσέρ. Άσε που φόρτωση/εκφόρτωση θα είναι ζόρικη. Έχω την αίσθηση ότι κατα 99% ούτε που θα το κοιτάξουν.

6 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Προφανώς δεν αντέχει βαρέα οχήματα όπως ένα ρο-ρό Άραγε σηκώνει ενίσχυση;;;

Σοβαρή ενίσχυση δύσκολα (νομίζω ότι θα χρειαζόταν ενίσχυση σε επίπεδο νομέων). Αλλά και τα τυπικά short sea RoRo σπάνια έχουν δυνατότητες για βαρέα οχήματα. (Ισως κάποια παλαιότερα ιταλικά κυρίως που φόρτωναν διπλα containers σε mafi ή ίσως κάποια τρενάδικα ή RoRo/LoLo) Αντίθετα τα deep sea RoRo και PCTC συχνά έχουν ΄τέτοια δυνατότητα.

Μπακάλικα το απαραίτητο deck strength για ένα βαρύ τανκ είναι περίπου 5πλάσιο του απαραίτητου για φορτηγό.

Link to comment
Share on other sites

On 3/13/2023 at 3:22 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το νέο όνομα του Olympus θα είναι Άγιος Γεώργιος Κ

Τελικά το νέο του όνομα του Olympus είναι σκέτο Άγιος Γεώργιος και έχει νηολόγιο Πειραιά 12860 και το όνομα της νέας εταιρείας του είναι Ναΐρα Ναυτική Εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

  • Nick the Greek changed the title to Άγιος Γεώργιος (ΙΜΟ 7432733)

@Panagia Ekatontapiliani έχουν ολοκληρωθεί οι νομικές διαδικασίες για την μετονομασία; Εγώ ακόμη με το ίδιο κι απαράλλακτο όνομα το βλέπω στην φωτογραφια. Στο AIS επίσης. Ούτε βλέπω κάποιο συνεργείο. Και η CCL ακόμη να βγάλει σχετική ανακοίνωση, μόνο την μεταφορά στου Σπανόπουλου είδαμε. Πρέπει να ανυσηχόμεθα? 

@Strofalos δύο ήταν, ο "Ξιφίας" και το Hengist (Από Βεντούρη πάντα, γιατί από άλλους πλοιοκτήτες είναι κάμποσα πλοία και διαφόρων τυπών.)

Link to comment
Share on other sites

Επίσημα έχει γίνει η αλλαγή στο όνομα του πλοίου 

On 3/21/2023 at 8:48 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Τελικά το νέο του όνομα του Olympus είναι σκέτο Άγιος Γεώργιος και έχει νηολόγιο Πειραιά 12860 και το όνομα της νέας εταιρείας του είναι Ναΐρα Ναυτική Εταιρεία.

 

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, JTEDimandix said:

@Panagia Ekatontapiliani

@Strofalosδύο ήταν, ο "Ξιφίας" και το Hengist

Εγώ τον "Ξιφία" εννοώ..! Το άλλο ήταν ιμιτασιόν.., η απαρχή των πλοίων "Τιτίκα" τύπου μπλου-σταρ, ή αν θες, ο πρόγονος των μπλου-σταρ Πάρος/Νάξος.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...