Jump to content
Shipfriends

Άγιος Γεώργιος (ΙΜΟ 7432733)


Recommended Posts

2 hours ago, Mike18 said:

Εντύπωση μου κάνει που δεν έχει βγει κάποια επίσημη ανακοίνωση ακόμα 

Για ποιο λόγο να βγει επίσημη ανακοίνωση??? Δεν είναι καμία εισηγμένη εταιρεία, ούτε καμία πολυμετοχική εταιρεία. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Συνοδεία των ρ/κ ΛΥΜΠΟΥΣΑΚΗΣ ΛΕΟΝ και ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΧΧVII φεύγει από το λιμάνι. Δεν φαίνεται αν είναι αυτοδύναμο ή ρυμουλκουμενο, αλλά για να δουλευει το ΑΙS οι ηλεκτρομηχανες δουλευουν. Να δούμε που θα πάει!

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Annivas said:

Aύριο εκτός απροόπτου, το βαπόρι θα μεθορμίσει στα Ναυπηγεία του Σπανόπουλου στη Σαλαμίνα.

Εχει ειπωθει οτι θα παει σημερα στου Σπανοπουλου

Link to comment
Share on other sites

To ερώτημα είναι αν θα κάνει μεγάλης έκτασης μετασκευή,να κόψουν υπερκατασκευές αλά ΝΕΑΡΧΟΣ ο οποίος όμως δεν είχε  ανοικτό γκαράζ κ ήταν μικρό βαπόρι.
Το  πάνω γκαράζ με ανοίγματα το έχει Οπότε κλείνει το ξενοδοχειακό,αφαιρεί περιττά σωστικά γιατί αν τα έχει,πρέπει να είναι οk Aν θέλει το παραπάνω μπορεί αλά COLOSSUS να ξηλώσει μέρος του ξενοδοχειακού κ βάζει μερικά ασυνόδευτα ΙΧ  Επειδή είναι μεγάλο κ παλιό βαπόρι δεν νομίζω να ανοίξουν δουλειές που κοστίζουν
Όλα αυτά παίρνοντας ως δεδομένο ότι η εταιρεία έχει αντικείμενο τα φγ/ογ κ δεν ενδιαφέρεται να το δουλέψει ως εγ/ογ.

 

Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ πιθανό το σενάριο να θελήσει η εταιρεία του να πάρει κάποιους πόντους παραπάνω στη μπάλα εφόσον θέλει να το δουλέψει αμιγώς ως Ro/Ro , οπότε σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να αφαιρέσει περιττά βάρη κυρίως απο ψηλά .  

Link to comment
Share on other sites

Υποθέτω θα μάθουμε σύντομα, όμως θεωρώ πως δεν υπάρχει λόγος να πετσοκοψει το πλοίο γιατί δεν θα του προσφέρει κάτι ουσιαστικό.

 

Αν και δεν είναι κάτι που έχει κάνει μέχρι τώρα, πιστεύω ότι είναι η ιδανική στιγμή για να μπει και στο επιβατηγό κομμάτι της αγοράς...  Χωρίς ιδιαίτερες επενδύσεις, μπορεί να δεχτεί επιβάτες και τα Χανιά φαντάζουν τέλεια επιλογή για κάτι τέτοιο, μετά την αποχώρηση των Μινωικων ...

Link to comment
Share on other sites

Το «ξήλωμα» είναι απαραίτητο για να δουλέψει σαν ρορο, μακάρι να γίνει κάτι παρόμοιο με τον Νεάρχο, εκτός από ελαφρωμα με ότι συνεπάγεται στα θετικά το πλοίο θα δουλεύει ποιό ξεκούραστα και θα μπορεί να πάρει αρκετά βαρύτερα φορτία.

Link to comment
Share on other sites

Το πάνω γκαράζ από όσο γνωρίζω δεν αντέχει μεγάλα φορτία. Σαν Όλυμπος  ανέβαζε πάνω μόνο ι.χ. και ελάχιστα μικρά φορτηγά. Αν θέλει η καινούργια εταιρεία να το εκμεταλλευτεί πλήρως θέλει δουλειά το βαπόρι.

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι η εταιρεία του θα το ετοιμάσει για να δουλέψει σαν Ro Ro, χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές στην εξωτερική διάταξη του. Με τα ανοίγματα που έχει στο άνω γκαράζ πιστεύω ότι καλύπτει τις απαιτήσεις για ανοικτό γκαράζ για τη μεταφορά επικίνδυνων φορτίων, ενώ στα γκαράζ του νομίζω ότι έχει ήδη αντιεκρηκτικά φώτα. Σαν Olympus δεν έβαζε φορτηγά στο πάνω γκαράζ γιατί δεν είχε τόσα πολλά φορτηγά στα δρομολόγια του, σε αντίθεση με την εποχή που ήταν στην Αδριατική που έβαζε κανονικά φορτηγά στο άνω γκαράζ.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Πιστεύω ότι η εταιρεία του θα το ετοιμάσει για να δουλέψει σαν Ro Ro, χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές στην εξωτερική διάταξη του. Με τα ανοίγματα που έχει στο άνω γκαράζ πιστεύω ότι καλύπτει τις απαιτήσεις για ανοικτό γκαράζ για τη μεταφορά επικίνδυνων φορτίων, ενώ στα γκαράζ του νομίζω ότι έχει ήδη αντιεκρηκτικά φώτα. Σαν Olympus δεν έβαζε φορτηγά στο πάνω γκαράζ γιατί δεν είχε τόσα πολλά φορτηγά στα δρομολόγια του, σε αντίθεση με την εποχή που ήταν στην Αδριατική που έβαζε κανονικά φορτηγά στο άνω γκαράζ.

Δεν αποκλείεται να βγεί σχεδόν όπως είναι με μόνη ορατή διαφορά 2 βάρκες λιγότερο Παραδείγματα έχουμε στο παρελθόν τα οποία συμπτωματικά ήταν ιαπωνικά εγ/ογ Αναφέρομαι στα SEATRAILER κ COLOSSUS που βγήκαν σαν ρο-ρό χωρίς πολλές αλλαγές

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

SEATRAILER κ COLOSSUS που βγήκαν σαν ρο-ρό χωρίς πολλές αλλαγές

Απ’ όσο ξέρω, στο SEATRAILER ξήλωσαν κάποιες καμπίνες.

Link to comment
Share on other sites

Στο Seatrailer ειχαμε ξηλωσει τισ καμπινες του πληρωματος που βρισκονταν πλωρα και πρυμα του επανω γκαραζ, για να μεγαλωσει. Το πληρωμα εμενε στις καμπινες των επιβατων.

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Αυτό λέω κ πιό πάνω,ότι μπορεί να ξηλωθεί μέρος του ξενοδοχειακού όπως έκαναν στο COLOSSUS κ έβαζαν 110 ΙΧ κ πάντως ανάλογα το βαπόρι δεν είναι φοβερές αλλαγές

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι για να πάρει πιστοποίηση Ro Ro ένα πλοίο θα πρέπει να έχει max 12 άτομα χωρητικότητα, φαντάζομαι οδηγοί και πλήρωμα.

Το πλοίο έπαιρνε 1000 κάτι άτομα οπότε το καλύτερο που έχουν να κάνουν είναι να ξηλώσουν το ξενοδοχειακο (εάν θυμάμαι εκτεινόταν σε δύο ντεκς) εκτός ενός απειροελάχιστου σημείου για να φιλοξενούν τους οδηγούς και το πλήρωμα. 

Να σημειώσω ότι δεν ξερω πολύ καλά πως λειτουργούν τα Ρο Ρο, οπότε διορθώστε με εάν σφάλλω.

Πάντως δεν νομίζω πως είναι ιδιαίτερα λογικό το να το αφήσουν Ε/Γ - Ο/Γ, όταν η εταιρεία λέγεται Creta CARGO Lines και όλα τα άλλα βαπόρια της είναι Ro Ro, πως να το πω, δεν ταιριάζει στην φιλοσοφία της εταιρίας. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει πρόβλημα τόσα ΕΓ/ΟΓ κάνουν δρομολόγια σαν ΦΓ/ΟΓ για να μεταφέρουν καύσιμα.

Απλά τηρούν το μαξ 12 επιβαίνοντες στο πλοίο πλην του πληρώματος.

Αλίμονο αν μετραγαμε κρεβάτια και καναπέδες.

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να το βάψουν στα χρώματα της Creta Cargo Lines. Αυτός ο συνδυασμός μπλε και πράσινου πιστεύω ότι δεν πήγαινε στο πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...