doctorvgs Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 Τα Χανιά είναι μεν λίγο πιο μακριά από το Ρέθυμνο έχουν όμως για μια μεγάλ ζώνη με περιορισμό ταχύτητας. Νομίζω ότι πλέον η HSW γνωρίζει το θέμα και σίγουρα έχουν κάνει τους δικούς τους υπολογισμούς. Προφανώς, επειδή τα πλάνα έχουν ανοίξει για μικρό διάστημα και όχι για το σύνολο του καλοκαιριού, μπορεί να γίνει η έκλπηξη με κάποια αλλαγή πλοίων ή διορθωτική κίνηση. Τα Χανιά είναι πιο κοντά από το Ρέθυμνο κι έχεις δίκιο καθώς τα τελευταία 5 μίλια περίπου γίνονται με μειωμένη ταχύτητα εντός του κόλπου της Σούδας. Ωστόσο το Ρέθυμνο είναι 7 μίλια πιο μακριά οπότε και πάλι δε νομίζω να κάνει 4,5 ώρες. Εκτός κι αν δούμε μεγάλες ταχύτητες όπως τώρα που έχει ξεκινήσει την επιστροφή του πιάνοντας 38,4 knots.
HIGHSPEED 4 Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 Θεωρω εξαιρετικα απιθανο να δουμε υπηρεσιακη πανω απο 38. Αυτα γινονταν το 2000 οταν πρωτοηρθε.
HIGHSPEED 4 Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 Πρωτο δρομολογιο και απο αποψη ταχυτητας και χρονων τα πηγε εξαιρετικα καλα.Ανεπτυξε εως και 37,8 μιλια , δηλαδη καμια σχεση με οτι ειχαμε σηνιθησει. Αναρωτιεμαι αν εχει παιξει ρολο σε αυτο η νεα ιδιοκτησια , γιατι με βαση την τιμη του πετρελαιου οι συνθηκες δεν ειναι καθολου ευνοικες για να τα ανοιγουν τοσο.
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 Αναρωτιεμαι αν εχει παιξει ρολο σε αυτο η νεα ιδιοκτησια , γιατι με βαση την τιμη του πετρελαιου...Τι υπονοείς δηλαδή...ότι πάει στους Αγίους Θεοδώρους και φουλάρει "τζάμπα"? Δεν το πιστεύω...απλώς είναι αρχή και θα πρέπει να δείξει τον καλύτερο εαυτό του. Τουλάχιστον στην αρχή...καθώς για όλους και για όλα "το μέλλον είναι αόρατον"
doctorvgs Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 Πρωτο δρομολογιο και απο αποψη ταχυτητας και χρονων τα πηγε εξαιρετικα καλα.Ανεπτυξε εως και 37,8 μιλια , δηλαδη καμια σχεση με οτι ειχαμε σηνιθησει. Αναρωτιεμαι αν εχει παιξει ρολο σε αυτο η νεα ιδιοκτησια , γιατι με βαση την τιμη του πετρελαιου οι συνθηκες δεν ειναι καθολου ευνοικες για να τα ανοιγουν τοσο. Παρόλο το μαγικό ζωμό που ήπιε, ήρθε στο Ρέθυμνο 23.35 (αντί 23.15) και έφυγε 00.05 (αντί 23.45). Και μπορεί να ήταν το πρώτο ταξίδι ή τα 20 λεπτά να μη θεωρούνται σοβαρή καθυστέρηση, φαίνεται ωστόσο ότι το προγραμματισμένο δρομολόγιο δύσκολα θα βγαίνει στην ώρα του ειδικά Πάσχα-καλοκαίρι που θα έχει υψηλές πληρότητες. Σχετικά με το σχόλιο σου HS4 για τη νέα ιδιοκτησία, δεν ξέρω τι έγινε αλλά φαίνεται να έδωσαν σε όλα τα HS μαγικό ζωμό. Χθές βράδυ το HS3 ανέβαινε από Πάρο Πειραιά με 36,4 μίλια!
Artevelde Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 ... Χθές βράδυ το HS3 ανέβαινε από Πάρο Πειραιά με 36,4 μίλια! 36.4????? Αυτό πρέπει να είναι ρεκόρ πενταετίας!!!!:D
George Posted March 22, 2008 Posted March 22, 2008 Επειδή όλοι λίγο πολύ τα είδαμε στο ais κι επειδή είδα και το HS1 με 36 κόμβους σε κάποια φάση, μήπως όλα τα ταχύπλοα (σε συνάρτηση και με το ότι άργησαν να ανοίξουν τα πλάνα) ήταν άδεια χθες, κυρίως σε γκαράζ, οπότε του δώσανε και κατάλαβε;
skipper Posted March 28, 2008 Posted March 28, 2008 Τι έπαθε το HS4 και κάνει αυτή τη στιγμή τρελή πορεία ΒΔ προς Σπέτσες??? http://syros-observer.aegean.gr/ais/default.aspx?zoom=10&mmsi=239658000¢erx=23.5564¢ery=37.15179
Orestis Posted March 28, 2008 Posted March 28, 2008 Το πλοίο γυρίζει πίσω λόγω καιρού, συνάντησε απίστευτο ύψος κύματος.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 1, 2008 Posted April 1, 2008 Η ράμπα που φτιάξανε για το Highspeed 4 που σας είχα αναφέρει ότι πέφτει λίγο στενή για το καταπέλτη του πλοίου, όποτε αποκλείουμε την είσοδο στο πλοίο.
GA FANS Posted July 6, 2008 Posted July 6, 2008 Ταξιδι αναψυχης σημερα με το ΧΣ4 απο Μυκονο για Συρο. Στο λιμανι το ελα να δεις παρ'ολ'αυτα η φορτωση ταχυτατη με πληρωμα - Λιμενοφυλακες σε αριστη συνεργασια. Αναχωρηση στην ωρα μας και αφιξη στη Συρο παλι στην ωρα μας με ενα ταχυπλοο που ανεβαζει πολυ το επιπεδο στην ακτοπλοια. Τα παιδια στα ΕΒΕΡΕΣΤ πρυμα ευγενεστατα μεν αλλα χρειαζονται σεμιναρια πως να πετυχαινουν τον καφε. Οταν ζητησαμε πριζα να φορτισουμε το κινητο παρολο το φωρτο εργασιας πολυ προθυμα μας βοηθησαν. Εν τω μεταξυ συγχαρητηρια στο πληρωμα που ανεχεται πολυ υπομονετικα τους ξενυχτισμενους και κουρασμενους Κλαμπερς που μπαινουνε φουριοζοι στο πλοιο και χανουν την υπομονη τους στις σκαλες και στο να βρουν τη θεση τους και αναφωνουν πολυ προκλητικα "ελεος βρε παιδια" η "τι κατασταση ειναι αυτη" και τα βαζουν με τις συνοδους οι οποιες δεν φταινε. Δυστυχως υπαρχουν και κακομαθημενοι.
LEFTERIS68 Posted September 2, 2008 Posted September 2, 2008 Εδώ και αρκετή ώρα ταξιδεύει με μειωμένη ταχύτητα.Συμβαίνει κάτι???
George Posted September 2, 2008 Posted September 2, 2008 Μου είχε συμβεί και μένα σε ένα ταξίδι μου και σε ερώτησή μου, μου είπαν ότι αυτή η μείωση ταχύτητας εντάσσεται στα πλαίσια καθαρισμού των φίλτρων λαδιών Τώρα πλέον η ταχύτητά του έχει επανέλθει πλήρως.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 5, 2009 Posted March 5, 2009 Σήμερα το πρωί το Highspeed 4 ετοιμαζόταν να φύγει από τη γωνία στα Λεμονάδικα, με τη βοήθεια δυο ρυμουλκών του Λυμπουσακη.
NONTAS Posted March 5, 2009 Posted March 5, 2009 Και ακόμη ετοιμάζεται ενώ τα ρυμουλκά είναι σε αναμονή. Γιατί όμως ρυμουλκά και για που το έβαλε πρωί-πρωί;
polmyt Posted March 5, 2009 Posted March 5, 2009 Αν το συνδιασω και με την κινηση του HIGHSPEED 2 μυριζομαι κοινο δεξαμενισμο στην Ελευσινα
Panagia Ekatontapiliani Posted March 20, 2009 Posted March 20, 2009 Σήμερα το πρωί στο Highspeed 4 ήταν ένας γερανός στη δεξιά πλευρά του πλοίου και υπήρχαν κάποια βαρελάκια αλλά και ένα MES στο ντοκο, προφανώς για να τοποθετηθούν επί του πλοίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 1, 2009 Posted April 1, 2009 Σήμερα δίπλα από το Highspeed 4 ήταν ένας γερανός που βοηθούσε στην βαφή των σινιάλων της Vodafone:eek: συγγνώμη της HSW ήθελα να πω
Panagia Ekatontapiliani Posted April 3, 2009 Posted April 3, 2009 Σήμερα ήταν ημέρα των δοκιμαστικών για τα Highspeed. Έτσι μετά το Highsped 5, το Highsped 3, ήταν η σειρά του Highspeed 4, που βρήκε για ξεμούδιασμα στο Σαρωνικό λίγο μετά τις 16:00, επέστρεψε στο Πειραιά κατά τις 18:30
Panagia Ekatontapiliani Posted April 7, 2009 Posted April 7, 2009 Σήμερα δίπλα από το Highspeed 4 ήταν ένας γερανός που βοηθούσε στην βαφή των σινιάλων από τη δεξιά πλευρά του πλοίου
HIGHSPEED 4 Posted April 21, 2009 Posted April 21, 2009 Δεν ειναι εδω το καλυτερο μερος για να βαλω το μνμ μου αλλα δεν ξερω που αλλου. Ταξιδεψα με τα HS2 & 4 και παρατηρησα πως κανουν εκνευριστικα αργα τις μανουβρες τους. Ενω φτανουν on time αργουν παρα πολυ στις κινησεις τους. Δεν ειναι δυνατον να βλεπεις το Superferry ας πουμε να σβουριζει και τα HS να κανουν ενα δεκαλεπτο να γυρισουν να δεσουν.
George Posted April 25, 2009 Posted April 25, 2009 Στη Μύκονο που είδα τα δύο συγκεκριμένα ταχύπλοα αυτές τις μέρες, όντως μεν αργούσαν σχετικά με παλιές πιρουέτες που κάνανε αλλά αυτό γινόταν γιατί λόγω της μεγάλης τους παραμονής στο "υπερσύγχρονο" νέο λιμάνι του νησιού έπρεπε να φουντάρουν (έστω αυτό το συρματόσχοινο που έχουν) πολύ καλά. Και όταν κάποιος θέλει να φουντάρει σωστά / ασφαλώς το τελευταίο που τον νοιάζει είναι το πόση ώρα θα κάνει για να δέσει.
pie Posted April 26, 2009 Posted April 26, 2009 Κάτι που αφορά το πλοίο είναι ότι στην VIP έχουν αλλαχτεί οι τηλεοράσεις και έχουν μπει LCD στη θέση τους...βέβαια εύκολα μπορείς να τις "κατεβάσεις" κάτω με καμια κεφαλιά αν έχεις και λίγο ύψος!(δε ξέρω αν αυτή η προσθήκη έχει γίνει και από πέρυσι). Στους χρόνους άψογο...άδειο σχεδόν βέβαια....Πειραιάς-Μύκονος σε 3:30 και με Τήνο μέσα.
Orestis Posted June 21, 2009 Posted June 21, 2009 μονο η hellenic βαζει λιγοτερη ταχυτητα στις υπηρεσιακες...πχ highspeed 4 που το δινει 35 υπηρεσιακη , ενω το 4 εχει υπηρεσιακη στα 40,5 οταν ταξιδευει στο 90%.. Υπηρεσιακή χαρακτηρίζεται η μέση ταχύτητα που αναπτύσσει το πλοίο κατά την εκτέλεση των δρομολογίων του, συνεπώς οι ταχύτητες που αναφέρονται στην ιστοσελίδα της εταιρείας είναι απολύτως ενδεικτικές.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now