Jump to content
Shipfriends

Highspeed 4 (IMO 9216183)


gpan

Recommended Posts

φιλε η μεση ταχυτητα σημαινει μεση ταχυτητα.υπηρεσιακη σημαινει τι δυνατοτητα ταχυτητας εχει το πλοιο οταν πηγαινει με το 85-90% της ισχυς του..να σου φερω 2 παραδειγματακια..τα επισημα στοιχεια για τα festos k knossos λενε οτι εχουν υπηρεσιακη ταχυτητα 30,2 στο 85%..το οποιο οπως καταλαβαινεις δεν αποτελει την μεση ταχυτητα του..και το 2 παραδειγμα..το highspeed 4 εχει υπηρεσιακη ταχυτητα στο 90% 40,5 ενω στα 100% που ποτε δεν προκειται να το παει 42+++

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 626
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μπορεί όντως θεωρητικά η υπηρεσιακή ταχύτητα να ορίζεται αυτή που αναπτύσσει ένα πλοίο στο 85-90% της ισχύς του, αλλά το σωστό είναι να αναφέρεται ως τέτοια η ταχύτητα που πραγματικά αναπτύσσει ένα πλοίο κατά την εκτέλεση των δρομολογίων του.

Επίσης η υπηρεσιακή ταχύτητα (σε αντίθεση με τη μέγιστη), αναφέρεται στην ταχύτητα που αναπτύσσει ένα πλοίο με φορτίο, συνεπώς δεν θεωρώ πως το HS 4 φορτωμένο, πιάνει τα 40,5 στο 90% της ισχύς του.

Link to comment
Share on other sites

ναι απλα οταν οι περισσοτεροι μιλουν για υπηρεσιακη αναφερουν το 85 με 90%..τα δρομολογια εκτελουνται με βαση καθορισμο εταιριας..πχ οταν το 4 παει μυκονο δεν το ανοιγει πανω απο 38..περισυ για ρεθυμνο πηγαινε απο 38+ μεχρι και 39+..ειχα ρωτησει μεσα στο 4 και μου ειχαν πει οτι ανετοτατα παει με 40 φορτωμενο αλλα για λογους οικονομιας περισσοτερο δεν το κανουν και φυσικα για να μην καταπονειται το ιδιο το πλοιο..

Eπισης περισυ το 4 που πηγαινε κρητη και συγκεκριμενα ρεθυμνο σε ενα απο τα ταξιδια μου απο τα πολλα που ετυχε να κανω με αυτο το καραβι καθως αργοτερα και με το 5 ειχε τυχει να φυγει 12 και δεκα το highspeed4 απο ρεθυμνο και ειχε δεσει στισ 4μισι αθηνα.δλδ εκανε 4 ωρες και 20 λεπτα...πεταγε!!δεν το ειχα ξαναδει ετσι το καραβι και συγκεκριμενα εγινε τις μερες κοντα στις διακοπες του πασχα που ειχε πολυ φοιτητοκοσμο που ανεβαινε αθηνα!

Edited by polmyt
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Δε νομίζω ότι χωράει σύγκριση πάντως! Άσε που έχει διαφορετικά δρομολόγια, άλλου είδους πολυτέλεια και...9 χρόνια στη γραμμή;)

Link to comment
Share on other sites

Για μενα ειναι το καλυτερο ταχυπλοο που εχουμε αυτη τη στιγμη στα νερα μας.Προφανως και δεν εχω μπει σε ολα αλλα με εχει εντυπωσιασει.

Πανεμορφοι εσωτερικοι χωροι,ανετο και πολυ γρηγορο.Ειναι το μονο που μου θυμιζει λιγοτερο οτι βρισκομαι σε ταχυπλοο.Ακομα και η οικονομικη θεση ειχει πολυτελεια επιπεδου VIP

Πολυ καλο επισης το οτι επιτρεπεται η παραμονη στο καταστρωμα σε ολο το ταξιδι.Στο HIGHSPEED 5 poy μπορει να συγκριθει με το HIGHSPEED 4 δεν εχω μπει αλλα απο οτι λενε η ανηφορικη κλιση που εχει δεν σου επιτρεπει να βλεπεις καθολου θαλασσα ακομα και αν καθεσαι στο παραθυρο

Link to comment
Share on other sites

εχω μπει σε ολα τα highspeed εκτος απο το 1... και μένα ειναι το αγαπημενο μου ταχυπλοο!!!και κατ ' επεκταση το αγαπημενο μου πλοιο...οπως λες κ συ ειναι πολυ ανετο και καθολου στενο οπως συνιθίζουν να ειναι πολλα ταχυπλοα...και ειναι πολυ γρηγορο..εχει υπηρεσιακη 40,5 κομβους στο 90%.και τελικη που πλησιαζει τους 43..οχι αστεια...ναι οκ το 5 ειναι πιο γρηγορο για 2 κομβους, αλλα το 4 ειναι μεγαλυτερο, με πιο αεροδυναμικη μυτερη 'πλωρη'...Περυσι σε ενα απο τα πολλα δρομολογια που το χρησιμοποιησα απο πειραια για ρεθυμνο και αντιστροφα , συγκεκριμενα στη διαδρομη ρεθυμνο -πειραιας, εκανε 4 ωρες και 20 λεπτα..και οχι μεχρι τα φαναρια αλλα στις 4 ωρες και 20 λεπτα ειχε δεσει..με ενα gps που ειχε ενας συμφοιτητης μου ειδαμε οτι επιασε για αρκετη ωρα 40,2 κομβους....

Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλο επισης το οτι επιτρεπεται η παραμονη στο καταστρωμα σε ολο το ταξιδι

Δε ξέρω τι γινόταν παλιότερα αλλά χθες που ταξίδευα με το Highspeed 4 δεν επιτρεπόταν στους επιβάτες της οικονομικής η παραμονή στο μικροσκοπικό ανοικτό κατάστρωμα. Σε αντίθεση με τους επιβάτες της VIP στο πάνω ανοικτό κατάστρωμα.

Link to comment
Share on other sites

Η πραγματικότητα βρίσκεται πάντως κάπου στη μέση...παλαιότερα σε αφήνανε σίγουρα τουλάχιστον στο 1 και στο 4 να παραμένεις στους εξωτερικούς χώρους στην οικονομική θέση όταν είχε καλό καιρό. Στην VIP απ'όσο θυμάμαι σε αφήνανε σε όλα τα HS με την προυπόθεση ότι είχε καλό καιρό.(γι'αυτό κ όλας υπάρχουν και οι καρέκλες κλπ). Τον τελευταίο καιρό όποτε έχω ταξιδέψει δεν αφήνουν καθόλου, παρα μόνο στα λιμάνια. Αυτό συμβαίνει στα ταξίδια που έχω κάνει κ εγώ. (πάντως υπάρχει σήμανση που αναφέρει ότι απαγορεύετε η παραμονή στους εξωτερικούς χώρους κατα τη διάρκεια του ταξιδίου...σε όλα τα HS).

Και κάτι για το πλοίο...τις τελευταίες 2 μέρες έχει καιρό?γιατι το βλέπω ψιλοκομμένο,,,από τα 35-36 που είχε μονιμοποιήσει βλέπω κάτι 32-33 τώρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Αυτό γίνεται μόνο στο "πήγαινε" το Κυριακάτικο και στις επιστροφές της Παρασκευής κ του Σαββάτου. Ο λόγος άγνωστος...προφανώς για να γλιτώσουμε κανένα ευρώ από τα πετρέλαια:D και αυτά μέχρι αύριο..όπου αλλάζουν τα δρομολόγια εκ νέου

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Highspeed 4 τη Δευτέρα που μας πέρασε επιστρέφοντας από τη Μύκονο (είχε ξεμείνει 3 ημέρες στη Μύκονο με το απαγορευτικό) έδεσε στη γνώριμη θέση στη γωνια των Λεμοναδικων, για να ξεχειμωνιάσει

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

επαθε τιποτα το highspeed 4 ??ερχοταν πολυ κομμενο στην επιστροφη??μην εγινε τιποτα σε καμια μηχανη???χτες βαραγε 38αρια και βαλε και σημερα οταν γυρνουσε πηγαινε 30-33

Link to comment
Share on other sites

Πάντως στον γυρισμό από Μύκονο για Τήνο, έξω από τον Άγιο Φωκά, η πορεία του είχε μια σύντομη "ανωμαλία".

Δεν μπορώ βέβαια να ξέρω τι μπορεί να σημαίνει αυτό, εάν βεβαίως σημαίνει κάτι.

post-31-128326994207_thumb.jpg

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...