Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Κοιτώντας τον ρουφιάνο αυτή τη στιγμή δείχνει το ΕΛΥΡΟΣ να είναι με κατεύθυνση προς Πειραιά έχοντας αναπτύξει και λίγη περισσότερη ταχύτητα (22,5 knots). Για να δούμε τι συνέβη και είχαμε αυτή την αλλαγή.

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει μην το μεγαλοποιουμε. Δεν ειναι και θριλερ. Ουτε κινδυνευσε και κανεις. Οπωσδηποτε ειναι σοβαρο γεγονος και οχι ωραιο για ενα νεο πλοιο ενα τετοιο γεγονος. Ενα ευχελαιο στην ΑΝΕΚ παντως θα κανει καλο.

Link to comment
Share on other sites

βρε παιδιά... βρε παιδιά, δημοσιογράφοι είμαστε!:)

Αν δε βάλουμε και κανά βαρύ τίτλο...

Η αλήθεια είναι πάντως ότι μίλησα στο κινητό με μέλος του πληρώματος εντός του πλοίου λίγο μετά το black-out και μου είπε ότι δημιουργήθηκε πανικός μεταξύ των επιβατών.

Εκεί αν θες και το θριλεράκι...;)

Link to comment
Share on other sites

βρε παιδιά... βρε παιδιά, δημοσιογράφοι είμαστε!:)

Αν δε βάλουμε και κανά βαρύ τίτλο...

Σωστοοος;) Απο κει και περα συμφωνω οτι οταν ταξιδευεις ηρεμα και ανεμελα και ξαφνικα σβησουν ολα,ε οσο να ναι πανικοβαλεσαι.Η καταφερνουν να σε πανικοβαλουν οι αλλοι...

Link to comment
Share on other sites

Eτσι όπως θέτεις το θέμα φίλτατε VILLY, κι εγώ να ήμουν σε πλοίο που νυχτιάτικα παθαίνει μπλακ άουτ μεσοπέλαγα, ένα ...ψιλοθρίλερ θα το πάθαινα. :D

Το πλοίο πάντως έχει ήδη δέσει στον Άι Διονύση, άρα ...θρίλερ τέλος.

Υπάρχει άραγε καμμία περίπτωση να δούμε νυχτιάτικα κανέναν Βενιζέλο να έρχεται από Πέραμα προς αντικατάσταση ???

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου το να χρησιμοποιήσεις την υπερβολή στη δουλειά σου ΟΚ αλλά όχι όταν το πλοίο είναι μεσοπέλαγα και με κίνδυνο να διαβάσει κάποιος συγγενείς... Είπαμε δημοσιογράφος δημοσιογράφος αλλά κι αυτό το δύστυχο το επάγγελμα δεν είναι δικαιολογία για όλα..

Εννοείται πως δεν έχω τίποτα μαζί σου να ξεκαθαρίζουμε, απλώς θεωρώ πως καλύτερα να τελειώσει πρώτα η ιστορία και μετά ας βάλουν (βάλετε ή βάλουμε;) όπως θες πες το) και τίτλο "ΠΑΡΟΛΙΓΟΝ ΝΕΑ ΝΑΥΤΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ"....(ποιος θα φάει τις τομάτες με τέτοιο τίτλο δεν ξέρω αλλά παράδειγμα φέρνω απλώς)

Link to comment
Share on other sites

Απ΄ό,τι φαίνεται...το πλοίο ξεπέρασε την παιδική του αρρώστια...αναχώρησε πάλι κατά τις 02.00...και τώρα πλέει "μεθ' ορμής ακαθέκτου" (23,5) προς Σούδα. Μέχρι τις 9 μάλλον θα έχει φθάσει.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά δέσαμε κατά τις 9:15 το πρωί. Στις 21:50 το πλοίο "έσβησε" για λίγα δευτερόλεπτα, ενώ τα φώτα επανήλθαν σταδιακά. Μείναμε ακίνητοι για περίπου 35-40 λεπτά και συνεχίσαμε προς Σούδα για 15 λεπτά ακόμα έως ότου ανακοινώθηκε ότι πρέπει να επιστρέψουμε Πειραιά για επιθεώρηση από κλιμάκιο του Υπουργείου. Άφιξη στον Πειραιά κατά τις 00:15 και αναχώρηση περίπου στις 02:00. Στο πλοίο δεν υπήρχε ιδιαίτερη αναταραχή, απλά κυκλοφόρησε ράδιο αρβύλα από κάποιους ότι έπιασε φωτιά στο μηχανοστάσιο... Μέσα σε όλα, η βραδιά είχε 2 καλά: 1ον αναγκάστηκαν μετά και "άνοιξαν" το καράβι για να δούμε σε πόση ώρα μπορεί να βγάλει το δρομολόγιο (οι 7 ώρες και 15 λεπτά που ανακοίνωναν για τα ημερήσια του καλοκαιριού φαίνεται να είναι απόλυτα ρεαλιστικός χρόνος σε αντίθεση με τις 6,5 ώρες που ανακοίνωναν για την Αριάδνη) και 2ον υπήρχε πρόβλημα μέχρι που φύγαμε εκ νέου από Πειραιά με τις τηλεοράσεις του πλοίου οπότε γλυτώσαμε τις φωνές των Παναθηναϊκών στο γκολ του Σαρριέγκι.............. :P:P

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Ελαφρά πρόσκρουση Ε/Γ-Ο/Γ ΕΛΥΡΟΣ στη Σούδα

Απογευματινές ώρες χθες το Ε/Γ-Ο/Γ «ΕΛΥΡΟΣ» Ν.Χ.31 κατά τη διάρκεια των ελιγμών πρόσδεσης στο λιμάνι της Σούδας προσέκρουσε ελαφρά από την αριστερή πλευρά πάνω από την ίσαλο γραμμή στο κρηπίδωμα με αποτέλεσμα τη δημιουργία βαθουλώματος.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Χανίων απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου μέχρι επιθεώρησής του και προσκόμισης πιστοποιητικού διατήρησης κλάσης από τον Νηογνώμονα που το παρακολουθεί.

Στη συνέχεια μετά από προσκόμιση πιστοποιητικού αξιοπλοΐας και διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα Νηογνώμονα το πλοίο απέπλευσε στις 21.50 με προορισμό το λιμάνι του Πειραιά εκτελώντας μεμονωμένο πλου με 1.828 επιβάτες 218 Ι.Χ., 80 Φ/Γ, 60 Δ/Κ και 1 Λ/Φ.

Πηγή Ελληνική Ακτοφυλακή

Link to comment
Share on other sites

Παντως οποιος εχει δει τον Ελυρο τωρα τελευταια να δενει φιρι φιρι το πηγαινε. Τις προαλλες σε ενα πρωινο δρομολογιο παραλιγο να φιλησει το Ιεραπετρα που ηταν δεμενο.

Και οι σχετικες φωτογραφιες απο το περιστατικο.

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...
  • 9 months later...

Και για να προλαβω τους 'καλοθελητες' ότι δένει με ρυμουλκο.. Το καραβι ήταν δεμένο 1και μηνα περίπου οπότε ειναι λογικο να μην του αλλαξουν τον αδοξαστο

Link to comment
Share on other sites

Ακούγεται πάντως ότι είχε βλάβη στην αριστερή μηχανή. Δεν ξέρω κατά πόσο αυτό είναι πιθανόν πάντως εγώ δεν το πολυπιστεύω.

Link to comment
Share on other sites

Εάν δείτε το track από την αναχώρηση του από τα Χανιά ξεκίνησε με κανονική ταχύτητα και μετά συνέχισε όλο το ταξίδι με μειωμένη ταχύτητα και ότι έδεσε με ρυμουλκό standby, μάλλον ισχύει ότι υπήρξε κάποιο πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...