Jump to content
Shipfriends

VILLY

Members
  • Posts

    47
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Έχουμε αντιμετωπίσει πολλές φορές ανθρώπους σε forum αλλά και αλλού με την παρούσα άθλια και αγενή συμπεριφορά.Σε αυτά καλώς ή κακώς είμεθα μπαρουτοκαπνισμένοι δεκαετίες ολάκερες. Το θέμα επικαλούνται κάποιοι ότι το ανοίξαμε εμείς. Λάθος! Δημοσιεύσαμε κάτι και εύλογα το αποσύραμε για τους δικούς μας λόγους. Τους αναλύσαμε κιόλας όσο μπορούσαμε. "Μαγαζί" μας είναι και έχουμε όλο το δικαίωμα. Σε κάποιους αυτό δεν άρεσε. Ξυδάκι λέμε εμείς! Σε κάθε περίπτωση όμως άλλοι άνοιξαν το θέμα και απλά πήραμε θέση. Κάποιοι "συνφορουμίτες" προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν μια κατάσταση που αφορά άλλους, τρίτους... προς ιδίαν ικανοποίηση του προσωπικού τους ξεκατινιάσματος. Αυτά εμάς δεν μας αγγίζουν. Από τη στιγμή που ανακάτεψαν το όνομά μας, δώσαμε ενώ δεν είμαστε και υποχρεωμένοι, την ορθή διάσταση. Όσοι κατάλαβαν, κατάλαβαν. Εδώ είναι forum και όχι λαϊκό δικαστήριο. Σε κάθε περίπτωση εμείς σαν εφημερίδα, δεν γυρεύουμε κάτι. Αυτοί που τα γυρεύουν πηγαίνοντας γυρεύοντας ας αποτανθούν στον προσωπικό τους σύμβουλο. Εμείς είμαστε δημοσιογράφοι μιας εφημερίδας και δεν μπορούμε να βοηθήσουμε περαιτέρω. Το θέμα θεωρούμε ότι το εξαντλήσαμε και για μας κλείνει οριστικώς! Εκ της συντακτικής ομάδας
  2. Οφείλετε πολλές συγγνώμες αγαπητέ συνφορουμίτη. Κας ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά για να μη χάσουμε τη μπάλλα όπως ο κύριος "Συγγνώμης". Καταρχήν να πω ότι χαίρομαι που στο εδώ Forum ανακαλύπτω συνφορουμίτες που έχουν έμφυτο το ταλέντο του ρεπόρτερ. Ενίοτε και του ντέντεκτιβ!! Αγαπητέ κε Σείριε να σας ενημερώσουμε ότι μια εφημερίδα πράττει κατά το δοκούν, δίχως την υποχρέωση να ενημερώνει μεμονωμένα διαφόρους ερασιτέχνες ντέντεκτιβς, ρεπόρτερς κλπ. Εδώ θα κάνουμε μια μικρή εξαίρεση για λίγους και εκλεχτούς! Οι λόγοι που μια εφημερίδα προχωράει ή δεν προχωράει στα θέματα που άλλοτε ανασύρει και άλλοτε καταγγέλλει, έχει πολλές φορές να κάνει με νομικά ζητήματα ή και ακόμα και με τη προστασία θιγόμενων κοινωνικών ομάδων, κλπ Έτσι λοιπόν και επειδή ο χλευασμός του κ. Σείριου σαφέστατα δεν αφήνει αδιάφορο κανένα, θα δώσουμε ΜΟΝΟ 2 στοιχεία από τον μαραθώνιο των διαβουλεύσεων με την εταιρία. Το δημοσίευμα αποσύρθηκε και ουδέποτε τυπώθηκε στην έντυπη εφημερίδα μας. Αυτό είναι το γεγονός. Πρώτον. Υπήρξε νομικό ζήτημα που θα άφηνε εκτεθειμένη ίσως την εφημερίδα νομικά. Εάν ο κος Σείριος εκτός από καλός ντέντεκτιβ, ρεπόρτερ, αστυνομικός και δημοσιογράφος, είναι και καλό δικηγόρος με άλλα «βαριά πτυχία» και εκεί, ας αναλάβει εκείνος την υπόθεση. Ας έρθει λοιπόν από τα γραφεία της εφημερίδας μας και εμείς δεσμευόμαστε να του παραδώσουμε το πλήρη φάκελο με τα στοιχεία κατά του MEGAJET και ας αναλάβει εκείνος ως πολλά καλύτερος χειριστής υποθέσεων και τούτη την περίπτωση. Εκεί λοιπόν να δούμε «πόσα απίδια βάζει ο σάκος» ή εν προκειμένω, ο δικός σας σάκος κε Σείριε. Κοπιάστε από εδώ να δούμε αν εσείς θα το χειριστείτε καλύτερα από τους νομικούς μας. Φαντάζομαι όμως ότι η δειλία πάει πακέτο με την λασπολογία! Εμείς κύριε όπως και ο ίδιος αναγνωρίζετε (το μόνο καλό που κάνατε), επώνυμα ενεργούμε. Εσείς; Ελάτε λοιπόν με το ονοματάκι σας, προτάξτε τα δικά σας στήθη και αναλάβετε τις ευθύνες και το έργο. Μπορείτε ή ... μόνο λόγια; Το άλλο μεγάλο πρόβλημα που τέθηκε επί τάπητος ήταν η ασφάλεια του πληρώματος σε σχέση με τις εργασίες τους. Τα περισσότερα από τα καταγγελθέντα στοιχεία πάρθηκαν από μέλη του πληρώματος. Στο καθολικό τους σύνολο θα αντιμετώπιζαν … την ανεργία. Μη πούμε περισσότερα. Όλοι μας εκτός ίσως «ελαχίστων», καταλαβαίνουμε και χωρίς λόγια τα περαιτέρω! Θα αναλάβετε λοιπόν εσείς κ. Σείριε και με τις άριστες διπλωματικές σας αυτή τη φορά, γνώσεις την υπόθεση και ταυτόχρονα και το βάρος των απολύσεων δεκάδων ανθρώπων; Είδατε τι εύκολο που είναι να εξοστρακίζεις λασπολογίες με μεθυστικό τρόπο κατά έγκριτων εφημερίδων; Το δύσκολο κ. Σείριε είναι η καλή έρευνα και το να είσαι ακριβοδίκαιος. Από τη γραφή σας διαφαίνεται ότι έχετε μαλώσει και με τα δύο! Έρευνα και καταγραφή στοιχείων με στόχο το κοινό καλό σημαίνει αυτό εδώ . Διδαχτείτε κύριε. Α, και κάτι άλλο. Κε Σείριε, η εφημερίδα μας ονομάζεται από καταβολής της, «ΡΕΘΕΜΝΙΩΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ» και όχι «Αγορά του Ρεθύμνου». Θάπρεπε να γνωρίζατε λίγο καλύτερα, σαν καλός «επαγγελματίας ερευνητής» που είστε, αφού μόνο στο Shipfriends .gr οι αναφορές της αριθμούν σε αρκετές δεκάδες. Μάλιστα ήσασταν τόσο καλά ενημερωμένος που γνωρίζατε και τα αρχικά μας ΑτΡ.! Τα αρχικά μας όπως γνωρίζουν όλοι είναι "Ρ.Α." Αγαπητοί φίλοι και σε πολλές περιπτώσεις και συμπατριώτες. Η εφημερίδα μας είναι γνωστή για την ακεραιότητα του χαρακτήρα της, και το ότι μπήγει βαθιά το μαχαίρι στο κόκαλο. Μεγάλα κομματικά συμφέροντα ή επιχειρηματικές δράσεις ουδέποτε κατάφεραν και έκαμψαν το έργο μας. Μάρτυρες οι χιλιάδες των αναγνωστών που έχουμε καταφέρει αξιοκρατικά να κερδίσουμε. Όσο για την διαφήμιση που επικαλείστε κύριε «επαγγελματία»….; Επιχειρηματική καπατσοσύνη. Όταν θα σας κάνουμε και συνέταιρο, αφού φαντάζομαι θα είστε και σε αυτό το τομέα τέλειος ως άριστος τεχνοκράτης μεταξύ άλλων, τότε θα σας δοθεί και το δικαίωμα του λόγου στην εμπορική και οικονομική μας διαχείριση. Βασίλης Κασιμάτης Εκδότης Διευθυντής Δημοσιογράφος "Ρ.Α." (και όχι ΑτΡ….) Πρόταση: Κύριε Σείριε, περιοριστείτε στην καλή δουλειά που αναμφισβήτητα κάνετε με τις φωτογραφίες και αφήστε τη δημοσιογραφία στους επαγγελματίες.
  3. Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι ο συνφορουμίτης μας (panagia ekatodapiliani) για τον οποίο δείχνετε να κόπτεστε τόσο πολύ, έχει λάβει σε email, πλήρες αντίγραφο του δημοσιεύματος. Όσο για το αν θα φάει η μαρμάγκα της εφημερίδας μας το εν λόγω άρθρο, αφήστε να το κρίνουμε εμείς που είμαστε καθημερινά στη "κουζίνα" και καιγόμαστε από τις λαμαρίνες και τους φούρνους.
  4. Εμείς καλά κάνουμε και τα συζητάμε εδώ, από τα σαλόνια και τα όποια γραφεία μας. Κάποιες όμως πολλές εκατοντάδες κόσμου ταλαιπωρούνται κάθε φορά. Χάνουν το προορισμό τους, ανατρέπονται τα σχέδια τους, χαλούν το όνειρό τους (όταν πρόκειται για τουρίστες) και πολλά άλλα. Έχει πλέον ευρέως εκτιμηθεί ότι τα ταχύπλοα τύπου καταμαράν έχουν βγει άκρως προβληματικά. Θα πρέπει όλοι μας να αναρωτηθούμε, αν πρέπει να υποβληθούν τα κατάλληλα «μέμο» στο ΥΕΝ ούτως ώστε να γίνει κάτι με αυτά τα σκάφη. Οι πλοιοκτήτες τους έτσι κι αλλιώς από ότι εγώ σαν δημοσιογράφος έχω καταγράψει, οικονομικά πνέουν τα λοίσθια και απορώ γιατί τα κρατάνε. Τα μονοχώλ ταχύπλοα είναι σαφώς σε πολύ καλύτερη μοίρα. Εν κατακλείδι θεωρώ ότι κάτι πρέπει να γίνει διότι οι βλάβες πια διαδέχονται η μία την άλλη, ο κόσμος υπερταλαιπωρείται, ο τουρισμός μας διασύρεται. Εξαπατάται ο ταξιδιώτης όταν τους λένε θα σε πάμε με τριαντατόσους κόμβους σε τόση ώρα και τελικά τον ταξιδεύουν κατά συρροή σε «τόση» … συν «τόση» … και συν άλλη «τόση» ώρα! Και όταν το πλήρωμα που λούζεται το πρόβλημα πει και κάτι … απολύεται πάραυτα! Χθεσινό τηλεφώνημα στην εφημερίδα μου επιβεβαιώνει αυτό που γνωρίζαμε καιρό τώρα περί απολύσεων. Βασίλης Κασιμάτης «ΡΕΘΕΜΝΙΩΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ» - AgoraPress.gr
  5. Οι μηνύσεις ισχύουν κανονικά το δε άρθρο έχει προσωρινά και για τεχνικούς λόγους μετακινηθεί στα "αδημοσίευτα". Καμία συνεννόηση δεν έχει προκύψει με την πλοιοκτήτρια εταιρία πέραν της δημοσιογραφικής συνάντησης/συνέντευξης που είχαμε με τον εφοπλιστή στο Ρέθυμνο. Βασίλης Κασιμάτης "ΡΕΘΕΜΝΙΩΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ"
  6. Σύμφωνα με τις δικές μας πηγές της το πλοίο ταξιδεύει πολύ καλύτερα τον Ιούνιο ή το Σεπτέμβριο που η θερμοκρασία είναι χαμηλώτερη. Το συγκεκριμένο στοιχείο ακολούθως μας το επιβεβαιώσε ο ναυπηγός/μηχανολόγος μας και όπως έγραψα και στο παραπάνω ποστ είναι απο τα στοιχεία που μας δέχθηκε ο ίδιος ο εφοπλιστής ο κ. Τ.Ηλιόπουλος στη χθεσινοβραδυνή μας κατ΄ ιδίαν συνάντηση. Η ταχύτητα του πλοίου από ναυπήγησης είναι 36 κόμβους αλλά σήμερα αυτό είναι απλώς όνειρο θερινής νυχτός και με τίποτα ... αυτές οι νύχτες δεν είναι Αυγουστιάτικες (με 40ο C)!! Βασίλης Κασιμάτης
  7. Οι κλίσεις ήταν όντως μεγάλες. Αυτό άλλωστε απορρέει και από την ταχύτητα του σκάφους που εκείνη την ώρα έπλεε με 19 μίλια σε 5άρι και 6άρι καιρό. Εντελώς απλανάριστο. Για το όμορφο εσωτερικό θα συμφωνήσω και εγώ. Εϊναι όντως κρίμα γιατί το πλοίο είναι κουκλί μέσα. 'Οσον αφορά το ταξίδεμα δεν πάει με 23 κόμβους και αυτό βγαίνει και βάσει του ωραρίου απόπλου κάτάπλου. Ρέθυμνο Σαντορίνη = 74 μίλια Στο ανέβασμα 22/08/09 : Ώρα αναχώρησης 08.30 ώρα κατάπλους βάσει λιμεναρχείου Θήρας 12.18 Δηλαδή 3 ώρες και 42 λεπτά. Ταχύτητα: 19,8 μίλια. Στο κατέβασμα 25/08/09 : Ώρα αναχώρησης 20.30 ώρα κατάπλους βάσει λιμεναρχείου Ρεθύμνου 00.24 Δηλαδή 3 ώρες και 56 λεπτά. (με βεβαίωση παραβίασης ωραρίου) Ταχύτητα: 18,7 μίλια. Όσον αφορά για τις θερμοκρασίες που αναφέρεις μας τα επιβεβαίωσε σήμερα ο ίδιος ο πλοιοκτήτης, ο κ. Τάκης Ηλιόπουλος. Κατόπιν της σημερινής πρωϊνής δημοσίευσης του άθρου μας και ακολούθως της μεσηβρινής κατάθεσης της μήνυσης, ο κ. Ηλιόπουλος μαζί με το Γενικό Διευθυντή Κρήτης κ. Παπαδάκη ήρθαν και μας βρήκαν στο Ρέθυμνο και συζητήσαμε σε ένα πολύ φιλικό επίπεδο. Αναγνώρισε τα περισσότερα από τα σημεία του δημοσιεύματος, παραδέχθηκε το θέμα με τις θερμοκρασίες και μάλιστα μας συνεχάρη για τις τόσο αξιόπιστες πηγές μας. Σε αυτό που κυρίως διαφώνησε και όχι με εμάς αλλά με το πλήρωμα καταστρώματος του M.J. ήταν το ζήτημα που έθεσε το πλήρωμά του σχετικά με την κατάφωρη παραβίαση των συλλογικών δικαιωμάτων τους. Υπεραμύνθηκε των θέσεων της εταιρίας λέγοντας ότι μέχρι πριν 2 εβδομάδες είχε διπλό πλήρωμα και όλα ήταν καλύτερα. Εκείνος το ξέρει αυτό και οφείλουμε να το δεχθούμε έως ότου τυχόν αποδειχθεί το αντίθετο. Ήταν σε κάθε περίπτωση μια επικοδομητική συνάντηση καθώς ο κ. Ηλιόπουλος είναι ένας ικανότατος επιχειρηματίας που απλά διάλεξε το λάθος βαπόρι που τον έβαλε μέσα χοντρά! Βασίλης Κασιμάτης
  8. Ίσως και νωρίτερα... Από Ρέθυμνο
  9. Αν και βέβαια το δημοσίευμα δεν έχει να κάνει με τι βαθμό έχει ο Λιμενάρχης αλλά κυρίως με το τι είπε, όντως είναι Πλωτάρχης.
  10. Δήλωση του Λιμενάρχη Σαντορίνης για το συμβάν εδώ.
  11. Σμμερίζομαι την άποψη του συνφορουμίτη. Είναι γεγονός ότι χωρίς κεφάλαιο και "πλάτες" δε πας πουθενά!
  12. Ο όρος "εξ αρχής" δικαιωματικά ανήκει στην εφημερίδα "ΡΕΘΕΜΝΙΩΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ", στο AgoraPress.gr και ακολούθως στο AgoraTV (όλα μέλη του Oμιλου Μ.Μ.Ε. AGORA) όπου επί σειρά μηνών ήταν οι πρώτοι και κυρίως οι ΜΟΝΟΙ!!! που έγραφαν, στήριζαν και δημοσίευαν τις απόψεις και τις προσπάθειες της CRETAN LINES όπου τότε λεγόταν "Κίνηση Πολιτών" (για την αποκατάσταση της γραμμής Ρεθύμνου Πειραιά). Μάλιστα το πρώτο δημοσίευμα συντάθηκε τη Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2008 (και βέβαια όχι στις 3/2/09 όπως λανθασμένα διατείνεστε) και δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ΡΕΘΕΜΝΙΩΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ όπου κυκλοφόρησε σε 40.000 αντίτυπα και βέβαια και στο agorapress.gr και για του ξανά/μανά λόγου το αληθές: http://www.agorapress.gr/el/news.php?n=79 Από τότε μάλιστα έχουμε τάξει ευατόν, υπέρμαχο της οποιασδήποτε Ρεθυμνιώτικης εταιρίας προσπαθήσει να αποκαταστήσει την ακτοπλοϊκή ορφάνια του Νομού μας. Αυτό βέβαια έχει επανηλλειμένως αποδειχτεί με σημαντικές συνεισφορές μας στη προσπάθεια ακόμα και σε νευραλγικά κομβικά σημεία της ίδρυσης της εταιρίας. Έκτοτε έως και σήμερα οι διαφημιστική καταχώρηση της εταιρίας "ΚΡΗΤΙΚΕΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ" (CRETAN LINES) φιγουράρει ΔΩΡΕΑΝ!!!!!!!!!! στην εφημερίδα και το e-press μας. Αυτό κοστίζει κάποιες χιλιάδες ευρώ μέχρι σήμερα΄, αν συνυπολογίσει κανείς ότι οι τιμές στο press κοστίζουν από 220 ευρώ έως 400 το μήνα και στην εφημερίδα από 250 ευρώ έως και 1000 το μήνα! Ετσι για να αναρωτιούνται μερικοί, ποιός στηρίζει ποιόν! Για την ιστορία και νωρίτερα από αυτό το άρθρο δημοσιεύτηκαν και άλλα άρθρα για την ίδρυση της εταιρίας όπου το πρώτο συντάχθηκε στις 17 Σεπτεμβρίου 2008, δέκα μόλις ημέρες μετά την "παύση εργασιών" του H.S.4 Αυτά για την ορθή διάσταση της ιστορίας και για να μην μπλέκουμε το κόσμο με δακρύβρεχτα και ανυπόστατα σενάρια επιστημονικής φαντασίας. Να θυμόμαστε κάπου κάπου το παρελθόν και να αναζητούμε την αλήθεια μέσα από πραγματικά γεγονότα και όχι ζουμιά της φαντασίας.
  13. Όταν χρησιμοποιούμε τον ορισμό "τα είπαν" καλό θα είναι να ελέγξουμε πρώτα αν όντως "είπαν", ποιοί "είπαν και τι "είπαν"! Ο Δήμαρχος Ρεθύμνου πάντως δεν "είπε" τίποτα. Τουλάχιστον στο μοναδικό δημοσιογράφο που ερεύνησε και του πήρε συνέντευξη για τον απόηχο της συνάντησης, τον υπογράφοντα. Η παρεξήγηση προέρχεται από ένα Δελτίο Τύπου που εξέδωσε η CRETAN LINES και όχι ο Δήμαρχος Ρεθύμνου με τίτλο "Oμόθυμη στήριξη πολιτικών και αυτοδιοικητικών εκπροσώπων στην Cretan Lines" και που μπέρδεψε και άλλο διαδικτυακό εντευκτήριο, όπου πήρα επίσης θέση προς αποφυγή παρεξηγήσεων. Να τονίσω κάπου εδώ ότι στο Ρέθυμνο δεν έχουμε βγάλει τα όπλα όπως ίσως να νομίζουν κάποιοι και μια διαφωνία μεταξύ του Δημάρχου Αρκαδίου και προέδρου της CRETAN LINES κ. Μανωλακάκη με το Δήμαρχο Ρεθύμνου κ. Μαρινάκη, σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί ψεγάδι, ούτε μεπτόν σε κανένα επίπεδο. Η προσπάθεια για την αποκατάσταση της σύνδεσης Ρεθύμνου Πειραιά συνεχίζεται κανονικά και είναι εύλογο και διαφωνίες να υπάρξουν και αντιπαραθέσεις και βέβαια και λάθη από πλευράς της Cretan που όμως δεν μειώνουν επουδενί τις πραγματικές προσπάθειες και προθέσεις που κάνουν κάποιοι από το προσωρινό Δ.Σ. της. Ο Δήμαρχος Ρεθύμνου κ. Μαρινάκης εμμένει στις απόψεις του και ο Δήμαρχος Αρκαδίου & πρόεδρος της CRETAN LINES εμμένει στις δικές του. Το χάσμα επί του συγκεκριμένου θέματος σαφώς υφίσταται μιας και ο λόγος της αψιμαχίας αφορούσε την συμμετοχή του κ. Μαρινάκη στο Δ.Σ. της ΑΝΕΚ πράγμα που ουσιαστικά δεν είχε καμία θέση στη προχθεσινή συνάντηση, συνεπώς δεν είχαν πεδίο να λύσουν κάτι επ αυτού. Ο κ. Μαρινάκης δεν απέσυρε τη συμμετοχή του, συνεπώς .... τι να λέμε!! Μα ήταν και λογικό, δύο άνδρες - δήμαρχοι και οι δύο - με ευθύνη των λόγων και των πράξεών τους, να είναι ανυποχώρητοι στις δημόσιες θέσεις που έχουν λάβει! Κατά τα άλλα και οι δύο άνδρες είναι μέλη της ΤΕΔΚ, έχουν τακτικές συνεργασίες σε όλα τα επίπεδα που αφορούν διαδημοτικά θέματα του Νομού, επομένως και οι συναντήσεις τους είναι κάτι περισσότερο από τακτικές. Σαφώς η τοπική αυτοδιοίκηση στηρίζει το έργο της CRETAN LINES όπως και θα στηρίξει ή και στηρίζει το έργο οποιαδήποτε φορέα επιθυμήσει να προσπαθήσει να φέρει τη ΜΟΝΙΜΗ!!!!!!!!!! λύση, στην ακτοπλοϊκή απομόνωση του Νομού Ρεθύμνου. Αυτό είναι εύλογο και ακριβοδίκαιο! Εμείς αποτυπώσαμε την ορθή διάσταση της συνάντησης αφού πρώτα ελέγξαμε ιδιαιτέρως με τους εμπλεκόμενους, το Δήμαρχο Ρεθύμνου κ. Μαρινάκη (σε ιδιαίτερη συνάντηση) και ακολούθως με τον Νομάρχη Κ. Παπαδάκη (σε ιδιαίτερη και πάλι επικοινωνία που είχαμε και πάλι χθες το μεσημέρι!!) Για του λόγου το αληθές ... το σχετικό δημοσίευμα: http://www.agorapress.gr/el/news.php?n=1448 Μάλιστα ανεβάσαμε και μια σχετική φωτό με τους 2 Δημάρχους με την οποία φαίνεται το πόσο πολύ σύσφιξαν τις σχέσεις τους. Αυτό είναι σωστό! Ακόμα όμως και οι μεγάλοι δύναται κάποτε να λυγίσουν. Βλέπε το κλείσιμο του "ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΤΥΠΟΥ & CITY RADIO" της οικογένειας Αγγελοπούλου που με πρόσχημα ταμειακή ανεπάρκεια τα βρόντηξαν κανονικά, αφήνοντας στο δρόμο 500 συναδέλφους και μάλιστα χωρίς καμία κουβέντα νωρίτερα. Σαφώς όμως η CRETAN είναι σε δυσμενέστερη θέση λόγω ανύπαρκτου cash flow. Εκεί εστιάζεται και το πρόβλημα του δανεισμού. Στην αρχή, όταν ιδρύθηκε η CRETAN LINES είχε εξαγγελθεί το δεδομένο ότι ουδέποτε η εταιρία θα βγει σε τραπεζικό δανεισμό για την αγορά πλοίου. Τώρα το προσωρινό Δ.Σ. λέει ότι μάλλον τελικά θα υποκύψουν και θα αναγκαστούν να βγουν σε τραπεζικό δανεισμό. Εγώ όμως από την άλλη τους συστήνω να μην προχωρήσουν σε δανεισμό διότι τότε η "δαμόκλειος σπάθη " του ανταγωνισμού που καραδοκεί θα πέσει βαριά στα κεφάλια μας. Και έτσι ουέποτε ξανά θα μπορέσουμε να συστήσουμε εταιρία Λαϊκής Βάσης (αν κάψουμε τώρα το χαρτί μας!). Βλέπετε το θέμα είναι κάπως απλό. Οταν έχεις τα δικά σου λεφτά λες ... εντάξει, τα βάζω αγοράζω καράβι και " γαία πυρί μειχθήτω.". Όταν όμως αναγκάζεσαι να δανειστείς,… τότε με το που σου παραχωρεί η τράπεζα το ποσό, σου ορίζει και τη πληρωμή της 1ης δόσης. Εκεί είναι και το catch! Όταν έρθει η ώρα να πληρώσεις τη 1η δόση από τα χρήματα που ευελπιστείς να βγάλεις από τα εισιτήρια, τότε θα σου κάτσει ένα παλατάκι της ATTICA ή της ΑΝΕΚ ή της Χ ή της Ψ για 2 μόνο μηνάκια και τότε άντε να μπει επιβάτης στο δικό σου πλοίο που σαφέστατα θα υστερεί! Έρχεται ακολούθως η τράπεζα και σου λέει ... Κε "εφόπλα" δε πληρώσατε 1ο & 2ο μήνα - προβαίνω σε κατάσχεση. Και τότε χάνεις και τα αυγά και τα πασχάλια! Αυτό λοιπόν προσπάθησα να αναλύσω κοντολογίς στο προηγούμενο ποστ. Εν κατακλείδι εγώ προσωπικά δεν συμφωνώ σε καμία περίπτωση με την διέξοδο του τραπεζικού δανεισμού. Από την άλλη όσων αφορά τη ναύλωση τα πράγματα δυσκολεύουν ακόμα περισσότερο! Για να ναυλώσεις σήμερα ένα πλοίο δεν είναι το ίδιο με το να νοικιάσεις ι.χ. Που και ι.χ. να θελήσεις να νοικιάσεις η AVIS πχ σου λέει .. άσε μου λευκή πιστωτική κάρτα και άμα «σπάσεις» τίποτα … «τα λέμε»!!! Το ίδιο ισχύει σχεδόν και με τα βαπόρια μόνο που τα οικονομικά μεγέθη είναι τρισδιάστατα μεγαλύτερα και μια πιστωτική κάρτα δεν φτάνει. Ούτε καν 100! Για ένα πλοίο γύρω στα 10.000.000 ευρώ χρειάζεται εγγυητική επιστολή ύψους 3.000.000 ευρώ περίπου. Όταν στο ταμείο σου έχεις μόνο 500 χιλιάρικα και στη καλύτερη πας για 1.000.000 με τι assets θα εκδόσεις εγγυητική? Άρα πρέπει να τα "ρίξεις"! Και που θα τα βρείς. Στον ίδιο παρανομαστή ξαναγυρίζουμε. Όπως και να το δεις στο ίδιο αποτέλεσμα σε βγάζει! Και από την άλλη, άντε και το ναύλωσες (πράγμα σχεδόν απίθανο) με τι θα πληρώσεις τα μίσθια όταν πάλι σου ρίξει καταπέλτη δίπλα σου το παλατάκι που αναφέραμε παραπάνω? Που και αν δε σου ρίξει άλλο βαπόρι καταπέλτη δίπλα σου τα μίσθια που θα πληρώνεις δεν θα σε καθιστούν βιώσιμο για να αγοράσεις κάποτε δικό σου κεραμίδι… ουπς συγγνώμη, καράβι και τότε τι έκανες? Μια τρύπα στο νερό! Αφού μιλάμε για μόνιμη αποκατάσταση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης και συνάμα του προβλήματος. Δεν είναι λοιπόν τόσο απλά τα πράγματα με τη ναύλωση! Τα πράγματα φίλοι μου δεν είναι σε καμία περίπτωση απλά και η θέση των ανθρώπων της Cretan είναι πολύ δύσκολη και αυτό οφείλω να το αναγνωρίσω.
  14. Αγαπητέ συνφορουμίτη σε βρίσκω αρκετά διαβασμένο. Όντως η μελέτη που κατέθεσαν οι πανεπιστημιακοί κ.κ. Κοσμήτωρ Θ.Παπαδόπουλος & Κ.Πηγουνάκης προς τα εκεί γνωμοδότησαν. Εντούτοις όμως να μην ξεχνάμε ότι ήταν μια μελέτη σκοπιμότητας και όχι έρευνα αγοράς. Η διαφορά τους είναι ότι η μελέτη σκοπιμότητας είναι ένα μακροσκελέστατο σενάριο το οποίο βασίζεται σε πραγματικά στοιχεία και το συγκεκριμένο προήλθε ύστερα από περίπου 6 μηνών αναζητήσεις. Τα αποτελέσματα λοιπόν αυτής της μελέτης, σε πληροφορώ ότι ακόμα και εμείς που την ζήσαμε εκ των έσω, είναι πάρα πολύ δύσκολο να τα κρίνει κανείς με απλό μάτι. Όντως έγινε λόγος για τις τεράστιες δυσκολίες του ανταγωνισμού που αναφέρεις και μάλιστα σε μεγάλο βαθμό. Έδειξε δε, ότι απαιτήται ακριβό καράβι για να αντεπεξέλθει τπ Ρέθυμνο οικονομικά. Μα ποια όμως εταιρία κολοσσός (ΑΝΕΚ, ΜΙΝΟΑΝ, ΑΤΤΙCA, κλπ) δεν φοβάται αυτή τη στιγμή τον ανταγωνισμό που και αδυσώπητος είναι και δύναται να σε εξοστρακίσει από τη μια μέρα στην άλλη. Χθες ανακοινώθηκε το κλείσιμο της των επιχειρήσεων του συνάδελφου κ. Αγγελόπουλου (εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ και του ραδιοφώνου). Το περίμενε κανείς! Ετσι είναι λοιπόν. Υπάρχει μέγας ανταγωνισμός παντού. Πιστεύω όμως ακράδαντα ότι ένα πλοίο δεκαετίας στο λιμάνι του Ρεθύμνου θα είναι βιώσιμο πέρα για πέρα και αυτό βασίζεται στις δικές μας μακροσκελέστατες έρευνες. Θα μου πείτε ποιές και πως? Τόχουμε... Κάπου εδώ να σας ανακοινώσω (για πρώτη φορά στο διαδίκτυο, στο shipfriends.gr) την ίδρυση της εταιρίας δημοσκοπήσεων, έρευνας αγοράς & μετρήσεων τηλεθέασης, κλπ, της AGORA ANALYSIS μια ακόμα πρωτοπορείας για την Κρήτη από τον Όμιλο AGORA ως πρωτοι και μοναδικοί στο νησί, (AgoraPress.gr, AgoraTV, AgoraRADIO, ΡΕΘEM. ΑΓΟΡΑ, ΗΡΑΚ.ΑΓΟΡΑ) σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Κρήτης και τα στελέχη (σε επίπεδο κοσμήτωρων και καθηγητών) και τα τμήματα κοινωνικών επιστημών, στατιστικής ανάλυσης, οικονομικών και πολιτικών επιστημών που εδρεύουν κατά "μαγικό" τρόπο ... στο Ρέθυμνο!
  15. To SF XI έμαθα κι εγώ ότι κατεβαίνει την άλλη εβδομάδα από Ιταλία για Πειραιά με σκοπό τη δρομολόγηση στα Χανιά. Εάν αυτό επαληθευτεί αυτό, τη μεγάλη ζημιά θα την υποστεί η ΑΝΕΚ. Για εμάς στο Ρέθυμνο ο ανταγωνισμός αρχικά θα προκαλέσει σαφέστατα μείωση τιμών. Τώρα όσων αφορά τον αγώνα που δίνουμε οι Ρεθυμνιώτες για την αποκατάσταση της ακτοπλοϊκής απομόνωσης του νομού και το κατά πόσον θα επηρρεάσει το SF XI αρνητικά σε αυτό, έχω την εντύπωση ότι δεν αλλάζει κάτι. Το Ρέθυμνο εάν βάλει ένα καράβι δεκαετίας στο λιμάνι του, ο κόσμος του θα ταξιδέψει από Ρέθυμνο, είτε υπάρχει το Ελυρος, είτε το SF XI, είτε οποιοδήποτε άλλο παλατάκι. Ο Ρεθυμνιώτης θέλει βαπόρι στο Ρέθυμνο και δεν τον ενδιαφέρουν τα άλλα λιμάνια. Αλλά βέβαια ναναι βαπόρι και όχι φαλκονέρα!
×
×
  • Create New...