Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 500
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ρέθυμνο, 23-9-12

H CRETAN LINES ανακοινώνει ότι λόγω μηχανικής βλάβης,

δεν θα πραγματοποιηθούν τα εξής δρομολόγια του πλοίου μας ΕΛΛΗ Τ :

  • Αναχώρηση από Ρέθυμνο, Κυριακή, 23-9-2012 στις 21:00’
  • Αναχώρηση από Πειραιά, Δευτέρα, 24-9-2012, στις 21:00’
  • Αναχώρηση από Ρέθυμνο, Τρίτη, 25-9-2012, στις 21:00’

Η εταιρεία θα ενημερώσει την ακριβή ημερομηνία έναρξης των δρομολογίων με νεότερο ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ.

Εκ του Δ.Σ.

http://www.cretanlin...d=2,110,0,0,1,0

Edited by MarkCreta
Link to comment
Share on other sites

Μέσω Μινωικών Γραμμών το αποψινό δρομολόγιο για Πειραιά

Λόγω της μηχανικής βλάβης του πλοίου ΕΛΛΗ Τ η Cretan lines ενημερώνει τους επιβάτες που επιθυμούν να ταξιδέψουν σήμερα Κυριακή ότι μπορούν να αναχωρήσουν από το Ηράκλειο με τις ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ, με το πλοίο KNOSSOS PALACE που αναχωρεί στις 22:00’μ.μ. χρησιμοποιώντας το ίδιο εισιτήριο και χωρίς καμία άλλη επιβάρυνση.

Λεωφορεία ναυλωμένα από την εταιρεία, θα αναχωρήσουν από την Μαρίνα του Ρεθύμνου, στις 19:30’ μ.μ.

Edited by proud_ionian
λινκ
Link to comment
Share on other sites

Καινούριο ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ρέθυμνο, 24-9-12

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

H
CRETAN
LINES
ενημερώνει το επιβατηγό κοινό ότι λόγω της τεχνικής βλάβης που υπέστη το πλοίο μας ΕΛΛΗ Τ, στις 23/9/2012 το πρωί στη δεξιά του μηχανή, αναγκάστηκε να επιστρέψει στον Πειραιά.

Από σήμερα το πρωί, στο πλοίο μας βρίσκεται μια ομάδα εμπειρογνωμόνων Μηχανικών και Επιθεωρητών για να προσδιοριστεί το μέγεθος της βλάβης. Σε λίγες ημέρες η εταιρεία μας θα ενημερώσει με νεότερο ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ την ακριβή ημερομηνία επανα-δρομολόγησης του πλοίου μας.

Για τα προγραμματισμένα δρομολόγια έγιναν οι εξής συντονισμένες ενέργειες :

  • Οι επιβάτες του δρομολογίου ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΡΕΘΥΜΝΟ (Κυριακή, 23-9-12), επιβιβάστηκαν σε πλοίο της Α.Ν.Ε.Κ.. Φθάνοντας στα Χανιά, τους περίμεναν ναυλωμένα λεωφορεία από την εταιρεία μας όπου τους μετέφεραν στο Ρέθυμνο.
  • Οι επιβάτες του δρομολογίου ΡΕΘΥΜΝΟ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ (Κυριακή, 23-9-12), επιβιβάστηκαν σε ναυλωμένα λεωφορεία από την εταιρεία μας και ταξίδεψαν με πλοίο των ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ.
  • Οι επιβάτες του δρομολογίου ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΡΕΘΥΜΝΟ (Δευτέρα, 24-9-2012), θα επιβιβαστούν σε πλοίο των ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ και φθάνοντας στο Ηράκλειο θα τους περιμένουν ναυλωμένα λεωφορεία από την εταιρεία μας όπου θα τους μεταφέρουν στο Ρέθυμνο.
  • Οι επιβάτες του δρομολογίου ΡΕΘΥΜΝΟ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ (Τρίτη, 25-9-12), θα επιβιβαστούν σε ναυλωμένα λεωφορεία από την εταιρεία μας και θα ταξιδέψουν με πλοίο των ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ.

Η
CRETAN
LINES
φρόντισε το επιβατηγό κοινό να φτάσει με ασφάλεια στον προορισμό του και να ταξιδέψει με το εισιτήριό του, χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση.

Επίσης έδωσε τη δυνατότητα σε όσους το επιθυμούσαν, να τους επιστραφεί το αντίτιμο του εισιτηρίων τους.

Η
CRETAN
LINES
ζητά συγνώμη για την όποια ταλαιπωρία των επιβατών της και ότι θα συνεχίσει να υποστηρίζει τα συμφέρονται των συνεταιριστών της.

Δηλώνει δε υπεύθυνα ότι η έγκυρη ενημέρωση για το πλοίο ΕΛΛΗ Τ, θα πραγματοποιείται μόνο στα γραφεία της στο Ρέθυμνο και στον Πειραιά και με τακτά ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ τα οποία θα αναρτόνται στην ιστοσελίδα της και θα δίνονται προς δημοσίευση στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

Εκ του Δ.Σ.

http://www.cretanlines.gr/index.php?id=2,112,0,0,1,0

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα σε όλους είναι η πρώτη φορά που γράφω αρχίζω με την cretan lines

ταξίδεψα με το πλοίο της τον αύγουστο, πολύ καλή επιλογή της εταιρείας και στις τιμές και στο πλοίο.Ελπίζω να μείνει και να το βλέπουν στο λιμάνι του ρεθύμνου για πολύ καιρό.Διαβάζω ότι

υπάρχουν δυσκολίες άλλα ελπίζω να ξεπεραστούν άλλωστε κάθε αρχή και δύσκολη.καλή τύχη από

μένα, αυτό το πλοίο δεν σε πηγαίνει ,σε φιλοξενεί.

Link to comment
Share on other sites

Επίσχεση από εργαζομένους στο ΕΛΛΗ Τ.

Στον «πονοκέφαλο» της διοίκησης της Cretan Lines για τη βλάβη που έχει υποστεί από την περασμένη Κυριακή το ΕΛΛΗ Τ. ήρθε να προστεθεί χθες το μεσημέρι και η επίσχεση εργασίας τεσσάρων εργαζομένων του πλοίου, το οποίο είναι αγκυροβολημένο στην επισκευαστική ζώνη του Πειραιά μέχρι την αποκατάσταση της ζημιάς.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, που τις επιβεβαίωσε στην Κρητική Επιθεώρηση και ο πρόεδρος της Cretan Lines, Γιάννης Νικολούδης, τέσσερις εργαζόμενοι μετέβησαν χθες στο Λιμεναρχείο Πειραιά, όπου ενημέρωσαν ότι ξεκινούν επίσχεση εργασίας, ζητώντας τα δεδουλευμένα τους. Τόσο οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι όσο και οι υπόλοιποι κάνουν να λαμβάνουν χρήματα για την εργασία που έχουν προσφέρει το προηγούμενο δίμηνο.

Η εξέλιξη, όπως ήταν φυσικό, δεν ευχαρίστησε το διοικητικό συμβούλιο του συνεταιρισμού. «Σίγουρα δεν είναι ευχάριστο να συμβαίνει κάτι τέτοιο από εργαζόμενους χωρίς πρώτα να έχει ενημερωθεί η εταιρεία, αλλά εμείς θα τους πληρώσουμε τα δεδουλευμένα μέχρι τη Δευτέρα», είπε ο κ. Νικολούδης στην Κρητική Επιθεώρηση, υποστηρίζοντας ότι «οι εργαζόμενοι θεώρησαν ότι κάτι πρέπει να κάνουν για να διασφαλίσουν τα χρήματα τους. Εμείς δεν έχουμε καμία πρόθεση να μην τους πληρώσουμε».

Προσφορές για τα ανταλλακτικά της μηχανής έχει ζητήσει η Cretan Lines

Στο άλλο «μέτωπο», αυτό της ζημιάς που σημειώθηκε στην δεξιά κύρια μηχανή, όλα δείχνουν ότι ο χρόνος που θα απαιτηθεί για την επισκευή της θα είναι περισσότερος από 20 μέρες. Το πλοίο βρίσκεται στην επισκευαστική ζώνη, όπου οι μηχανικοί έχουν λύσει τη μηχανή. Την ίδια ώρα, η εταιρεία έχει ζητήσει προσφορές για τα ανταλλακτικά και το συνεργείο που θα αναλάβει την επισκευή, προκειμένου να διασφαλιστεί και η ποιότητα, αλλά και ο τρόπος με τον οποίο θα γίνουν οι εργασίες.

Ο πρόεδρος του συνεταιρισμού υπογράμμισε ότι η Cretan Lines θα αναζητήσει τις πιο συμφέρουσες προσφορές, αρκεί να πιστοποιείται η ποιότητα των ανταλλακτικών και των παρεχόμενων υπηρεσιών από το συνεργείο που θα αποκαταστήσει τη βλάβη.

Σε ερώτηση για το εάν η βλάβη θα μπορούσε να είχε προβλεφθεί, ο Γιάννης Νικολούδης επανέλαβε πως αυτό δεν ήταν δυνατόν. «Από τη μέχρι τώρα έρευνα, διαπιστώθηκε ότι έκοψε μία βίδα, με αποτέλεσμα να δεχθούν μεγάλη πίεση οι εναπομείνασες και το έμβολο. Αυτή η βλάβη δεν μπορούσε να “προειδοποιήσει”», είπε ακόμα ο πρόεδρος του Δ.Σ., ενώ για μία ακόμα φορά δεν μπόρεσε να προσδιορίσει τον ακριβή χρόνο που θα χρειαστεί για την αποκατάσταση. Τα ανταλλακτικά, η εργασία, αλλά και τα έξοδα παραμονής στην επισκευαστική ζώνη θα καλυφθούν από την ασφαλιστική εταιρεία, πρόσθεσε ο κ. Νικολούδης.

Στο μεταξύ, τη Δευτέρα θα συνεδριάσει το διοικητικό συμβούλιο του συνεταιρισμού, προκειμένου να εκτιμήσει την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί. Δεν αποκλείεται να τεθεί και το ενδεχόμενο προσωρινής ναύλωσης πλοίου για να μην μείνει χωρίς κάλυψη γραμμή για μεγάλο χρονικό διάστημα, όμως, όπως είπε ο πρόεδρος, «αυτό το θέμα δεν είναι απλό. Είναι περίπλοκο το να ναυλώσεις ένα πλοίο για ένα ή δύο μήνες. Χρειάζονται έλεγχοι, χρειάζονται διαδικασίες και δεν είναι εύκολο να βρεις και κάποιον να δεχθεί να σου νοικιάσει ένα σκάφος για τόσο μικρό χρονικό διάστημα. Πάντως, θα το συζητήσουμε στο Δ.Σ., όπως και όλα τα θέματα που έχουν προκύψει», κατέληξε.

Πηγή: Goodnet

Edited by MarkCreta
Link to comment
Share on other sites

Για να χουμε καλο ερωτημα, σ αυτη την περιπτωση και εφοσον το management συμφωνα με παλιοτερη ανακονωση παραμενει στην Endeavor, αυτη δε θα επρεπε να κινηθει και για την επισκευη?

Link to comment
Share on other sites

σχετικα με τους εργαζομενους:

''Η εξέλιξη, όπως ήταν φυσικό, δεν ευχαρίστησε το διοικητικό συμβούλιο του συνεταιρισμού. «Σίγουρα δεν είναι ευχάριστο να συμβαίνει κάτι τέτοιο από εργαζόμενους χωρίς πρώτα να έχει ενημερωθεί η εταιρεία, αλλά εμείς θα τους πληρώσουμε τα δεδουλευμένα μέχρι τη Δευτέρα», είπε ο κ. Νικολούδης στην Κρητική Επιθεώρηση,''

ποια Δευτέρα δεν εχει πει, την Μεγαλη ή την Καθαρα....ακουσα πως ακομα απληρωτοι ειναι............

Link to comment
Share on other sites

Πάντως έτσι όπως πάει το πράγμα τα πράγματα δείχνουν ΠΟΛΥ δύσκολα

--> Τα χρέη εξακολουθουν να τρέχουν

--> Έσοδα δεν έχουν

--> Το προσωπικό είναι απλήρωτο

--> Όσο να 'ναι, η εμπιστοσύνη στην εταιρία κλονίζεται

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

αυτη ειναι η ουσια. επισης δεν ξερουμε τι λεει η συμφωνια με τον τζανετατο για την περιπτωση αθετησης των υποχρεωσεων προς τον πλοιοκτητη απο τον ναυλωτη.

στις ποσες δηλαδη απληρωτες δοσεις μπορει να ζητησει πισω το πλοιο η endeavor?

Link to comment
Share on other sites

Για την ωρα παντως δεν εχουμε φτασει στο σημειο να μιλαμε για αθετηση υποχρεωσεων,δεδομενων των οσων υποστηριξε ο προεδρος της εταιρειας πριν 15 μερες περιπου σε τοπικο τηλεοπτικο σταθμο,οπου ειπε οτι η τελευταια δοση κατεβληθη κανονικα και στην ωρα της στον Τζανετατο.Αν δεν κανω λαθος το πρωτο τριμηνο του '13 ειναι η επομενη.Εχουμε ψωμι ακομα...Η μονη εκρεμμοτητα αυτη τη στιγμη ειναι οι μισθοι 1,5 μηνα προς το πληρωμα.

Link to comment
Share on other sites

 Από proud_ionian:
στις ποσες δηλαδη απληρωτες δοσεις μπορει να ζητησει πισω το πλοιο η endeavor?

Με τις σημερινές δύσκολες συνθήκες να το πάρει και να το βάλει σε ποιό δρομολόγιο;

Edited by panthiras1
Link to comment
Share on other sites

Η ζημιά στην μηχανή του ΕΛΛΗ Τ. και η δυστοκία των πολιτών να αγοράσουν μερίδες για να ενισχύσουν την προσπάθεια της Cretan Lines έχει προκαλέσει προβληματισμό στο εσωτερικό του συνεταιρισμού και δεν λείπουν και οι φωνές γκρίνιας, που ολοένα και πληθαίνουν.

Μάλιστα, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, στην τελευταία συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας τέθηκε ακόμα και θέμα διοίκησης, με αφορμή το γεγονός ότι υπάρχουν και εκείνοι που υποστηρίζουν ότι οι ρεθυμνιώτες – ιδιαίτερα μετά την πρόκληση της βλάβης – φαίνονται να μην εμπιστεύονται το Δ.Σ. και γι’ αυτό δεν προχωρούν στην αγορά μερίδων.

Σύμφωνα με πηγές, στην προχθεσινή συνεδρίαση έγινε εκτενής συζήτηση για την μέχρι σήμερα πορεία, για την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει ο συνεταιρισμός και κυρίως για την οικονομική δυστοκία που παρατηρείται, λόγω του ότι οι συνεταίροι παραμένουν περίπου 2,5 χιλιάδες και δεν υπάρχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την αγορά μερίδων από πολίτες, κυρίως μετά τη βλάβη που υπέστη η δεξιά κύρια μηχανή και ακινητοποίησε το πλοίο.

Άτομα εντός του διοικητικού συμβουλίου δεν δίστασαν να θέσουν ακόμα και το ενδεχόμενο παραίτησης του προέδρου, Γιάννη Νικολούδη ή ακόμα και ολόκληρης της διοίκησης μέσα στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα με την προοπτική να γίνει εκλογή νέου Δ.Σ. μετά την αποκατάσταση της βλάβης.

Το γεγονός ότι οι εργαζόμενοι της Cretan Lines παραμένουν απλήρωτοι για δύο μήνες και μάλιστα πέντε από αυτούς έχουν προχωρήσει σε επίσχεση εργασίας έχει όχι μόνο θορυβήσει τα μέλη του συμβουλίου, αλλά επιπλέον έχει δημιουργήσει υψηλές οικονομικές απαιτήσεις σε μία χρονική στιγμή που το πλοίο δεν αποδίδει έσοδα στην εταιρεία.

Ο πρόεδρος της Cretan Lines, Γιάννης Νικολούδης, ερωτηθείς για το θέμα, σημείωσε πως όντως υπάρχει προβληματισμός στα μέλη του διοικητικού συμβουλίου, ωστόσο πρόσθεσε πως το κυρίαρχο ζητούμενο για την εταιρεία τη δεδομένη χρονική στιγμή είναι η αποκατάσταση της βλάβης και η συγκέντρωση χρημάτων. «Πρέπει να βρούμε χρήματα επειγόντως», είπε ο ίδιος, συμπληρώνοντας πως γίνεται μεγάλη προσπάθεια για να πληρωθεί το προσωπικό.

Στην τελευταία συνεδρίασή του, το διοικητικό συμβούλιο κατέληξε στο συνεργείο το οποίο θα αναλάβει την αποκατάσταση της ζημιάς στην μηχανή του ΕΛΛΗ Τ.

Ωστόσο, όπως τόνισε ο κ. Νικολούδης, αναμένονται ακόμα κάποιες απαντήσεις, προκειμένου να συμπεριληφθούν στο συμφωνητικό μεταξύ των δύο πλευρών, προκειμένου και η Cretan Lines να είναι καλυμμένη, κυρίως σε ό,τι αφορά τις δικλείδες ασφαλείας για τον χρόνο που θα απαιτηθεί για την επιδιόρθωση της βλάβης. Πάντως, ο πρόεδρος του συνεταιρισμού εκτίμησε ότι η αποκατάσταση θα ξεκινήσει εντός των ημερών.

by goodnet

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 10-10-2012

H CRETAN LINES ενημερώνει ότι η επιτροπή αξιολόγησης προσφορών για την αποκατάσταση της μηχανικής βλάβης που υπέστη το πλοίο μας ΕΛΛΗ Τ στη δεξιά μηχανή του, με τα εκλεγμένα μέλη της, κ.κ Περάκη Εμμανουήλ, Δούσμανη Γεώργιο, Σιλιγάρδο Νικόλαο και Λιουδάκη Αλέκο ( Αʼ Μηχανικό), συνεδρίασε την Τρίτη, 9-10-2012 και επέλεξε το καλύτερο και πιο αξιόπιστο συνεργείο που θα αναλάβει την επισκευή του ΕΛΛΗ Τ.Υπολογίζεται ότι από την στιγμή της έναρξης των εργασιών, το πλοίο θα είναι έτοιμο να ξαναμπεί στη γραμμή ΡΕΘΥΜΝΟ –ΠΕΙΡΑΙΑΣ- ΡΕΘΥΜΝΟ, περίπου σε 30 ημέρες.Η CRETAN LINES δηλώνει υπεύθυνα, ότι θα συνεχίσει να ενημερώνει με τακτά ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ τα οποία θα αναρτώνται στην ιστοσελίδα της και θα δίνονται προς δημοσίευση στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Εκ του Δ.Σ

leer.gif

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Την οικονομική στήριξη των ρεθυμνιωτών για να μπορέσει να ανταπεξέλθει στα λειτουργικά της έξοδα την περίοδο αυτή που το πλοίο ΕΛΛΗ Τ. δεν εκτελεί δρομολόγια λόγω της βλάβης στη δεξιά μηχανή, ζητάει η διοίκηση της Cretan Lines.

Ο πρόεδρός της Γιάννης Νικολούδης παραδέχτηκε μιλώντας στον Team Fm ότι η εταιρεία αδυνατεί να ανταποκριθεί στα τρέχοντα έξοδα διότι το ταμείο είναι μείον και αν δεν βρεθούν «έστω και λίγοι που θα προσφέρουν όμως πολλά», όπως χαρακτηριστικά είπε, η κατάσταση θα είναι εξαιρετικά δύσκολη.

Παράλληλα δήλωσε πως η εταιρεία χρωστάει περίπου 370.000 ευρώ στους εργαζόμενους, ότι 6 από αυτούς βρίσκονται σε επίσχεση εργασίας και έκανε σαφές ότι δεν πρόκειται να παραιτηθεί η διοίκηση της εταιρείας, τουλάχιστον όχι πριν την αποκατάσταση της βλάβης, αντίθετα με κάποιους που το ζήτησαν στην πρόσφατη συνεδρίαση.

Η εταιρεία έχει έρθει αντιμέτωπη με τη δυσπιστία του κόσμου μετά και τη βλάβη που υπέστη η μηχανή και δεν υπάρχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την αγορά μερίδων, ωστόσο όπως υποστηρίζει ο κ. Νικολούδης «η κινδυνολογία ή αδιαφορία δεν προσφέρει τίποτα.

Μια μερίδα του κόσμου από την αρχή είχε επιφυλάξεις και αμφιβολίες για το αν θα έρθει καράβι. Υπήρχε πάντα μια δυσκολία να το πιστέψουν κάποιοι. Ξεκινήσαμε καλά όμως και τα νούμερα ήταν ικανοποιητικά. Αυτή η ζημιά που έτυχε μας έβγαλε εκτός προγραμματισμού.

Αυτή τη στιγμή οι οικονομικές υποχρεώσεις τρέχουν, έσοδα δεν έχουμε και χρειαζόμαστε την ανταπόκριση των ρεθυμνιωτών τώρα που είναι τα δύσκολα. Ας βάλουν 200 – 300 χιλιάδες ευρώ για να αντιμετωπίσουμε τα έξοδα που έχουμε, διότι εμείς δεν μπορούμε. Η κοινωνία πρέπει να βοηθήσει, αν γίνει αυτό δεν θα έχουμε πρόβλημα για τις υποχρεώσεις που έχουμε αναλάβει.

Αν όλοι περιμένουν από ένα διοικητικό συμβούλιο να λύσει το πρόβλημα ως δια μαγείας δεν γίνεται. Δεν μπορεί να μην συμμετέχουν οι ρεθυμνιώτες. Αν καταβάλλουν χρήματα στα ταμεία της εταιρείας, θα αντιμετωπιστεί το πρόβλημα και θα ξεκινήσει το πλοίο δρομολόγια σε 30 μέρες».

Ο ίδιος τονίζει ότι τα χρήματα αυτά δεν είναι πολλά «για μια κοινωνία σαν του Ρεθύμνου, αντί να στέκεται απαθής και να κοιτάει. Όσοι αγαπούν το Ρέθυμνο να έρθουν σε επικοινωνία μαζί μας».

Στοχευμένα πάντως τα μέλη του Δ.Σ. πλησιάζουν, όπως τονίζει, κάποια πρόσωπα που τα έχουν σε εκτίμηση και θεωρούν ότι μπορούν να βοηθήσουν, αλλά αυτό δεν αρκεί.

«Το να κινδυνολογούμε και να είμαστε, μοιρολάτρες δεν βοηθάει κανέναν», αναφέρει.

Ο κ. Νικολούδης απαντώντας σε ερώτηση αν υπάρχει περίπτωση να αντιμετωπίσει πρόβλημα η Cretan Lines με τον πλοιοκτήτη, λόγω της αδυναμίας να ανταποκριθεί στις οικονομικές της υποχρεώσεις, τόνισε πως «δεν έχει καμιά πρόθεση να μας κάνει κακό ο πλοιοκτήτης. Μας έχει πει ότι τις δόσεις που έχουμε τις ληξιπρόθεσμες μπορούμε να τις ρυθμίσουμε από κοινού, έχουμε συμφωνήσει ότι γίνεται μετατόπιση των δόσεων προς τα πίσω.

Αν λύσουμε το πρόβλημα που έχουμε με τα λειτουργικά έξοδα και μπορούμε να τα βγάλουμε πέρα, τα υπόλοιπα είναι συμφωνημένα».

by goodnet.gr

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Τελειως βεβιασμενη κινηση τελικα το οτι στραφηκαν στο συγκεκριμενο πλοιο.Αποδειχτηκε πολυ ταλαιπωρημενο για να συνεχιζε την ενεργο δραση στην ακτοπλοια.

Κριμα γιατι απο κινηση πηγαν καλα φετος..

Link to comment
Share on other sites

Η πορεία ήταν προδιαγεγραμμένη. Εν έτει 2012, επελέγη το μοντέλλο 1980. Προσπαθώ απλώς να καταλάβω πώς πείσθηκαν να επενδύσουν, αυτοί που αγόρασαν μερίδες-εκτός αν πείσθηκαν ως δια μαγείας από έγκυρες ιστοσελίδες ότι "σύμφωνα με ασφαλής (sic) πληροφορίες και έπειτα από το δημοσιογραφικό ρεπορτάζ της εφημερίδας μας, επί της παρούσης, οι ανωτέρω δηλώσεις είναι καθόλα έγκυρες".

Λυπάμαι μόνο επειδή η διαφαινόμενη αποτυχία της Cretan, θα είναι η ταφόπλακα της απευθείας σύνδεσης του Ρεθύμνου με τον Πειραιά για την επόμενη δεκαετία τουλάχιστον.

Link to comment
Share on other sites

Χθες πραγματοποιηθηκε συσκεψη στο Ρεθυμνο παρουσια της αντιπεριφερειαρχου,του δημαρχου,των βουλευτων,του..μητροπολιτη και των μελων της διοικησης της εταιρειας με θεμα συζητησης την πορεια και το μελλον αυτης μετα την βλαβη του πλοιου.Υπηρξε σκληρη κοντρα μεταξυ της διοικησης της εταιρειας και καποιων μελων του ΔΣ που ανηκουν στην αντιπολιτευση και οι οποιοι ζητουν την παραιτηση του προεδρου και την αναδειξη νεας διοικησης.

Ακομα υπηρξε κοντρα και μεταξυ του προεδρου της Κρεταν και του δημαρχου(ο οποιος ως γνωστον συμμετεχει στο δσ της ΑΝΕΚ και ηταν αντιθετος με την ολη κινηση)

Περαν της βλαβης συζητηθηκε και το θεμα της αναγκης εξοφλησης των δεδουλευμενων σε μελη του πληρωματος.Για σημερα ειναι προγραμματισμενη νεα συσκεψη,αυτη τη φορα του διοικητικου συμβουλιου της εταιρειας για το τι μελλει γενεσθαι ενω τα τελευταια 24ωρα κυκλοφορησαν φημες για επικειμενη εισροη σημαντικων κεφαλαιων στην εταιρεια το προσεχες διαστημα απο γνωστο επιχειρηματια του Ρεθυμνου.

Link to comment
Share on other sites

τα τελευταια 24ωρα κυκλοφορησαν φημες για επικειμενη εισροη σημαντικων κεφαλαιων στην εταιρεια το προσεχες διαστημα απο γνωστο επιχειρηματια του Ρεθυμνου.

Όπως διαμορφώνεται η κατάσταση μετά την βλάβη, μου φαίνεται μάλλον απίθανο να εισρεύσουν κεφάλαια και μάλιστα με το δεδομένο σχήμα του συνεταιρισμού.

Link to comment
Share on other sites

Μην φανταστειτε μεγαλομετοχους και τετοια(ετσι κι αλλιως βασει της μορφης του συνεταιρισμου δεν μπορει να μπει)για καποια χιλιαρικα προκειμενου να το σμπρωξουν και να ξαναπαρει μπρος και για εξοφληση μερους των οφειλων λενε. ;)

Link to comment
Share on other sites

πρεπει τωρα το ρεθυμνο να δειξει τα δοντια του και να βοηθησει την εταιρεια, γιατι αλλιως η μοιρα του ρεθυμνου σαν ξενοδοχειακος προορισμος θα ειναι διαμορφωμενη,

νομος χανιων-νομος ηρακλειου με αεροδρομιο και πλοια με δρομολογια ,

πως μπορει το ρεθυμνο να τους συναγωνιστει...

Edited by john35
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...