proud_ionian Posted March 20, 2012 Posted March 20, 2012 (edited) υπαρχει κανενα νεωτερο για την αγορα της Ελλης... Σταη (συνομηλικα ειναι ετσι και αλλιως ) απο την Cretan? Edited March 20, 2012 by proud_ionian
Global_Creta Posted March 20, 2012 Posted March 20, 2012 (edited) Ήμαρτον !!! 22 χρόνια νεότερη είναι η μέλλουσα Ρεθεμνιώτησσα νύφη . Πάντως για σήμερα έλεγαν ότι θα κλείσει η συμφωνία. Περιμένουμε... Edited March 20, 2012 by Global_Creta
Panagia Ekatontapiliani Posted March 22, 2012 Author Posted March 22, 2012 Συμφωνία υπάρχει αλλά οι τελικές υπογραφές δεν έχουν πέσει ακόμα. Ένα ενδιαφερον άρθρο από το goodnet για το τρόπο πληρωμή, πόσο καιρό θα χρειαστούν για να ετοιμαστεί και για την στελέχωση του πλοίου
NHSOS XIOS Posted March 22, 2012 Posted March 22, 2012 Και αντε πηραν το πλοιο κ πανε ολα καλα,ειναι σιγουροι οτι θα τους εγκρινει το ΣΑΣ η το υπουργειο δρομολογια? Γιατι μπορει παλι να πουν 'δεν ειναι καιρος να ματωνει η καλη μας την ΑΝΕΚ που ειναι διπλα'
Panagia Ekatontapiliani Posted March 22, 2012 Author Posted March 22, 2012 Μόνο που στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν υπάρχει άλλο δρομολογημένο πλοίο στη γραμμή Πειραιά-Ρέθυμνο, έτσι ώστε να αντιδράσει στη δρομολόγηση του πλοίο από την Cretan Lines (όταν οριστικοποιηθεί η αγορά του). Υ.Γ: Εκτός εάν αντιδράσουν οι Μινωικές, η κοινοπραξία ANEK-Superfast που είναι από την άλλη πλευρά του Ρεθύμνου
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 22, 2012 Posted March 22, 2012 Και αντε πηραν το πλοιο κ πανε ολα καλα,ειναι σιγουροι οτι θα τους εγκρινει το ΣΑΣ η το υπουργειο δρομολογια? Καλά τέτοια περίπτωση δεν υπάρχει. Αυτό που εγώ θα φοβόμουν θα ήταν η γραφειοκρατία που μπορεί να σε εξοντώσει, χαρτιά, επιθεωρήσεις, σημαίες, εναρμονίσεις, συνθέσεις κλπ. Πολύ θα το φοβόμουν να μην γίνει του...Sardinia Vera.
polmyt Posted March 23, 2012 Posted March 23, 2012 Δεν νομιζω οτι ειναι το ιδιο.Το SARDINIA VERA ηταν ενα βαπορι που ηρθε πρωτη φορα στην Ελλαδα με Ιταλικη σημαια οποτε μπορουσε ευκολα να μπλεξει σε γραφειοκρατικα γραναζια.Το ELLI T ταξιδευει εδω και πολλα χρονια στην Ελλαδα,οποτε θεωρητικα ολα αυτα τα εχει περασει και θα εχει τοσο μεγαλη βαβουρα η δρομολογηση του στην ακτοπλοϊα.Ενα παρομοιο παραδειγμα νομιζω οτι ειναι το ΠΗΝΕΛΟΠΗ που ηρθε στην αγονη χωρις να αντιμετωπισει ιδιαιτερα προβληματα
Neptune Posted March 23, 2012 Posted March 23, 2012 (edited) Δε ξερω για το πρακτικο του ζητηματος αλλα σιγουρα και το κοστος δεν ειναι λιγο να αλλαξεις ονομα σημαιες κτλ.. Μιλαμε για ποσο σχεδον οσο θα δωσουν για προκαταβολη.. Σε αλλες περιπτωσεις δεν ειναι σημαντικο αλλα τωρα που υπαρχουν στενοτητες στην εταιρια βλεπω ζορια. Επισης επειδη δε σταματησαμε να μενουμε στην Ελλαδα το θεμα ειναι και ποιοι ανθρωποι θα τα χειριστουνε ολα αυτα. Θα πρεπει σιγουρα το "κεφαλι" να ξερει απο ακτοπλοια και πως να κινηθει σ αυτην αλλιως αρχιζω και γω να θυμαμαι το Βερα... Edited March 23, 2012 by Neptune
Panagia Ekatontapiliani Posted March 23, 2012 Author Posted March 23, 2012 Δεν ξέρω για το κεφάλι της εταιρείας, αλλά ακούστηκε ένα «μεγάλο όνομα» καπετάνιου της ακτοπλοΐας, που έχει πλοιαρχήσει στη γραμμή του Ρέθυμνου, ότι θα είναι στην επιλογή πληρωμάτων
proud_ionian Posted March 23, 2012 Posted March 23, 2012 Ενα παρομοιο παραδειγμα νομιζω οτι ειναι το ΠΗΝΕΛΟΠΗ που ηρθε στην αγονη χωρις να αντιμετωπισει ιδιαιτερα προβληματααν πηγαινε ομως πειραια ρεθυμνο δεν ξερουμε αν θα ειχε την ιδια τυχη.η ουσια ειναι αυτο που ειπε ο neptune, οτι αν δεν υπαρχει ανθρωπος, που να ξερει το χωρο και τις αρμοδιες υπηρεσιες και να κινηθει διπλωματικα (και οχι με πολιτικαντικο τσαμπουκα) τοτε θα εχουμε τα καλα της καλλιστη.
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 23, 2012 Posted March 23, 2012 Όπως πιστεύω ότι εάν πήγαινε και το Sardinia Vera σε καμιά ορφανή άγονη δεν θα είχε προβλήματα, ενώ εάν το Πηνελόπη δοκίμαζε να μπει Ικαροσαμία, ενδεχομένως να μην είχε διαβεί ποτέ το Ικάριο.
proud_ionian Posted March 23, 2012 Posted March 23, 2012 και μετα απο την περιηγηση στα βασιλοβαπορα της αγονης , να επανελθουμε στο προκειμενο πεσαν τελικα οι υπογραφες χτες ή δεν ειχαν μελανι οι Mont Blanc?
Cretan_Sea Posted March 23, 2012 Posted March 23, 2012 (edited) Πέσαν - πέσαν , εύχομαι μόνο μη γίνουν υπογραφές καταδίκης και το όνειρο...εφιάλτης! Edited March 24, 2012 by proud_ionian quote
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 24, 2012 Posted March 24, 2012 ¨Επεσαν μεν οι υπογραφές, όχι όμως για αγορά...αλλά για ναύλωση με option αγοράς Και πιστεύω ότι αυτή είναι μία κατ' αρχήν σωστή κίνηση, που έχει μικρότερο ρίσκο...βλέποντας και κάνοντας.
giannis-krhth Posted March 24, 2012 Posted March 24, 2012 ΚΑΙ ΕΠΙΣΙΜΑ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΚΛΕΙΣΕ Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ!! http://www.ellinikiaktoploia.net/nono/3005-cretan-lines.html
Nikos_Chania Posted March 24, 2012 Posted March 24, 2012 Για αγορά τελικά, όπως είχαμε πει και στην αρχή άλλωστε...
proud_ionian Posted March 25, 2012 Posted March 25, 2012 (edited) η ουσια της συμφωνιας δεν αλλαζει. δινουν €1εκ. τωρα και απο 30/6 22 μηνιαιες δοσεις των €100χιλ, που η εταιρεια πιστευει οτι θα τα βγαζει απο τη λειτουργια του πλοιου. η ιδια η εταιρεια μιλησε χτες για ναυλωση με option αγορας. η συμφωνια αυτο θυμιζει. αν πληρωσεις ολες τις δοσεις γινεται δικο σου, αν δεν πληρωσεις καποια δωση, γυρνα στον πωλητη και του μενει και το παραδακι. οτι εγινε με την ανεκ και τις μετοχες των μινωικων στη hsw Edited March 25, 2012 by proud_ionian
Nikos_Chania Posted March 25, 2012 Posted March 25, 2012 Ε ναι, μόνο που αυτό δεν το ονομάζεις option αγοράς. Αν έκανε ναύλωση, θα υπέγραφε ναυλοσύμφωνο. Εδώ απλά οι όροι θυμίζουν ναύλωση
proud_ionian Posted March 25, 2012 Posted March 25, 2012 δεν εχουμε δει το χαρτι οποτε δεν μπορουμε να βαλουμε το χερι στη φωτια. το πλοιο παντως θα ειναι 100% της cretan σε δυο χρονια. κατσε να μην πλερωθουν δυο δοσεις και τοτε θα πεσει γελιο
Nikos_Chania Posted March 25, 2012 Posted March 25, 2012 Εγώ μια φορά, αν δεν μπουν μινωικές στα Χανιά, ΕΛΛΗ Τ και τα μυαλά στα κάγκελααα! Υποτίθεται ότι τον Ιούνη που θα πρέπει να δώσει την πρώτη δόση, θα πρέπει να έχει ήδη δρομολογηθεί για να έχει ήδη έσοδα... οπότε λογικά θα πρέπει μέχρι 15 Μάη να έχει ξεκινήσει.... Μην πω και πιο νωρίς και φανεί υπερβολικό...
MILTIADIS Posted March 25, 2012 Posted March 25, 2012 Καλοταξιδο και..καλοξοφλητο λοιπον! Μιας και ανακοινωθηκε και επισημα το οτι περναει στα χερια της CRETAN.Το βαπορι ειναι οικονομικο,δεν ειναι ουτε σουπερφαστ,ουτε παλατι με ταχυτητες Κορναρου θα πηγαινει,απο επιβατες θα πηγαινει καλα αυτο σας το υπογραφω,αλλωστε το Ρεθυμνο δεν ειναι κανενα χωριουδακι 40.000 μονιμους κατοικους εχει,Πανεπιστημιο με κοντα 15.000 κοσμο εχει,τουρισμο να φαν κι οι κοτες.Μονοβαπορη θα ειναι η εταιρεια.Τα συμβολαια με τα φορτηγα ειναι το θεμα..Με 3 αναχωρησεις το καλοκαιρι και 2 το χειμωνα θα σταθει!
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 25, 2012 Posted March 25, 2012 Ε ναι, μόνο που αυτό δεν το ονομάζεις option αγοράς. Αν έκανε ναύλωση, θα υπέγραφε ναυλοσύμφωνο. Εδώ απλά οι όροι θυμίζουν ναύλωση Νομίζω ότι δεν υπάρχει χώρος για ερμηνείες και παρερμηνείες, όταν η ίδια η εταιρεία έβγαλε ανακοίνωση που μιλάει για «ναύλωση με option αγοράς». Απλώς οι όροι της ναύλωσης...θυμίζουν αγορά με δόσεις. ΥΓ Και προ ημερών μάλιστα διάβασα για ναυλοσύμφωνο και μετάφραση από τα Αγγλικά
Nikos_Chania Posted March 25, 2012 Posted March 25, 2012 Ναι, και αμέσως μετά μιλάει για αγορά! Τέλοσπάντων, δεν με απασχολεί τι είναι, αρκεί να πετύχουν. Από κει και πέρα, ας είναι ότι θέλουν. Μίλτο, με ταχύτητες κορνάρου, όχι 7 έως 9 ώρες, αλλά 10 όπως κάποτε είχα γράψει. Μήπως τελικά τις δυνατότητες του πλοίου δεν τις έχουν ελέγξει; Μήπως το να πλέει με 18+ από το ξεκίνημα είναι ίσως αντιοικονομικό; Καλύτερα στο ξεκίνημα να είναι πιο μεγάλης διάρκειας το δρομολόγιο, μην και χάσουν καμμιά δόση όπως είπε ο proud, και μετά βλέπουμε... Βρε παιδιά, βαφτίσια δεν είπαμε πότε θα του κάνουμε... Όνομα με βαριά ιστορία στο Ρέθυμνο
Panagia Ekatontapiliani Posted March 27, 2012 Author Posted March 27, 2012 Η εταιρεία προγραμματίζει ότι θα μπορέσει να δρομολογήσει το πλοίο σύντομα - τον Μάιο - ώστε να προλάβει τη φετινή τουριστική σεζόν και ταυτόχρονα καλεί τους ρεθυμνιώτες να στηρίξουν οικονομικά την προσπάθεια. «Πλέον είναι βεβαιότητα το εγχείρημα αυτό και δεν υπάρχει αμφιβολία. Περιμένουμε την έμπρακτη στήριξη των ρεθυμνιωτών, να αποδείξουν ότι το θέλουν το πλοίο», είπε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της εταιρείας κ. Νικολούδης. Σημειώνεται ότι το ταμείο της Cretan Lines τώρα είναι άδειο, διότι όλα τα χρήματα που είχαν συγκεντρωθεί θα δοθούν ως προκαταβολή για την αγορά του πλοίου, επομένως για την αποπληρωμή αλλά και για να μπει άμεσα σε λειτουργία το πλοίο, χρειάζεται η ενίσχυση φορέων και πολιτών που θα αγοράσουν μετοχές. Το πλοίο υπολογίζεται ότι θα έρθει στο Ρέθυμνο περίπου στις 25 Απριλίου και θα ξεκινήσει τα δρομολόγια όταν η εταιρεία θα είναι έτοιμη, κάτι που υπολογίζει ότι θα καταφέρει μέσα στον Μάιο. Σε εκκρεμότητα είναι η έγκριση της δρομολόγηση του πλοίου από το υπουργείο, που αναμένεται να γίνει σύντομα, καθώς και η πρόσληψη του προσωπικού. Επίσης δεν έχει αποφασιστεί το κόστος τους εισιτηρίου του πλοίου, είναι κάτι που θα αποφασιστεί τις επόμενες ημέρες. Αξίζει να σημειωθεί ότι το πλοίο δεν θα μετονομαστεί, καθώς η διαδικασία είναι χρονοβόρα και δαπανηρή όπως μας είπε ο κ. Νικολούδης, ενδεχομένως όμως αυτό να γίνει αργότερα. Όποιος θέλει να στηρίξει οικονομικά την εταιρεία μπορεί να απευθυνθεί σε όλες τις τράπεζες του Ρεθύμνου, καθώς έχει ανοιχτεί λογαριασμός, ενώ το Σαββατοκύριακο ενδεχομένως να γίνει μια ενημερωτική συνάντηση για τον κόσμο. Πηγή: GOODNET
NHSOS XIOS Posted March 27, 2012 Posted March 27, 2012 Πολυ δυσκολο παντως(για μενα)να πετυχει το ολο εγχειρημα.Οταν πχ εχουν τελειωσει ηδη τα χρηματα της εταιριας πως γινεται να ταξιδευει το πλοιο χωρις να υπαρχει cash για πετρελαια,μισθους πληρωματων,ασφαλειες,λιμανιατικα,ναυλοσυμφωνα,συντηρηση,βλαβεςκλπ? Καθε τρεις και λιγο θα ζητουν χρηματα απο τους δημοτες του Ρεθυμνου που ετσι κι αλλιως θα πληρωνουν το εισητηριο τους?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now