.voyager Posted September 3, 2008 Posted September 3, 2008 opos exo anaferei pio prin i etaireia perimenei stis 25 na paradothei to proto... To θυμάμαι αυτό, ναι. Τελικά Μπάρι ή Ανκώνα?
Panagia Ekatontapiliani Posted September 3, 2008 Posted September 3, 2008 Νομίζω ότι η λογική θα έλεγε προς Μπάρι.
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 3, 2008 Posted September 3, 2008 Βλέποντας την παραπάνω φωτογραφία, αναλογίζομαι το πόσο άδικοι ήμασταν όταν σχολιάζαμε την εξωτερική εμφάνιση του Θεολόγου. Φαίνεται ότι το μέλλον μας επιφυλάσσει πολλά τέτοια σκαριά...fit for purpose που λέει και ο φίλος μου ο Nick. ΥΓ Γνωρίζω καλά τα περί κολοκυθόπιττας κλπ...οπότε δεν έχω σκοπό να αντιδικήσω με κανέναν.
Orestis Posted September 4, 2008 Posted September 4, 2008 Όταν ξεκίνησαν να χτίζονται αυτά τα πλοία είχα ακούσει για πρωτόκολλο 500 επιβατών, αργότερα το shippax ανέφερε 600 και τέλος η Attica έγραψε για 950. Βλέποντας τη φωτογραφία μου φαίνονται πολύ μικροί οι χώροι των επιβατών για 950 άτομα.
Stratos Posted September 5, 2008 Posted September 5, 2008 O καθρέφτης, η πλώρη και η γέφυρα θυμίζουν παλάτι των μινωικών, από την μέση και πίσω θυμίζει τα ρο-ρο του Αγαπητού! Οι 950 μόνο με καθίσματα αεροπορικά θα βγαίνουν. Υ.Γ. Ο ταξιάρχης είναι κούκλος μπροστά του..
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 9, 2008 Posted September 9, 2008 Οι Ιταλοί μιλάνε για παράδοση στις 20 Σεπτεμβρίου, αλλά μιλάνε για FORZA και όχι για SUPERFAST I. Θα γίνει άραγε αργότερα η μετονομασία...όταν θα έρθει στην Ελλάδα?
NHSOS XIOS Posted September 10, 2008 Posted September 10, 2008 (edited) Δοκιμαστικο σημερα για το FORZA.Απ οτι ειδα στο track του επιασε μεχρι 25.6 μιλια... EDIT 17.57 Τελικα το δοκιμαστικο κρατησε αρκετα αφου μολις πριν λιγο επεστρεψε στην marina di Carrara για να 'ξεκουραστει'... Edited September 10, 2008 by NHSOS XIOS
NHSOS XIOS Posted September 11, 2008 Posted September 11, 2008 Και μερικα ιταλικα νεα για το καινουργιο κοκκινο.Θα παραδοθει(οπως ξερουμε)στις 20/9 στην marina di Carrara ενω νονα του ηταν η γυναικα του υπουργου μεταφορων της bella Italia...
94867 Posted September 20, 2008 Author Posted September 20, 2008 Το πλοίο αναμένεται στις 03/10 να κάνει το πρώτο του δρομολόγιο για Μπάρι.
NHSOS XIOS Posted September 21, 2008 Posted September 21, 2008 Εγινε χτες η βαφτιση του SUPERFAST I στα nuovi cantieri Apuania di Marina di Carrara.Νονα ηταν η γυναικα του υπουργου μεταφορων ενω στην τελετη παρεβρεθηκαν περιπου 1000 ατομα. Το πλοιο εχει 7 καταστρωματα,4 γκαραζ με ανεξαρτητες εισοδους,3000 γραμμικα μετρα φορτωσης(πανω απο 600 οχηματα),107 καμπινες,112 'πολυθρονες':p για ενα συνολο 1000 επιβατων και 30 θεσεις για camper on board που αντιστοιχουν σε 100 επιβατες περιπου. Ολοκληρο το αρθρο για οσους κατεχουν την ιταλικην,εδω .
NHSOS XIOS Posted September 26, 2008 Posted September 26, 2008 Το πιο πολυφωτογραφημενο ειναι το FORZA...Φαινεται επειδη το εβαψαν κοκκινο τους εκανε τρομερη διαφορα Απο το site των ναυπηγειων του. ΥΓ.Εσωτερικα παντως ψιλοκαλο φαινεται.....τρωγεται δηλαδη....
Neptune Posted September 26, 2008 Posted September 26, 2008 Βλεποντας το γκαραζακι του και γενικα τις γραμμες του νομιζω οτι βλεπω το Polaris του 2008. Δε νομιζω οτι ειναι η επανασταση στη γραμμη ουτε θα κανει το δρομολογιο Πατρα-Μπαρι κρουαζιερα. Δε θελω να ειμαι απαισιοδοξος αλλα φορτωμενο ισως ειναι ακομα και ποιο αργο απο το Blue Horizon. Αλλα για την εταιρια του θα ειναι ολα τα λεφτα ;) Αληθεια απο καταναλωση τι λεει;
Earl Granville Posted September 26, 2008 Posted September 26, 2008 Εξωτερικά φαίνεται σαν ένα καινούριο POLARIS ή SIREN.Tεράστια χωρητικότητα γκαράζ με μικρό πρωτόκολο Εσωτερικά δεν του λείπει η πολυτέλεια αλλά από ότι φαίνεται φέρνει αρκετά σε αυτή των παλατιών η οποία και δεν μου αρέσει. Η ελαφριά και χαρούμενη διακόσμιση που μας είχαν συνηθίσει τα σουπερφαστ δυστυχώς μάλλον χάνεται στα δύο καινούρια.
Hellenic Spirit Posted September 26, 2008 Posted September 26, 2008 Στροφη στην (κακη) ποιοτητα...Προσωπικα μου φαινεται τελειως αδιαφορο σαν σκαρι.Περισσοτερο ro-ro βορειας Ευρωπης θυμιζει και δεν εχει καμια σχεση με τα 'κοκκινα' στολιδια Εκανε και ενα μινι δοκιμαστικο πριν ανεβει στην δεξαμενη με max speed 25 και κατι. Ίδια άποψη, αυτό ΔΕΝ είναι SUPERFAST ...
NHSOS XIOS Posted September 28, 2008 Posted September 28, 2008 Στο link που εβαλα παραπανω εχουν προστεθει και αλλες φωτο απο το εσωτερικο του.Λητοι χωροι που εχουν και μια δοση πολυτελειας αλλα δεν θυμιζουν την γνωστη ποιοτητα SUPERFAST.Εκεινο που αναρωτιεμαι ειναι,ποιους χωρους τροποποιησαν σε σχεση με τα αδελφα του για να του βαλουν περισσοτερες καμπινες...Τα καταστρωματα για τους 1000 επιβατες ειναι 3,ισως 2 αφου το τελευταιο ειναι πισω απ την γεφυρα και λογικα θα χρησιμοποιειται απ το πληρωμα.Βρηκα και ενα σχεδιακι απο το ακολουθο site.
marittimo Posted September 28, 2008 Posted September 28, 2008 Αυτό όμως το σχεδιάκι δεν αφορά τα ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ αλλά τα Ιταλικά του Γκριμάλντι.
NHSOS XIOS Posted September 28, 2008 Posted September 28, 2008 Συμφωνω αλλα ολα τα πλοια αυτης της σειρας εχουν το ιδιο γκαραζ και διαφοροποιουνται μονο στα decks των επιβατων.Γιαυτο εβαλα το σχεδιακι,που φαινονται στο περιπου πως ειναι τα επιπεδα φορτωσης των οχηματων.
margaritis24 Posted September 28, 2008 Posted September 28, 2008 η εταιρια φαινεται πως ριχνει το βαρος στα φορτηγα κ αφηνει τους επιβατες.κ μην ξεχναται πως το πλοιο θα γεμιζει με κοσμο μονο το καλοκαιρι κ στην περιοδο του καρναβαλιου.ολο τον υπολοιπο χρονο θα κουβαλαει φορτηγα κ μεμονομενους επιβατες
Neptune Posted September 29, 2008 Posted September 29, 2008 Μα αυτη ειναι η κινηση του Μπαρι. Μεσο ορο 150-200 επιβατες και 100 φορτηγα. Γι αυτο πλοια ακομα και σαν το Horizon (οικονομικα) δεν ειναι πληρως εκμεταλλευσιμα παρα το χαμηλο κοστος λειτουργιας του. Να ξαναρωτησω παντως. Απο καταναλωση πως παει ξερουμε;
Orestis Posted September 29, 2008 Posted September 29, 2008 Η κατανάλωση είναι από τα βασικά πλεονεκτήματα του, αν δεν κάνω λάθος πρέπει να καίει 3,7-4 τόνους ανά ώρα.
George Posted October 6, 2008 Posted October 6, 2008 Δεν ξέρω για δρομολόγα αλλά σύμφωνα με αρκετά έγκυρες πληροφορίες το πλοίο θα αναχωρήσει από Ιταλία την Τετάρτη οπότε αναμένεται στην Ελλάδα την Παρασκευή. Αυτό που δεν ξέρω είναι αν θα καταπλεύσει στην Πάτρα κατευθείαν ή αν θα έρθει από Πειραιά πρώτα όπως έκαναν όλα τα ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ κατά το παρελθόν.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 6, 2008 Posted October 6, 2008 Παραλαβή του νεότευκτου υπερσύγχρονου πλοίου Ro-Pax Superfast I Πηγη: www.ase.gr Το Διοικητικό Συμβούλιο της Attica Group επιθυμεί να ανακοινώσει την παραλαβή του νεότευκτου υπερσύγχρονου πλοίου Ro-Pax Superfast I από την Grimaldi Holding S.p.A, Γένοβας, Ιταλίας που ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Nuovi Cantieri Apuania, Ιταλίας. Το Superfast I είναι το πρώτο από την παραγγελία των δύο πλοίων, ενώ η παράδοση του δεύτερου πλοίου αναμένεται το καλοκαίρι/φθινόπωρο του 2009. Το Superfast I αναμένεται να καταπλεύσει στην Πάτρα στις 10 Οκτωβρίου, 2008. Το πλοίο θα δρομολογηθεί στη γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Μπάρι. Το πλοίο ναυπήγησης Οκτωβρίου 2008 είναι υψηλών προδιαγραφών, ταχύτητος 24 κόμβων και έχει μεταφορική ικανότητα 950 επιβατών, 170 φορτηγών οχημάτων και 100 αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσεως.
proud_ionian Posted October 8, 2008 Posted October 8, 2008 ΑΙS δε φαινεται να εχει ανοιξει ακομη. παντως θα μπορουσαν να κανουν 1-2 παρεμβασεις ωστε να δειχνει superfast (πχ φτερα στην τσιμινερα, κανενα μορφωταριο πρυμα απο το κομοδεσιο κλπ). ειλικρινα σε τι διαφερει οπτικα απο αυτο, εκτος απο το κοκκινο χρωμα
NHSOS XIOS Posted October 8, 2008 Posted October 8, 2008 Εαν ειναι να βρισκεται Παρασκευη στην Πατρα,πρεπει αυριο λογικα να ξεκινησει...Μολις ανοιξει το AIS θα το τσακωσουμε Οσο για τις διαφορες του με τα αλλα αδερφα,εντοπιζονται στο deck πισω ακριβως απ την γεφυρα,οπου δεν ειναι ανοιχτο,ωστε να φιλοξενησει(λογικα)τις παραπανω καμπινες.Επισης αριστερα,πανω απ την σωσιβια λεμβο,εξεχει(πιο ψηλα απ ολα)κατι σαν κοντεινερ...,το οποιο δεν εχω ιδεα τι ειναι...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now