Jump to content
Shipfriends

Superfast I (IMO 9350719)


Recommended Posts

Πάντως, η ΗΜΕΡΗΣΙΑ σήμερα γράφει οτι θα παραληφθεί εντός της εβδομάδας,

Και ετσι θα μπορεσει και το Superfast I να παει για την πρωτη του επισκευη απο κει που μας ηρθε. Μαλλον δεν παει Συρο γιατι ειναι πολλα τα claim Αρη :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 243
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και μαλλον θα ειναι το πρωτο απ ολα τα αφερφακια που γυρναει στο ναυπηγειο λογω claim.Ξερουμε με τι εχουν σχεση αυτα τα 'παραπονακια'?Η δεξαμενη στην Carrara παντως θα ειναι κατειλημμενη μεχρι τις 12/10.

Link to comment
Share on other sites

Αφου γραφω στο θεμα του Ι ποιο βαπορι λες να εννοω? Εχουν προκυψει μικροπροβληματα στο Ι (ασημαντα πραγματικα) αλλα που ειναι υποχρεωμενο το ναυπηγειο να τα διορθωσει στα πλαισια της εγγυησης. Γι αυτο και δεν θα παει Συρο. Αυτες οι εργασιες αποκαταστασης θα γινουν με ευθυνη του ναυπηγειου.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με τους φιλους απο το navi το πλοιο ανεβηκε στην Ιταλια επειδη σε επιθεωρηση του στο Μπαρι ειχε 9 παρατηρησεις,οποτε μαλλον οι της Superfast ειπαν να αξιοποιησουν τις 'εγγυησεις' που προβλεπονται απο τα ναυπηγεια.Τα παρακατω ειναι copy paste απ το θεμα του πλοιου στο naviearmatori.

SUPERFAST I

Inspection details :

Date of first boarding : 25/09/2009

Date of final boarding : 25/09/2009

Port of inspection : Bari, Italy.

Type of inspection : More detailed inspection

Nb of deficiency(ies) : 9

Deficiencies :

- Crew certificates, Records of rest

- Fire safety measures, Fire detection

- ISM related deficiencies, Documentation

- ISM related deficiencies, Documentation

- ISM related deficiencies, Resources and personnel

- MARPOL annex I, Oil filtering equipment

- Operational deficiencies, Manuals instructions, etc.

- Ship's certificates and documents , Other (certificates)

- Ship's certificates and documents , Prevention of pollution by oil (IOPP)

Link to comment
Share on other sites

λιγο πολυ τα ιδια deficiencies που βρηκαν και περσυ. βεβαια τα drills και τα missing instructions, δεν συνιστουν λογο για claim. μηπως ειναι κατι αλλο;

Να και κατι οχι συνηθες για την Superfast Ferries:

Επιθεωρηση PSC της 14ης Οκτωβριου στο Bari

Deficiencies:

Accident prevention (ILO147) - Warning notices - Not as required

MARPOL annex I - Oil record book - Not properly filled

Operational deficiencies - Abandon ship drills - Lack of control

Επιθεωρηση PSC της 25ης Νοεμβριου στο Bari

Deficiencies:

Fire safety measures - Means of control (opening,pumps) Machinery spaces - Not as required

Cargoes - Stowage of cargo - Not as required

Cargoes - Cargo securing manual - Missing instructions

- Κανενα απο τα defieciencies δεν κατεληξε σε απαγορευση αποπλου απο τις Ιταλικες Αρχες.

-Παρατηρηστε τις ελλειψεις σχετικα με το φορτιο(προτελευταια και τελευταια) στις 25 Νοεμβριου. Λιγο μετα ειχαμε το συμβαν με την μετατοπιση του φορτιου. Να εχει σχεση το ενα με το αλλο, μηπως ειχαν δει κατι οι Ιταλοι?

- Τα παραπανω απο το Paris MOU.

Link to comment
Share on other sites

Οντως οι μισες παρατηρησεις ειναι χαρτοδουλειες. Χαρτια πληρωματος και documentation..

Οι λογοι που παει το βαπορι εκει ειναι γιατι παρουσιαστηκαν αρκετα προβληματακια σε διαφορα μηχανηματα τα οποια ομως για να μην κανουμε την τριχα τριχια δεν ηταν και κατι σοβαρο. Αμα δε δουλευουνε 10 πραματακια που ναι μεν ειναι καλο να υπαρχουν αλλα παμε και χωρις αυτα και το ναυπηγειο εχει υποχρεωση να τα αποκαταστησει τοτε δεν πληρωνεις για να τα φτιαξεις μονος σου. ;)

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο πριν από λίγη ώρα αναχώρησε από την Πάτρα για την Ιταλία. Προορισμός, La Spezia.

Δεν ξερω αν το πλοιο οντως πηγε στην La Spezia για δεξαμενισμο(αυτο ειναι κ το πιο λογικο υποθετω)αλλα γνωριζω οτι βρισκεται πλεον στην Marina di Carrara,δηλαδη στα ναυπηγεια του.

Link to comment
Share on other sites

Πριν λιγο περασε το stretto di messina και κατεβαινει με οικονομικη ταχυτητα στο fouroport.Συμφωνα με το online booking την Δευτερα ξεκιναει τα δρομολογια του για Μπαρι.

Link to comment
Share on other sites

πιστοποιηση στην κυλληνη κανει;;:D

με ταχυτητα 11.5-12 κομβους πλεει αναμεσα στη ζακυνθο και το Grecotel:D.

το πιο πιθανο ειναι να παιζει καθυστερησεις, για να φτασει στο Furopoort μετα τις 18.00 για να βρει κανενανε αδειο ντοκο

Link to comment
Share on other sites

οντως επαιξε καθυστερησεις. εφτασε το απογευμα μετα τις αναχωρησεις και εδεσε στο 4. το βαπορι ηταν (στις 8μμ που το ειδα) ακομη ξεσαβουρωτο.

δεν ξερω αν ανεβηκε δεξαμενη, παντως απο οτι ξενεριζει (βολβος, ducktail και η βασεις των τελικων αξονων) δε φαινεται να εγινε βαφη των υφαλων. πιθανον μονο καθαρισμος. βεβαια και εκτος νερου, στο κοκκινο του πλοιου περα απο ελλαχιστα μπαλωματα, δεν πρεπει να εχει γινει συνολικη βαφη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Τέλος η ετήσια. Πριν λίγο έφυγε από Σύρο και πάει Πάτρα καθώς αύριο επανέρχεται στα δρομολόγια του Μπάρι. Μέχρι τώρα πάει με μικρή ταχύτητα γύρω στα 12-13.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

μπορει εμφανισιακα να μη θυμιζει τα αλλα κοκκινα και να μην φτανει την ταχυτητα τους, παραμενει εξισου εντυπωσιακο οταν το συναντας εν πλω.

1_proud_superfast_I_off_araxos_110410a.jpg

εξω απο τον αραξο, την κυριακη 11/4

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 5 months later...

οπως ειπα και παραπανω, μπορει να μην θυμιζει τα αλλα κοκκινα, μπορει μεσα να ειναι λιτο, μπορει να μοιαζει πιο πολυ σε roro, αλλα μου αρεσει και εν πλω μου αρεσει και στη μανουβρα και αυτο και το αδερφο του. δεν εχω ταξιδεψει μαζι του, για να εχω αποψη για ταξιδεμα και service. μονο επισκεπτης.

ειδαμε μανουβρα του αδερφου του, να δουμε μανουβρα και τουτουνου.

gallery_1817_404_590192.jpg

gallery_1817_404_46204.jpg

Link to comment
Share on other sites

Στην μανούβρα όντως είναι εντυπωσιακό.Ένα τόσο μεγάλο βαπόρι και γυρίζει λες κι είναι ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ.

Από service είναι απλά Superfast. Κορυφαία εξυπηρέτηση, κορυφαίο φαγητό κορυφαία όλα.

Από ταξίδεμα εκεί έχουμε είναι ένα από τα μείον του πλοίου. Τα πλοία αυτά κατασκευάστηκαν με φιλοσοφία περισσότερο για RO/RO παρά για RO/PAX. Έχουν κατασκευαστεί να πέρνουν βαραία οχήματα στο πάνω γκαράζ κι έχουν πολύ μεγάλο GM με αποτέλεσμα να κουνάνε παραπάνω από υπερβολική ευστάθεια.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

το βαπορι αστραφτει εξωτερικα. εχω την εντυπωση οτι εχει μπει καλυτερο υφαλοχρωμα και δεν ειναι οπως περσυ που στο μηνα απο τη δεξαμενη τα υφαλα ειχαν ενα... αισθητικο θεμα.

για πρωτη φορα το ειδα τοσο κοντα απο ψηλα και ο καθρεφτης του μου φανηκε αρκετα ομορφος

gallery_1817_399_49980.jpg

η πλωρακλα του παντος, τα ριχνει στης βασιλισσας;)

gallery_1817_36_733941.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Πλησιαζει η ωρα της ξεκουρασης για τον ασσο του Μπαρι..Εκτος δρομολογιων απο αυτη την Παρασκευη 22/3..Επιστροφη στις 3 Απριλιου συμφωνα με το συστημα κρατησεων.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...