Jump to content
Shipfriends

Superfast I (IMO 9350719)


Recommended Posts

  • Replies 243
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μια ακόμα ένδειξη πως η "νέα" Superfast.com δεν έχει μεγάλη σχέση με την εταιρία που ξέραμε.

Σιγά μην έκανε ποτε ο Περικλής πρώτο δρομολόγιο 13 του μήνα :D

Link to comment
Share on other sites

οντως ειναι στο 16. να πω την αληθεια το περιμενα χτες αργα, αφου το μεσημερι ηταν στη μεσσηνα, αλλα μαλλον δεν πολυβιαστηκε.

να πω πρωτα απ'ολα οτι χαρηκα που το ειδα. οχι τοσο για το αισθητικο κομματι, αλλα γιατι ειναι το πρωτο νεοτευκτο που ξεκιναει απο πατρα απο τον οκτωβριο του 2002 που ειχε ερθει το superfast XII. το πρωι δεν πρεπει να σφυριξε και αν δε με γελουν τα αυτια μου (δεν ημουν κοντα στο λιμανι) ουτε στο μεσημερακι που ηρθε το sfVI ειχαμε σφυριγματα. στις 4 ομως που ηρθε το sfXII εγινε χαμος. ξεκινησε το 12 απαντησε το καινουργιο και για κανενα 5 λεπτο γινοταν χαμος.

εξωτερικα το βαπορι θυμιζει πολυ το via ligure. το τελευταιο Ionian Star της strintzis lines πριν μετασκευαστει, με πρυμη που φαρδαινει προς τα πανω θυμιζοντας την πορταδα του... αγιος ευσταθιος.

εχει 2 πολυ φαρδιους καταπελτες. ειδικα αυτος για το ανω γκαραζ ειναι αρκετα φαρδυτερος απο αυτους των παλατιων. στον καταπελτη για το κατω γκαραζ ειναι και το embarkation των επιβατων. ανεβαινουν την κυλιομενη και μπαινουν σε ενα μακρυ στεγασμενο alley που οδηγει στο accomodation. ουτε αεροδρομιο που πας με φυσουνα απο το ενα στο αλλο terminal:D

ενταξει εξωτερικα τωρα δε με ενθουσιασε, αλλα τι να κανουμε. καλο ειναι που ερχονται καινουργια βαπορια ωστε και δουλειες να υπαρχουν για τους ναυτικους και ολο το συναφι (πρακτορες κλπ) και εμεις να χαιρομαστε που τα βλεπουμε:). καλοταξιδο να ειναι και κερδοφορο για να μας μεινει.

ΥΓ1 η τσιμινιερα χωρις τα φτερα ειναι σαν ξεβρακωτη:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

την κυλιομενη και μπαινουν σε ενα μακρυ στεγασμενο alley που οδηγει στο accomodation. ουτε αεροδρομιο που πας με φυσουνα απο το ενα στο αλλο terminal:D

ΥΓ1 η τσιμινιερα χωρις τα φτερα ειναι σαν ξεβρακωτη:rolleyes:

:D:p Μηπως θα βοηθουσε κιολας,ενας κυλιομενος διαδρομος(οι οριζοντιοι που εχουν καποια αεροδρομια του εξωτερικου) μεχρι την επομενη σκαλα?? Αυτο το alley με επιβατες-βαλιτσες-τσαντες-σκυλια-και οτι αλλο,πρεπει να ειναι το ελα να δεις...Επισης τα καλοκαιρια με πρωτοκολο,εχω την εντυπωση πως οι κοινοχρηστοι χωροι του δεν θα επαρκουν.

Καλοταξιδο και ας ευχηθουμε να μας ερχονται συνεχεια καινουργια πλοια;)

Link to comment
Share on other sites

Γεια στο γούστο του ναυπηγού. Τι απαράδεκτη τσιμινιέρα είναι αυτή? :mad:

και ας ευχηθουμε να μας ερχονται συνεχεια καινουργια πλοια

Ας ευχηθούμε να έρχονται και όμορφα και όχι σαν ξεβράκωτα, όπως πολύ σωστά προείπε και ο φίλος proud.:)

Edited by tegea
Link to comment
Share on other sites

Τουλαχιστον θα μπορουσανε να βαλουνε τη μαυρη ρηγα αναμεσα στο κοκκινο και στο υφαλοχρωμα που εχουν ολα τα υπολοιπα του στολου. Ουτε αυτο δε θυμιζει Superfast....

Link to comment
Share on other sites

εφυγε λιγο μετα τις 18.30 μετα το queen και το παλατι (ολυμπια). καλο ταξιδο και παλι.

παντως πιστευω οτι ολες οι αισθητικες αντιρρησεις που εχουμε αρκετοι, εχουν να κανουν με το οτι ηρθε ως superftast. αν ερχοταν ως attica roro, ασπρο με κιτρινη τσιμινιερα και αντε και attica roro ή attica cargo με μπλε γραμματα στο πλαι κανεις δε θα ελεγε τπτ.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως έχουν κάνει κάποιο λαθάκι στο website της Superfast; Γιατί δίνουν ότι το πλοίο χωράει μόνο 170 οχήματα!!! :eek: Ή εννοούν οχήματα επιβατών; :confused:

Μάλλον εδώ διόρθωσαν το λάθος τους. Εννοούσαν 170 φορτηγά.

ΕΝΑΡΞΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΤΟΥ SUPERFAST I

Η Attica Group ανακοινώνει την έναρξη των δρομολογίων του νεότευκτου SUPERFAST I στη γραμμή Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Μπάρι σήμερα, Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2008. Το υπερσύγχρονου πλοίο Ro-Pax SUPERFAST I, ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Nuovi Cantieri Apuania, Ιταλίας και παραδόθηκε τον Οκτώβριο 2008. Πρόκειται για το πρώτο από την παραγγελία των δύο πλοίων, ενώ η παράδοση του δεύτερου πλοίου, SUPERFAST IΙ, αναμένεται το καλοκαίρι/φθινόπωρο του 2009.

Το SUPERFAST I με ολικό μήκος 199,1 μέτρα, πλάτος 26,6 μέτρα, βύθισμα 6,4 μέτρα, έχει δυνατότητα μεταφοράς με ταχύτητα 24 κόμβων, 950 επιβατών, 170 φορτηγών διεθνών μεταφορών και 100 Ι.Χ. αυτοκινήτων. Το νέο πλοίο είναι υψηλών προδιαγραφών και διαθέτει Εστιατόριο, Μπαρ, Καζίνο, Κατάστημα, άνετα καθίσματα αεροπορικού τύπου και ευρύχωρες καμπίνες. Η υψηλή αισθητική του και οι αρμονικά σχεδιασμένοι χώροι του προσφέρουν στους επιβάτες μια αξέχαστη ταξιδιωτική εμπειρία.

Πηγη: www.ase.gr

Link to comment
Share on other sites

μου εκανε εντυπωση σημερα ποσο γρηγορα ξεφορτωνει το βαπορι, το νετο γκαραζ και οι φαρδυτατοι καταπελτες βοηθουν παρα πολυ. (αν δεν υπηρχε και το φαναρι στην πυλη 7 που κανει ουρες μεχρι το βαπορι...:(). 12.30 ηταν δεμενο. μου αρεσε που γυρισε σχεδον στο κεφαλι του 16 και μετα εκανε αναποδα μεχρι τη ραμπα.

τωρα κοντινη φωτο απο εκφορτωση δεν παιζει. πολλοι λιμενικonians:D τριγυρω γιατι υπηρχαν πολλοι αφγανionians:rolleyes: στην περιφραξη του λιμανιου αλλα και κοντα σε καποια ασυνοδευτα. αξιζει παντως να δει κανεις την εκφορτωση του.

Link to comment
Share on other sites

Ήμουν ανάμεσα στο Superfast 1 και τον Έλυρο.

Θεωρώ ότι το SF1 ήταν από τις καλύτερες κινήσεις της χρονιάς, μεγάλο γκαράζ και σίγουρα πολύ μικρότερο λειτουργικό κόστος από τα πλοία που θα αντικαταστήσει. Από ομορφιά όμως, ασχολίαστο.

Μπορεί για την εταιρεία του, το Superfast I να είναι το ιδανικό πλοίο για τη γραμμή (για τα οικονομικά της εταιρείας), αλλα για μένα το Superfast I είναι ένα Ro-Ro πολυτελείας. :(

Σαν να ξεκίνησε να ναυπηγείται σαν Ro-Ro και κάποια στιγμή στη ναυπήγηση η εταιρεία του αποφάσισε να γίνει Ε/Γ-Ο/Γ.:o

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ανατροπή επικαθήμενου φορτηγού εντός του γκαράζ του Superfast I

Πηγή: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Επικαθήμενο φορτηγού οχήματος ανετράπη βραδινές ώρες χθες, μέσα στο γκαραζ του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου «SUPERFAST I» Ν.Π.11802, κατά το δρομολόγιο Μπάρι - Πάτρα.

Από την ανατροπή του επικαθήμενου δεν τραυματίστηκε κανείς ούτε και προκλήθηκαν υλικές ζημιές σε παρακείμενα οχήματα, παρά μόνο κάποιες υλικές ζημιές στο εσωτερικό του πλοίου.

Με τον κατάπλου του πλοίου στο λιμάνι της Πάτρας απαγορεύθηκε από το λιμεναρχείο ο απόπλους του, μέχρι αποκατάστασης των ζημιών και επιθεωρήσεώς του από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα ενώ παράλληλα διενεργείται προανάκριση.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εκανα μια επισκεψη στο πλοιο το οποιο μου αρεσε ετσι κι αλλιως εξωτερικα. Εξυπνος ο διαδρομος στο ebarkation που εχει ανα διαστηματα καθρεφτες ετσι ωστε να σε ξεγελαει και να νομιζεις οτι ειναι φαρδυτερος. Εντυπωσιακο ειναι επισης που οι καταπελτες πιανουν ολο το πλατος του πλοιου κανοντας το πρακτικο στη φορτωεκφορτωση. Φαρδυ και ανετο γκαραζ χωρις κολονακια. Γενικα οτι πρεπει για τη γραμμη του Μπαρι. Ακομα ειναι πολυ νωρις και δε ξερω αν θα βγαλει προβληματα. Στο μονο που εχω μια ενσταση ειναι οι κοινοχρηστοι χωροι οι οποιοι με το μισο πρωτοκολο του θα θυμιζουν το Ιθακη με υπεραριθμους. Αλλα αυτο θα ειναι το πολυ 2 μηνες και παλι οχι ολες τις μερες. Τωρα το χειμωνα η Αδριατικη ειναι στις μαυρες της (100-200 επιβατες) Γενικα πιστευω οτι ειναι ενα βαπορι που θα φερει πισω περισσοτερα λεφτα στους πλοιοκτητες του απ οτι τα προηγουμενα. ;)

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω κατι για εγκυκλοπαιδικους λογους. Ποσα μετρα μπροστα απο την πρυμη ειναι οι προπελες του πλοιου; :rolleyes:

Η ερωτηση σου Neptune μου ειχε κεντρισει το ενδιαφερον και επιτελους βρηκα τροπο να την απαντησω.Χρησιμοποιωντας μαγικα:) τρικ πανω σε αυτο το σχεδιο,η αποσταση απο την ακρη του μινι duck tail του πλοιoυ μεχρι τις προπελες ειναι 23,91 μετρα.Ελπιζω να σου λεει αυτο που ηθελες;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δε ξερω αν αυτο παιζει ρολο στο δυσκολο και γενικα οχι και τοσο καλο ταξιδεμα που εχει το βαπορι. Βεβαια με το 10αρι σημερα κανεις δεν περασε ευχαριστες στιγμες στην Αδριατικη αλλα αδυνατω να πιστεψω οτι το Siren με 60 μετρα λιγοτερο μηκος κατεβηκε κομμενο μεν αλλα χωρις να το καταλαβει ιδιαιτερα και το Superfast αναγκαστηκε να κοψει και να γυρισει για να προστατευθει και εφτασε μετα απο μια ωρα στην Ηγουμενιτσα. :(Εκτος και αν φοβουνται μη φυγει παλι κανενα trailer αν κανει ασχημο και αποτομο κουνημα το βαπορι.

Link to comment
Share on other sites

Μετά απο πόση ώρα έφτασε στην Ηγουμενίτσα?

Σας πληροφορώ οτι το SFI σήμερα, έφτασε στην Ηγουμενίτσα προερχόμενο απο το Μπάρι, μέσω Μπρίντιζι, στις 21:00!!!!!!!!!! Θα φτάσει στην Πάτρα 04:50 και μέχρι να ξεφορτώσει και να φορτώσει, καταλαβαίνετε τι ώρα θα φύγει απο Πάτρα για Μπάρι (μάλλον απευθείας, χωρίς να πιάσει Ηγουμενίτσα. Το μεταφέρω με επιφύλαξη)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...