Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Κατι...μαγειρευει ο Μανωλης ο Γκριμαλντι ο οποιος με τη νεα του θυγατρικη φιλοδοξει να μετατραπει στον Εκτορα Μποτρινι της διεθνους ναυτιλιας.

https://www.breakinglatest.news/business/grimaldi-from-ships-to-land-new-food-and-wine-business-with-his-wife/

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 870
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Επίσης η εταιρεία δίνει το παρόν στην έκθεση Fruit Logistica που λαμβάνει χώρα αυτές τις ημέρες στο Βερολίνο, παρουσιάζοντας το σύνολο των υπηρεσιών της σε στεριά και θάλασσα, περιλαμβάνοντας όλα τα brand names που έχει στο χαρτοφυλάκιό της. Σε απλά ελληνικά πάει να δεί τους πελάτες της. Υπάρχοντες και πιθανώς μελλοντικούς. Μη ρωτήσετε αν υπάρχει καμιά Attica στην λίστα με τους εκθέτες, αυτοί ασχολούνται με βαψίματα και πινέλα.   

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Και εδώ ένας εκπρόσωπος από τα πιο σύγχρονα car carriers της Grimaldi Lines, είναι το χτισμένο το 2018, Grande Torino (IMO 9782675). Δημιουργός του το ναυπηγείο Yangfan(RR78H-GM01) στο Zhoushan της Κίνας με κύρια μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 7,724 CEU. Ιταλική σημαία με νηολόγιο Palermo και κλάση, αλίμονο, Rina.

Link to comment
Share on other sites

Παρότι δουλεύουν τελευταια σαν car carriers,έχουν βγεί εδώ και κάποιο καιρο τα τελευταια 3 παλιά visentini eurocargo για πουλημα. Να δουμε ποιος θα τσιμπησει τι.

Link to comment
Share on other sites

Κάποιες παρατηρήσεις σχετικά με τις αλλαγές που επήλθαν στα δρομολόγια των ro-ro του ομίλου τις τελευταίες ημέρες λόγω της αποχώρησης του Eurocargo Sicilia:

1) το Eurocargo Palermo κάνει Genova-Porto Torres-Cagliari-Salerno-Genova κάθε Σάββατο όπως έχει αναφερθεί  ενώ την Τρίτη κάνει Genova-Palermo-Porto Torres-Genova

2) το Eurocargo Catania κάθε Παρασκευή κάνει Cagliari-Livorno με επιστροφή από Livorno το Σάββατο και τις υπόλοιπες μέρες κάνει κλασικά Salerno-Cagliari μαζί με το Eurocargo-Savona

3) το ECO Barcelona στο κλασικό δρομολόγιο του Σαββάτου για Cagliari προσεγγίζει προηγουμένως και το Palermo ώστε να καλύψει το κενό του Eurocargo Palermo

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Θα έχει ένα ενδιαφέρον στο επόμενο χρονικό διάστημα αν και τι αλλαγές θα έχουμε στα roro του ομίλου στην βόρειο Ευρώπη. Προχτές είχαμε την αποχώρηση του Finnkraft που έκανε δρομολόγια κυρίως ανάμεσα σε Uusukaupunki, Turku και Travemunde. Σύντομα πιστεύω θα έχουμε και την αποχώρηση του Finnhawk το οποίο ήδη εδώ και 10 ημέρες βρίσκεται εκτός δρομολογίων στο Hull. Αυτό κάλυπτε τη γραμμή Vuosaari Hull. Αν η εταιρεία βγεί και από τις δυό γραμμές, αλλαγές δεν θα έχουμε. Αν όμως επιλέξει να συνεχίσει να εξυπηρετεί κάποιον από αυτούς τους προορισμούς, κάτι πρέπει να αλλάξει, είτε σε επίπεδο δρομολογίων, είτε σε επίπεδο προσθήκης έξτρα τοννάζ.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

9 νεα ro/pax θα ναυπηγησει ο ομιλος τελικα.2 για τη Minoan,3 για τη Finnlines 3 για τη Grimaldi και αλλο ενα αγνωστου πατρος συμφωνα με δηλωσεις του ντοτορε στο shipping italy.Μαλλον πως θα ομοιαζουν εξωτερικα με τα Finnsirius κ Finncanopus απο τα συμφραζομενα.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Να δουμε αναλυτικά το απόσπασμα από τη συνέντευξη

Quote

Finally, the Neapolitan shipowner also reveals the details of the next maxi-order that the group is preparing to sign next autumn with the launch of the tender aimed at shipyards scheduled for next summer. “We have the plan to place a large order of pax-ferry ships that will be built in China, the most competitive country for this type of ferry. There will be nine ships, of which three are destined for Finnlines (similar to the last two of the 'Superstar' series recently delivered), two for Minoan and three for Grimaldi Euromed. The latter will have 3 thousand linear meters of garage for rolling cargo and capacity to accommodate 3 thousand passengers on board". Before starting the tender aimed at Asian shipyards, all that remains to be defined are a few details on the technical specifications: "We want to study which are the right engines, capable of ensuring reduced consumption and the possibility of using not only traditional fuel but also methanol or biofuel ”.

Each ship will have a value of approximately 150 million euros so the order will exceed one billion euros.

Ξεκινώ από το τέλος. Παραγγελία ένα δις. Δεν ξέρω αν σας θυμίζει κάτι;;).

Ακόμη δεν έχει υπογραφεί η συμφωνία, ούτε έχει επιλεγεί το ναυπηγείο. Το καλακαίρι θα παρουσιαστούν αναλυτικά τα πλοία και θα επιλεγεί το ναυπηγείο και φθινόπωρο θα πέσουν οι υπογραφές. Ακόμη δεν έχουν καταλήξει στις μηχανές που θα φοράνε, αλλά εστιάζουν στο να διασφαλίζουν μειωμένη κατανάλωση και δυνατότητα dual fuel, με δεύτερο καύσιμο μεθανόλη ή βιοκαύσιμα.

Τα τρία που θα πάνε στη μητρική, θα έχουν χωρητικότητα τρεις χιλιάδες γραμμικά και τρεις χιλιάδες επιβάτες. Για τα άλλα αναμένουμε. Αυτό που δεν έχει κατονομασθεί η εταιρία του, πιστεύω ότι θα πάει στη χώρα του Salvador Dali

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, MILTIADIS said:

2 για τη Minoan,3 για τη Finnlines 3 για τη Grimaldi

Τα δύο για τη Minoan προορίζονται για Πειραιάς-Ηράκλειο όπως έχει αναφερθεί.

Εντελώς καφενειακά, υποθέτω τα 3 της Finnlines προορίζονται για τη γραμμή Travemunde-Helsinki απ' όπου θα πάρουν πόδι τα Finnstar, Finnmaid, Finnlady. Κάποια εξ αυτών θεωρητικά πάντα θα πάνε στη γραμμή Travemunde-Malmo σε αντικατάσταση των Finntrader και Finnmaster (νομίζω ήρθε η ώρα τους).

Κάποιο θα περισσέψει είτε για περαιτέρω εξάπλωση στην Πολωνία είτε για Βαλεαρίδες όπου νομίζω χωράει στη γραμμή της Mallorca ένα δεύτερο τέρας μετά το Igoumenitsa (το ένα για Valencia και το άλλο για Barcelona) με παράλληλη μετατόπιση του Ciudad de Palma σε Ibiza/Menorca και απαγκίστρωση από πλοία τύπου Ciudad de Barcelona/Granada που είναι πιο "ferries".

Από τα 3 της Grimaldi δε θα μου έκανε εντύπωση να δούμε τα 2 Ηγουμενίτσα-Ancona και το 3ο Ηγουμενίτσα-Brindisi.

Συνεχίζοντας το συγκεκριμένο σκεπτικό, ένα εκ των Festos/Knossos υποθέτω θα πάει Civitavecchia-Olbia όπου έχει αναφερθεί ότι χρειάζεται παραπάνω γκαράζ και το άλλο θα μπορούσε να διπλώσει το Ausonia στη γραμμή Napoli-Palermo. Για το μέλλον των Venezia, Florencia, Bonaria, Kydon ή Europalink δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι, το μόνο σίγουρο είναι ότι ο Μανώλης δε θα μείνει ποτέ στάσιμος οπότε μπορεί να δούμε νέες γραμμές...

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Μια ένσταση μόνο για αυτά που θα φορέσουν τα σινιάλα της μητρικής:

Δεν μπορώ να φανταστώ ότι με τον ανταγωνισμό που έχει στη Σαρδηνία, δεν θα στείλει τουλάχιστον ένα εκεί.

Έτσι και αλλιώς στην γνωστή συνέντευξη του Δεκεμβρίου, από την Αδριατική, μόνο στη γραμμή του Brindisi είχε κάνει αναφορά (για νεότευκτο).

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Εγω πιστευω οτι στο μελλον θα δουμε γραμμη Ηγουμενιτσα-Μπριντιζι-Ανκονα με 2 απο τα νεοτευκτα.

Στα προτυπα των δρομολογιων των ρορο

Link to comment
Share on other sites

Πάντως όσο και απίστευτο κι αν ακουστεί, δεν αποκλείεται να χτυπήσει κάποιο σε τιμή ευκαιρίας και ο Σούπερ Μάριο. Τώρα αν ποτέ γίνει αυτό, το που θα το δρομολογήσει, έχουμε πολύ μέλλον μπροστά για να το ξανασυζητήσουμε

Link to comment
Share on other sites

Θα το πάρει το Παλάς κοψοχρονία και θα το βάλει επιδοτούμενη Θεσσαλονίκη Σποράδες Μαντούδι.

Δεν έχει συνηθίσει να πουλά κοψοχρονιά ο Ντοτόρε. Συνήθως μπαίνει σε νέα χωράφια και έχει χωράφια να μπει (και) στα μέρη μας.

 

Link to comment
Share on other sites

Κατά τη γνώμη μου, νομίζω ότι βιάζεται κάποια στιγμή να απαλλαγούμε από τα πρώην Superfast - Cruise Ausonia, Europa Palace, καθώς και το Zeus Palace, κυρίως επειδή είναι πολύ ισχυρά πλοία και επομένως διψούν για καύσιμα. Επιπλέον, όταν δούμε τις νέες μονάδες (κατά τη γνώμη μου όχι πριν από το 2026 και επομένως σταδιακά μέχρι το 2030), αυτά τα πλοία θα έχουν φτάσει στο κατώφλι των τριάντα ετών, που ο Grimaldi δεν ήθελε ποτέ να υπερβεί μέχρι τώρα.

Ταυτόχρονα 3000 γραμμικά μέτρα και άλλοι τόσοι επιβάτες σε κάνουν να σκέφτεσαι περισσότερο τις διάφορες κρουαζιέρες Ευρώπη/Σαρδηνία, αλλά μέχρι εκεί...

Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλα τα λες @andreg τα χρονια περνανε και η αγορα απαιτει ανανεωση και προσαρμογη.Λιγοτερα και μεγαλυτερα πλοια με μικρες καταναλωσεις.

Τωρα απο κει και περα εμεις εδω θα κανουμε σεναρια μεχρι και για πλοια του στην Κασοκαρπαθια ομως ειμαι βεβαιος οτι ολα εχουν παρει το δρομο τους.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η Grimaldi σύμφωνα με το Shipping Italy, φέρνει στις γραμμές της και την επιλογή του συνδυαστικού εισιτήριου με πλοίο και τρένο, σε συνεργασία με την Trenitalia. Κάτι που είναι σύνηθες στην βόρειο Ευρώπη, πλήν όμως στο νότο μπορώ να σκεφτώ πρόχειρα να εφαρμόζεται μόνο στην γραμμή Messina Villa San Giovanni. Όπως και να έχει, ακόμη μια καινοτομία και πρωτιά για την εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...