MILTIADIS Posted February 7 Share Posted February 7 Κατι...μαγειρευει ο Μανωλης ο Γκριμαλντι ο οποιος με τη νεα του θυγατρικη φιλοδοξει να μετατραπει στον Εκτορα Μποτρινι της διεθνους ναυτιλιας. https://www.breakinglatest.news/business/grimaldi-from-ships-to-land-new-food-and-wine-business-with-his-wife/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 7 Share Posted February 7 Επίσης η εταιρεία δίνει το παρόν στην έκθεση Fruit Logistica που λαμβάνει χώρα αυτές τις ημέρες στο Βερολίνο, παρουσιάζοντας το σύνολο των υπηρεσιών της σε στεριά και θάλασσα, περιλαμβάνοντας όλα τα brand names που έχει στο χαρτοφυλάκιό της. Σε απλά ελληνικά πάει να δεί τους πελάτες της. Υπάρχοντες και πιθανώς μελλοντικούς. Μη ρωτήσετε αν υπάρχει καμιά Attica στην λίστα με τους εκθέτες, αυτοί ασχολούνται με βαψίματα και πινέλα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 22 Share Posted February 22 Και εδώ ένας εκπρόσωπος από τα πιο σύγχρονα car carriers της Grimaldi Lines, είναι το χτισμένο το 2018, Grande Torino (IMO 9782675). Δημιουργός του το ναυπηγείο Yangfan(RR78H-GM01) στο Zhoushan της Κίνας με κύρια μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 7,724 CEU. Ιταλική σημαία με νηολόγιο Palermo και κλάση, αλίμονο, Rina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperRunner Posted February 22 Share Posted February 22 Σύμφωνα με αυτό το δημοσίευμα, φέρνει τα νέα κινέζικα ηλεκτρικά αστικά για Αθήνα και Θεσσαλονίκη και την επόμενη Πέμπτη θα είναι στον Πειραιά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosz Posted February 23 Share Posted February 23 Πού μπορεί κανείς να βρει το schedule των pctc της εταιρίας? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted February 26 Share Posted February 26 Παρότι δουλεύουν τελευταια σαν car carriers,έχουν βγεί εδώ και κάποιο καιρο τα τελευταια 3 παλιά visentini eurocargo για πουλημα. Να δουμε ποιος θα τσιμπησει τι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diagoras Posted March 3 Share Posted March 3 Κάποιες παρατηρήσεις σχετικά με τις αλλαγές που επήλθαν στα δρομολόγια των ro-ro του ομίλου τις τελευταίες ημέρες λόγω της αποχώρησης του Eurocargo Sicilia: 1) το Eurocargo Palermo κάνει Genova-Porto Torres-Cagliari-Salerno-Genova κάθε Σάββατο όπως έχει αναφερθεί ενώ την Τρίτη κάνει Genova-Palermo-Porto Torres-Genova 2) το Eurocargo Catania κάθε Παρασκευή κάνει Cagliari-Livorno με επιστροφή από Livorno το Σάββατο και τις υπόλοιπες μέρες κάνει κλασικά Salerno-Cagliari μαζί με το Eurocargo-Savona 3) το ECO Barcelona στο κλασικό δρομολόγιο του Σαββάτου για Cagliari προσεγγίζει προηγουμένως και το Palermo ώστε να καλύψει το κενό του Eurocargo Palermo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 25 Share Posted March 25 Θα έχει ένα ενδιαφέρον στο επόμενο χρονικό διάστημα αν και τι αλλαγές θα έχουμε στα roro του ομίλου στην βόρειο Ευρώπη. Προχτές είχαμε την αποχώρηση του Finnkraft που έκανε δρομολόγια κυρίως ανάμεσα σε Uusukaupunki, Turku και Travemunde. Σύντομα πιστεύω θα έχουμε και την αποχώρηση του Finnhawk το οποίο ήδη εδώ και 10 ημέρες βρίσκεται εκτός δρομολογίων στο Hull. Αυτό κάλυπτε τη γραμμή Vuosaari – Hull. Αν η εταιρεία βγεί και από τις δυό γραμμές, αλλαγές δεν θα έχουμε. Αν όμως επιλέξει να συνεχίσει να εξυπηρετεί κάποιον από αυτούς τους προορισμούς, κάτι πρέπει να αλλάξει, είτε σε επίπεδο δρομολογίων, είτε σε επίπεδο προσθήκης έξτρα τοννάζ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted April 30 Share Posted April 30 Πόδι στη Hoegh έβαλε ο Ντοτόρε, σύμφωνα με το Tradewinds. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted April 30 Share Posted April 30 (edited) 9 νεα ro/pax θα ναυπηγησει ο ομιλος τελικα.2 για τη Minoan,3 για τη Finnlines 3 για τη Grimaldi και αλλο ενα αγνωστου πατρος συμφωνα με δηλωσεις του ντοτορε στο shipping italy.Μαλλον πως θα ομοιαζουν εξωτερικα με τα Finnsirius κ Finncanopus απο τα συμφραζομενα. Edited April 30 by MILTIADIS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted April 30 Share Posted April 30 Πάντως με 235 μέτρα τα βλεπω να μετακινούνται στο υπουργείο να δένουν Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted April 30 Share Posted April 30 (edited) Ομοιαζουν εξωτερικα σε σουλουπι. Προφανως δεν θα ειναι ολα ιδια. Αναλυτικά η συνέντευξη στο Shipping Italy Edited May 1 by proud_ionian τεχ βοηθεια Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted May 1 Share Posted May 1 Να δουμε αναλυτικά το απόσπασμα από τη συνέντευξη Quote Finally, the Neapolitan shipowner also reveals the details of the next maxi-order that the group is preparing to sign next autumn with the launch of the tender aimed at shipyards scheduled for next summer. “We have the plan to place a large order of pax-ferry ships that will be built in China, the most competitive country for this type of ferry. There will be nine ships, of which three are destined for Finnlines (similar to the last two of the 'Superstar' series recently delivered), two for Minoan and three for Grimaldi Euromed. The latter will have 3 thousand linear meters of garage for rolling cargo and capacity to accommodate 3 thousand passengers on board". Before starting the tender aimed at Asian shipyards, all that remains to be defined are a few details on the technical specifications: "We want to study which are the right engines, capable of ensuring reduced consumption and the possibility of using not only traditional fuel but also methanol or biofuel ”. Each ship will have a value of approximately 150 million euros so the order will exceed one billion euros. Ξεκινώ από το τέλος. Παραγγελία ένα δις. Δεν ξέρω αν σας θυμίζει κάτι;. Ακόμη δεν έχει υπογραφεί η συμφωνία, ούτε έχει επιλεγεί το ναυπηγείο. Το καλακαίρι θα παρουσιαστούν αναλυτικά τα πλοία και θα επιλεγεί το ναυπηγείο και φθινόπωρο θα πέσουν οι υπογραφές. Ακόμη δεν έχουν καταλήξει στις μηχανές που θα φοράνε, αλλά εστιάζουν στο να διασφαλίζουν μειωμένη κατανάλωση και δυνατότητα dual fuel, με δεύτερο καύσιμο μεθανόλη ή βιοκαύσιμα. Τα τρία που θα πάνε στη μητρική, θα έχουν χωρητικότητα τρεις χιλιάδες γραμμικά και τρεις χιλιάδες επιβάτες. Για τα άλλα αναμένουμε. Αυτό που δεν έχει κατονομασθεί η εταιρία του, πιστεύω ότι θα πάει στη χώρα του Salvador Dali Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diagoras Posted May 1 Share Posted May 1 19 hours ago, MILTIADIS said: 2 για τη Minoan,3 για τη Finnlines 3 για τη Grimaldi Τα δύο για τη Minoan προορίζονται για Πειραιάς-Ηράκλειο όπως έχει αναφερθεί. Εντελώς καφενειακά, υποθέτω τα 3 της Finnlines προορίζονται για τη γραμμή Travemunde-Helsinki απ' όπου θα πάρουν πόδι τα Finnstar, Finnmaid, Finnlady. Κάποια εξ αυτών θεωρητικά πάντα θα πάνε στη γραμμή Travemunde-Malmo σε αντικατάσταση των Finntrader και Finnmaster (νομίζω ήρθε η ώρα τους). Κάποιο θα περισσέψει είτε για περαιτέρω εξάπλωση στην Πολωνία είτε για Βαλεαρίδες όπου νομίζω χωράει στη γραμμή της Mallorca ένα δεύτερο τέρας μετά το Igoumenitsa (το ένα για Valencia και το άλλο για Barcelona) με παράλληλη μετατόπιση του Ciudad de Palma σε Ibiza/Menorca και απαγκίστρωση από πλοία τύπου Ciudad de Barcelona/Granada που είναι πιο "ferries". Από τα 3 της Grimaldi δε θα μου έκανε εντύπωση να δούμε τα 2 Ηγουμενίτσα-Ancona και το 3ο Ηγουμενίτσα-Brindisi. Συνεχίζοντας το συγκεκριμένο σκεπτικό, ένα εκ των Festos/Knossos υποθέτω θα πάει Civitavecchia-Olbia όπου έχει αναφερθεί ότι χρειάζεται παραπάνω γκαράζ και το άλλο θα μπορούσε να διπλώσει το Ausonia στη γραμμή Napoli-Palermo. Για το μέλλον των Venezia, Florencia, Bonaria, Kydon ή Europalink δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι, το μόνο σίγουρο είναι ότι ο Μανώλης δε θα μείνει ποτέ στάσιμος οπότε μπορεί να δούμε νέες γραμμές... Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted May 1 Share Posted May 1 (edited) Μια ένσταση μόνο για αυτά που θα φορέσουν τα σινιάλα της μητρικής: Δεν μπορώ να φανταστώ ότι με τον ανταγωνισμό που έχει στη Σαρδηνία, δεν θα στείλει τουλάχιστον ένα εκεί. Έτσι και αλλιώς στην γνωστή συνέντευξη του Δεκεμβρίου, από την Αδριατική, μόνο στη γραμμή του Brindisi είχε κάνει αναφορά (για νεότευκτο). Edited May 1 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted May 1 Share Posted May 1 Εγω πιστευω οτι στο μελλον θα δουμε γραμμη Ηγουμενιτσα-Μπριντιζι-Ανκονα με 2 απο τα νεοτευκτα. Στα προτυπα των δρομολογιων των ρορο Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperRunner Posted May 1 Share Posted May 1 Πάντως όσο και απίστευτο κι αν ακουστεί, δεν αποκλείεται να χτυπήσει κάποιο σε τιμή ευκαιρίας και ο Σούπερ Μάριο. Τώρα αν ποτέ γίνει αυτό, το που θα το δρομολογήσει, έχουμε πολύ μέλλον μπροστά για να το ξανασυζητήσουμε Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted May 1 Share Posted May 1 Θα το πάρει το Παλάς κοψοχρονία και θα το βάλει επιδοτούμενη Θεσσαλονίκη Σποράδες Μαντούδι. Δεν έχει συνηθίσει να πουλά κοψοχρονιά ο Ντοτόρε. Συνήθως μπαίνει σε νέα χωράφια και έχει χωράφια να μπει (και) στα μέρη μας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreg Posted May 1 Share Posted May 1 Κατά τη γνώμη μου, νομίζω ότι βιάζεται κάποια στιγμή να απαλλαγούμε από τα πρώην Superfast - Cruise Ausonia, Europa Palace, καθώς και το Zeus Palace, κυρίως επειδή είναι πολύ ισχυρά πλοία και επομένως διψούν για καύσιμα. Επιπλέον, όταν δούμε τις νέες μονάδες (κατά τη γνώμη μου όχι πριν από το 2026 και επομένως σταδιακά μέχρι το 2030), αυτά τα πλοία θα έχουν φτάσει στο κατώφλι των τριάντα ετών, που ο Grimaldi δεν ήθελε ποτέ να υπερβεί μέχρι τώρα. Ταυτόχρονα 3000 γραμμικά μέτρα και άλλοι τόσοι επιβάτες σε κάνουν να σκέφτεσαι περισσότερο τις διάφορες κρουαζιέρες Ευρώπη/Σαρδηνία, αλλά μέχρι εκεί... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted May 2 Share Posted May 2 Πολυ καλα τα λες @andreg τα χρονια περνανε και η αγορα απαιτει ανανεωση και προσαρμογη.Λιγοτερα και μεγαλυτερα πλοια με μικρες καταναλωσεις. Τωρα απο κει και περα εμεις εδω θα κανουμε σεναρια μεχρι και για πλοια του στην Κασοκαρπαθια ομως ειμαι βεβαιος οτι ολα εχουν παρει το δρομο τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted Tuesday at 11:33 AM Share Posted Tuesday at 11:33 AM Η Grimaldi σύμφωνα με το Shipping Italy, φέρνει στις γραμμές της και την επιλογή του συνδυαστικού εισιτήριου με πλοίο και τρένο, σε συνεργασία με την Trenitalia. Κάτι που είναι σύνηθες στην βόρειο Ευρώπη, πλήν όμως στο νότο μπορώ να σκεφτώ πρόχειρα να εφαρμόζεται μόνο στην γραμμή Messina – Villa San Giovanni. Όπως και να έχει, ακόμη μια καινοτομία και πρωτιά για την εταιρεία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now