Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το πλοίο πρέπει να βρίσκετε κάπου προς το Σουέζ ,οπότε εντός των επομένων ημερών πρέπει να φτάσει στη χώρα μας.

_________________________________________________

(1994, ex-Liberty Bell, Liberty B)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to post
Share on other sites
  • Replies 352
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Συγκεκριμενα υπαρχει αρθρο στην ιστοσελιδα Εμπρος Νετ. Η ιστοσελιδα κανει αναφορα στην εταιρια και στο ιστορικο που εχει με τα ιαπωνικα πλοια ενω παρακατω γραφει ορισμενα χαρακτηριστικα του πλοιου:

"Η ολική χωρητικότητα του πλοίου είναι 704 grt, έχει μήκος 78 μέτρα, πλάτος 12,3 μέτρα και βύθισμα 3,2 μέτρα. Οι κύριες μηχανές του είναι τύπου Hanshin 6MX28, συνολικής ισχύος 2.996 kw και ταξιδεύει με ταχύτητα 18,5 κόμβων. Στο γκαράζ του μπορεί να μεταφέρει 13 φορτηγά 12 μέτρων και πρόσβαση γίνεται από έναν πρυμναίο καταπέλτη. Το πλοίο δεν διαθέτει πλαϊνές προπέλες που κάνουν εύκολη την πρόσδεση στα λιμάνια, όμως είναι εφοδιασμένο με διπλά πηδάλια".

Περισσοτερα στο παρακατω λινκ: http://www.emprosnet.gr/emprosnet/economy/article.asp?cid=123&uid=2007101140117

Το αρθρο παραθετει και μια μικρη σε μεγεθος φωτο. Το ερωτημα ειναι αν ειναι αυτο το πλοιο που εικονιζεται ή οχι?

post-1040-128326969825_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Λόγικα θα φάει και αυτό καλή μετασκευή αλλά νομίζω πώς είναι μια πολύ καλή λύση για τη γραμμή που το προορίζει η saos σε σχέση με το ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ

Link to post
Share on other sites

Ώρα 15:00 και το νέο πλοίο της ΣΑΟΣ πέρναγε το φανάρι του Νέου μόλου Δραπετσώνας. Έδεσε δίπλα από το PRIMA. Όπως είπαμε μετονομασμένο σε LIBERTY B και με σημαία Αγίου Βικεντίου. Έκανε πάνω από 25 λεπτά να δέσει και η απουσία Bow thruster είναι εμφανής. Καλοτάξιδο, καλότυχο και με πιο βαπορίσια μετασκευή από τα άλλα πλοία της εταιρίας εύχομαι.

post-17-128326969855_thumb.jpg

post-17-128326969858_thumb.jpg

post-17-12832696986_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Εδώ δεν μπορεί η ΣΑΟΣ να τελειώσει αυτά που έχει ξεκινήσει, θα ανοίγει νέα μέτωπα; Το μόνο που θα μπορούσε να κάνει τώρα σαν ημίμετρο είναι να το κάνει μικρό ρορο για τις αναγκες του καλοκαιριού, αλλά από οτι βλέπω ούτε αυτό προβλέπεται

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
αναχωρησε το LIBERTY B προς αγνωστη κατευθυνση. Λογικα προς Σαλαμινα ή Ελευσινα πρεπει να πηγε.

Τελικά το πλοίο μεθόρμισε στην Ελευσίνα, επειδή είναι φτηνότερα τα τέλη λιμενίσμου από ότι στο Πέραμα.;)

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Και επειδή είμαι γνωστός αλλοίθωρος (όσοι με ξέρετε μη μου το πείτε κατάμουτρα γιατί θα με κομπλεξάρετε), το ένα μου μάτι τήραε στο Λαύριο και το άλλο στην Ελεψίνα.Ένα άσπρο χαρτάκι κολλημένο στην είσοδο του πλοίου από μεγάλη τράπεζα έλεγε κι αυτό κατασχετήριο ή δεν είδα καλά???

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 8 months later...
... Επίσης γνωρίζει κανείς αν παίζεται κάτι με το RO - RO "LIBERTY B'' που είχε αγοράσει η ΣΑΟΣ πριν ενάμιση χρόνο περίπου και βρίσκετε παροπλισμένο στην Ελευσίνα νομίζω;

Το Λίμπερτυ όταν αγοράστηκε από την ΣΑΟΣ το ήθελαν κι οι ιδιοκτητες του ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ. Εκεί που το παζάρευαν μπήκε σφήνα ο Μανούσης και το τσίμπησε.Όταν αρχισαν όμως τα οικονομικά προβλήματα της ΣΑΟΣ είχα ακούσει ένα μύθο που έλεγε ότι ο Μανούσης πήγε στους πλοιοκτητες του ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ να τους το δώσει εάν ήθελαν αλλά αυτοί αρνήθηκαν ίσως να μην ήθελαν να του κάνουν το χατηρι μιας και τους το αρπαξε απο τα χέρια τους.

Εκ τοτε επικράτει σιγή ιχθύος για το βαπόρι.Πάντως είναι ένα πολύ καλό βαποράκι και ιδανικό για τα Ψαρρά.Θα ήταν μεγάλη αναβάθμιση αν έμπαινε εκεί.Τώρα βέβαια δεν ξέρω αν και τι χρειάζεται από στοκχόλμες και eurosolas.

Link to post
Share on other sites

Λίγον μεγαλούτσικο δέν είναι το παπόριον γιά Χίο-Ψαρά;

Μέ μιά καλή μετασκευούλα θά μπορούσε να μπή και στον Σαρωνικό,ή σέ τίποτε ενδοκυκλαδικά.

Αλλά μάλλον ζητάω πολλά από τόν MANU SAO(S),ο οποίος αγοράζει βαπόρια γιά να τά κρατάη παροπλισμένα και μετά παραπονείται που έχει οικονομικές δυσκολίες.Εμ,μέ τέτοια διαχείριση κυρ-Φώτη,πώς νά μήν τούς αλλάξης τά φώτα;

Link to post
Share on other sites

Για μεγαλούτσικο δεν το νομίζω φίλε μου, αν αναλογιστούμε ότι πριν από το "Νήσος Θήρα" στη γραμμή ήταν τα "Παναγία Ψαριανή" και "Αρσινόη". Με μία μικρή μετασκευή, (στην ουσία ένα σαλόνι, καναπέδες, καθίσματα, κλπ), θα γίνονταν και Ε/Γ και εφόσον είναι και μικρής ηλικίας, μην ξεχνάμε ότι και η επιδότηση αυξάνεται και την γραμμή καταχυρώνει για αρκετά χρόνια! Το θέμα είναι ποιός αγοράζει χρεωμένο - κατασχεμένο;;; πλοίο!

Link to post
Share on other sites

Νομιζω οτι το μεγεθος του ειναι ιδανικο για τη γραμμη.

Το θεμα ειναι απο τη μια αυτο που ειπε και ο earl.Αν πρεπει δηλαδη να γινουν εργασιες ωστε να εναρμονιστει με Στοκχολμη κλπ και απο την αλλη τι αλλαγες πρεπει να γινει στο ξενοδοχειακο τομεα

Απο τη ΣΑΟΣ παντως δεν περιμενω να το ξεκινησει ποτε

Link to post
Share on other sites

ο ξενοδοχειακός τομέας του πλοίου είναι πολύ μικρός έως ελάχιστος.Το πλοίο στην Ιαπωνία κατασκευάστηκε ως ένα μικρό ro/ro οπότε αν πάει σε κάποια γραμμή κύρια θα χρειαστεί οπωσδήποτε επέκταση για να μπορέσει να εφοδιαστεί κάποιο σημαντικό πρωτόκολλο.

Τώρα για άγονη δεν θα χρειαστούν και τρελά πράγματα να γίνουν στο ξενοδοχειακό.

Link to post
Share on other sites
  • 10 months later...

Δεν μπορω να πω οτι δειχνει σε ασχημη κατασταση αν αναλογιστουμε οτι τρια και βαλε χρονια ειναι παροπλισμενο.Ειναι κριμα παντως ενα πλοιο σχετικα μικρο σε ηλικια να καθεται παροπλισμενο.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...