Jump to content
Shipfriends

Σαόνησος (IMO 9104627)


Recommended Posts

οχι στο οτι μετα απο μακροχρονιους παροπλισμους προκυπτουν θεματακια με το ερμα και τα περισσοτερα πλοια που ειναι σε μακροχρονιο παροπλισμο αποκτουν καποια κλιση;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 479
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ποιός ξέρει,ίσως κάποια στιγμή αποκτήση κι'αυτό την τριήρη στά φουγάρα του και μπλέ χρωματάκι στίς πάντες του........

Γιά να δούμε.....Aqua Liberty,καλό δέν ακούγεται; :D

(Και AquaForte επίσης,αλλά αυτό θυμίζει απορρυπαντικό...)

Link to comment
Share on other sites

οχι στο οτι μετα απο μακροχρονιους παροπλισμους προκυπτουν θεματακια με το ερμα και τα περισσοτερα πλοια που ειναι σε μακροχρονιο παροπλισμο αποκτουν καποια κλιση;

Σίγουρα μπορεί αλλά εάν διέκρινα καλά στο γκαράζ φαίνεται να υπάρχει μια σωσίβια λέμβος που είναι προς τα δεξιά, όποτε είναι η πιθανότερη δικαιολογία για μια τέτοια κλίση

Link to comment
Share on other sites

Κι'εγώ την διακρίνω,ένα πορτοκαλί πράγμα πίσω απ'την δεξιά καγκελόπορτα.

Μπορεί πάντως η κλίση να οφείλεται σε συνδυασμό και τών δύο (έρμα+βάρκα).

Το θέμα είναι άν και πότε θα ταξιδέψη αυτό το βαποράκι.....

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα μπορεί αλλά εάν διέκρινα καλά στο γκαράζ φαίνεται να υπάρχει μια σωσίβια λέμβος που είναι προς τα δεξιά, όποτε είναι η πιθανότερη δικαιολογία για μια τέτοια κλίση

Δεν υφισταται απο μια λεμβο στο γκαραζ να γερνει το πλοιο δεξια!δηλαδη αμα μπει κανα φορτηγο τι θα γινει θα ανατραπει!

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς δεν μιλάω για μια μικρή βαρκούλα αλλά για μια βάρκα κλειστού τύπου που έχουν στα πλοία, που μπορεί να ζυγίσει πιο βαριά και από ένα κοινό φορτηγό!! Όποτε όταν είναι η βάρκα στη δεξιά πλευρά είναι φυσιολογικό να παίρνει κλίση ένα πλοίο αυτού το μεγέθους!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Κάτι έχει πάρει το αυτί μου ότι ο κ. Φώτης θέλει να το μετασκευάσει σε ποσταλάκι και να το βάλει σε γραμμή..άντε βγάλε άκρη!! :)

Χτεσινο δημοσιευμα αναφερει την προθεση της ΣΑΟΣ να μετασκευασει το πλοιο στο λιμανι της Αλεξανδρουπολης :wacko:

Ο γνωστός "συμπατριώτης μας" εφοπλιστής Φώτης Μανούσης της SAOS, αγόρασε πρόσφατα ένα νέο πλοίο το limperty b-αν δεν κάνουμε λάθος και το οποίο θέλει να το "ρίξει" στο Αιγαίο Πέλαγος. Το πλοίο αυτό χρειάζεται κάποιες εργασίες για την κατασκευή καταστρώματος και ο εφοπλιστής ζήτησε να γίνουν εδώ στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, για να πέσουν τα χρήματα που υπολογίζονται στο 1,5 εκ. ευρώ στην τοπική αγορά. Δηλαδή μία σειρά από επαγγέλματα να δουλέψουν και να βγάλουν μεροκάματο. Όμως η Ελληνική νομοθεσία ,παρ΄ολη την κρίση, φαίνεται πως είνα βαθειά αγκυλωμένη σε λογικές γραφειοκρατίας, αφού δεν επιτρέπει αυτές τις εργασίες , γιατί στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης δεν υπάρχει "ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη".Ο εφοπλιστής σύμφωνα με πληροφορίες, θα πάει το πλοίο στην Τουρκία για αυτές τις επισκευές και το ποσό του 1,5 εκ. ευρώ θα καταλήξει στην γειτονική χώρα που δεν αφήνει τίποτα που να μην το εκμεταλευθεί.

http://www.faros24.gr

Link to comment
Share on other sites

Μια παρόμοια προσπάθεια είχε κάνει η ΣΑΟΣ και το 2005 για να μετασκευάσει το ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και το ΑΓΙΑΣΟΥ στο Βόλο, αλλά τελικά απορρίφθηκε γιατί δεν υπήρχε ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη στο Βόλο.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Ανακεφαλαιονοντας λοιπον να πουμε οτι το πλοιο εχει ανεβει στη μικρη δεξαμενη Βασιλειαδη και θα ονομαστει σε ΣΑΟΝΗΣΟΣ συμφωνα με τα λεγομενα του κ.Μανουση.

Τωρα βεβαια τι μετασκευη θα κανει ωστε να αντικαθιστα το ΣΑΟΣ ΙΙ μια φορα το χρονο ειναι αλλο θεμα.Εκτος και αν προσπαθησει να χτυπησει καμια ενδοκυκλαδιτικη αν και με την προϊστορια της ΣΑΟΣ σχετικα με τις μετασκευες και τις δρομολογησεις ας κρατησουμε και μια πισινη για το τι θα γινει τελικα. ;)

Αν βρεθει κανεις κατα τη δεξαμενη ας το βγαλει και καμια φωτο για να το δουμε και μεις

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Παντως ανεξαρτητως ιδιοκτητη (που ποτε δε μου γεμιζε το ματι) το βαπορακι ειναι ιδανικο για ενδοκυκλαδικα. Αυτα που λεει περι συνδεσης Σαμοθρακης με Λαυριο κλπ τα ακουω βερεσε τελειως.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως παιδιά εγώ θα κράταγα και μία πισινή! Ο φίλος gpap2006 κάποτε είχε πει για τον Μανούση την πιο σωστή κουβέντα. Τον είχε χαρακτηρίσει φιδέμπορα :lol: και μέχρι τώρα δικαιώνεται πλήρως. Καλό θα είναι λοιπόν να φιλτράρουμε το τι λέγεται και να κρατάμε μικρό καλάθι. Αν το βαπόρι δεν είναι double bottom τότε όλα αυτά περί μετασκευή κτλ κτλ είναι φούμαρα. Σιγά μην ρίξει ο Μανούσης τόσα λεφτά για να το εναρμονίσει. Που θα τα βρει άλλωστε; Θα του δώσουν οι τράπεζες; Ας γελάσω: μπουχαχα! Ως εκ τούτου αν είναι μονού τοιχώματος, προσωπική μου άποψη είναι πως ή που θα το πάει σαν Ro/Ro εκεί πάνω να μεταφέρει οχληρά φορτία που δεν μπορεί να πάρει το ΣΑΟΣ ΙΙ ως επιβατγό, ή που θα κάνει καμιά ταρζανιά ως Ro/Ro πάλι να χτυπήσει αυτές τις παντόφλες που οργώνουν το Αιγαίο.

Αλλά από την άλλη και double bottom να είναι, αναρωτιέμαι για ποιο λόγο να ρίξει λεφτά και να μετασκευάσει ένα βαπόρι που και μικρότερο από το ΣΑΟΣ ΙΙ είναι αλλά και πιο παλιό, μόνο και μόνο για να το έχει σε περίπτωση που χρειαστεί. Εδώ δεν το έκανε τις εποχές που ρούφαγε με το μπουρί της σόμπας και θα το κάνει τώρα;

Link to comment
Share on other sites

Θα το φτιαξει για το βαλει στην σαμοθρακη που ειναι πιο μικρο για αποδεσμευση το ΣΑΟΣ μπας κ παρει καμια αγονη ;) παντως τιμονια κ προπελες δεν φαινονταν απο τα μυδια!!!θα κατσει μεχρι την παρασκευη στην δεξαμενη

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

μπορει και να πουληθηκε και να ανεβηκε για να το δουν αγοραστες ;)

Αγοραστές του πλοίου ή των οστρακοειδών :) .

Είναι και Σαρακοστή, φωνάξτε τον Καλλιμάνη ! :D

Link to comment
Share on other sites

μπορει και να πουληθηκε και να ανεβηκε για να το δουν αγοραστες ;)

 

Kι εγώ θα συμφωνήσω με τον proud πάντως και κρατώ μικρό καλάθι!!

Ξαφνικά βγάζει το πλοίο απο την μακρόχρονη χειμερία νάρκη, το οποίο χρειάζεται πολλές επιθεωρήσεις, πολλές προσαρμογές, πολλά χρήματα και ειδικά απο έναν πλοιοκτήτη σαν τον Μανούση, κομματάκι δύσκολο να τα περιμένουμε αυτά! Και ο οποίος σύμφωνα με τους γλάρους του μεγάλου λιμανιού εθεάθει σήμερα το πρωί με 2 κοστουμάτους (όχι νηογνώμονες-ναυπηγούς) και κοιτάγαν το πλοίο :ph34r:

Ίδωμεν λοιπόν

Link to comment
Share on other sites

Το πρώτο και βασικότερο πάντως που μπορούμε να ξεχωρίσουμε στο Π.Δ που μας παρέθεσες proud, είναι ότι σύμφωνα με τον νέο κανονισμό για πλοία 76μ και άνω (78μ νομίζω είναι το Liberty B.) πρέπει να υπάρχει διπύθμενο στο μέσον του πλοίου και να εκτείνεται μεχρι τα διαφράγματα της πρωραίας και πρυμναίας δεξαμενής ζυγοσταθμίσεως.

Άρα πρέπει να δημιουργηθούν διπύθμενα εαν δεν υπάρχουν στο πλοίο

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Aν κοπεί η πρύμνη 2 μέτρα τότε το πλοίο βγαίνει από αυτό τον κανονισμό;;; Μήπως είναι πιο οικονομική λύση από το να χτιστούν διπύθμενα το να "πετσοκόψουν" την πρύμνη......

 

Αν διαβάζει κανένας ναυπηγός ας μη γελάσει - άσχετος είμαι με αυτά, απλά ρωτάω ετσι απο περιεργεια.........

Link to comment
Share on other sites

και γιατι να μη κοψουν την πλωρη που ειναι μακρυα και εχει και το αχρηστο στην ελλαδα visor? να την κανουν οπως ηταν του αχιλλεα οταν ηρθε για παραδειγμα.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα γιατί μου θυμίζει κάτι απο STROFADES IV η όλη ιστορία??Και αυτό μπήκε δεξαμενή-στην ίδια κιόλας αν δε κάνω λάθος- και μετά από λίγες μέρες μας χαιρέτησε ....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...