Panagia Ekatontapiliani Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 Tο Ocean Life δέχτηκε αυτό το φρεσκάρισμα στα χρώματα του το φθινόπωρο και προσπάθησε να σουλουπωθεί λιγάκι, διότι θα πήγαιναν κάποιοι ενδιαφερόμενοι για το πλοίο. Aπό τότε το πλοίο έχει πέσει σε μια κατάσταση «νιρβάνας». Eχω την εντύπωση ότι το πλοίο κακώς επέστρεψε στην Eλλάδα γιατί όσο ήταν το πλοίο στην Iνδία, θα μπορούσε να είχε πουληθεί για scrap στην Iνδία (που θα έπιανε καλύτερη τιμή) και θα γλύτωσε τα έξοδα για να το επισκευάσει μετά τη ζημιά του και τα έξοδα για να επιστρέψει στην Eλλάδα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Αρκετά μεγάλη κλίση προς τα δεξιά, και ίχνη ...ανθρώπινης ζωής σήμερα το απόγευμα στο ξεχασμένο πλοίο στον νέο μώλο Δραπετσώνας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 25, 2012 Share Posted May 25, 2012 Σε μία εβδομάδα το πλοίο συμπληρώνει εννιάμηνο παραμονής στον μώλο Δραπετσώνας, Σήμερα το μεσημέρι έφτασε στο Πειραιά, όπου κατευθείαν πήγε και έδεσε στο Ν.Μ Δραπετσώνας (στη γνώριμη του θέση). και εξ' όσων γνωρίζω λήγει η χρονική περίοδος κατά την οποία μπορεί να παραμένει δεμένο εκεί με "λογικά λιμανιάτικα". Αναμένεται άραγε κάποια μεθόρμιση ή και ντάνιασμα (???), γιατί για επαναδραστηριοποίηση (χλωμότατο το κόβω) δεν έχει ακουστεί μέχρι τώρα τίποτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted July 15, 2012 Share Posted July 15, 2012 Σε συνέχεια του αμέσως προηγούμενου ποστ, να πούμε ότι το πλοίο πλέον έχει μεθορμίσει στο ναυπηγείο Διαμαντή της Κυνόσουρας Σαλαμίνας. Το πιό πιθανό -οπωσδήποτε όμως όχι βέβαιο- είναι ότι θα επαναληφθεί η ιστορία που θέλει τα περισσότερα πλοία που δένουν στο συγκεκριμμένο σημείο να φεύγουν από εκεί για το τελευταίο τους ταξίδι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kretanraki Posted October 12, 2012 Share Posted October 12, 2012 με την βοηθεια 2 ρ/κ εδεσε στον Ν.Μ.Δ.ξερει κανεις το λόγο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted October 12, 2012 Share Posted October 12, 2012 Λογικα πηγαινοερχεται γιατι οσο ξερω πλοια που καθονται σε εγκαταστασεις του ΟΛΠ δεν μπορουν να παραμενουν στο ιδιο σημειο για παραπανω απο καποιο καιρο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEA MAKRH Posted November 4, 2012 Share Posted November 4, 2012 Για δειτε αυτο: http://www.ellinikiaktoploia.net/nono/3530-ocean-life.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
pie Posted November 5, 2012 Share Posted November 5, 2012 Το άρθρο λέει για μετασκευή σε ΕΓ/ΟΓ...για λογαριασμό ποιανού? Της HSW? ! Περισσότερο για σενάριο επιστημονικής φαντασίας μοιάζει...! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted November 5, 2012 Share Posted November 5, 2012 Τι μετασκευη σε ΕΓ/ΟΓ? Δεν ειναι ηδη? Αλλο που το δουλευουν σαν κρουαζιεροπλοιο επειδη εχει μικρο γκαραζ.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 5, 2012 Share Posted November 5, 2012 Αν και τίποτα δεν αποκλείεται στον μάταιο ετούτο κόσμο, προσωπικά το βλέπω τόσο απίθανο αυτό το σενάριο που ακόμα και η ίδια η HSW να το είχε επίσημα ανακοινώσει, και πάλι δεν θα το πίστευα μέχρι να δω το πλοίο με τα μάτια μου να ξεκινάει δρομολόγιο από το λιμάνι του Πειραιά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Holgersson Posted November 5, 2012 Share Posted November 5, 2012 επειδη μ ενδιαφερει φιλε Σειριε η σκεψη σου,μπορεις να μου πεις αυτη η αρνηση σου, να πιστεψεις ενα γεγονος, απο που πηγαζει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 5, 2012 Share Posted November 5, 2012 (edited) Α τίποτα το ιδιαίτερο φίλτατε Nils. Απλά διατηρώ μία γενική επιφυλακτικότητα απέναντι σε όσα ακούγονται ως φήμες στον χώρο της ακτοπλοίας, μέχρι αυτά να υλοποιηθούν οριστικά. Πολύ δε περισσότερο (στους δύσκολους καιρούς που ζούμε) όταν αφορούν στην μετασκευή ενός κρουαζιερόπλοιου σε φέρρυ, το οποίο βρίσκεται παροπλισμένο τους τελευταίους δεκατέσσερεις (14) συνεχόμενους μήνες στη ΝΕΖ του (ευρύτερου) Πειραιά. Επαναλαμβάνω βέβαια ότι τίποτε δεν αποκλείεται. Μέχρι όμως να το δω "ιδίοις όμμασι", διατηρώ τις επιφυλάξεις μου. Σημ. Αν δεν κάνω λάθος και δεν μου έχει διαφύγει κάτι, δεν πρόκειται περί γεγονότος, αλλά (τουλάχιστον προς το παρόν) περί φημολογίας. Γεγονός θα ήταν αν είχε ολοκληρωθεί η μετασκευή ή είχε ήδη ξεκινήσει, ή έστω αν υπήρχε κάποια επίσημη ανακοίνωση από την εταιρεία του πλοίου για την πρόθεση της. Edited November 5, 2012 by ΣΕΙΡΙΟΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos_249 Posted November 10, 2012 Share Posted November 10, 2012 oean life;;; Μα σε αυτό δεν έχει σφραγιστεί το γκαράζ και έχει γίνει πλήρης μετατροπή σε κρουαζιερόπλοιο;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
minoan Posted November 11, 2012 Share Posted November 11, 2012 giorgos_249 εχει ηδη ξε-σφραγιστει το γκαραζ και κατι φτιαχνεται! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pagrati7 Posted November 11, 2012 Share Posted November 11, 2012 τελικά γνωρίζουμε κάτι πιο έγκυρο σχετικά με τον μέλλον του...??? μιας και τα κοψίματα έχουν αρχίσει στην πρύμνη του εδώ και καιρό... Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 11, 2012 Share Posted November 11, 2012 ειναι εξωτερικα ορατο αυτο; εχει ανοιξει ο καταπελτης; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pagrati7 Posted November 11, 2012 Share Posted November 11, 2012 την παρασκευή το μεσημέρι που πέρασα ηταν ορατό ( είχε "καθαρήσει" το περίγραμα του καταπέλτη κ οι μεντεσέδες), αλλα δεν τον είχαν ανοίξει ακόμα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted November 11, 2012 Share Posted November 11, 2012 (edited) Αυτό δεν είναι νέο. Και σαν EASY CRUISE LIFE έτσι ήταν. Ενδεχομένως να τα κάλυψαν προσωρινά όταν έφυγε από την Ελλάδα. Edited November 11, 2012 by George Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pagrati7 Posted November 11, 2012 Share Posted November 11, 2012 παντως αν πέρασες απο το πλοίο θα έβλεπες πως υπήρχαν σκαλωσίες και έκοβαν τα πέριξ, οπότε μάλλον αυτο που λες θα είχε γίνει... αυτή την στιγμή πάντως το πλοίο είναι όπως στις εικόνες που έβαλες... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 11, 2012 Share Posted November 11, 2012 Με λίγα λόγια, το πλοίο απλά έχει επανέλθει στην μορφή που είχε και όταν δούλευε ως κρουαζιερόπλοιο τα προηγούμενα χρόνια στην χώρα μας, πριν φύγει δηλαδή για το ταξίδι του το καλοκαίρι του 2011 στον Ινδικό ωκεανό. Πολλή κουβέντα ρε παιδιά και πολλές .....αποκλειστικότητες για το (τουλάχιστον μέχρι τώρα) απολύτως τίποτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted November 12, 2012 Share Posted November 12, 2012 H σειρά DIMITRI SHOSTAKOVITCH κ από κατασκευής δεν ήταν καθαρόαιμα EΓ/ΟΓ. Το συγκεκριμένο ούτως ή άλλως είναι αποχαρακτηρισμένο ΕΓ/ΟΓ κ το (ξαν)άνοιγμα του καταπέλτη θα έχει να κάνει με το μικρό γκαράζ που απέμεινε από την μετασκευή σε κρουαζιερόπλοιο. Μετασκευή σε πλήρες ΕΓ/ΟΓ με αυτή την κρίση κ βαπόρι που έχει καβατζάρει την 30ετία μάλλον είναι όνειρο θερινής νυχτός. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 12, 2012 Share Posted November 12, 2012 αν θυμαμαι καλα, ως κρουαζιεροπλοιο παλιοτερα (οχι ως ocean life) ορισμενες φορες τον χρησιμοποιουσε τον καταπελτη (για embarkation και στορια). το γκαραζ ακομη και ως ferry ηταν μικρο. (εδω τι ειχαμε πει για το κονταδελφο του) Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted November 18, 2012 Share Posted November 18, 2012 μαθαμε κατι νεωτερο; απο οτι εχω μαθει δεν ειναι στα πλανα της εταιρειας για καμια μορφη εκμτεταλλευσης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted November 24, 2012 Share Posted November 24, 2012 το πλοιο με ανοικτο τον καταπελτη σημερα!το γκαραζ λοιπον χωραει μονο ενα επικαθυμενο σε μηκος λογω υψους γιατι μετα πεφτει το υψος του στα 2μετρα γιατι ξεκιναει το ξενοδοχειακο του Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 12, 2012 Share Posted December 12, 2012 Τι γίνεται με το πλοίο ??? Το ξεχάσαμε....... Προχωράει η μετασκευή του σε Ε/Γ - Ο/Γ ??? Θα το δούμε σύντομα δρομολογημένο σε κάποια γραμμή ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now