Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μην τα γράφεις αυτά γιατί θα ταραχτεί ο @MILTIADIS:D

Τα γεγονότα πλέον αποδεικνύουν περίτρανα οτι ΚΑΜΙΑ εταιρεία και ΚΑΝΕΝΑΣ φορέας δεν πρόκειται να μεριμνήσει για τα αυτονόητα. Όπου αυτονόητα, δεν εννοώ καθημερινά δρομολόγια (να προλάβω τους ευέξαπτους), αλλά εννοώ τον στοιχειώδη σεβασμό στον επιβάτη.

Τσόντες, αλλαγές, καθυστερήσεις, τράμπες, άλλη ώρα κάθε μέρα, συνεχείς αλλαγές κ.ο.κ. δεν συνιστούν στοιχειώδη σεβασμό. Ποτέ δεν ήταν ιδανικό το καθεστώς των θαλάσσιων συγκοινωνιών όμως πλέον έχει περάσει σε άλλο επίπεδο σε όλη την επικράτεια.

Σε συνδυασμό με ένα σωρό άλλα γεγονότα της καθημερινότητας των Ελλήνων, κουμάντο κάνουν 5 άνθρωποι και οι υπόλοιποι χαζεύουν, με τους ηλίθιους εμάς να λέμε κι ευχαριστώ. Ευχαριστώ, δεν θα πάρω.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

28 minutes ago, nomikos said:

Όταν τον έβαλαν στα Χανιά έπρεπε να του θέσουν όρο να εκτελεί δρομολόγια σταθερά και όλο το χρόνο όπως έκανε πάντα η ΑΝΕΚ και τώρα τελευταία η κοινοπραξία.

Αν μη τι αλλο οφειλω να αναγνωρισω οτι εχεις χιουμορ*

*ελπιζω δηλαδη και οχι παραισθησεις :D

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, MILTIADIS said:

Για να μην αισθανονται καποιοι απο τα Χανια..εμπαιγμενοι:rolleyes:και οτι μονο το Κυδων το Παλας ο ομιλος δενει,στην ιδια κατασταση εκτος δρονολογιων ειναι εδω και ενα μηνα το Cruise Bonaria.

Αρχικα ηταν να ξεκινησει τον Απριλιο τη γραμμη του αλλα μαλλον παει για Ιουνιο.

Στα Χανιά καλά θα κάνουν να κοιτάξουν τα του οίκου τους, για να καταλάβουν πώς κατάφεραν την πρώτη ναυτιλιακή εταιρεία λαϊκής βάσης (σε χρονολογία ίδρυσης) να την καταντήσουν ουραγό των λοιπών εταιρειών.

Η αυτοκριτική δεν βλάπτει, το ίδιο ισχύει και για τους (κατά καιρούς) κραυγάζοντες Ρεθεμνιώτες (ας ψάξουν να δουν ποιοι συμπατριώτες τουςπλούτισαν από την πώληση της Ρεθυμνιακής στην ΑΝΕΚ) αλλά και για τους Λσσιθιώτες που χωρίς αρκετά φορτηγά στο Νομό τους και καθημερινή κίνηση επιβατών, χρεώθηκαν για ένα πλοίο που έκαιγε πολύ και τους οδήγησε στον πάτο.

Δεν φταίει πια για όλα ο Grimaldi, και το λέει ένας που ασχολήθηκε επί σειρά ετών με τη διοίκηση μιας μεγάλης Κρητικής Εταιρείας (όχι των Μινωικών Γραμμών)...(

Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια; Πως έγινε όλο αυτό; Πως έφτασε η ΑΝΕΚ στο σημερινό σημείο και πόσο συνεισέφερε ο καθένας σε αυτό; 

Τα του οίκου, είναι πολύ γενικό, και δεν θα ήθελα π.χ. να συμπεριλάβει εμένα. Διότι εγώ ήμουν, είμαι και θα είμαι ένας χρήστης των ακτοπλοικών υπηρεσιών που υπάρχουν από και προς την Σούδα. Η αγορά εισιτηρίων από πλευράς μου για αυτές τις υπηρεσίες ΔΕΝ καθόρισε την χρεοκοπία της ΑΝΕΚ.

Συμφωνούμε, δεν φταίει για όλα ο Grimaldi. Δεν φταίει για όλα η ΑΝΕΚ. Δεν φταίνει για όλα οι τσουβαλαισμένοι Χανιώτες.

Το να καταγράφονται τα όσα συμβαίνουν δε νομίζω οτι είναι δικαίωμα συγκεκριμένων ατόμων που πληρούν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, διότι με τη λογική αυτή, κανένας που είχε εμπλακεί με οποιοδήποτε τρόπο σε εταιρεία λαικής βάσης δεν μπορεί να εκφραστεί, αν δεν κάνει αυτοκριτική. Αυτοκριτική να κάνει αυτός ο οποίος με περίσσειο θράσος καρπώνεται το κέρδος στην πλάτη άλλων, αυτός που κινείται με προσωπικές μεθοδεύσεις αδιαφορώντας για επιβάτες κ.ο.κ.

Άρα το σκεπτικό οτι "Μην γκρινιάζετε, είχατε εταιρεία και την χάσατε, δεν σας φταίει ο άλλος" δεν στέκει. Δεν είναι στο χέρι όλων.

Link to comment
Share on other sites

Οι παθογένειες των εταιρειών λαϊκής βάσης είναι γνωστές και δεδομένες γι αυτό και η ΑΝΕΚ αποτέλεσε την πρώτη εταιρεία αυτής της μορφής και απο οτι φαίνεται θα είναι και η τελευταία κλείνοντας οριστικά τον κύκλο των μεγάλων εταιρειών λαϊκής βάσης . Οι υπόλοιπες πτώχευσαν πλην των Μινωικων οι οποίες αφού υπέρ χρεώθηκαν περιήλθαν στην σκεπη του Μανωλιου. 

Link to comment
Share on other sites

Έχετε δίκιο σε όλα όσα γράφετε, γνωστά πράγματα όλα αυτά, ας μην τα επαναλαμβάνουμε.

Μία μόνο αμφιβολία έχω, για τις Μινωικές Γραμμές, πιστεύω πως είναι η μόνη από τις πάλαι ποτέ εταιρείες λαϊκής βάσης που θα μπορούσε να υπάρξει αυτόνομη, χωρίς να εξαγοραστεί από τον Ιταλό, αν δεν είχε γίνει το "έγκλημα" της ταυτόχρονης παραγγελίας 4 πλοίων στην Ιταλία και 3 στην Κορέα, 2-3 μόλις χρόνια από την παραλαβή των 3 επίσης νεότευκτων από τη Νορβηγία. Και δεν έφταιγε αποκλειστικά ο μακαρίτης ο Παντελής μόνο για όλα αυτά, άσχετα αν οι Κληρονόμος και οι λοιποί πήγαν να του τα φορτώσουν όλα.....

Και δεν ευσταθεί η δικαιολογία ότι φοβήθηκαν μήπως ...βάλει ο Παναγόπουλος κάποιο SUPERFAST στην Κρήτη, αυτά ήταν ιστορίες για αρκούδες ή για μικρά παιδιά! Για να αποτρέψεις δηλαδή ένα τέτοιο ενδεχόμενο, πας και βγάζεις μόνος σου τα μάτια σου παραγγέλνοντας 7 (!) νεότευκτα, ενώ είσαι καταχρεωμένος και για τα άλλα 3 καινούργια που έχεις;

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

On 3/17/2022 at 1:31 PM, Nikos_Chania said:

Εν αρχή, ολα αυτά είναι πράγματα και απόψεις που εχω εκφράσει καιρό τώρα, και δεν αλλάζουν. 

 

Λίγο καθυστερημένα η απάντησή μου..

Συμφωνώ κι εγώ για την εταιρική κοινωνική ευθύνη, όμως νομίζω πως τα βλέπετε λίγο μονόπλευρα τα πράγματα. Επίσης εξαρτάται και πώς ορίζει ο καθένας την εταιρική κοινωνική ευθύνη. Αν με ρωτάς αν πρέπει να γίνεται δρομολόγιο τα Σάββατα με 50 επιβάτες, η απάντησή μου είναι όχι. Τα λειτουργικά κόστη είναι τεράστια, η ζήτηση πολύ χαμηλή, και υπάρχουν και εναλλακτικές. Η δική σου απάντηση βέβαια είναι ναι. Είναι και λίγο υποκειμενικό από ένα σημείο και μετά.

Αν ήταν μία εταιρεία στα Χανιά με διπλό δρομολόγιο κάθε μέρα και έκοβε και τα δύο του Σαββάτου θα συμφωνούσα μαζί σου. Όμως εδώ έχουμε δύο εταιρείες και η καθεμία παίρνει τις αποφάσεις της. Όσο λιγότερα κι αν είναι τα φορτηγά τις Τρίτες ή τις Τετάρτες, σίγουρα είναι περισσότερα από τα Σάββατα. Και η κάθε εταιρεία πρέπει να εξυπηρετήσει την πελατεία της. Άσε που αν έμεναν τα Χανιά χωρίς απευθείας δρομολόγιο καθημερινή θα γκρινιάζαμε ότι καταντήσαμε να πρέπει να κάνουμε 13-14 ώρες για Χανιά ενώ υπάρχει ικανοποιητική κίνηση. Και οι 150 επιβάτες της Τρίτης θα φωνάζανε ότι είναι αναγκασμένοι να κάνουν κρουαζιέρα για χάρη των 50 επιβατών του Σαββάτου (τυχαίοι αριθμοί). Ποτέ δεν θα είναι όλοι ευχαριστημένοι.. Και προσωπικά το θεωρώ και λίγο παράλογο να περιμένουμε από μια εταιρεία να "θυσιάζει" την κίνησή της και να την παραχωρεί στον ανταγωνιστή απλά για να εξυπηρετήσει κάποιους μετρημένους επιβάτες και την περηφάνεια ορισμένων που θέλουν καθημερινά δρομολόγια από/προς Χανιά όλο το χρόνο, και μάλιστα σε τόσο δύσκολους καιρούς και με έντονο ανταγωνισμό στη γραμμή.

Δε νομίζω πάντως ότι σε αυτή τη φάση (και αυτή την περίοδο) οι εταιρείες 'βγάζουν λεφτά με το τσουβάλι.' Επίσης, χωρίς να είμαι σε θέση να γνωρίζω τα ακριβή κόστη των δρομολογίων, δε νομίζω πως η περικοπή 4 δρομολογίων (έστω, ζημιογόνων) συνολικά 'σώζει' την κατάσταση και άρα αποφεύγεται η αύξηση των ναύλων γιατί τα υπόλοιπα 6 εβδομαδιαία εξακολουθούν να γίνονται με αυξημένα κόστη.

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

Φοβήθηκε το Κνωσσός το 5αρι, τοπικά 6αρι, στο Κρητικό κι έκατσε στο Ηράκλειο στέλνοντας τους Χανιώτες με λεωφορείο. 

Παλιά μου τέχνη κόσκινο. 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι?? Ο κόσμος το ήξερε πριν φύγει από τον Πειραιά ότι θα πάνε με λεωφορείο στα Χάνια ή στις Φλέβες πάλι άρχισαν οι "φόβοι"  και ανακοίνωσαν την ακύρωση της προσέγγισης στα Χανιά ??

 

Link to comment
Share on other sites

Μετά από κάποιο σημείο αρχίζεις και να αμφιβάλλεις εάν εν τέλει το πλοίο μηχανικά/κατασκευαστικά είναι οκ όταν δεν ταξιδεύει με 5αρια/6αρια... Να τα λέμε κι αυτά... Τι, όχι;

Link to comment
Share on other sites

Το δυστύχημα (για τους επιβάτες) είναι ότι η Κοινοπραξία έχει τα ναύλα σε ύψη δυσθεώρητα, πχ μονόκλινη εξωτερική €145/άτομο, οπότε η εναλλακτική επιλογή που ενδεχομένως θα προσέφερε, έναντι της συνέπειας και του σεβασμού που εξακολουθητικά χαρακτηρίζουν τις Μινωϊκές, αδυνατίζει μέχρι εξαφανίσεως.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Nikos_Chania said:

Φοβήθηκε το Κνωσσός το 5αρι, τοπικά 6αρι, στο Κρητικό κι έκατσε στο Ηράκλειο στέλνοντας τους Χανιώτες με λεωφορείο. 

Παλιά μου τέχνη κόσκινο. 

ΝΤΡΟΠΗ. Τίποτα άλλο. Λυπάμαι τα σημερινά στελέχη των πλοίων των Μινωικών Γραμμών. Που αναγκάζονται να ξεφτιλίζονται, το λέω ξεκάθαρα.

Διότι ΟΛΟΙ τους ξέρω πως είναι άντρες, άξιοι καπετάνιοι, πολύ καταρτισμένοι, λεβέντες, με κεφαλαία όλα τα γράμματα.

Έχοντας θητεύσει πλάι στους κορυφαίους...

Αν και εγώ έμπαινα σε κάποιο παρόμοιο δίλημμα, δεν ξέρω αν θα προτιμούσα να παραιτηθώ από τη θέση που κατέχω, για να έχω το κεφάλι μου ψηλά, ή θα προτιμούσα να εξασφαλίσω τα καλύτερα στην οικογένεια μου.....

 

Edited by Molmed
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, georgios express said:

Το δυστύχημα (για τους επιβάτες) είναι ότι η Κοινοπραξία έχει τα ναύλα σε ύψη δυσθεώρητα, πχ μονόκλινη εξωτερική €145/άτομο, οπότε η εναλλακτική επιλογή που ενδεχομένως θα προσέφερε, έναντι της συνέπειας και του σεβασμού που εξακολουθητικά χαρακτηρίζουν τις Μινωϊκές, αδυνατίζει μέχρι εξαφανίσεως.

Για μονόκλινη εξωτερική καλή είναι η τιμή. Δεν είναι και 4κλινη εσωτερική.

Link to comment
Share on other sites

Και τωρα μπαινει επιτελους η συζητηση στη σωστη βαση μακρια απο κιτρινισμους,Μακελαρηδες,κοκκαλα προγονων που κροταλιζουν κλπ...

Γιατι ολοι κοβουν δρομολογια;Γιατι οι πιο πολλοι πια μπαινουν στο αεροπλανο;Γιατι τα εισιτηρια κ τα δρομολογια των πλοιων δεν μπορουν να ειναι και φθηνα και ανταγωνιστικα ταυτοχρονα τα τελευταια χρονια;

Οταν ψαξετε θα αντιληφθειτε οτι δεν αργει η μερα που καποιες γραμμες τουλαχιστον κατα το ενα εξαμηνο του ετους δεν θα εχουν καθημερινη συνδεση με τον Πειραια οποιος/οι κ αν τις εκτελουν.Η αρχη εχει ηδη γινει αλλου.

Το πραγμα απλα προχωραει νομοτελιακα

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Άλλο βέβαια μειώνονται τα προγραμματισμένα δρομολόγια και προσαρμόζεται ο προγραμματισμός στην κίνηση, και άλλο ακυρώνονται προσεγγίσεις με το παραμικρό όπως μας συμφέρει και βρίσκουμε δικαιολογίες.. Δεν είναι το ίδιο.

Link to comment
Share on other sites

Ε πως δεν είναι το ίδιο; Σύμφωνα με τους ένθερμους υποστηρικτές των τακτικών αυτών είναι το ίδιο και το αυτό αφού αποσκοπούν στον ίδιο στόχο : την μείωση της χασούρας. 

Τι να ανακοινώσεις οτι κόβεις 4 δρομολόγια τη βδομάδα μία βδομάδα πριν, τι να περνάς την Ντία 5 το πρωί και να ανακοινώσεις οτι δεν πας Χανιά...

Η συζήτηση δεν μπαίνει στη σωστή βάση επειδή η μονόκλινη έχει 145 και το αεροπλάνο 152. Η συζήτηση θα μπει μόλις αντιληφθεί κάποιος οτι δεν πάνε όλοι οι επιβάτες με το αεροπλάνο, οτι δυο άτομα σε δικλινη θέλουν 85 ευρώ ο καθένας ενώ στο αεροπλάνο 152, οτι τα ΙΧ δεν κλείνουν business στην aegean και οτι το Σάββατο είναι ημέρα της εβδομάδας. 

Θες να πούμε οτι για ένα εξάμηνο τον χρόνο θα κόψεις δρομολόγια; Κοφτα και μην δώσεις εξήγηση. Πες απ την αρχή τα κόβω. Δεν φταις εσυ ομως, το Μέγαρο της ακτής Βασιλειαδη φταίει που σε αφήνει λάσκα και κόβεις και ράβεις όπως σου γουστάρει όποτε σου γουστάρει.

Αλλά το να εκτελουνται 14 δρομολόγια προς κάθε κατεύθυνση την βδομάδα και να αποφασίζεται οτι θα κοπει το Σάββατο αφήνοντας τα υπόλοιπα 11 δρομολόγια τις υπολοιπες μέρες δεν με πείθει οτι το ισοζύγιο είναι καλύτερο όταν επί 5 ημέρες μοιραζεται η πίτα με τον αντίπαλο και κόβουν κι οι δυο το Σάββατο, αντί να φροντίσουν να έχουν την καλύτερη δυνατή πληρότητα. 

Κι αφού τα είπα για χιλιοστή φορά και με βαρέθηκα κι εγώ, ας φύγει ο ένας, κι ο αλλος ας εκτελεί δρομολόγια μερα παρα μερα, ας παρει και το blue carrier 2 να καλύπτει τις αλλες μέρες τα χρυσά πελατάκια του με τα 12μετρα να τελειώνουμε. Τι τα θεμε 11 δρομολόγια την εβδομάδα... Αφού όλοι με 152 business στην Aegean ταξιδεύουν. 

ΥΓ: τον Απρίλιο του 2020 βαλανε τριγωνικα αμφότεροι. Γιατί δεν το κάνουν και τωρα, αφού παση θυσία αυτή την εικόνα βγάζουν προς τα έξω : ελάχιστοι επιβάτες. 

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, hsw said:

Άλλο βέβαια μειώνονται τα προγραμματισμένα δρομολόγια και προσαρμόζεται ο προγραμματισμός στην κίνηση, και άλλο ακυρώνονται προσεγγίσεις με το παραμικρό όπως μας συμφέρει και βρίσκουμε δικαιολογίες.. Δεν είναι το ίδιο.

Καλα εννοειται οτι δεν ειναι σωστο αυτο,ομως ο πραγματικος λογος πισω απο ολες τις περικοπες παντου και εδω ειναι αυτος που ανεφερα και οχι καποιες αρλουμπες που κατα καιρους εχουμε ακουσει.

Link to comment
Share on other sites

Μα τις αρλούμπες η ίδια η εταιρεία τις λέει σύντροφε ;)

Η ίδια η εταιρεία λέει πως έχει απαγορευτικο δεν παω Χανιά και η ίδια η εταιρεία σταματάει στο Ηράκλειο τάχα μου δήθεν απεργίας ενώ η απεργία έπιανε τους τερματικους λιμένες. Και φυσικά υπήρχε αίτημα ακύρωσης προσέγγισης προς την δθσ του υεν.

Να τα λέμε κι αυτά. 

Link to comment
Share on other sites

Σαλτσες και υπερβολες εις το τετραγωνο το αρθρο.

Ουτε πρωτη φορα κοβονται Σαββατιατικα δρομολογια ουτε για παντα.

Ο δε αρθρογραφος μαλλον δεν γνωριζει οτι εδω και 3 μηνες δεν πιανει καραβι της ΑΝΕΚ στη Σουδα.

Οσο για την μετα θανατον καπηλεια του ονοματος του μακαριστου Ειρηναιου σε κατι τετοια συμβαντα το αφηνω ασχολιαστο..

Link to comment
Share on other sites

Κατάφωρα απαράδεκτη η αναφορά στον Ειρηναίο, ο οποίος έχει δει την καταντια πριν κοιμηθεί. 

Δεν ειναι μονο ο συγκεκριμένος αρθρογράφος, αλλα όλα τα τοπικά δημοσιογραφικα site και εφημερίδες αναφέρονταν στην είδηση με την ΑΝΕΚ ως εταιρεία. Κι αυτό δεν είναι κάτι καινούριο: 7 χρόνια τώρα δεν αναφέρθηκαν ποτέ στα της κοινοπραξίας ως κοινοπραξία, αλλά πάντα ως ΑΝΕΚ. 

Φωτεινή εξαίρεση ένα και μόνο site :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...