Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

2.για εκεινους που λενε οτι οι ικαροσαμιωτες θα επρεπε να λενε και ευχαριστω,ηθελα να τους ρωτησω: αν τα χανια εμεναν μονο με τον ελυρο και η ανεκ μια μερα αποφασιζε να βαλει στην θεση του το λισσος η το ιεραπετρα,θα ηταν ευχαριστημενοι?

Όπως βλέπεις -προφητικέ- Νήσε Χίε, όταν οι Ικαροσαμιώτες φωνάζουν για το Ιεράπετρα είναι αχάριστοι και θα τους άξιζε η ΑΝΕΚ να τους αφήσει χωρίς πλοίο. Ενώ τώρα...το Έλυρος είναι 14χρονο και υστερεί μπροστά στα 10χρονα παλάτια...

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...

3) Σε ψηφοφορία σε χωρο κοινωνικής δικτύωσης για το ποιά εταιρεία θα επιλέξουμε εάν έρθουν οι μινωικές, η πλειοψηφία επιλέγει ΑΝΕΚ. Ένα πρώτο δείγμα ότι ακόμα υπάρχουν στενόμυαλοι (σε αυτό το θέμα τουλάχιστον)

Αρκετα προχειρη και αοριστη αυτη η ψηφοφορια δεν νομιζω οτι ειναι και πολυ ενδεικτικη καθως πολλοι ακομα κατω στα Χανια δεν γνωριζουν καν για την πιθανη καθοδο της μινοαν.Εχει ως ερωτηση απλα''Πως θα επιλεγατε να ταξιδεψετε στα Χανια?''Και αναμεσα στις προτεινομενες απαντησεις περα των γνωστων δυο εταιρειων υπαρχει ακομα και η blue star καθως επισης και η επιλογη''καλυτερα κολυμπωντας''η οποια και συγκεντωνει αρκετες ψηφους! :P

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Δεδομενου οτι και το ΟΛΥΜΠΙΑ και το ΕΥΡΩΠΗ, θα ξεκινησουν απο 1/4 στην γραμμη των χανιων,

Συγγνώμη?? Πότε πήραν την έγκριση από το υπουργείο για να δρομολογηθεί στη γραμμή των Χανιών από την 1 Απριλίου ?? Γιατί μέχρι στιγμής γνωρίζουμε ότι η απόφαση στο ΣΑΣ ήταν αρνητική!!!

Ειμαι πολυ περιεργος να δω τι σταση θα τηρησουν οι ρεθυμνιωτες, καθως δεν θα μπει μονο ενα, αλλα δυο πλοια πιο συγχρονα, πιο γρηγορα και φυσικα πιο πολυτελη. Σε περιπτωση που οι ρεθυμνιωτες εξακολουθουν και ταξιδευουν με ανεκ, τοτε το παθημα να τους γινει μαθημα...

"Πιο γρήγορα στα χαρτιά" γιατί στη πρακη τα δρομολόγια που ζήτησαν οι Μινωικές είναι με τις ίδιες ταχύτητες με τα πλοία της ΑΝΕΚ!!

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη?? Πότε πήραν την έγκριση από το υπουργείο για να δρομολογηθεί στη γραμμή των Χανιών από την 1 Απριλίου ?? Γιατί μέχρι στιγμής γνωρίζουμε ότι η απόφαση στο ΣΑΣ ήταν αρνητική!!!

Εχω αναφερει σε αλλα post και απλα θα σε παραπεμψω στην ανακοινωση της Εταιρειας οταν το σασ απερριψε το αιτημα δρομολογησης. Τα επιχειρηματα τα οποια χρησιμοποιει η ηρακλειωτικη εταιρεια, ειναι εκεινα τα οποια θα χρησιμοποιησει, οταν θα κληθει ο Υπουργος αρμοδιος σε θεματα Ναυτιλιας, να αποφασισει Επισης, εξαρχης ανεφερα οτι σκοπος του ιταλου δεν ειναι η ΑΛΩΣΗ των χανιων στην ΠΑΡΟΥΣΑ ΦΑΣΗ. Στοχος του ειναι να εξοστρακισει την ανεκ απο ολες τις γραμμες Ελλαδας - Ιταλιας. Πιστευω αυτο θα γινει τελικα. Τωρα που ολοι γραφουμε, ενδεχομενως να υπαρχει παρασκηνιο και να λαμβανονται σπο τις εταιρεις σημαντικες αποφασεις... Αν ομως ο ιταλος θελησει να μπει στη γραμμη των χανιων και ο αρμοδιος υπουργος απορριψει το αιτημα, τοτε υπαρχει και το ενδεχομενο προσφυγης στα αρμοδια ευρωπαικα οργανα, Γι αυτο και θεωρειται δεομενο η εισοδος της Εταιρειας στη σουδα

"Πιο γρήγορα στα χαρτιά" γιατί στη πρακη τα δρομολόγια που ζήτησαν οι Μινωικές είναι με τις ίδιες ταχύτητες με τα πλοία της ΑΝΕΚ!!

Και στο Ηρακλειο που υπαρχουν οι Μινωικες και η κοινοπραξια, τα πλοια κινουνται με χαμηλες πλεον ταχυτητες. Σε 9 ωρες πραγματοποιουν το δρομολογιο τα πλοια της κοινοπραξιας, οπως εκαναν ολα αυτα τα χρονια και τα 2 κρητη της ανεκ. Αλλα στα ημερησια η μαχη θα ειναι ΑΝΙΣΗ...

Edited by proud_ionian
τεχνικη βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά τον ανταγωνισμό γενικότερα, η εμπειρία έχει δείξει ότι τον επικαλούνται κυρίως όσοι θέλουν να εισέλθουν σε μια νέα αγορά. Και πράγματι στην αρχή λειτουργεί ο ανταγωνισμός και προκύπτει όφελος για τον καταναλωτή, καθώς ο νεοεισερχόμενος προσπαθεί να κερδίσει μερίδιο από την συγκεκριμένη αγορά, ενώ οι παλαιοί προσπαθούν να διατηρήσουν τα μερίδιά τους. Στην συνέχεια, εάν οι παίκτες της αγοράς είναι ισοδύναμοι, ο ανταγωνισμός υποχωρεί και η αγορά ισορροπεί σε ένα σημείο που όλοι οι παίκτες βολεύονται, εάν το μέγεθος της συγκεκριμένης αγοράς επιτρέπει να βολεύονται όλοι. Εάν δεν ισορροπήσει η αγορά ή η αγορά αποδεικνύεται μικρή για να τους χωρέσει όλους, τότε αποχωρεί ο πλέον αδύναμος. Και ο πλέον ισχυρός προσπαθεί να μεγαλώσει ακόμη περισσότερο τα μερίδιά του, με απώτερο στόχο τον απόλυτο έλεγχο της συγκεκριμένης αγοράς, δηλαδή μέχρι να αποκτήσει το μονοπώλιο, εάν αυτό είναι δυνατό. Έχουμε πει και παλαιότερα σε άλλα θέματα ότι κάθε εταιρεία που σέβεται τον εαυτό της αποσκοπεί στον μονοπωλιακό έλεγχο της αγοράς.

+ 1 ;) Ακριβώς αυτό, κατά την ταπεινή μου αποψη. Ναι μεν δε διαφωνώ με την προοπτική να κατέβουν οι Μινωικές στη γραμμή, ναι μεν η συγκεκριμένη απόφαση του ΣΑΣ είναι όντως ακατανόητη και εν πολλοίς ίσως και άδικη ακόμα, αλλά αν τελικά η ΑΝΕΚ αποσυρθεί (ή αν γενικά...δεν τα καταφέρει επίσης) θα έχουμε νέο μονοπώλιο και αυτή τη φορά με σκληρότερους όρους. Ποιος μπορεί να ανταγωνιστεί έναν κολοσσό τη στιγμή που όλες οι εγχώριες ακτοπλοϊκές πνέουν τα λοίσθια ; Γιατί σωστές και καλές οι θεωρίες περί "υγιούς" ανταγωνισμού αλλά σε μια χώρα όπου τα πάντα είναι (και θα είναι) ανέλεγκτα ο υγιής ανταγωνισμός παραμένει κενό γράμμα. Άρα φοβάμαι ότι το όποιο όφελος θα είναι προσωρινό. Και έχω την πεποίθηση ότι αυτό ισχύει είτε είσαι φαν της ΑΝΕΚ είτε όχι...

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μετα τις κυβερνητικες ανακαταταξεις ενας θεος ξερει εαν εχει ενημερωθει η νεα υπουργικη διοικηση..Παντως εαν οι Μινωικες πραγματικα θελουν να μπουν στα Χανια,ειτε ως αρπαχτη,ειτε ως απειλη,ειτε ως μονιμη κατασταση πιστευω οτι σιγουρα θα ξανακαταθεσουν αιτημα σε ενα απο τα επομενα Σ.Α.Σ μεχρι το καλοκαιρι(γιατι για 1 απριλιου δεν προλαβαινουν).Μην ξεχναμε οτι και περσι για μεσα Ιουνη λεγανε.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ξανα απορριψη του αιτηματος των Μινωικων απο το ΣΑΣ. Εγω προτεινω η γραμμη την Χανιων να ανατεθει για τα επομενα 200χρονια στην ΑΝΕΚ και να μην μπαινει σε διαδικασιες δρομολογησης απο ΣΑΣ,ΜΑΣ,υπουργεια κλπ. :D

Link to comment
Share on other sites

ΝHSOS XIOS κατ' αρχάς να σου πω ότι είμαι κατά του μονοπωλείου στα Χανιά.

Θα πρέπει όμως να σκεφτούμε για πιό λόγο θέλει η ΜΙΝΟΑΝ δηλαδή ο Γκριμάλντι να μπεί στα Χανιά.

Αν ο σκοπός του είναι αγνός επαγγελματικός, τότε να μπεί. Αν όμως αποσκοπεί κάπου (π.χ. να εκβιάσει την ΑΝΕΚ) είναι προτιμότερο να μην μπεί.

Στην σημερινή εποχή, την εποχή της ανεργίας, είναι προτιμότερο να έχει το μονοπώλειο στα Χανιά η ΑΝΕΚ παρά να αναγκαστεί να κλείσει (ή να συρικνωθεί) η εταιρεία και να δημιουργηθούν νέοι άνεργοι ναυτικοί ... και όχι μόνο.

Link to comment
Share on other sites

Με την ιδια λογικη δεν θα επρεπε ομως το ΣΑΣ να εγκρινει κανενα δρομολογιο το οποιο θιγει τα συμφεροντα αλλης εταιρειας. Δε μπορεις να εγκρινεις δρομολγια της ΝΕΛ παντου σε ολη την Ελλαδα και εκει (στα Χανια) να κανεις τα στραβα ματια. Ειναι πολυ τραβηγμενο.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή κύριε Πάνθηρα δέχεστε να υπάρχει μόνο μία εταιρεία στη γραμμή,να ανεβάζει τις τιμές όποτε της καπνίζει,για να μην πάθει αιμορραγεί η εταιρεία του Κύριου Βαρδινογιάννη??'Οποιο σκεπτικό και αν έχει ο Ιταλός,σίγουρα θα λειτουργήσει υπέρ των Χανίων και του ανταγωνισμού...

Link to comment
Share on other sites

Για σκέψου όμως να μπεί ο Ιταλός στα Χανιά, να δημιουργήσει πρόβλημα στην ΑΝΕΚ και στη συνέχεια να φύγει....

Είμαι υπέρ του υγιούς ανταγωνισμού. Και εγώ θέλω μια δεύτερη εταιρεία στα Χανιά (όπως παλιά με την Μπλου Σταρ) για να έχω μειωμένα εισητήρια λόγω ανταγωνισμού.

Όχι όμως να κλείσει η ΑΝΕΚ.

Ότι και να πιστεύει ο καθένας μας για την ΑΝΕΚ, σε ένα πράγμα θα συμφωνήσουμε όλοι. Τόσα χρόνια δεν άφησε ποτέ τα Χανιά χωρίς δρομολόγιο.

Θα το εφαρμόσει αυτό ο Ιταλός ή θα πεί ότι μειώνω τα δρομολόγια, επειδή με την κρίση είναι ασύμφορα τα καθημερινά....

Edited by panthiras1
Link to comment
Share on other sites

Εγω ειμαι της αποψης οτι την ΑΝΕΚ δεν θα την κλεισει ουτε ο Ιταλος,ουτε ο Γερμανος,ουτε ο Ρωσος..Αν ειναι να της συμβει το μοιραιο θα της συμβει ουτως η' αλλως με Ιταλο στα Χανια η' χωρις.Βλεπουμε τι ζορια τραβαει με απληρωτο τον κοσμο απο τον Οκτωβρη και γι αυτο δεν φταινε οι αιτησεις του''Ιταλου''για τα Χανια.

Αφηστε φυσικα που εγω δεν πιστευω οτι η ΑΝΕΚ ειναι αντιμετωπη με τον κινδυνο ολικης καταρευσης..Αντε να πουλησει τα πλοια που εχει στην Αδριατικη και να μεινει με ενα σχημα 4-5 πλοιων στο εσωτερικο και στο τελος να πουληθει κι αυτη σε κανενα αλλοδαπο.Αυτο προκρινω σαν το πιο πιθανο σεναριο..

Οσο για το μελλον της γραμμης των Χανιων..Καταρχην φιλε panthiras φανταζεσαι τον ερχομενο χειμωνα να επικαλεστει η ιδια η ΑΝΕΚ αδυναμια καθημερινης καλυψης του δρομολογιου και οχι καποιος ανταγωνιστης(που μπορει και να μην υπαρξει καν)? :ph34r: Τοτε τι θα λεμε που σαι ρε Γκριμαλντι να μας σωσεις οπως καναμε ολα αυτα τα χρονια εμεις οι Χανιωτες με τους διαφορους Παναγοπουλοστριντζαιους,Βγενοπουλους κτλ που τους ζαλιζαμε να μας βαλουν καραβι και μετα δεν μπαιναμε? :P

Προσεξτε γιατι μας βλεπω στο τελος να φευγουμε με ΕΛΛΗ Τ απο το Ρεθυμνο κι τοτε θ αναστηθει και το ΑΡΚΑΔΙ και θα μας τραβαει ζαρπες :lol:

Καμια γραμμη δεν ειναι τσιφλικι καμιας εταιρειας..

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Εγώ σαν επιβάτης θα ήθελα να υπάρχει ανταγωνισμός και από τα Χανιά. Οπως ταξίδεψα για Ηράκλειο με την ΑΝΕΚ έτσι θα ήθελα να έχω την επιλογή να ταξιδέψω και από Χανιά με την Minoan ή με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία. Σαφώς και δεν πρόκειται να λυπηθώ καμιά εταιρεία ούτε και να στεναχωρεθώ, αλλά πρέπει κι αυτοί να καταλάβουν ότι οι εποχές έχουν αλλάξει άρδην...

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω πως αυτό ή τα Λευκά Ορη θα ήταν μια χαρά για τα Χανιά...αφού δεν αρέσει το Λατώ :P

Με μια ανακαινισούλα βέβαια στο ΣΟΦΟΚΛΗΣ ή στο ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ θα ήταν ότι πρέπει και σκάλες ανώτερο από το ΛΑΤΩ στα Χανιά.

ειναι υπεροχο πλοιο ο ΣΟΦΟΚΛΗΣ απο ολες τις πλευρες..!!

Αρεσει δεν αρεσει το ΛΑΤΩ δεν υπαρχει λογος να αντικατασταθει.Ανταγωνισμος δεν υπαρχει στην γραμμη,πολλα κρεβατια εχει και σιγουρα καιει 2 κουβαδες λιγοτερα πετρελαια απο τα ΣΟΦΟΚΛΗΣ/ΛΕΥΚΑ.

Και εγω μαζι σας στο να αντικατασταθει το συγκεκριμενο σκαρι αλλα οσο η ΑΝΕΚ παιζει μπαλα μονη της πιο πιθανο ειναι να δουμε το πλοιο να φευγει αφου η Ελλαδα βγει πρωτα απο το μνημονιο(υπολογιστε τα χρονια :P ).

Link to comment
Share on other sites

Νήσος Χίος αυτό που λές ισχύει, εδώ στο Ηράκλειο για να αντικαταστήσει τα για πολλούς Ηρακλειώτες, άσχημα, παλιά (και άλλες εκφράσεις που δε μπορώ να πώ) Κρήτη 1,2 έπρεπε να περάσουν 10 χρόνια και μάλιστα το έκανε ΜΟΝΟ επειδή υπάρχει και ανταγωνισμός με τις Μινωικές. Τα αποτλέσματα του ότι δεν υπάρχει ανταγωνισμός βρίσκονται στο Πειραιάς-Χανιά. Μακάρι να έβαζαν ένα άλλο πλοίο αντάξιο του Έλυρου (κάνα Αριάδνη πχ που είχαν μισθώσει παλιότερα σαν εταιρεία η ΑΝΕΚ).

Edited by giannisk88
Link to comment
Share on other sites

Αρεσει δεν αρεσει το ΛΑΤΩ δεν υπαρχει λογος να αντικατασταθει.Ανταγωνισμος δεν υπαρχει στην γραμμη,πολλα κρεβατια εχει και σιγουρα καιει 2 κουβαδες λιγοτερα πετρελαια απο τα ΣΟΦΟΚΛΗΣ/ΛΕΥΚΑ.

Και εγω μαζι σας στο να αντικατασταθει το συγκεκριμενο σκαρι αλλα οσο η ΑΝΕΚ παιζει μπαλα μονη της πιο πιθανο ειναι να δουμε το πλοιο να φευγει αφου η Ελλαδα βγει πρωτα απο το μνημονιο(υπολογιστε τα χρονια :P ).

Φίλε μου δεν νομίζω πως με παρακολουθείς ! Το δικό μου ποστ ήταν κατά κάποιο τρόπο "ειρωνικό" αφού στο νήμα του Λατώ έγραψα πως το πλοίο είναι εξαιρετικότατο αφού πριν μιά εβδομάδα ταξίδεψα μαζί του, και πέσαν να με φάνε οι τοπικοί :D γι' αυτό έγραψα "αφού δεν αρέσει το Λατώ"...Βέβαια ο μέσος Χανιώτης που ταξιδεύει 20-30 φορές τον χρόνο :D ξέρει καλύτερα από εμένα που το ταξίδεψα μιά φορά μέχρι τώρα...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Στο site της ΑΝΕΚ πάντως έχει για Χανιά το "ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ" στην θέση του "ΛΑΤΩ" από 4/6 έως 22/6. Στη συνέχεια έχει πάλι το "ΛΑΤΩ".

Ισως οταν μπηκες να μην ειχαν περαστει ακομα ολα τα δρομολογια,παντως πλεον δινει ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ στη γραμμη μεχρι 30/8(τελευταια αναχωρηση απο Πειραια)και απο Σεπτεμβρη παλι το ΛΑΤΩνι :P

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Γιατί πολύ απλά έχουν πάρει χαμπάρι ότι ελάχιστοι θα ταξιδέψουν φέτος...ότι προσφορές και να κάνουν δεν υπάρχει σέντσι για ακτοπλοϊκό ταξίδι, αν και θα ήθελα πολύ να πάω Κρήτη φέτος.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι σιγουρα και αυτο,αλλα η φρασεολογια παραπεμπει και σε αλλα πραγματα.. ;)

Ενδεικτικες φρασεις που ισως σας βοηθησουν να καταλαβετε τον αλλο λογο της''επιθεσης''αγαπης απο πλευρας ΑΝΕΚ :P

Η ΑΝΕΚ θα ενδυναμωσει τη γραμμη των Χανιων...

Και αυτό το καλοκαίρι η ΑΝΕΚ LINES μας δίνει ραντεβού στα Χανιά, με δρομολόγια, υπηρεσίες και προσφορές που ανταποκρίνονται καίρια στις πραγματικές ανάγκες της εποχής και του επιβατικού κοινού και στηρίζουν τον νησιωτικό κόσμο και τον ελληνικό τουρισμό".

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...