polmyt Posted April 6, 2005 Posted April 6, 2005 (edited) Blue Star Ithaki Main Particulars / Blue Star Ithaki Βασικά Χαρακτηριστικά : Name / Όνομα: Blue Star Ithaki Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Superferry Ithaki (as project) IMO Number: 9203916 LOA / Μέγιστο Μήκος: 123,80 m Breadth / Πλάτος: 18,90 m Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 10438 tons Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 2000 Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Daewoo Shipbuilding & Heavy Machinery, Korea Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 4 x Wärtsilä NSD 9L32, 16560 KW Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 23.5 Knots Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: _____________________________________________ (2000, launched as Superferry Ithaki, ex-Blue Star Ithaki) Edited February 15, 2018 by Nick the Greek tag
christos Posted April 6, 2005 Posted April 6, 2005 (edited) Βέβαια. Απορώ γαιατί δεν έβαλαν και στο Ithaki που ξεκινά και από Πειραιά. Edited July 4, 2013 by proud_ionian tag
proud_ionian Posted April 6, 2005 Posted April 6, 2005 (edited) υπενθυμιζω οτι το blue star ithaki ειχε παραγγελθει απο την τοτε strintzis lines για τι γραμμη κυλληνη πορος. για αυτο δεν εχει κρεββατια σκοπος ηταν να κανει 4 δρομολογια τη μερα. Θα εδενε με την πρυμη κυλληνη και με την πλωρη στον πορο. Γι'αυτο και ειναι το μονο της σειρας με πλωριο καταπελτη. Αυτος ειναι και ο λογος που εχει το ονομα του ιστορικου νησιου κεφαλονια υπηρχε ηδη οποτε αναγκαστηκα επαιρνε το ονομα αυτο. Υπηρχε σκεψη τοτε ολα τα πλοια της strintzis να γινουν superferry κατι (superferry atlantic, superferry pacific, superferry ithaki superferry mykonos, superferry chios) θαλεγοταν τα 5 νεοτευκτα. οταν εγινε η εξαγορα και η μετονομασια σε blue star οι νεοι ιδιοκτητες αποφασισαν το κεφαλονια και πολυ σας. οποτε μετα απο μια συντομη σκεψη να παει δυτικες κυκλαδες βρεθηκε ραφηνα για λιγο και εκτοτε απο πειραια. Το τελευταιο 5μηνο πριν παραδοθει εγιναν καποια μερεμετια της τελευταιας στιγμης στα σαλονια για να ανταποκριθει στις αναγκες του αιγαιου. Edited May 11, 2010 by proud_ionian superferry chios. santorini παραλιγο να ονομαστει το ναξος
christos Posted April 6, 2005 Posted April 6, 2005 Όταν πήγε όμως στο Πέραμα για την ετησια του επρεπε να του βαλουν και λίγες καμπινες.
Nick the Greek Posted April 6, 2005 Posted April 6, 2005 Ξεκιναμε πρωτα απο τα βασικα οπως εξαερισμο για τα σαλονια(συγνωμη το σαλονι, γιατι μονο ενα εχει) που θυμιζουν θαλαμους αεριων στην Τρεμπλινκα οταν γεμιζει το βαπορι, και μετα προχωραμε σε αλλα πραγματα. Αλλα εστω οτι ηθελαν να του προσθεσουν καμπινες, που και πως μπορει να γινει αυτο? Υπαρχει κανενα τετραγωνικο εκατοστο του πλοιου αυτου που να ειναι ανεκμεταλλευτο η να περισσευει για να προστεθουν και περισσοτερες καμπινες??
elybero Posted April 12, 2005 Posted April 12, 2005 Συνεχίζω τη συζήτηση άλλου topic για ημερόπλοια. Αυτά τα έκτακτα που θα κάνει το Ithaki κατά την υψηλή περίοδο και κατά το Πάσχα για Πάρο - Νάξο από τις 21,00 'εως τις 06,30 πως θα τα κάνει χωρίς καμπίνες??? Είναι ή δεν είναι ημερόπλοιο??? Η μήπως στα blue star δίνουν κάτι στους επιβάτες και δεν κοιμούνται??? Το ΥΕΝ ακούει??? Τι να ακούσει....
gpan Posted May 8, 2005 Posted May 8, 2005 Μέσω αυτού του βήματος θα ήθελα να παρακαλέσω την blue star να ανοίξει για τους επιβάτες το πάνω κατάστρωμα του ΙΘΑΚΗ, ο κόσμος πατώνεται μέσα κ έξω ενώ το πάνω ντέκ (στο ύψος της τσιμινιέρας) είναι κενό κ μη προσβάσιμο, ποιος ο λόγος να γίνεται αυτό? Σιγά μη χαλάσει η μπογιά, πάρτε παράδειγμα απο το Superferry που ακόμα κ με 2000 κόσμο στα ανοιχτά καταστρώματα οι επιβάτες αναπνέουν.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 16, 2005 Posted May 16, 2005 Γενικός Γραμματέας του ΥΕΝ καθηγητής Τζωάννος Ιωάννης, ταξίδεψε με το τακτικό δρομολόγιο του πλοίου "BLUE STAR ΙΘΑΚΗ" από Πειραιά για Σύρο, για το συνέδριο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Προσωπικού Λιμενικού Σώματος (Π.Ο.Ε.Π.Λ.Σ.), το οποίο πραγματοποιήθηκε στο νησί της Σύρου το τριήμερο. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, δόθηκε εντολή του κ. Γενικού Γραμματέα για άσκηση ετοιμότητας και αντιμετώπισης πυρκαγιάς εν πλω, για να διαπιστωθεί η αποτελεσματικότητα και ο βαθμός ασφαλείας του πλοίου και του πληρώματος. Την άσκηση επέβλεψε Κλιμάκιο της Επιθεώρησης Πλοίων του Λιμενικού Σώματος, το οποίο συνόδευε με απόλυτη μυστικότητα τον κ. Γενικό Γραμματέα. Οι επιβάτες κατά τη διάρκεια του πλου ειδοποιήθηκαν ότι πρόκειται για έκτακτη επιθεώρηση και ακολούθησαν τις οδηγίες του πληρώματος. Με το πέρας της επιθεώρησης διαπιστώθηκε η καλή λειτουργία όλων των συστημάτων και των μέσων ασφαλείας του πλοίου, η ετοιμότητα και η άριστη επαγγελματική κατάρτιση του πληρώματος καθώς επίσης και η πολύ καλή συνεργασία των επιβατών. Η όλη επιχείρηση εντάσσεται στον γενικότερο προγραμματισμό αυστηρών προληπτικών ελέγχων του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας για την ασφάλεια του επιβατηγού κοινού και ενόψει της μεγάλης κίνησης της θερινής περιόδου. Ο καθηγητής Ιωάννης Τζωάννος στην ομιλία του στο συνέδριο της Π.Ο.Ε.Π.Λ.Σ. μετέφερε το θερμό χαιρετισμό του Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας Μανώλη Κ. Κεφαλογιάννη και αναφέρθηκε στην εκτίμηση και εμπιστοσύνη της πολιτικής ηγεσίας του ΥΕΝ προς το Λιμενικό Σώμα, υπενθυμίζοντας την καθοριστική συμβολή του στην ασφαλή τέλεση των Ολυμπιακών Αγώνων.
Artevelde Posted May 17, 2005 Posted May 17, 2005 Emena mou fainetaipantws oti einai i kalyteri prosorini lysi gia ti Paronaxia pou pleon arxizei na sternazei apo ploia..Estw ki an den exei kampines.....
christos Posted May 17, 2005 Posted May 17, 2005 Βέβαια και κρίμα που είναι προσωρινή λύση. Εντάξει και οι καμπίνες δεν είναι τρομερό πρόβληαμ , δεν είναι τεράστια και η απόσταση.
Earl Granville Posted May 17, 2005 Posted May 17, 2005 Η ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ χρειαζεται καμπίνες και ειδικά σε βραδυνό δρομολόγιο. Ευτυχώς να λέμε που θα είναι προσωρινή λύση γιατί με τα ωράρια που δουλεύει και το πλήρωμα θα ξεπατωθεί και το καράβι. Εδω κι αν επιβάλεται το διπλό πλήρωμα
Panagia Ekatontapiliani Posted May 18, 2005 Posted May 18, 2005 Σίγουρα θα κουραστούν τα πληρώματα αλλά έχουν υπάρξει και χειρότερα δρομολόγια σε κάποιο βαπόρι πριν 4 χρόνια!!! Και την ημέρα που είχαν διανυκτέρευση (μια την εβδομάδα) τους έβαζαν να κάνουν έκτακτα δρομολόγια Πάρο –Νάξο!!! Για να μεταφέρουν κυρίως φορτηγά!!! Και μη μου πείτε ότι έχουν κουβαλάει πολύ κόσμο το Ιθάκη με τα 1300 άτομα πρωτόκολλο!! Γιατί το βαπόρι αυτό κουβάλαγε 2000 στο κατέβασμα, 2000 στο ανέβασμα και άλλους 2000 στα ενδιάμεσα λιμάνια!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted July 24, 2005 Posted July 24, 2005 Καλα , θα προλαβεναι καθε παρ/υη και κυριακη να φτανει , οπως λεει το προγραμα , στις 00.45 και να αναχωρει στις 00.55 , ποτε θα ξεφορτωσει ποτε θα φορτοσει και ολα αυτα σε 10 λεπτα ......
Panagia Ekatontapiliani Posted July 24, 2005 Posted July 24, 2005 Πρώτα από όλα δε φεύγει στην ώρα του από το Πειραιά!! Αντί για 20:45, τις τελευταίες Παρασκευές έφυγε στις 21:20-21:30!! Αυτά τα δεκάλεπτα στα λιμάνι είναι εντελώς εικονικά!! Μόνο για να ξεφορτώσει τα φορτηγά που μεταφέρει συνήθως, θέλει 25-30 λεπτά, γιατί πολλά από αυτά είναι ξεκοτσαριστα!! Συν το κόσμο με τα ΙΧ!! Εγώ υπολογίζω στη ξεφτίλα να φεύγει 01:00 με 01:30!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted July 24, 2005 Posted July 24, 2005 Λιγο λες μαλλον Π 100 γιατι αν φυγει 21.15 (σου βαζω τη μεση) θα φτασει 01.15 και 30 λεπτα ξεφορτωμα και 15 φορτωμα παμε στις 02.00 !!!!! Καπου εκει το βλεπω εγω
Panagia Ekatontapiliani Posted August 1, 2005 Posted August 1, 2005 Σήμερα μέχρι της 08:00 δεν είχε φύγει!! Και εκείνη των ώρα έμπαινε ένα κρουαζιερόπλοιο της Celebrity, όποτε μέχρι να γυρίσει και να φύγουν τα πλοία των 08:00 δηλαδή Εξπρές Σαντορίνη, Άγιος Νεκτάριος Αίγινας, Άρτεμις, θα έπρεπε να έφυγε κατά τις 08:15
Superfast VI Posted August 1, 2005 Posted August 1, 2005 Simfona panta me ti webcam, sti Mykono eftase stis 13.30.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 2, 2005 Posted August 2, 2005 Το Blue Star Ithaki έφτασε στο Πειραιά σήμερα το πρωί στις 07:45, πρέπει να είχε χθες το βράδυ τοπικό για Πάρο!!
Γιώργος Δ Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 Το Ιθάκη έφυγε κατά τις 21.45 για Νάξο, ενώ είχε προγραμματισμένη αναχώρηση 20.45.Έφυγε γεμάτο και άφησε καποια φορτηγά έξω, όπως επισης και ο Απώλλωνας που εφυγε τις 23.00 για Πάρο Ναξο Ιο Θήρα.
elybero Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 Ναι μόνο την Πάρο προσεγγίζει στα έκτακτα και απ' ότι μου είπαν φίλοι που ταξίδεψαν σε 2 δρομολόγια προς Πάρο, το πλοίο είχε πρωτόκολλο σε επιβάτες και garage.
Hastaroth Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 Στίς 31/7 που ταξίδεψα γιά Μύκονο το πλοίο έφυγε κανονικα (07.35).Εφτασε Σύρο (στά φανάρια) στίς 11.38. Στήν Τήνο μάς άφησαν έξω από το (νέο) λιμάνι περίπου ένα μισάωρο μέχρι νά ξεφορτώση ο Δαιδαλάκος,παρ'όλο που μετά μόλις μπήκαμε,σε δυό λεπτά ήμασταν έτοιμοι...(άλλος ένας άθλος τού Tinos Traffic Control...) Σήμερα το είδα νά πιάνη κατά τίς 1 καί κάτι το μεσημέρι πρώτα στο νέο λιμάνι καί (αφού ξεφόρτωσε τά φορτηγά προφανώς) μετά πήγε στο παλιό γιά να πάρη τους επιβάτες τής επιστροφής. Χαιρετισμούς σε όλους από την ηλιόλουστη πλήν μπωφοριασμένη Μύκονο...
George Posted August 8, 2005 Posted August 8, 2005 ΕΛΕΟΣ!!! Θεωρώ απαράδεκτο εκ μέρους της Blue Star να δίνει τέτοια παραπλανιτικά ωράρια για τα δρομολόγια Παρασκευής και Κυριακής προς Πάρο. Το πλοίο δίνει αναχώρηση από Πειραιά στις 20:45 αλλά ποτέ δεν φεύγει πριν τις 21:15 λόγω αυξημένης κίνησης, πετρέλευσης αλλά και καθυστέρησης από τη Συροτηνομυκονία. Επίσης το τραγελαφικό είναι ότι δίνεται παραμονή στην Πάρο μόνο 10 λέπτα (00:45 έως 00:55) η οποία φυσικά πάει περίπατο για τους παραπάνω λόγους. Ταξίδεψα χθες με το πλοίο και αναχωρήσαμε από Πάρο στις 02:35 γιατι αφενός το πλοίο ήρθε στην Παροικιά στις 01:35 κι αφεταίρου ήταν γεμάτο μέχρι τον καταπέλτη με φορτηγά τα οποία πήρε πάνω από 45 λεπτά για να ξεφορτωθούν. Επίσης περίπμεναν περίπου 1200 άτομα να επιβιβαστούν και όπως καταλαβαίνετε η μία ώρα που παρέμεινε στην Πάρο είναι απόλυτα φυσιολογική. Στο Πειραιά ρίξαμε καταπέλτη στις 07:05 και ο κόσμος που περίμενε να επιβιβαστεί ήταν απίστευτα πολλής. Από κει και πέρα σε αντίθεση για μια ακόμα φορά με όσα λέγονται για το πλοίο εγώ το βρήκα άψογο. Ήταν πεντακάθαρο (μέχρι και οι τουαλέτες άστραφταν) και το ταξίδεμά του (καιρός γύρο στα 5 μποφόρ) ήταν καταπληκτικό. Η ταχύτητά του ήταν σταθερή στους 23,7 κόμβους πράγμα που επιβεβαιώνει ότι το πλοίο είναι πιο γρήγορο από τα ΠΑΡΟΣ και ΝΑΞΟΣ (τα οποία στα καλύτερά τους πάνε με 23,3). Βέβαια το ότι το άνοιξαν έγινε αισθητό αφού το πλοίο έτριζε σε ορισμένες φάσεις. Αυτό δε συμβαίνει βέβαια στη Συροτηνομυκονία που πάει λίγο πιο χαλαρά (23,4 κόμβοι).
Γιώργος Δ Posted August 8, 2005 Posted August 8, 2005 για ναξο; παρο δεν παει στα εκτακτα; Παρο παει καθε Παρασκευή και Κυριακή στα προγραμματισένα τοπικά.Την προηγούμενη Δευτέρα (1/8) έκανε τοπικό για Ναξο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now