Panagia Ekatontapiliani Posted January 30, 2008 Share Posted January 30, 2008 Από ότι φαίνεται George δεν είδες το post που είχα κάνει στο θέμα του Δελτίο Απαγορευτικού. Τη Παρασκευή δε παρατήρησε κανείς ότι έφυγε σαν Ro-Ro το Μαρίνα κατά τις 18:00 για Ρόδο. Το ίδιο σήμερα κάνει και το Ροδάνθη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanos Posted February 15, 2008 Share Posted February 15, 2008 είναι λυπηρό για το Ροδανθη να βλέπει ο κόσμος το πλοίο σε αυτό το χάλι εξωτερικά,αν λάβουμε υπ'οψιν και τα όσα αδίκως του έχουν σούρει κατα καιρούς τα ΜΜΕ τότε όταν ένας μέσος επιβάτης δεί αυτή την εικόνα δε θα αποκτήσει καλή διάθεση ακόμα και αν το βαπόρι είναι καθόλα αξιόπλοο.Ας ελπίσουμε λοιπόν να πάει γρήγορα δεξαμενή Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted April 2, 2008 Share Posted April 2, 2008 Σήμερα το ΡΟΔΑΝΘΗ μετά τον Αγιο Κήρυκο ,τους Φούρνους και το Βαθύ θα πάει και Χίο. Τώρα προσωρινή είναι αυτή η κίνηση λόγω της πληθώρας των φορτηγών (μιας και ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ είναι ναυλωμένο και ΧΙΟΣ για 3 ημέρες λείπει από την γραμμή λόγω δεξαμενισμού) ή σκέπτεται ο καπτα Μάκης να το καθιερώσει ? Το ίδιο δρομολόγιο σκεφτόταν κι ο Σπανός μία φορά την εβδομάδα αλλά τελικά στα δρομολόγια που πήρε με το ΒΕΡΑ δεν συμπεριλαμβανόταν και η Χίος. Πάντως για τους απανταχού Χιώτες καραβολάτρες η ΡΟΔΑΝΘΑΡΑ θα διατείθεται αύριο για φωτογραφιση στο λιμάνι της Χίου στις 12:30 το μεσημέρι σύμφωνα με το πρόγραμμα.Οπότε οπλίστε Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted April 3, 2008 Share Posted April 3, 2008 (edited) Ηρθε 09.30 με 4 φορτηγά για Αγιο,1 Φούρνους και 16 φορτηγά για Βαθύ,έφυγε στις 10.15 και ακόμα να φτάσει Χίο απο την οποία θα πάρει 22 φορτηγά.Τη βλέπω με 16,8 στο syros. Edited April 3, 2008 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 Και το Πάσχα...κρουαζιερόπλοιο, σύμφωνα με την ρεκλάμα στην ΡΟΔΙΑΚΗ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 23, 2008 Share Posted April 23, 2008 Αυτή η κρουαζιέρα δε ήταν γραφτό της να πραγματοποιηθεί. Όχι μόνο λόγω του ατυχήματος στο Ροδάνθη (θα μπορούσε να την έκανε το Μαρίνα), διότι είχε ακυρωθεί πριν από το ατύχημα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 (edited) Το Ροδάνθη την έκανε από το ντοκ 3, δια το Ν.Μ Δραπετσώνας (ανάμεσα σε Άγιος Γεώργιος και Εξπρές Πήγασος), για να ξεκινήσουν οι εργασίες αποκατάστασης των ζημιών. Edited May 8, 2008 by Panagia Ekatontapiliani Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 17, 2008 Share Posted May 17, 2008 Η τρύπα που είχε αποκτήσει από τη πρόσκρουση του Αίολο Κεντερη ΙΙ έχει κλείσει. Οι λαμαρινοδουλειες μάλλον θα τελειώσουν σύντομα. Το πλοίο παντως αναμένεται να ξεκινήσει λογικά πριν του Αγίου Πνεύματος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marinos Posted May 24, 2008 Share Posted May 24, 2008 (edited) Τελικα 10 ιουνιου ξενικα το ΡΟΔΑΝΘΗ στις 2200 για Παρο-Ναξο-Ιο-Σαντορινη.Το ωραιο της υποθεσης ειναι οτι εχει αναχωρηση απο Σαντορινη 10.40 για Παρο-Πειραια με αφιξη στις 19.30 στο λιμανι του Πειραια, η αποσταση Παρο-Πειραιας θα καλυπτεται σε 5 ωρες και 10 λεπτα(ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ OPENSEAS)Λετε να ανοιξει γκαζια η Ροδανθη και να περασει τα 17 μιλια?.Ειδωμεν...... Edited May 24, 2008 by marinos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 28, 2008 Share Posted May 28, 2008 Επί της ευκαιρίας φτιάχνονται και τα πέδιλα του καταπέλτη, που ήταν ψιλό χαλασμένα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Σήμερα το Ροδάνθη αναμένεται να κάνει κανένα δοκιμαστικό, και μετά να δέσει στο λιμάνι του Πειραιά. Από ότι φαίνεται τελείωσε η επισκευή από το ατύχημα. Όλοι λέγανε ότι θα ανέβαινε για δεξαμενισμό αλλά πάλι τίποτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marinos Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Απο ποτε εχει να κανει δεξαμενισμο το ΡΟΔΑΝΘΗ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Εάν δε κάνω λάθος αυτή πρέπει να είναι η τρίτη σεζόν. Σκέφτομαι καμία μέρα που θα διανυκτερεύει το πλοίο στο Πειραιά, να πέσω με μπουκάλα, για να μαζέψω κανένα οστρακοειδή Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Τελευταίος δεξαμενισμός της κούκλας ήταν αρχές Δεκέμβρη 2005:eek: Για την ακρίβεια αν θυμάμαι καλά έπεσε 11 Δεκέμβρη από τη δεξαμενή στο Πέραμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stratos Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Τι να τον κάνει τον δεξαμενισμό? Αφού την υπηρεσιακή ταχύτητα του Αγούδημου (14 έως 17 κόμβους) την πιάνει ακόμα άνετα! Άλλωστε θα είπε να μαζέψει από κάτω λίγα στρείδια ακόμα γιατί στα ουζερί του Περάματος-Σαλαμίνας δεν πείρε και φέτος την τιμή που ζητούσε.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marinos Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Παντως παιδια περα απο την πλακα 3 χρονια ειναι πολλα χωρις δεξαμενισμο.Κριμα το καραβι.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanos Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Το θέμα δεν είναι μόνο για τα στρείδια και την αντίσταση,η δεξάμενη χρειάζεται και για άλλους λόγους όπως η επιθεώρηση των ελασμάτων που βρίσκονται κάτω απο το νερό και η τυχόν αλλαγή τους η αλλαγή των ανοδίων και λοιπά Μη ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα παλιό πλοίο και οι φθορές στα ελάσματα λόγω διάβρωσης είναι μεγάλες τη στιγμή που δεν κάνει καλή συντήρηση χώρια ότι είναι γιαπωνέζικο.... Μια τοπική εξασθένηση ελασμάτων μπορεί να είναι η αρχή καταρευσης,τέλος πάντων ας τα αφήσω καλύτερα.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
aiolosii Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Μη ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα παλιό πλοίο και οι φθορές στα ελάσματα λόγω διάβρωσης είναι μεγάλες τη στιγμή που δεν κάνει καλή συντήρηση χώρια ότι είναι γιαπωνέζικο.... Επειδη ημουν συντονισμενος στα υπερβραχεα και το εχασα, μηπως μπορεις να βοηθησεις λιγο, γιατι το γιαπωνεζικο τι σχεση εχει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 απο οτι ηξερα, ο δεξαμενισμος ειναι υποχρεωτικος ανα 5ετια οταν γινεται το specal survey ή κανω λαθος; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanos Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Είναι γενικά γνωστό ότι οι ασιάτες φτιάχνουν τα καράβια με προοπτική να τα κρατήσουν 15 με 20 χρόνια ενώ οι Ελληνες για 35 φεύγα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted June 3, 2008 Share Posted June 3, 2008 Ανα 5ετία ναι για τα φορτηγά αλλά με τα πλοία της ακτοπλοίας δεν ξέρω αν ισχύει το ίδιο.Αλλά και να ισχύει ειδικά τα παλιά είναι δύσκολο να μην έχεις κάποια επιθεώρηση ενδιάμεσα να περάσεις ή να μην τύχει κάτι ώστε να πρέπει να ανεβει δεξαμενή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aiolosii Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Είναι γενικά γνωστό ότι οι ασιάτες φτιάχνουν τα καράβια με προοπτική να τα κρατήσουν 15 με 20 χρόνια ενώ οι Ελληνες για 35 φεύγα Να με συμπαθας αλλα θα διαφωνησω, Ασιατες ειναι και το Pen Chiao Ping Yard στο μαυρο πουθενα της Κινας, ασιατες ειναι και η Mitsubishi Heavy Industries στην Ιαπωνια. Ειδαμε και βαπορια Ευρωπαϊκα απο σοβαρες γυαρδες, ειδαμε και απο πιο "άγνωστες". Σημασια εχει το τι παραγγελνεις και με τι προδιαγραφες αλλα κυριως το πότε Για εμενα πολυ καλυτερα ήταν τα βαπορια της δεκαετιας του 70 ειτε ηταν φτιαγμενα απο εδω ειτε απο κει, παρα τα σημερινα. Παει μακρια η κουβεντα, αλλα η Ροδανθαρα μπορει να ειναι γιαγια και ο μακαρος να μην ριχνει φραγκο, και ομως βασταει γερα. εχει καλη κραση που λεν και στο χωριο μου Link to comment Share on other sites More sharing options...
marinos Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Κατι ασχετο,χθες το βραδυ φοραγε σε μπλουζακι το ΡΟΔΑΝΘΗ ο θεμος κατασπρο χωρις τα λογοτυπα της εταιριας.Πιο πανω εγραφε και ενα μυνημα"LEAVE YOUR MALLIOKEFALA IN GREECE." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Καλα αυτο ειχε σχεση γενικα με την ακριβεια στην Ελλαδα. Το special survey γινεται στα πλοια οντως καθε 5 χρονια οπως λεει ο proud αλλα καθε 4 χρονια ειναι υποχρεωτικος ενας δεξαμενισμος και ενδιαμεσα επιθεωρηση και βιντεοσκοπηση απο δυτη (αν δεν ανεβει το πλοιο δεξαμενη) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 4, 2008 Share Posted June 4, 2008 Στο Ροδάνθη έγινε σίγουρα βιντεοσκόπηση από δύτη και κατά τη φετινή ετήσια και κάποιες εργασίες καθαρισμών από συνεργείο του, νομίζω ότι έγινε πάλι μετά το ατύχημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now