Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 350
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Έτσι δείχνουν τα μέχρι τώρα δεδομένα, ότι θα αντικαταστήσει το Μαρίνα στο τέλος Ιανουαρίου. Αλλά ως γνωστόν η εταιρεία αλλάζει εύκολα αποφάσεις και μπορεί να μας να μας κάνει καμία έκπληξη.B):D

Όσο για τις εργασίες θα σε ενημερώσω όταν ξεκινήσει το πλοίο;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
...ότι θα αντικαταστήσει το Μαρίνα στο τέλος Ιανουαρίου...

Προς το παρόν τα πλοία "ξεκουράζονται" μαζί στον Πειραιά.

Κάποιες εργασίες καλλωπισμού γίνονταν χθες στην πλώρη του Ροδάνθη,

που ένα μικρό τους αποτέλεσμα μπορείτε να διακρίνετε στην φώτο από την γκαλερί που σας παραθέτω πιό πάνω ως link (με δύο ώρες διαφορά).

post-929-128326978474_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Κάποιοι είχαν βιαστεί να μιλήσουν για τα σημάδια και τους είχα προτρέψει να κάνουν λίγο υπομονή;). Μετά από τα ακροβατικά του πληρώματος η πλώρη πλέον μοιάζει να παίρνει τη τελική της μορφή. Ενω εχει μείνει ένα κομμάτι στην αριστερή πλευρά.

Ευτυχώς τελικά που κάποια γίνονται στη τρίχα, γιατι μερικές φορές η ιστορία δεν επαληθεύεται.;)

Link to comment
Share on other sites

Το Ροδανθη δεν θυμάμαι να έχει πάει στους Λειψούς??
ασφαλως και εχει παει. το φθινοπωρο του 1993, οταν ο καπτα μακης μπηκε στα δωδεκανησα (εν χορδαις και οργανοις:D)το ροδανθη εκανε καποιες προσεγγισεις στους λειψους και, αν δε με ξεγελα το αλτσχαϊμερ:P και μια-δυο στους αρκιους. μαλλιστα καπτα-μακης και κατσιφαρας, διαλαλουσαν οτι πρωτη φορα μπαινει τοσο μεγαλο πλοιο σε αυτα τα νησια (σπαει το μονοπωλειο, η απομονωση κλπ), ενω ο σολουνιας (μοιραιος προεδρος της ΔΑΝΕ) σε συνεντευξεις του (και στον "Ε") ελεγε οτι δεν υπαρχει λογος να πηγαινουν τοσο μεγαλα πλοια σε τετοια νησια. νομιζω οτι ο καπτα μακης ειχε πει οτι θυσιαζε τα πλοια του για τα νησια αυτα (δε θυμαμαι ακριβως τη διατυπωση) που ειχαν μικρο βυθισμα και τραβουσαν αμμο τα ψυγεια.

το παρτυ κρατησε λιγους μηνες. τη σαιζον του 1995 το ροδανθη ηταν στην αραπια και το 1996 στην παροναξια.

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να είχε βάλει μπρος και κάποια μηχανή μιας και κάπνιζε το φουγάρο

Τα φουγάρα δε καπνίζουν μόνο με τη λειτουργία της κυρίας μηχανής αλλά και από τις ηλεκτρομηχανές. Και στη συγκεκριμένη περίπτωση οι ηλεκτρομηχανές δούλευαν για να έχει φως το πλοίο.;)

Link to comment
Share on other sites

Το Ροδάνθη σήμερα το απόγευμα ξεκινάει δρομολόγια πάλι μετά τις εργασίες συντήρησης του. Μια σημαντική αλλαγή είναι ότι πλοίο άλλαξε κατηγορία πλόων. Δηλαδή από Β΄ κατηγορία σε Α’ κατηγορία, μιας και η άγονη της Κάσου Καρπάθου προϋποθέτει κατηγορίας Α’ πλοίων.

Link to comment
Share on other sites

Παντως τα νεα χρωματα εχουνε τα ιδια κουσουρια με τα παλια. Ηδη στην πλωρη ειναι ζωγραφισμενη η πρωτη λεντια :D που εδωσε. Και παραπισω δεν εχει ολοκληρωθει ολο το βαψιμο αλλα μεχρι το Πασχα εχουμε καιρο ακομα.

Α και κατι ασημαντο. Στην επιστροφη απο την Αγονη θα περασει και απο τη Σιφνο να δει αν ολα ειναι οκ ;)

Link to comment
Share on other sites

Παρακoλουθαγα αρκετα συχνα την ταχυτητα της Ροδανθαρας απο το ais για να δω τυχων διαφορες μετα τον δεξαμενσμο, και κυμαινοταν απο 16 μεχρι 17 κομβους.Δηλαδη ''επαιζε'' στα ιδια οπως και πριν τον δεξαμενισμο.

Link to comment
Share on other sites

Tι τα θες φίλε μου marinos... Tα έχουμε ξαναπεί. :rolleyes:;)

...Eξάλλου και να του έδινε κανένα "μιλάκι" παραπάνω ο δεξαμενισμός, δεν είμαι και πολύ σίγουρος αν ο άρχοντας Μάκης θα το ...επέτρεπε. ;):D
Link to comment
Share on other sites

Είναι κρίμα ένα τέτοιο καράβι καί με τέτοιες δυνατότητες να πηγαίνει με τόσο μειωμένη ταχύτητα.Μην ξεχνάμε ότι είναι αδελφό του Μυτιλήνη αλλά με περισσότερο δρόμο από αυτό.Κάποτε ήταν ένα από τα καλύτερα πλοία του Αιγαίου και σήμερα ταξιδεύει στην άγονη Κάσου Καρπάθου.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου, κι ο Τόλης Βοσκόπουλος καποτε τραγουδαγε στη Φαντασία, και προπερσι τον πετυχα σε επαρχιακο κεντρο της Ζακυνθου!:P Ειναι νομος -οχι στην ακτοπλοια- αλλα στη ζωη οτι υπαρχει ακμη και παρακμη. Και το Ροδανθη οπως και η πλοιοκτητρια του εταιρεια, ζει την δευτερη.

Link to comment
Share on other sites

Την Ροδανθαρα ξεφτυλισε αυτη την φορα η G.A Ferries, μιας και υπολογισαν πελον τις ωρες που κανει στα δρομολογια του να συμβαδιζουν με αυτα του Μιλενα, και ετσι πλεον η υπηρεσιακη του απο 16+ επεσε στα....σκαρτα 14......και πολλες φορες στα 13,5.Ενα μεγαλο ΕΛΕΟΣ πια......

Link to comment
Share on other sites

Σεβαστή κάθε άποψη φίλε Μαρίνο, αλλά προσωπικά δεν το βλέπω σαν "ξεφτίλισμα" το να πηγαίνει κάποιο πλοίο με μικρότερη ταχύτητα από την μέγιστη που μπορεί να αναπτύξει.

Αν αυτό εξυπηρετεί τις αφίξεις-αναχωρήσεις του πλοίου, την οικονομική πολιτική της εταιρείας, και είναι βέβαια εις γνώσιν των επιβατών οι χρόνοι των δρομολογίων, δεν βλέπω κάτι το μεμπτόν ή τον λόγο που "ξεφτιλίζεται" το πλοίο.

Και τα "παλάτια" του Ηρακλείου με 30+ μπορούν να ταξιδεύουν, αλλά κανείς νομίζω δεν μίλησε για ξεφτίλα όταν στα βραδινά ανεβοκατεβαίνουν με 20. ;)

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Σειριε με βρισκουν συμφωνο σε πολλα απο αυτα που λες ομως αλλο ειναι να πηγαινει οπως λες το παλατι με 20(που ειναι ο μεσος ορος ταχυτητας του ανταγωνισμου) για την Κρητη και αλλο με 14 κομβους.......Η γνωμη μου ειναι οτι η εταιρια δεν σεβεται αυτους τους 50-100 επιβατες της που θελουν να πανε στον προορισμο τους.Τα πετρελαια εχουν πεσει κατακορυφα και δεν υπαρχουν δικαιολογιες.Αλιμονο αν καθε εταιρια ειχε πολιτικη με γνωμονα μονο την πολυ χαμηλη καταναλωση, θα γυρναγαμε 30 χρονια πισω.Σε τελικη αναλυση εχω ζησει πολυ μεγαλες κοντρες με αυτο τον βαπορα που να ποιανει μεχρι 23 κομβους και με ποιανει πραγαμτικα θλιψη να το βλεπω να ταξιδευει με τετοιες ταχυτητες.Προς θεου ξερω οτι το βαπορι δεν μπορει να παει καν ποια τα 20 μιλια και εχει ταβανι τα 18,5 αντε 19 μιλια.Θα μπορουσε ομως να ειχε μια υπηρεσιακη 17+ και οχι 13,5 και 14 επειδη παει τοσο το Μιλενα.Αυτα ειναι αποψη δικη μου και μπορει να ειναι και λαθος.Ζηταω συγμωμη αν σας κουρασα

Link to comment
Share on other sites

Έχετε και οι δύο εν μέρει δίκιο (μιλάει αυτός που έχει πάντα δίκιο :D ).

Σε καμία περίπτωση οι επιλογές μιας εταιρείας δεν πρέπει να στιγματίζουν ένα βαπόρι όμως από κει και πέρα φίλε ΣΕΙΡΙΕ άλλο να πηγαίνεις κομμένος με 20 μίλια (κάτι που και στις μέρες μας ακόμα σπανίζει) γιατί πέρα από κατανάλωση αν πας παραπάνω θα βγεις στο Ηράκλειο 3 τα ξημερώματα και άλλο με 13 μίλια δηλαδή με ταχύτητες μεταξύ παντόφλας και bulk carrier. Και φυσικά δεν δέχομαι ότι αυτό γίνεται για να συμβαδίζουν οι ώρες των πλοιων. Άλλωστε αφενώς και του ΜΙΛΕΝΑ και του ΝΤΑΛΙΑΝΑ οι ταχύτητες δεν είναι τα 13 μίλια οπότε πέφτει και το ΡΟΔΑΝΘΗ για να πηγαίνουν μαζί αφεταίρου η GA δεν φημιζόταν ποτέ για τα στάνταρ δρομολόγιά της. Το ακριβώς αντίθρτο. Εγώ τελευταία φορά που τα θυμάμαι σε στάνταρ αναχωρήσεις ήταν επί εποχής ΜΑΡΙΝΑ/ΡΟΔΑΝΘΗ στα Δωδεκάνησα, αναχώρηση από τα 200άρια κάθε μέρα στις 16:00. Απλά έχουν γλυκαθεί στη GA που μετράνε πλέον τα πετρέλαια με ποτήρια (ούτε καν κουβάδες) και σου λέει γιατί να μην κόψουμε και το ΡΟΔΑΝΘΗ; Άγονη είναι, είτε με 17 είτε με 12 είτε με ρυμουλκά όσους παίρναμε θα παίρνουμε. Αλλά από κει και πέρα με αυτόν τον τρόπο δεν δείχνεις όπως λέει και ο φίλος marinos κανέναν απολύτως σεβασμό σε αυτούς τους λιγοστούς επιβάτες που κουβαλάς και μοιραία γίνεσαι το μαύρο πρόβατο.

Link to comment
Share on other sites

Μεταξυ μας ο Αγουδιμος δεν φημιζοταν ποτε για τις ταχυτητες του...το Ρομιλντα ειχα ταξιδεψει 1 φεγγαρι απο Πειραια για Σιφνο και το δινε 7,5 ωρες...και τελικα επειδη δεν τους εβγαινε καλα καλα ουτε το 7,5 το ανοιξανε λιγο απο Σεριφο και μετα...ο Αγουδημος μονο στα εισητηρια θελει να χτυπησει.

Η ΘΑ ΒΙΑΖΕΣΑΙ...Ή ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΛΙΓΑ...(λεω να το προτεινω για νεα διαφημιση...μαζι με αλλαγη χρωμματων στα καραβια:confused:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Φιλε George αφου σε ευχαριστησουμε για το πολυ ωραιο βιντεακι που ανεβασες, βλεπωντας με τη μανια ''εσκιζε'' τα νερα, μου ξυπνησες μνημες απο τις παλιες καλες εποχες του βαπορα....Ενα μονο σας λεω παιδια το πλοιο την μεγαλυτερη μεγιστη που εχει ποιασει ειναι....23,7.......

Link to comment
Share on other sites

Ενας παράγοντας που επιρέασε τη ταχύτητα είναι η μετασκευή όπου υπέσθει. Δε μιλάμε για τεράστια εξωτερική αλλαγή αλλα προστεθηκαν κάποια τμήματα άξια να κόψουν τη ταχύτητα.

Φίλε Μαρίνο επειδή δε θυμάμαι το βάπορα απο παλιά, πότε έπιανε τα 23,7 μέγιστη? για ποιά χρονολογία μιλάμε δηλαδή περίπου?

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Τα 23,7 τα ειχε ποιασει το 1992 σε ενα ταξιδι αστραπη που ειχε κανει στον Βολο να παρει κατι μαθητες.Τα εποιασε στην επιστροφη μαλιστα με τον υποπλοιαρχο(στην βαρδια) τοτε και τωρα αρχικαπετανιο της εταιρια Θαναση Μπατζιο.Το βαπορι ειχε μεγιστη 23 και με βοηθεια ρευματων εποιασε 23,7!!Παρων στην γεφυρα μαλιστα και ο καπτα Μακης!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...