Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το ΡΟΔΑΝΘΗ την περασμένη Δευτέρα έφτασε στον Αγιο Κήρυκο 5 λεπτά πριν την προγραμματισμένη άφιξή του B) και έφυγε ακριβώς στην ώρα του παρόλο που φόρτωσε 120 ΙΧ.

Ταξίδευαν κάτι γνωστοί μου και έκαναν με Σύρο μέσα 9 ώρες.

Εξαιρετική η μανούβρα του καπτα Βασίλη Πασχάλη όπου με μπόλικο αέρα με ένα πηδάλιο και το γύρισε γρήγορα και το έφερε ακριβώς στην θέση πρόσδεσης χωρίς καμία διόρθωση.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 350
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Κι'εγώ όπως τίς είδα τίς μανούβρες ήταν ακριβείς αλλά αργές (ε,μεγάλο βαπόρι είναι,οχι σάν το Γεώργιος 2 που γυρνάει σάν βενζινάκατος χεχε).

Δέν παρατήρησα κανένα σάπιο σκαλί (τριγυρνούσα συνέχεια στά καταστρώματα σχεδόν σ'όλο το ταξίδι).

Ενοχλητικό ήταν επίσης το γεγονός οτι οι μηχανές τού πλοίου ακούγονταν αρκετά ακόμα και στο κατάστρωμα τής γέφυρας.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν πριν λίγο επέστρεψα από Ικαρία με τη ΡΟΔΑΝΘΗ!! Φάγαμε ένα ωραιότατο 8άρι αλλά το πλοίο συμπεριφέρθηκε άψογα. Στα πολύ θετικά ότι το πλοίο με αναχώρηση από Άγιο Κήρυκο στις 08:50, ήρθε στο λιμάνι στις 08:20!! Επίσης με προγραμματισμένη άφιξη στον Πειραιά στις 18:15, το πλοίο έριξε καταπέλτη στο dock3 στις 18:00 ακριβώς. Η ταχύτητά του από 17,2 έως 17,9. Από κει και πέρα οι μανούβρες αργές αλλά προσεκτικές.

Αυτό όμως που με λύπησε είναι ότι παρατήρησα αυτό που λέει ο φίλος giorgosz. To πλοίο έχει ψιλοαφαιθεί στη μοίρα του. Η ντίσκο έχει μετατραπεί σε σαλόνι οικονομικής που δυστυχώς η καθαριότητα απουσιάζει αλλά τα ηχεία φροντίζουν να παίζουν όλα τα τελευταία pop hits!! Υπάρχουν καναπέδες σπασμένοι ενώ υπάρχουν επίσης και πολλά καθίσματα αεροπορικού τύπου σπασμένα. Στα αξιοσημείωτα: Έχει σταματήσει το ενοχλητικότατο vibration στην πρύμη που σου έπαιρνε το κεφάλι ενώ οι καλαμωτές ομπρέλες είναι σαν καινούριες την στιγμή που στο ΜΑΡΙΝΑ ξηλώθηκαν τελείως και κοίτονται στο κατάστρωμα. Και αυτό που αναρωτιέμαι είναι πως είναι δυνατόν το ΜΑΡΙΝΑ να είναι άψογο και το ΡΟΔΑΝΘΗ να εγκαταλείπεται!! Κρίμα!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Στο Ροδανθή που πέρασα πριν από λίγο είδα να είχαν ξηλώσει μοκέτες, καρέκλες και γλάστρες με τα λουλούδια της Κας Ροδανθής (είναι γνωστή η τρελά της κύριας με τα λουλούδια)!! Φαίνεται ότι αποφάσισε να κάνει μια τελευταία ανακαίνιση πριν συμπληρώσει 35ατια το πλοίο!!

Link to comment
Share on other sites

Ευτυχώς! Όπως είχα γράψει και το καλοκαίρι μετά από ταξίδι με το πλοίο μία ανακαίνιση ήταν απαραίτητη. Είχε αφεθεί εντελώς και δεν θύμιζε το ΡΟΔΑΝΘΗ, που σε σύγκριση με άλλα πλοία της εταιρίας, ήταν πιο περιποιημένο πάντα. Ίσως βέβαια να είναι πλέον τόσο σίγουροι όλοι για την άρση της 35ετίας και γι΄αυτό να γίνονται οι επισκευές...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Αναμένεται να ξεκινήσει μετά τις 10 Δεκεμβρίου, με αργότερο στις 15 Δεκεμβρίου.

Μια μικρή παράταση στην ακινησία λόγω κάτι απρόοπτου της τελευταίας στιγμής!! Μάλλον για 30 Δεκεμβρίου το ξεκίνημα!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το Ροδανθη ειναι πια στο ντοκ 3 και αναμενεται να ξεκινησει αυριο. Στο πλοιο υπαρχουν ακομα συνεργεια μια και του προστιθενται εγκαρσιοι μπουλμεδες στο γκαραζ(ας με βοηθησει καποιος με τον ακριβη ορο) οι οποιοι ειναι ομως ακομα με το χρωμα της λαμαρινας. Δεν ξερω μηπως υπαρχει περιπτωση να μην προλαβουν ως αυριο.

Link to comment
Share on other sites

Το βαπόρι θα φύγει, επειδή δεν έχει βάψει κάτι λαμαρινουλες?? Εδώ άλλη μεγάλο εταιρεία ξεκίνησε ένα πλοίο της και είχε βάψει μόνο το καταπέλτη, ενώ το υπόλοιπο ανοικτό γκαράζ ήταν μέσα στις σκουριές!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ταξιδευσα χθες απο Κω προς Νισυρο και επιστροφη , ο καιρος αρκετα καλος αλλα και οταν ηρθε στη Κω το πρωι και το ξημερωμα που επιστρεψαμε το βαπορι εκανε για να δεσει στη Κω 15 λεπτα περιπου , εχει αλαξει κατι στο πληρωμα του (πχ.καπτεν ) και αργει τοσο

Link to comment
Share on other sites

1. Ο Πλοίαρχος και το πλήρωμα...

2. έκανε για να δέσει.. εννοείς μέχρι να ρίξει τον καταπέλτη, και οχι να δέσει.

3. Υπάρχουν πολλές παράμετροι που μπορούν να καθυστερήσουν μια προσέγκιση, και όχι απαραίτητα να είναι λόγω χειριστή..

Link to comment
Share on other sites

Οπως ποιες ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ?Επισης...Δενει το πλοιο σημαινει ριχνει καταπελτη...νεταρει...Δεν υπαρχει καποιος διαχωρισμος σ'αυτο...

Link to comment
Share on other sites

Οπως ποιες ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ?Επισης...Δενει το πλοιο σημαινει ριχνει καταπελτη...νεταρει...Δεν υπαρχει καποιος διαχωρισμος σ'αυτο...

1. Εκτός απο τις καιρικές συνθήκες, μια ξαφνική μηχανική βλάβη, δυσλειτουργία του αλυσέλικτρου, η των χειριστηρίων κλπ

2. Δένει το πλοίο όταν δίνει τους κάβους έξω.

3. Όταν ρίχνει μόνο καταπέλτη δεν δένει.. δεν νετάρει

4. Δεν νετάρει , εκτός απο την αναχώρηση και την ασφαλή πρόσδεση,

Link to comment
Share on other sites

Απ'όσο ξέρω,ένα πλοίο είναι "νέτα" όταν έχει δέσει και οι κάβοι -καθώς και οι άγκυρες,εφ'όσον χρειάζεται- είναι φερμαρισμένοι (τεντωμένοι).

Ο καταπέλτης δέν έχει να κάνη μέ το άν το πλοίο έχει νετάρει ή όχι.Αλλωστε έχει τύχει να δώ πλοία δεμένα μέ τον καταπέλτη να "κοιτάζη" πρός την θάλασσα-εφ'όσον συντρέχουν οι συνθήκες που ανέφερα πιό πρίν,το πλοίο έχει νετάρει.

Τώρα όσο γιά την καθυστέρηση στην προσέγγιση που παρατήρησε ο Παναγιώτης,μήν ξεχνάμε οτι είναι χειμώνας,φυσάει άνεμος ισχυρός και το λιμάνι τής Κώ (εκεί που πιάνουν τά βαπόρια δηλαδή) είναι ουσιαστικά μιά προβλήτα ανοιχτή στο πέλαγος.

Τό καλοκαίρι που πήγα εγώ,σχεδόν ένα πεντάλεπτο έκανε από τη στιγμή που πλησίασε την προβλήτα μέχρι να αρχίσουμε να βγαίνουμε.Αλλά και στά ενδιάμεσα λιμάνια επίσης δέν παρατήρησα καμμιά καθυστέρηση στίς μανούβρες.

Link to comment
Share on other sites

Ταξιδευσα χθες απο Κω προς Νισυρο και επιστροφη , ο καιρος αρκετα καλος αλλα και οταν ηρθε στη Κω το πρωι και το ξημερωμα που επιστρεψαμε το βαπορι εκανε για να δεσει στη Κω 15 λεπτα περιπου , εχει αλαξει κατι στο πληρωμα του (πχ.καπτεν ) και αργει τοσο

Με βαση αυτο που αναφερει Παναγιωτης δεν νομιζω οτι θα μπορουσαμε να πουμε οτι την ειχε την καθυστερηση λογω καιρου...Επισης επειδη στην συγκεκριμενη περιπτωση εχουμε να κανουμε με ΕΓ/ΟΓ με ενα πρυμνιο κυριο καταπελτη,οπως συμβαινει στο 99% των περιπτωσεων ετσι κι εδω, το δεσιμο γινεται την ιδια ωρα σχεδον που παταει και ο καταπελτης στην προβλητα,αντε να υπαρξουν δευτερολεπτα διαφορα...Αρα το να πεις οτι ενα πλοιο δενει ή ριχνει καταπελτη δεν ειναι και λαθος γι αυτην την περιπτωση....

2. έκανε για να δέσει.. εννοείς μέχρι να ρίξει τον καταπέλτη, και οχι να δέσει.

Ακομα και να ειμαι εντελως λαθος εγω δεν ξερεις ο Παναγιωτης πως το εννοει το "..να δεσει".

εχει τύχει να δώ πλοία δεμένα μέ τον καταπέλτη να "κοιτάζη" πρός την θάλασσα

Ναι συμβαινει κι αυτο,δεν αντιλεγω αλλα οταν το πλοιο βρισκεται σε ακινησια ή αν εχει προβλημα με τον καταπελτη ή αν συντρεχουν "εκτακτοι" λογοι...

Link to comment
Share on other sites

Για να δωθεί τέλος στην ανούσια διαμάχη που ανοίχτηκε εγώ απλά να πω ότι το ΡΟΔΑΝΘΗ είναι μονοτίμονο (με ότι συνεπάγεται αυτό) κι ότι δεν έχει χειριστήρια στις βαρδιόλες. Επιπλέον όπως πολύ σωστά έχει πει ο ΗΛΙΑΣ-ΙΚΑΡΙΑ λόγω του μεγάλου πλάτους του και του μικρου του καταπέλτη, για να πέσει αυτός και να αποβιβαστούν οι επιβάτες το πλοίο πρέπει να έρθει σε απόλυτη παραλληλία με τον ντόκο. Άρα σίγουρα το ρεμέτζο έχει μια ιδιαιτερότητα.

Link to comment
Share on other sites

Οποιος βλέπει διαμάχη, είναι όντως ανούσια.

Το να βάζεις τις λέξεις στην σωστή θέση, πιθανόν να βοηθάει αυτούς που θέλουν να γνωρίζουν , το να γράφεις σχετικά είναι όντως βαρετό..

Link to comment
Share on other sites

Επειδη την <<διαμαχη , σας την αναψα εγω :D >> παραπανω ειπα αργησε να δεσει , λεγοντας οτι αργησε σε ολα του , πολυ αργη μανουβρα και σε αργη κινηση προς τα πισω οταν γυρισε , εχω μπει στο Ροδανθη καμια 100 φορες και στη Κω δενει στο 5 λεπτο απο την ωρα της μανουβρας και στις 28 του μηνα εκανε γεματα 15 λεπτα με καιρο καλο οπως ξαναειπα παραπανω

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...