gpap2006 Posted January 14, 2011 Posted January 14, 2011 (edited) Δεν βλέπω να επιστρέφει Αιγαίο ο ΤΕΟ. Edited January 14, 2011 by proud_ionian quote
NHSOS XIOS Posted January 18, 2011 Posted January 18, 2011 Ολοκληρωθηκε η αυξηση του μετοχικου κεφαλαιου της ΝΕΛ.
proud_ionian Posted January 19, 2011 Posted January 19, 2011 οχι απλα ολοκληρωθηκε νησος χιος, αλλα εξατμιστηκε κιολας. δειτε τι λεει το euro2day. o χαμαιλεων για την ακριβεια. ΝΕΛ: Κατάφεραν να «εξατμίσουν» πάνω από 30 εκατ. ευρώ μόλις σε 22 ημέρες. Ένα τέτοιο κατόρθωμα εξασφαλίζει άνετα ένα βραβείο Νόμπελ στη Χημεία… Στις 27 Δεκεμβρίου του 2010 κατατέθηκαν στα ταμεία της νησιωτικής εταιρίας 97,9 «ζεστά» εκατ. ευρώ, καθώς η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου καλύφθηκε πλήρως, όπως άλλωστε βεβαιώνει και η διοίκηση της εισηγμένης. Σήμερα, ωστόσο, 22 μέρες αργότερα, η ΝΕΛ αποτιμάται στο ταμπλό προς 68,1 εκατ. ευρώ, δηλαδή «εξατμίστηκαν» μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα γύρω στα 30 εκατ. ευρώ(!) συν την όποια αξία είχε η εταιρία πριν ξεκινήσει η συγκεκριμένη έκδοση… Για να «εξατμίσεις» τόσο πολλά λεφτά μέσα σε τόσο λίγες ημέρες, δεν πρέπει να είσαι τυχαίος. Ένα τέτοιο κατόρθωμα εξασφαλίζει άνετα ένα βραβείο Νόμπελ στη Χημεία… και σκρινσοτι, μην τυχον και "χαθει" το λινκ.
NHSOS XIOS Posted January 19, 2011 Posted January 19, 2011 (edited) Υπαρχει μια λογικη εξηγηση για την 'εξαφανιση' των 30μυριων?Που απορροφηθηκε αυτο το ποσο μεσα σε 3βδομαδες? Ρε παιδια τι να πω,ολο ακουμε-ακουμε για τα περιεργα της ΝΕΛ στο χρηματιστηριο και τα οικονομικα της αλλα δεν βλεπω να καιγεται καρφι σε αυτους που πρεπει Edited January 19, 2011 by NHSOS XIOS
proud_ionian Posted January 19, 2011 Posted January 19, 2011 δεν απορροφηθηκε πουθενα, απλα εχασε την αξια της η τιμη της μετοχης κατα 35% περιπου και τα 97 εκ αξιζουν πλεον 68. κατι σαν την εσωτερικη υποτιμηση που λεει η ΤΡΟΪΚΑ
proud_ionian Posted January 20, 2011 Posted January 20, 2011 πολυ ωραια τα λεει το δημοσιευμαΈνα σημαντικό στοιχείο που εκπλήσσει είναι οι «κολλητές» σχέσεις της ΝΕΛ με τη Millennium Bank, γεγονός που όπως πληροφορούμαστε έχει προκαλέσει και το… ενδιαφέρον της Τραπέζης της Ελλάδος Αν δεν χάσαμε τον λογαριασμό, το υπόλοιπο του ομίλου ΝΕΛ προς τη Millennium Bank ξεπερνά τα 138 εκατ. ευρώ. Μάλιστα, εξ όσων γνωρίζουμε από δημοσιευμένα στοιχεία του 2009, τα δάνεια προς τη ΝΕΛ υπερβαίνουν το 1/3 του μετοχικού κεφαλαίου της τράπεζας! Φοβούμεθα ότι αν τα πράγματα έχουν όπως τα περιγράφει αυτό το σενάριο, τότε η Millennium Bank στην πραγματικότητα είναι ο ιθύνων νους της υπόθεσης και ουσιαστικά αυτό που κάνει είναι να… «αλλάζει το καπέλο» των δανείων που έχει χορηγήσει, προκειμένου: Πρώτον, να μειώσει το συνολικό της άνοιγμα προς τον εισηγμένο όμιλο. Και δεύτερον, να εμφανίσει άλλους δανειζόμενους, που όμως στην πράξη φέρουν στο ακέραιο τον κίνδυνο της ΝΕΛ. Γι' αυτό και ζητάμε μια δημόσια απάντηση, για να ενημερωθούν οι επενδυτές, εάν πίσω από την πλάτη τους κάποιοι κάνουν προνομιακές συμφωνίες και έχουν προνομιακή πληροφόρηση για το πώς -και αν- θα ρυθμιστούν κάποια δάνεια, αλλά και για το ποιος πραγματικά ελέγχει την εταιρία, πριν «εξαερωθεί» η όποια συμμετοχή τους μέσω της θηριώδους αύξησης κεφαλαίου ο χαμαιλεων του euro2day, ξαναθυμαται (εξ αντανακλασεως) τη ΝΕΛ, με αφορμη ομορφιες, σε μια αλλη χρηματοδοτουμενη εταιρεια. αν και προσπάθησε να πουλήσει νωρίς' date=' [/b']δεν τα κατάφερε και παραμένει εγκλωβισμένος… Όπως και η τράπεζα, βέβαια, για τα θαλασσοδάνεια που έδωσε. Σε στεριά, θάλασσα (ΝΕΛ) και ψάρια… Για το θέμα αυτό έχει απάντηση η τράπεζα; Ή θα κάνει ότι δεν τρέχει τίποτε, όπως επί σειρά μηνών συμβαίνει με την περίπτωση της ΝΕΛ;
NHSOS XIOS Posted January 22, 2011 Posted January 22, 2011 Η Millennium Bank περιοριστηκε στο 0.23% της εταιριας.
NHSOS XIOS Posted January 25, 2011 Posted January 25, 2011 Μεγαλεπήβολα σχέδια από τη ΝΕΛ,νεα οικολογικα πλοια και ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ στην γραμμη Μυτιληνη-Σμυρνη
Panagia Ekatontapiliani Posted January 25, 2011 Posted January 25, 2011 (edited) Μόνο που τα πλοία που θέλουν να ναυπηγήσουν σε όσα ναυπηγεία έχουν έρθει σε επαφές δεν έχει προχωρήσει τίποτα. Πήγαν στη Γερμανια αλλά ήταν πολύ ακριβά, πήγαν στην Ισπανία που ήταν καλή η τιμή αλλά θέλουν από το Ναυπηγείο να μεσολαβήσει σε Ισπανικές Τράπεζες για να χρηματοδοτήσουν και να υπάρξει κάποια επιδότηση από τη χώρα, για τη ναυπήγηση του πλοίου. (Δε θέλουν τίποτα σπουδαίο ) Όσο για το Ro-Ro στη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης μάλλον πρόκειται για το Ippotis, έτσι ώστε ο Colossus να πάει στα Δωδεκάνησα (εκεί που προοριζόταν από την αρχή) Edited January 25, 2011 by Panagia Ekatontapiliani
kyr1 Posted January 25, 2011 Posted January 25, 2011 Με κόστος κτήσης 60 μυριάκια μόνο για καθε πλοίο, με 6 πλοία σαν βάση, είναι να απορείς ώρες ώρες πως τα σκέφτονται...βέβαια το μόνο αξιόλογο εδώ είναι η χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή τράπεζα επενδύσεων , η οποία πραγματικά δίνει γερά κίνητρα για επενδύσεις αλλά από την άλλη μιλάμε για τη ΝΕΛ και όχι για κανένα κολοσσό... Τέλος πάντων, από όλους αυτούς τους λόγους για τους οποίους ήταν "εμφανώς ανακουφισμένος" ο γενικός εντεταλμένος (το γιατί μη με ρωτήσεις που λέει και το άσμα ) κρατώ τη σύνδεση με ταχύπλοο Μυτιλήνη Σμύρνη (ίσως είναι ενδιαφέρουσα σαν ιδέα αν βεβαια υπάρχει αγορά να το στηρίξει) τις διευκολύνσεις που σκέφτονται να κάνουν σε μεταφορικές και φορτηγά, και το ότι ψάχνουν τον αντικαταστάτη του Μυτιλήνη και μάλιστα θέλουν να χτυπήσουν σε ταχύτητα το "Χίος" (θεωρητικά και το European δεν μπορεί; ασχετως βέβαια το πόσο θα καίει, το ΑΝ θα μπορεί κλπ κλπ κλπ, μια θεωρητική ερώτηση κάνω) Μακάρι ο αντικαταστάτης του Μυτιλήνη να είναι το ίδιο άξιος και αξιόπιστος όσο η αρχόντισα...
NHSOS XIOS Posted January 26, 2011 Posted January 26, 2011 Ειναι ενα ωραιο παραμυθακι οι εξαγγελιες που εγιναν,ηξεραν οτι το κοινο και ο τυπος αυτα ηθελαν να ακουσουν,και αυτα ειπαν.Επισης τονισαν την αναγκη να επανελθει η ΝΕΛ σε δηθεν 'λαικη βαση'-αγοραστε για μια ακομα φορα μετοχες-ποιοι?οι Μυτιληνιοι που τοσα χρονια εχουν στηριξει στο επακρο την ΝΕΛ και αντικρισμα δεν ειδαν Ρωτησε κανεις εκει περα 1.Ποιες ειναι οι υπηρεσιες που προσφερει η ΝΕΛ στην αγονη?Για το ΠΗΝΕΛΟΠΗ,τον ΘΕΟΦΙΛΟ,τις καθυστερησεις και ολα τα συναφη? 2.Γιατι προσφατα η εταιρια αυξησε τις τιμες σε σημειο να ειναι σχεδον ιδιες με εκεινες του Ν.ΧΙΟΣ? 3.Γιατι γινονται τοσες ναυλωσεις ενω η εδρα της εταιριας παραμενει με πλοια 40χρονων? 4.Γιατι Κυκλαδες,Καβαλα,Ψαρα,Μεστα βλεπουν την τριηρη και το Σιγρι οχι? Για τα eco-ships δεν χρειαζεται καν να πουμε κατι Για το Κωσταντινος Γ,οσες επισκευες ειδατε εσεις αλλες τοσες ειδα κ εγω.Για το Τουρκια-Μυτιληνη-Πειραιας-Κορινθος-Ανκονα θα το δουμε στο μελλον ποσο θα δουλεψει.Για το Μυτιληνη-Σμυρνη με ενα Κεντερακο,δεν ειναι ασχημη ιδεα αλλα πρεπει να πεσει καλη διαφημιση(στην Τουρκια) νομιζω,πολυ πριν το καλοκαιρι. Τελος,γιατι θελουν να 'χτυπησουν' το Ν.ΧΙΟΣ αφου εχουν το 65% της γραμμης Εξαλλου ηδη οι Μυτιληνιοι προτιμουν τα 2 πλοια της ΝΕΛ και ποτε δεν τους ενδιεφερε η ταχυτητα του ΧΙΟΣ η τα δρομολογια του.Η μηπως φταιει που δεν εχει την τριηρη στην τσιμινιερα του
Panagia Ekatontapiliani Posted January 26, 2011 Posted January 26, 2011 Ο κ. Αβραντίνης ανέφερε ότι σήμερα η ΝΕΛ έχει ένα στόλο 22 πλοίων στα αρθρο της ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ Στη λίστα με τα πλοία η εταιρεία αναφέρει 15 πλοία. Όποτε θα πρέπει να προσθέσουν τα Ropax 1, Ropax 2, Aqua Maria, Arberia, Κωνσταντίνος Γ, όποτε φτάνουμε στα 20. Τα αλλά δυο ποια είναι??? Το Πηνελόπη (προσωρινά ως αντικαταστατής του Θεόφιλου) και το Φίλιππος (για αυτό δεν έχουμε ακούσει κάποια επίσημη ανακοίνωση από την εταιρεία).
skorpios_76 Posted January 27, 2011 Posted January 27, 2011 Τα επενδυτικά σχέδια της ΝΕΛ Πέμπτη, 27 Ιανουαρίου 2011 Eπενδυτικά σχέδια που περιλαμβάνουν τη ναυπήγηση έξι πλοίων εντός των επόμενων ετών, ενεργότερη δραστηριοποίηση στον τουρισμό και στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, καθώς και νέα δρομολόγια, έχει στο «μενού» της η ΝΕΛ. Οπως αποκάλυψε την Κυριακή ο γενικός εντεταλμένος σύμβουλος της ΝΕΛ, κ. Ι. Αβραντίνης, κατά τη διάρκεια κοπής της βασιλόπιτας της, η εταιρεία έχει θέσει στόχο να θέσει σε λειτουργία 6 πλοία της κατηγορίας eco-ships. Το κόστος κάθε πλοίου εκτιμάται σε 60 εκατ. ευρώ και θα αξιοποιηθεί χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. Τα συγκεκριμένα πλοία έχουν συρρικνωμένο λειτουργικό κόστος, καθώς με τη χρήση της τεχνολογίας εξοικονομούν καύσιμα, ενώ το πρώτο από αυτά αναμένεται πως θα έχει κατασκευαστεί σε 30 μήνες. Τα νέα πλοία θα χρησιμοποιηθούν, τόσο στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη, όσο και στις άγονες γραμμές. Στο πεδίο των δρομολογίων, η ΝΕΛ θα συνδέσει τη Λέσβο με τα παράλια της Τουρκίας με το πλοίο, «Κωνσταντίνος Γ.», που θα εκτελεί δρομολόγια στη γραμμή Μυτιλήνης - Δικελί, με σκοπό να διευρύνει τις εμπορευματικές, αλλά και τις επιβατικές μεταφορές μεταξύ των δύο ακτών του Αιγαίου. Παράλληλα το καλοκαίρι η επιχείρηση σχεδιάζει να δρομολογήσει ταχύπλοο πλοίο, για να συνδέσει τη Μυτιλήνη με τη Σμύρνη. Να σημειωθεί τέλος, πως κατά τον κ. Αβραντίνη, θα πραγματοποιηθεί νέα αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας, στην οποία θα κληθούν να συμμετάσχουν και κάτοικοι της Λέσβου. ΠΗΓΗ:Δημήτρης Διαμαντίδης για την Ημερησία
gpap2006 Posted January 27, 2011 Posted January 27, 2011 και το ότι ψάχνουν τον αντικαταστάτη του Μυτιλήνη και μάλιστα θέλουν να χτυπήσουν σε ταχύτητα το "Χίος" (θεωρητικά και το European δεν μπορεί; ασχετως βέβαια το πόσο θα καίει, το ΑΝ θα μπορεί κλπ κλπ κλπ, μια θεωρητική ερώτηση κάνω) Μακάρι ο αντικαταστάτης του Μυτιλήνη να είναι το ίδιο άξιος και αξιόπιστος όσο η αρχόντισα... Κανά Blue Horizon το έχουν σκεφτεί άραγε?
Panagia Ekatontapiliani Posted January 28, 2011 Posted January 28, 2011 Ανακοίνωση της ΝΕΛ με διευκρινίσεις προς την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς για το θέμα πιθανής ναυπήγησης πλοίων. «Η Εταιρία μας, κατόπιν ερωτήματος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, αναφέρει τα εξής σε σχέση με χθεσινό δημοσίευμα της εφημερίδας ΗΜΕΡΗΣΙΑ με τίτλο «Τα επενδυτικά σχέδια της ΝΕΛ – Ναυπήγηση έξι πλοίων, δραστηριοποίηση σε τουρισμό, ανανεώσιμες πηγές και νέα δρομολόγια»Τα επενδυτικά σχέδια της ΝΕΛ της ερχόμενης δεκαετίας περιλαμβάνουν, όπως αναφέρει και το δημοσίευμα, το σχεδιασμό νέων πλοίων, προκειμένου να καλυφθούν οι άγονες γραμμές, επένδυση για την οποία η εταιρεία έχει συμβατική υποχρέωση, απορρέουσα από τις συμβάσεις Δημοσίας υπηρεσίας τις οποίες έχει υπογράψει και εκτελεί. Χωρίς να έχει γίνει παραγγελία πλοίων ούτε να έχει ληφθεί ακόμη απόφαση για τον τελικό αριθμό των πλοίων – αποφάσεις που εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες, και εξωγενείς, όπως η επίτευξη χρηματοδότησης κλπ – η σημερινή εκτίμηση της Εταιρίας είναι ότι θα επιδιωχθεί η απόκτηση έξι πλοίων, το δε κόστος κατασκευής των πλοίων της κατηγορίας που θα επιθυμούσε να αποκτήσει η Εταιρία είναι της τάξεως των 60.000.000 Ευρώ ανά πλοίο. Ειδικότερα έχει ανατεθεί στην εταιρεία KNUD E. HANSEN η εκπόνηση σχεδίων πλοίων για την επιλογή του βέλτιστου σχεδιασμού. Υπογραμμίζουμε όμως ότι δεν έχει γίνει παραγγελία πλοίων. Η Εταιρία εξετάζει, επίσης, να διευρύνει τον σκοπό της και να επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε νέους τομείς, όπως ο τουρισμός, οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και η ίδρυση συνεδριακού κέντρου στη Μυτιλήνη, κατόπιν διερεύνησης της δυνατότητας αυτής με μελέτη σκοπιμότητας. Στο πλαίσιο αυτό, στόχος είναι και η επέκταση των γραμμών προς την Τουρκία και, σε πρώτη φάση, η ΝΕΛ αναλαμβάνει τη διαχείριση του πλοίου «ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Γ», το οποίο εκτελούσε παλαιότερα τη σύνδεση της Λέσβου με τα απέναντι Μικρασιατικά παράλια. Το πλοίο ετοιμάζεται για έναρξη δρομολογίων την άνοιξη του τρέχοντος έτους. Όλα αυτά τα θέματα βρίσκονται σε φάση έρευνας και μελέτης, μόλις δε ληφθούν συγκεκριμένες επιχειρηματικές αποφάσεις από τα αρμόδια όργανα της ΝΕΛ, αυτές θα ανακοινωθούν στο κοινό. Η Εταιρία στο ΔΣ της 2ας Φεβρουαρίου θα εξετάσει το θέμα της δυνατότητας ανεύρεσης κεφαλαίων προς επίτευξη των επιχειρηματικών της στόχων, π.χ. με αύξηση κεφαλαίου, τραπεζική χρηματοδότηση κλπ. Εκτιμάται ότι η χρηματοδότηση θα πρέπει να αναζητηθεί κυρίως από ξένες τράπεζες, όπως η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, καθότι κρίνεται δύσκολο να επιτευχθεί χρηματοδότηση από ελληνική τράπεζα. Τονίζεται ότι, σχετικώς, δεν έχει υπάρξει επαφή ή συνεννόηση με καμία τράπεζα. Στη συνεδρίαση του ΔΣ της 2ας Φεβρουαρίου θα συζητηθούν και τα θέματα της ημερησίας διατάξεως της Γενικής Συνελεύσεως των Μετόχων που θα συγκληθεί στο αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα για να συζητήσει και αποφασίσει επί συγκεκριμένων προτάσεων.»
NHSOS XIOS Posted January 28, 2011 Posted January 28, 2011 Καλα η επιτροπη κεφαλαιοαγορας ρωτησε για το δημοσιευμα με τις ναυπηγησεις πλοιων και τοσο καιρο δεν εχουμε δει ενα ερωτημα για τις ναυλωσεις και τις αγορες της ΝΕΛ? Εδω εχουμε φτασει να μην ξερουμε ποια πλοια ειναι ναυλωμενα η αγορασμενα,αφου ποτε η εταιρια δεν εβγαλε ανακοινωση για αυτα(μονο για το speedrunner που δεν ταξιδεψε ποτε,γιατι αραγε? )και ταυτοχρονα τα εχει στον στολο της(ενω στις προσφατες δηλωσεις μιλησαν για στολο 22πλοιων ) Δηλαδη οι επενδυτες στο χρηματιστηριο,δεν πρεπει να ξερουν για ολες αυτες τις κινησεις της εταιριας ωστε αναλογα να πουλησουν η να αγορασουν μετοχες?
NHSOS XIOS Posted January 31, 2011 Posted January 31, 2011 Συνεντευξη του Ι.Αβραντινη στο emprosnet Αυτο με τα πουλμαν beds ειναι το καλυτερο
Artevelde Posted January 31, 2011 Posted January 31, 2011 (edited) [...]Ο μεσοπρόθεσμος σχεδιασμός τής ΝΕΛ προβλέπει ότι σε δυόμισι χρόνια θα έχει αποκτήσει ένα νεότευκτο οικολογικό πλοίο, που θα έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει μέχρι 1.500 επιβάτες. Το μήκος του θα είναι 140 μέτρα και το πλάτος του 32. Αυτό το πλοίο θα είναι το πρώτο μιας σειράς έξι πλοίων αυτής της τεχνολογίας που η ΝΕΛ θέλει να κατασκευάσει. [...] Τα Pullman beds ή τα 6 νεότευκτα???? Edited January 31, 2011 by Artevelde
Stefanos Posted January 31, 2011 Posted January 31, 2011 μάλλον ο δημοσιογράφος έχει κάνει κάποιο λάθος και αντί για 22 έγραψε 32 μέτρα,design με διάσταση 140χ32 σε μονόγαστρο σκάφος είναι ολοφάνερο ότι δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί
Panagia Ekatontapiliani Posted January 31, 2011 Posted January 31, 2011 Ολοκλήρωση φορολογικού ελέγχου H Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου Α.Ε ανακοινώνει ότι ολοκληρώθηκε ο φορολογικός Έλεγχος της 100% θυγατρικής της εταιρείας ΣΙ ΛΙΝΚ ΦΕΡΡΙΣ ΝΕ για τις χρήσεις 2008 και 2009.Από τον έλεγχο των χρήσεων δεν προέκυψαν φορολογικές διαφορές.
Earl Granville Posted January 31, 2011 Posted January 31, 2011 Κι η εταιρεία δείχνει non stop!!!Mέχρι το Πάσχα αναμένονται κι άλλες προσθήκες στον στόλο της!!!
kyr1 Posted January 31, 2011 Posted January 31, 2011 (edited) Και αν ισχύσουν τα όσα γράφτηκαν, έχει ήδη βρεθεί "νέο" πλοίο για τη βασική γραμμή...άρα ίσως αν έρθει αυτό συνοδευτεί από την αποχώρηση του αειθαλούς Μυτιλήνη... Για να δούμε, γιατί καλό το european αλλά θα ήταν καλύτερο να έπεφτε και λίγο ο μέσος όρος ηλικίας νομίζω! Και φυσικά επιβεβαιώνεται το όλο θέμα με το νηογνώμονα του Ακουα Μαρία που είναι ολίγον τι περίεργο να το πω; κάπως να το πω; Πάντως θα έχουμε κι άλλες εξελίξεις, τουλάχιστον αυτό είναι ενδιαφέρον! Edited January 31, 2011 by kyr1
Panagia Ekatontapiliani Posted February 1, 2011 Posted February 1, 2011 Κατά την ΝΕΛ, τα δρομολόγια για Σύρος - Πάρος - Νάξος - Ίος - Σίκινος - Φολέγανδρος - Κίμωλος – Μήλος και Σύρος - Πάρος - Σέριφος - Σίφνος - Κίμωλος - Μήλος (εμφανίζει τα ίδια δρομολόγια με τη προηγούμενη γραμμή), τα πραγματοποιεί αυτή τη περίοδο ο Αίολος Κεντερης Ι (που είναι δεμένος)
Panagia Ekatontapiliani Posted February 2, 2011 Posted February 2, 2011 Ούτε 24 ώρες δεν πέρασαν από την επισήμανση μου και διορθωθήκαν οι πίνακες με τα δρομολόγια προς Σύρος - Πάρος - Σέριφος - Σίφνος - Κίμωλος – Μήλος που το κάνει το Aqua Jewel και προς Σύρος - Πάρος - Νάξος - Ίος - Σίκινος - Φολέγανδρος - Κίμωλος - Μήλος που το κάνει το Αίολος Κεντερης ΙΙ. Υ.Γ: Ευχαριστούμε που επιλέγετε το shipfriends για την διόρθωση των λαθών σας
speedrunner Posted February 2, 2011 Posted February 2, 2011 (edited) Μα και τα 2 δρομολόγια το Aqua Jewel τα κάνει...εντάξει εσύ...μπερδεύτηκες!!! η ΝΕΛ δεν ξέρει τα δρομολόγια των πλοίων της??? Edited February 2, 2011 by polmyt
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now