Jump to content
Shipfriends

Απόλλων Εξπρές (IMO 7235915)


Recommended Posts

  • Replies 363
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ , ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΡΑΦΗΝΑ....;)

ΑΛΛΕΣ ΔΥΟ....ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΤΗΜΕΝΟΣ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ Ο "ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ "....

Edited by proud_ionian
2se1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Aν δεν κάνω λάθος στις 26 Iουνίου ξεκινάει με το δρομολόγιο Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα-Μπρίντεζι μέχρι τις 6 Σεπτεμβρίου

Edited by Earl Granville
LA8OS
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
3 Ιουλίου ξεκίνησε τα δρομολόγια τελικά, την ίδια ακριβώς ημερομηνία που ξεκίνησε και πέρσι:)

Δεν νομίζω george, απτοτι ξέρω η εναρξη δρομολογίβν του αναστέλεται από μερα σε μέρα...Στην Ηγουμενίτσα είναι ακόμα στο παλιό λιμάνι μαζι με το Ionian Spirit!

Link to comment
Share on other sites

Ζητώ ταπεινά συγνώμη! Παρασύρθηκα από το On line σύστημα που τις αρχικές αναχωρήσεις τις έσβησε τελείως. Οπότε θεώρησα ότι αυτές που εμφανίζει από 3 του μηνός και μετά θα είχαν πραγματοποιηθεί.

Και πάλι συγνώμη:(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

συμφωνα (παλι) με το ferries of southern europe, ο απολλωνας κονομησε 35 παρατηρησεις και 5 μερες αδεια:

APOLLON

Inspection details :

Date of first boarding : 01/07/2008

Date of final boarding : 05/07/2008

Port of inspection : Igoumenitsa, Greece.

Type of inspection : Expanded inspection

Nb of deficiency(ies) : 35

Nb of deficiency(ies) ground(s) for detention : 11

Duration of detention : 5 days

Ship's particulars at the time of inspection :

IMO number : 7235915

Name : APOLLON

Flag : St Vincent and the Grenadines

Callsign : J8B3637

Ship type : Roro passenger ship

Gross tonnage : 10993

Keel date : 1973

Statutory certificates :

- Passenger ship safety (inc. exemp.) is issued by Hellenic Register

of Shipping (HRS)

- Document of compliance (DoC) is issued by Hellenic Register of

Shipping (HRS)

- Safety management certificat (SMC) is issued by Hellenic Register of

Shipping (HRS)

- International ship security certificate is issued by Hellenic

Register of Shipping (HRS)

- Load lines certificates is issued by Hellenic Register of Shipping

(HRS) last survey in Greece on 20/06/2008 by Hellenic Register of Shipping

(HRS)

- Oil pollution prevention (iopp) is issued by Hellenic Register of

Shipping (HRS) last survey in Greece on 20/06/2008 by Hellenic Register of

Shipping (HRS)

Areas inspected :

- Accommodation and galley

- Car deck

- Engine and steering room

- Navigation bridge

- Passenger spaces

Operational controls carried out

- Abandon ship drill

- Communication equipment

- Damage control

- Emergency fire pump

- Emergency generator

- Emergency steering

- Fire drill

Deficiencies :

- Crew certificates, Doc evidence for personnel on ro-ro passenger

ship

- Crew certificates, Evidence of basic training

- Crew certificates, Other (STCW)

- Fire safety measures, Doors within main vertical zone

- Fire safety measures, Fire control plan - all

- Fire safety measures, Fire detection , Inoperative, ground for

detention and class responsible

- Fire safety measures, Fire prevention structure, Inadequate, ground

for detention and class responsible

- Fire safety measures, Fixed fire extinguishing installation, Not as

required, ground for detention and class responsible

- Fire safety measures, Other (fire safety)

- ISM related deficiencies, Emergency preparedness, Not according SMS,

ground for detention

- ISM related deficiencies, Maintenance of the ship and equipment, Not

according SMS, ground for detention

- Life saving appliances , Inflatable liferafts

- Life saving appliances , Launching arrangements for rescue boats

- Life saving appliances , Lifeboat inventory

- Life saving appliances , Marine evacuation system

- Life saving appliances , Public address system

- Load lines , Scuppers, inlets and discharges

- MARPOL annex I, Oil record book

- Operational deficiencies, Abandon ship drills, Lack of training,

ground for detention

- Operational deficiencies, Abandon ship drills, Lack of training,

ground for detention

- Operational deficiencies, Fire drills, Lack of training, ground for

detention

- Propulsion & aux., Bilge pumping arrangements, Inoperative, ground

for detention and class responsible

- Radiocommunications, Main installation

- Safety of navigation, International code of signals and IAMSAR

manual

- Ship's certificates and documents , Document of compliance (DoC/

ISM)

- Structural safety, Closing devices/watertight doors

- Structural safety, Closing devices/watertight doors, Inoperative,

ground for detention

- Structural safety, Emergency lighting,batteries and switches

- Structural safety, Emergency lighting,batteries and switches

- Structural safety, Emergency lighting,batteries and switches

- Structural safety, Other safety in general, Other, ground for

detention

- Structural safety, Other safety in general

- Structural safety, Signs, indications

- Structural safety, Signs, indications

- Structural safety, Signs, indications

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το Αpοllon ξεκίνησε τις προσεγγίσεις του στην Ζάκυνθο στις 28/7 κάθε Δευτέρα & Πέμπτη στις 15.00 φτάνει στο Λιμάνι μέσω Σάμης.

Οι φωτό είναι από την 2η προσέγγιση του. Η κίνηση σύμφωνα με τοπικούς παράγοντες είναι σχετικά καλή. Γύρω στους 300 επιβάτες την 1η, κάτι λιότερο την 2η και ο λογαριασμός τέλος Αυγούστου που τελειώνουν οι προσεγγίσεις.

post-61-128326975778_thumb.jpg

post-61-12832697578_thumb.jpg

post-61-128326975781_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τη Κυριακή είναι το τελευταίο δρομολόγιο για φέτος του Απόλλων στη γραμμή της Ηγουμενίτσα Κέρκυρας Μπριντεζι. Λογικά θα ξεχειμωνιάσει στην Ηγουμενίτσα, για να ξεκινήσει του χρόνου τον Ιούνιο.

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω του χρόνου να περνάει και από Πόρο Κεφαλονιάς και μετά να συνεχίζει για Ζάκυνθο οπότε να πέρνει και από Πόρο για Ιταλία. Καλή ιδέα θα ήταν να συνέδεε και τον Πόρο με την Ηγουμενίτσα και τη Ζάκυνθο δηλαδ΄η να είχε και άδεια ακτοπλοικού δρομολογίου θα ήταν πολλοί αυτοί που θα πήγαιναν από Πόρο, Ζάκυνθο χωρίς να μεταβούν μέσω Κυλλήνης

Link to comment
Share on other sites

Eίναι όντως κρίμα, μιας και περνάει ακριβώς απ΄έξω από το λιμάνι του Πόρου.

Δεν ξέρω αν είναι εφικτό πάντως, μέχρι τώρα δεν μπορούσε να δεχθεί πλοία από Αδριατική.

Μια χρονιά που ήταν ο Πρωτέας (την τελευταία του στο Ιόνιο) είχε καλή κίνηση μεταξύ των δύο νησιών.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο το πρωι αναχωρησε απο Ηγουμενιτσα και κατεβαινει με μια μηχανη για δεξαμενισμο στο Περαμα η στη Χαλκιδα. Για να δουμε αν απο τον επομενο χειμωνα το ξαναδουμε στο Αιγαιο με νεα σινιαλα και νεο ρολο ;):rolleyes:
δε νομιζω να εχει τελωνειο ο πορος, αλλα ετσι και αλλιως απο οτι μας εχει πει ο Neptune ολα ειναι ανοικτα για το μελλον του.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ένα ονειρικό ταξίδι. :)

Ξεκινήσαμε από τον Πόρο της Κεφαλονιάς το πρωί της Δευτέρας 18 Αυγούστου με μοναδικό σκοπό να φωτογραφήσουμε τον Απόλλωνα στην Ζάκυνθο.

Ταξίδι με 4 (!!!) διαφορετικά πλοία μέσα σε μία ημέρα. (Ιονίς, Ιόνιαν Σταρ, Δ. Σολωμός, Επτάνησος).

Αλλά και απίστευτο τρέξιμο. Αγωνία αν θα το προλάβουμε. Και τελικά το φωτογραφήσαμε με την ψυχή στο στόμα,

κυριολεκτικά στο τσακ, μιας και 14.30 έφτασε το πλοίο στο λιμάνι και στις 15.00 αναχωρούσαμε με τον Σολωμό

για την επιστροφή στον Πόρο μέσω Κυλλήνης φυσικά.

Πιστεύω όμως ότι άξιζε τον κόπο.

Ο υπέροχος Απόλλωνας λοιπόν στο λιμάνι της Ζακύνθου. :)

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος το τίμημα που αναγράφεται στην αγγελία είναι πάνω κάτω αυτό που έδωσε ο Αρκουμάνης στην hsw.

Είχα ακούσει ότι ο Αρκουμάνης δεν θα έλεγε όχι σε μια ενδεχόμενη πώληση του αλλά με μεγαλύτερο τίμημα από ότι το πήρε.

Επίσης το πρωτόκολλο των 1863 πολύ δύσκολα να το διατηρεί ακόμα οπότε πιθανόν να πρόκειται για παλιά αγγελία της hsw η οποία δεν έχει ααφαιρεθεί.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Διαβάζοντας το F.O.S.E. είδα ότι ο βάπορας ετοιμάζεται να ξεκινήσει δρομολόγια από Μπάρι για Δυρράχιο μέσα στο καταχείμωνο. Επειδή ο Αρκουμάνης μέχρι τώρα δεν είχε σχέση με τη συγκεκριμένη γραμμή (δεδομένου ότι το IONIS είναι ναυλωμένο στον Βεντούρη), αν λοιπόν υλοποιηθεί το παραπάνω μήπως έχει σχέση με αυτά που διαβάσαμε πριν λίγο καιρό;:confused:

Η Ολλανδική εταιρεία με τους Κρητικούς συνεργάτες που είχαν ναυλώσει το Κρημνιώτισσα μαθαίνω ότι είναι κοντα στην ναύλωση ενός άλλου πλοίου.Πρόκειτε για ένα Ε/Γ-Ο/Γ που βρίσκετε στην Ελλάδα αλλά δεν έχει κάνει ποτέ την εμφάνισή του στο Αιγαίο (απ' ότι θυμάμαι).Θα το χρησιμοποιήσει αμιγώς ώς Ro/Ro.
Αυτό που σκέφτηκα Lefteris 68 είναι κάποιο πλοίο που απασχολείται από το Βεντούρη. Ίσως το Ionis (ναυλωμένο από τον Αρκουμανη) ή το Athens??

Link to comment
Share on other sites

Το Apollon θα παρει τα δρομολογια του Santa Maria I οσο αυτο παραμενει δεμενο για επισκευη. Αλλα δεν ξερω αν θα το δουλεψει ο Αρκουμανης μονος του η αν θα υπαρχει συνεργασια με την G Lines.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μετά από την Ζάκυνθο τον Αύγουστο, ξαναβρήκα το ιστορικό πλοίο στην Ηγουμενίτσα το Σαβ/Κύριακο που μας πέρασε.

Ο Απόλλωνας παραμένει δεμένος στο παλιό λιμάνι παρέα με τα δύο ...Βεντουρόπλοια, με την διαφορά όμως ότι ενώ τα ATHENS και RIGEL είναι σβηστά και ...έρμα, στον Απόλλωνα τα φώτα είναι αναμμένα τόσο στην γέφυρα όσο και στο γκαράζ, και είδα αρκετό κόσμο να μπαινοβγαίνει.

Άρα φαίνεται να δικαιώνεται ο φίλος Neptune :

Το Apollon θα παρει τα δρομολογια του Santa Maria I οσο αυτο παραμενει δεμενο για επισκευη.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...