Jump to content
Shipfriends

Απόλλων Εξπρές (IMO 7235915)


Recommended Posts

το βαπόρι είχε την καλύτερη απόδοση στην εταιρία από όλα τα πλοία.
Έλα ρε Απολλωνάρα, να σκάσουν οι οχτροί! :D

Βρε όλα τα σχιστομάτικα τενεκεδάκια θα έχουν πάει για καρφίτσες και ο Βάπορας θα ταξιδεύει ακόμα. :)

Τι κάθεστε και συζητάτε πως και τι? Βγάλτε 10 νεότευκτους Απόλλωνες να λύσουμε το πρόβλημά μας για 40 χρόνια!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 363
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Afto pu lei o filos Nireas, den ksero kata poso akugete romantiko, paralogo i otidipote allo, kata ti diki mu apopsi tha boruse omos na apotelesi mia poli apotelesmatiki ke entiposiaka eksipni lisi gia tin elliniki aktoploia. Vevea ke ta blue aderfakia bori na pi kanis oti kinunte, os ena simio, stin idia logiki.Makari o Apollonas na apotelesi protipo gia nees nafpigisis sto melon.

Link to comment
Share on other sites

Αυτή η πορτάδα βαποριών πιστεύω ότι μετά τα ΓΚΟΛΝΤΕΝ ΒΕΡΓΙΝΑ - ΝΑΙΑΣ ΙΙ ήταν η καλύτερη που ήρθε στην Ελλάδα(το ΟΛΥΜΠΙΑ ήρθε σαν μονοβάπορο κι όχι όλη η πορτάδα του :P ).

Προχτές την Κυριακή παρατηρούσα τον ΑΠΟΛΛΩΝΑ πως μπήκε στον Εύδηλο και παρόλο το 7αρι και τον αέρα πόυ είχε δεν κατάλαβε τίποτα γύρισε με την μία ούτε ξεπεσούρες ούτε τίποτα.

Επίσης μετά την άρση απαγορευτικού ενώ είχε κανα 8αρι ήρθαν μια χαρα.

Να σημειώσουμε ότι είναι πλέον ένα από τα ελάχιστα βαπόρια της ηλικίας του που δουλεύουν ακόμα τα stabilizers.

Επίσης στα ντεκ του γίνεται τρομερή δουλειά από τον υπαρχο τον λοστρόμο κιαι τους ναύτες.Στις ημερεύσεις στην Σάμο ξυλώνονται όλες οι παλιές μπογιές περνούνε 4 χέρια αστάρι και μετά το βάφουν με αποτέλεσμα να γίνονται ολοκαίνουρια.

Μέχρι και τα παγκάκια στα καταστρώματα βγάζουν και κάνουν το ίδιο στις βάσεις του.

Link to comment
Share on other sites

Σωστά όλα αυτά που λέει ο Ηλιάς αλλά με μιά μικρή ένσταση, πιστεύω ότι η καλλίτερη σειρά πλοίων αντικειμενικά που πέρασε από την Ελλάδα ήταν τα ΣΑΠΦΩ-ΚΝΩΣΣΟΣ-ΦΑΙΣΤΟΣ.

Και όχι τα ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ-ΑΛΚΑΙΟΣ! :P

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, φέτος το καλοκαίρι τον ταξίδεψα τον ΑΠΟΛΛΩΝΑ για Ιο και Σαντορίνη, είναι ρπάγματι σε απίστευτα καλή κατάσταση, και οι εωξτερικοί του χώροι και τα σαλόνια και οι καμπίνες του. Και το πλήρωμα του πραγματικά κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια να τον διατηρεί σε κατάσταη καθαρή και καλή. Οσο γοια τα ΚΝΩΣΣΟΣ - ΦΑΙΣΤΟΣ, πράγματι πολύ επιτυχημένα πλοία, αλλά άλλης κατηγορίας από την τριάδα του ΑΠΟΛΛΩΝΑ.

ΜΑκάρι να μείνουν όσο μπορούν περισσότερο και τα τρία στις γραμμές της ακτοπλοίας μας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

8 Γενάρη σταματάει ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ και ημερομηνία που τον έχουν και πάλι σε δρομολόγια είναι στις 9 Ιουνίου.Ενα πεντάμηνο εξω δηλαδή.Οσο πάμε και χειροτερεύουμε.7 μήνες εξω ο ΠΗΓΑΣΟΣ 4 μήνες γεμάτους το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ 5 μήνες ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ και κανα τετράμηνο περίπου αν βάλει καμπίνες το ΑΦΡΟΔΙΤΗ.

Μόνο το ΑΘΗΝΑ κατα τα φαινόμενα θα σταματήσει το καθιερωμένο δίμηνο.

Link to comment
Share on other sites

Οι λογιστές απολύθηκαν ενώ οι υπόλοιποι μετατέθηκαν στην επισκευή του ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ.

Τρίτη ή Πέμπτη πιθανολογείται η επαναπροσλήψή τους στο βαπόρι χωρίς αυτό να είναι σίγουρο.

Δεν αποκλείεται να τραβήξει κι άλλο η ιστορία αν δεν έχει ερθει το ανταλλακτικό.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το openseas δίνει αναχώρηση του ΑΠΟΛΛΩΝΑ στις 14-12 23:59 και στις 15-12 00:01. Προς τιαυτή η τεράστια διαφορά; Επίσης, γιατί οι αναχωρήσεις γίνονται παρά ένα ή και ένα και όχι ακριβώς δώδεκα; Έχει να κάνει με το σύστημα κρατ'ησεων μήπως;

Link to comment
Share on other sites

λογικο ειναι να υπαρχει το συστημα αυτο,γιατι αν παραδειγμα ψαχνω για δρομολογιο σημερα και αυτο ειναι πχ 12:01 στα αποτελεσματα δεν θα μου δειξει τιποτα,ενω ουσιαστικα ειναι "σημερινο" βραδυνο δρομολογιο

Link to comment
Share on other sites

Αν εμπαινε στο συστημα το 00,00 θα γινοταν κομφουζιο και ισως και να μπλοκαρε κιολας το συστημα.Γιαυτο μπαινει παντα το 23,59 για να μην μπλοκαρει αλλα παραλληλα και να φαινεται στα δρομολογια της μερας.Μην ξεχναμε ποσες φορες δεν αναφερονται δρομολογια απο τα πρακτορεια ή δημιουργειται το χαος μονο και μονο γιατι το δρομολογιο ειναι 00,01 ή 00,05 κλπ...Και αυτο συμβαινει συνηθως στα νησια βεβαια και οχι στον Πειραια..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Σύμφωνα με τα αιτήματα και την δρομολόγηση του ΑΘΗΝΑ Παροναξία κατά τους θερινούς μήνες τότε Ραφήνα ποιό θα πάει?

Ίσως ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ αλλά δεν αναφέρεται πουθενά σχετικό αίτημα. :(

Χθες με είχε πάρει κάποιος γνωστός μου, και με ρώταγε εάν πουλήθηκε το Εξπρές Απόλλων :eek::eek: ! Του είπα δε ξέρω να έχει πουληθεί!! Αλλά με βάζει σε υποψίες ότι δε ζήτησαν τη δρομολόγηση του πλοίου στο ΣΑΣ!!

Μάλλον το έχουν και αυτό για σκότωμα στην HSW!!! Τι να πει κανείς σε αυτήν την εταιρεία!! Εάν διώχνει τέτοια βαπόρια :mad::mad: !! Όπως η σειρά του!!

Εγώ θέλω να το αγοράσει καμία Ελληνική εταιρεία και να τους κλείσει το «σπίτι» όπως τα αδελφό του στις Δυτικές Κυκλάδες και Ραφήνα!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει περίπτωση η HSW να πουλήσει πλοίο της σε εταιρεία Ελληνικών συμφερόντων και να βρεί το βαπόρι πάλι μπροστά της όπως έγινε με το Αγ. Γεώργιος. Το πάθημα της έγινε μάθημα και έτσι προτιμούν να τα στείλουν για scrap παρά να τους ανταγωνίζονται τα πλοία τους. Ξέρω σίγουρα πως το Ποσειδών για παράδειγμα το ζητούσε Ελληνική εταιρεία και δεν τους το πούλαγαν με τίποτα. Οπότε μάλλον το πλοίο θα συνεχίσει κατά την γνώμη μου. Η μόνη περίπτωση είναι μήπως και πουληθεί σε καμιά "μπαρμπαριά".

Link to comment
Share on other sites

Περυσι σε ενα γραφειο που εργαζομουν ειχα την τιμη να γνωρισω εναν εφοπλιστη που επαναδραστηριοποιηται τον τελευταιο καιρο στην ακτοπλοια (ποσο τελευταιο καιρο δεν λεω για ευνοητους λογους..)

Μου ειχε πει λοιπον πως παρα τις προσπαθειες του να αγορασει ενα απο τα παλια του πλοια δεν τα καταφερνε και οταν του εκανα την αφελη ερωτηση "Μα δεν μπορειτε να βαλετε καποιον αλλο στη μεση χωρις να φανειτε εσεις αγοραστης...; " απαντησε πως ο,τι κι αν εκανε ηταν σιγουρο πως θα τον καταλαβαιναν...Αλλωστε ειχε ψιλοπροσπαθησει και παραλιγο να ειχαμε και κανενα σκανδαλο που θα ευνοουσε τη μελλοντικη εξελιξη της εταιρειας...Οποτε παρεδωσε τα οπλα...

Και δεν ειναι η μοναδικη περιπτωση...Πολλοι εχουν προσπαθησει μα δυστυχως η περιοδος....χαριτος τελειωσε γαι τα βαπορακια...

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ακριβώς είναι φίλε Σπύρο.Πολλοί προσπάθησαν και με διάφορους τρόπους να πάρουν κάποιο από τα παλιά "κομάτια" αλλά η ΄στάση του "αφεντικού" υπήρξε αμετακίνητη.Καλύτερα scrap παρά να τα βρούμε μπροστά μας.

Link to comment
Share on other sites

Κατι που στα δικα μου ματια τουλαχιστον εκφραζει μια εμμεσο πλην ομως σαφες ελειμμα εκμεταλλευσης του στολου της εταιρειας, μια και υπαρχει ουσιαστικη παραδοχη οτι πιθανοτατα τα πλοια αυτα στα χερια καποιου αλλου θα μπορουσαν να αποτελεσουν κερδοφορα εργαλεια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Οι τίτλοι του τέλους για μια ένδοξη σεζόν για τον ΑΠΟΛΛΩΝΑ.

Χτες είχα την ευκαιρία να ταξιδέψω με το βαπόρι με 9αρι στο κάβο ντόρο και 8-9 στο Ικάριο και διαπίστωσα το εξείς:

Ότι το κύμα για τα βαπόρια είναι σαν το γνωστό ρητό με το αγγούρι.Αλλα το τρώνε και ζορίζονται και άλλα το τρώνε και δροσίζονται.

Στην δεύτερη κατηγορία σίγουρα ανήκει ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ.Χτες πραγματικά τον παραδέχτηκα στην θάλασσα τον θαύμασα και σε μια αναζήτηση που έκανα μέσα στο μυαλό μου για το ποιό από τα λοιπά κυκλαδοβάπορα θα ήθελα να ταξίδευα την δεδομένη στιγμή με τις δεδομένες συνθήκες κατέληξα στο κανένα.Ίσως το ΡΟΜΙΛΝΤΑ να είχε μια ανάλογη συμπεριφορά αλλά εκείνη την ώρα είπα κανένα.

Η φήμη, το όνομα που ακολουθεί κάποιο βαπόρι ποτέ δεν είναι τυχαία και σίγουρα δεν εξαρτάται από τα φλόκαφε και τα γκούντυς αλλά από τις εξετάσεις που έχει δώσει το καθένα.

Link to comment
Share on other sites

Βρε μπας και μας αφήσει γι' άλλες πολιτείες... Κάτι έμαθα ότι το πλοίο πρέπει να πουλήθηκε. Επιπλέον είναι προς πώληση και στην λίστα του Frank Shipbrokers. Αν έφυγε κι αυτό, τότε τι θα μείνει πάλι για το καλοκαίρι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...