Jump to content
Shipfriends

Απόλλων Εξπρές (IMO 7235915)


Recommended Posts

  • Replies 363
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E ναι εφόσν η Νελ θα μας φέρει την γιαγιά Πηνελόπη αυτό θα είναι ότι χειρότερο. Χίλιες φορές ο Απόλλωνας να έρθει να τον ταξιδέψω κιόλας που ποτέ δεν μου έχει δωθεί η ευκαιρία και είναι και συντριπιτκά καλύτερο πλοίο!!

Link to comment
Share on other sites

Θυμάμαι όταν είχα πρωτοδεί το βαπόρι πριν από 20+ χρόνια μου'χε φανεί "χοντροκομμένο" σε σύγκριση με άλλα (π.χ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ) και "λίγο" σε σχέση με τον αγαπημένο μου Ποσειδώνα. Επισης μου είχε φανεί παράξενο το "τυφλό" σαλονι, δηλαδη χωρίς παράθυρα στον καθρέφτη. Μετά απο σχεδον δυο δεκαετιές παρουσίας στην Παροναξία εγραψε ιστορία και εγινε ένα απο τα αγαπημένα μου πλοια. Χαρακτηριστικό είναι πως αρκετοι όταν αναφέρονται στα τρία αδελφάκια χρησιμοποιουν τον ορο "Απόλλωνες" .

Ας τον δούμε εδώ οταν δουλευε στη Ραφήνα 1,2,3.

κατα την αλλαγή των χρωμάτων του, δεξαμενισμος και λιγο πριν ξεκινήσει δρομολόγια 1, 2

εδώ καποιες αφιξεις στον Πειραια 1, 2, 3, 4 και εδώ μια χειμωνιάτικη αναχώρηση

και τελος πριν αναλάβει τα νεα του καθηκοντα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το πλοίο τελείωσε την αποστολή του φέτος στη γραμμή μεταξύ Μπάρι Δυρραχίου και σήμερα ξεκίνησε το ταξίδι της επιστροφής προς το Πειραιά. Να δούμε θα το δούμε να φοράει τα χρώματα της ΝΕΛ???

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι το ais το δείχνει στη νότια Κέρκυρα και κατεβαίνει προς Πειραιά. Είναι μεγάλη η χαρά κάθε καραβολάτρη να δει τον θρυλικό ΑΠΟΛΛΩΝΑ να ταξιδεύει πάλι στο Αιγαίο, είτε με τα σινιάλα της ΝΕΛ , είτε όχι.

Link to comment
Share on other sites

Στην Κυνόσουρα ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ.

Περίεργη πάντως και ασυνήθιστη η θέση που έδεσε το πλοίο. Και λόγω εποχής. Δεν είναι δα καταχείμωνο να είναι γεμάτη η ναυπηγοεπισκευαστική από πλοία και να μην υπάρχει θέση στο Πέραμα ή στην Δραπετσώνα.

Χτύπα ξύλο..... Εννοείται πως συντάσσομαι με τον φίλο gpap2006.

Είναι μεγάλη η χαρά κάθε καραβολάτρη να δει τον θρυλικό ΑΠΟΛΛΩΝΑ να ταξιδεύει πάλι στο Αιγαίο, είτε με τα σινιάλα της ΝΕΛ , είτε όχι.

Link to comment
Share on other sites

Το πλεονέκτημα της Κυνόσουρας σε σχέση με τα άλλα σημεία στη γύρω περιοχή είναι πως έχει αρκετά πιο φτηνά λιμανιάτικα. Υποθέτω αυτός ήταν ο παράγοντας που καθόρισε που θα πάει.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα διαφωνήσουμε, απλά παρ' όλο που σίγουρα είναι πιό φθηνά τα λιμανιάτικα, το τελευταίο επιβατηγό που θυμάμαι σε εκείνο το σημείο τα τελευταία τουλάχιστον χρόνια, ήταν το ΘΕΟΦΙΛΟΣ μετά την πρόσκρουση στις Οινούσσες όταν το μέλον του διεγράφετο από αβέβαιο ως ...κατάμαυρο (το ΠΗΓΑΣΟΣ ήταν πιό δίπλα, σε ναυπηγείο).

Δεν θέλω βέβαια να πω ότι αυτή η θέση προδικάζει κάτι για το μέλλον του πλοίου, προς θεού, απλά είναι σίγουρα αρκούντως ασυνήθιστη (τουλάχιστον για επιβατηγά).

Link to comment
Share on other sites

Όντως για επιβατικά δεν συνηθίζεται. Το μειονέκτημα της Κυνόσουρας είναι φυσικά πως για να πάει κανείς πρέπει να πάρει λάτζα από τη Γερμανική Σκάλα το οποίο συνεπάγεται κόστος, χάσιμο χρόνου και ταλαιπωρία, αλλά φαντάζομαι πως αυτά τα έχουν λάβει υπ' όψιν τους. Δεν μπορώ να ξέρω τι παίζει με τα της συμμόρφωσης του πλοίου στους διεθνείς κανονισμούς από πλευράς κόστους, αλλά να το πω έτσι: Εάν ταξιδεύει στην Ελλάδα ένα πλοίο επιπέδου Μυρτιδιώτισσα, δεν βλέπω το λόγο γιατί όχι κι ο Απόλλωνας.

Link to comment
Share on other sites

Μη το συσχετίζεις με το... κρουαζιερόπλοιο ΘΕΟΦΙΛΟΣ :P Κατά το όχι και τόσο μακρινό παρελθόν, στη συγκεκριμένη θέση ξεχειμώνιαζαν βαπόρια κανονικά και με το νόμο. Αυτά που μου έρχονται πρώτα στη μνήμη είναι τα πλοία του Ποθητού. SEA SERENADE και SEA HARMONY II. Άλλωστε η εταιρία, μας έχει συνηθίσει σε διάφορα "μη εμπορικά" λιμάνια. Θυμίζω πριν μερικούς χειμώνες που το IONIS ήταν δεμένο στην Καλαμάτα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Περίεργη πάντως και ασυνήθιστη η θέση που έδεσε το πλοίο. Και λόγω εποχής. Δεν είναι δα καταχείμωνο να είναι γεμάτη η ναυπηγοεπισκευαστική από πλοία και να μην υπάρχει θέση στο Πέραμα ή στην Δραπετσώνα.

Χτύπα ξύλο.....

Τι γίνεται αλήθεια με το βαπόρι ??? Σαν πολύ ησυχία δεν επικρατεί, είτε από την εταιρεία του είτε από την φημολογούμενη ως νέα (ναυλώτρια) εταιρεία του την ΝΕΛ ???

Υπάρχει άραγε κάτι το νεότερο και από "επίσημα χείλη", εκτός βέβαια από την ακατάσχετη και χωρίς στοιχεία ράδιο-αρβυλο-φημολογία ???

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που βλεπω απο τη φωτο του φιλου TankerShip ειναι οτι ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ πρεπει να ειναι δεμενος στο ναυπηγειο που ειναι παρατημενο το δελφινι το FALCON δηλαδη σε τελειως διαφορετικη θεση απο αυτη που ηταν δεμενος ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ ο οποιος εκει που ηταν δεν υπηρχαν εγκαταστασεις.Οχι οτι αυτο λεει κατι απλα ειχαν την εντυπωση οτι εκει που βρισκοταν στην Κυνοσουρα δεν υπηρχε προβλητα.

Κατα τα αλλα συντασομαι με την απορια του ΣΕΙΡΙΟΥ κατα ποσο το βαπορι θα δρομολογηθει τελικα απο την ΝΕΛ ή οχι

Link to comment
Share on other sites

Άσχημα νέα μας φέρνουν τα ξένα site!

Το Ferries Of Southern Europe επικαλείται αυτό το site το οποίο στο φόρουμ του αναφέρει τα εξής:

"I am reliably informed that there are strong rumours circulating which

suggest the APOLLON (ex SENLAC) has been sold .......................for

scrap"

:(

Link to comment
Share on other sites

Ενδεχομένως μιας και μέχρι τώρα κάθε χρόνο έδενε στο παλιό της Ηγουμενίτσας και ερχότανε εδώ μόνο για μπανάκι και πέρσι έκανε και επισκευή. Φέτος ήρθε κατευθείαν Κυνόσουρα. Από όπου ελάχιστα από όσα έδεσαν είχαν καλή τύχη.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...