Earl Granville Posted October 3, 2010 Author Share Posted October 3, 2010 (edited) Με τα σινιάλα του Αγαπητού όπως είναι στην φώτο του φίλου Voyager βγήκε ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ μετά τον πληστηριασμό του και την αγορά του από τον Κώστα Αγαπητό. Δρομολογήθηκε Ιούλιο του 1996 αν δεν κάνω λάθος στην ημερομηνία για Σύρο Τήνο Μύκονο και προέκταση σε Εύδηλο Πάτμο και Λειψούς με πλοίαρχο τον Σπύρο Θηραίο, Ύπαρχο τον Μπάμπη Παντελή, Α μηχανικό τον Ηλία Λάτση , ασυρματιστή τον Ηλία Κασσιμάτη κι αρχιλογιστή τον Βασίλη Μηνατσή. Την επόμενη σεζόν επέστρεψε στα γνώριμά του λημερια αυτά της Παροναξίας εκεί όπου δοξάστηκε όσο κανένα άλλο. Edited October 3, 2010 by Earl Granville Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonis.a Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 υπαρχει περιπτωση να βρουμε φωτο απο τη διαλυση του? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted October 4, 2010 Share Posted October 4, 2010 Νομίζω για να βρούμε σε ένα μεγάλο βαθμό τον λόγο για τον οποίο αγαπήθηκε στην γραμμή αυτή το πλοίο, πρέπει να κοιτάξουμε το status quo της γραμμής και της ακτοπλοιας των Κυκλάδων όταν εκείνο έκανε την εμφάνισή του. Εκείνη την εποχή οι συνδαιτημόνες της γραμμής ήταν το Γεώργιος Εξπρές(το καλύτερο της γραμμής τότε, από το οποίο για μένα ο Απόλλωνας ήταν σαφώς αναβάθμιση), το Νάξος, το Πάρος, το Λήμνος, το Αιγαίον και λοιποί συγγενείς. Οπότε καταλαβαίνει κανείς πως το να ταξιδεύεις ξαφνικά με τον Απόλλωνα, για τα δεδομένα της εποχής ήταν σα να βγαίνεις με τη Ρένα Παγκράτη(Θεός σχωρέστη) και να σου κάθεται ξαφνικά η Καίτη Φίνου(για να το δώσουμε στα μέτρα της εποχής ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted October 7, 2010 Share Posted October 7, 2010 Μέ τόν ΑΠΟΛΛΩΝΑ είχα ταξιδέψει τον Αύγουστο τού 1998 στην διαδρομή Νάξο-Πάρο.Ηταν η πρώτη χρονιά που είχα αποκτήσει κινητό-τότε που δέν είχαν φωτογραφικές μηχανές ενσωματωμένες-και δέν είχα ούτε ψηφιακή φωτογραφική μηχανή,έτσι δέν έχω καμμία φωτογραφία απ'τό εσωτερικό του.Ούτε και θα προλάβαινα,άλλωστε,στην μία περίπου ώρα που διαρκούσε το ταξίδι.Ελάχιστες λεπτομέρειες θυμάμαι απ'αυτό το πλοίο,αφού σχεδόν όλη την διαδρομή την έβγαλα στο αριστερό κατάστρωμα που ήταν κάτω απ'τό boat deck (δηλαδή σ'αυτό με τά "ανοίγματα"). ΥΓ.Επειδή κάθε φορά που γίνεται λόγος γιά ένα πλοίο που πάει πρός διάλυση βλέπω να λέγεται από πολλούς ότι "εντάξει,ήταν ιστορικό πλοίο,καραβολατρικό,το ένα,το άλλο,αλλά έκανε τόν κύκλο του,η εποχή του και η 'μπογιά' του πέρασε και τώρα υπάρχουν άλλα καινούργια,πιό σύγχρονα" κλπ κλπ,θέλω να πώ το εξής:ωραία όλα αυτά αλλά τα παλιά εκείνα πλοία,που έγραψαν ιστορία ακριβώς επειδή τότε δέν ήταν "παντός πλείν" στά νησιά και γι'αυτό ο κόσμος που ταξίδευε μ'αυτά "συνδέθηκε" συναισθηματικά μαζί τους και στην ουσία "ανέπτυξαν" τόν νησιωτικό τουρισμό,θα μπορούσαν να σωθούν και να λειτουργήσουν σάν μουσεία/συνεδριακοί χώροι/ψυχαγωγικοί χώροι,σε διάφορα νησιά τής Ελλάδας.Ξέρω ότι υπάρχουν σοβαροί "αντιρρησίες" με επιχειρήματα-π.χ. "τα λιμάνια τών νησιών μόλις που χωράνε το ένα πλοίο που περνάει κάθε τόσο απ'αυτά,πόσο μάλλον να έχουν κι'άλλο ένα μόνιμα δεμένο εκεί" ή "εδώ δέν υπάρχουν λεφτά γιά μισθούς και συντάξεις,ποιός θα στήση μιά restoration society;" κλπ κλπ- αλλά πιστεύω ότι πολλές τέτοιες παράλληλες συλλογικές προσπάθειες που θα έχουν ώς αποτέλεσμα κάθε (μεγάλο,τουλάχιστον) νησί να έχη και έναν τέτοιο πόλο έλξης θα δώση σημαντική ώθηση στόν τουρισμό.Αλλωστε,και αυτό το θέμα μιά "θαλάσσια υπόθεση" είναι..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted October 27, 2010 Share Posted October 27, 2010 Το πλοίο ενώ βρισκόταν στην Aliaga και περίμενε τη σειρά του μετά το DIAMOND, μεταπωλήθηκε σε άλλους διαλυτήριους οι οποίοι φάνηκαν πολύ πιο βιαστικοί κι έτσι το πλοίο έχει ξεκινήσει ήδη και κόβεται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cortomaltese Posted March 24, 2011 Share Posted March 24, 2011 Το ερώτημα "γιατί ο Απόλλωνας έγινε τόσο δημοφιλής", σίγουρα μπορεί να έχει πολλές απαντήσεις. Σίγουρα, το πλοίο αποτελούσε αναβάθμιση για τη γραμμή της Παροναξίας το μακρινό 1988. Αλλά, το αδελφάκι του, το "Ρομίλντα"/"Απόλλων Εξπρές 2" παρέμεινε για χρόνια ο φτωχός συγγενής, και ας ήταν αδελφό πλοίο. Από τη γραμμή πέρασαν πολλά πλοία, πιθανόν και καλύτερα του "Απόλλωνα". Αλλά την αίγλη του δεν την έφτασε κανένα. Από κοντά, βέβαια, είναι ο "Ποσειδώνας", το "Γεώργιος Εξπρές", το "Εξπρές Σαντορίνη", το "Νάξος" και το "Λήμνος". Μια πιθανή εξήγηση έχει να κάνει με το πλήρωμά του, το οποίο για πολά χρόνια παρέμεινε το ίδιο. Ο "Απόλλωνας" ξεκίνησε έχοντας στα πηδάλιά του τον Γεράσιμο Γιακουμίδη, ο οποίος συνέβαλλε τα μέγιστα στην επιτυχία του. Τα περισσότερα, όμως, χρόνια είχε στα πηδάλιά του τον καπετάν-Σπύρο Θηραίο και πλήρωμα που δύσκολα άλλαζε, ακόμα και όταν το πλοίο άλλαζε σινιάλα και εταιρείες. Εδώ, ας γυρίσουμε στα 1998. Ο "Απόλλωνας" διασχίζει την καλδέρα με τα σινιάλα της Agapitos Express Ferries. Η φωτογραφία βελτιώθηκε κατά πολύ έπειτα από την επέμβαση του ΣΕΙΡΙΟΥ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted November 21, 2011 Share Posted November 21, 2011 Δεν ξερω αν εχει ξαναμπει στις προηγουμενες σελιδες του θεματος,ειναι παντως σκαναρισμα προσφατο,φωτογραφιας του 1980. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Τι και αν περασαν 2 χρονια που εχει παψει να υπαρχει... Απολλωνας... Μιας και ειναι δυσκολες εποχες για τα 2 αδερφακια του..ειπα να φτιαξω ενα βιντεο με τις φωτογραφιες απο την επισκεψη μου το Σεπτεμβρη του 2010..λιγο πριν φυγει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted September 30, 2013 Share Posted September 30, 2013 3 χρονια συμπληρωνονται απο το τελευταιο του ταξιδι για Αλιαγα σημερα για το Βαπορα Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted June 16, 2017 Share Posted June 16, 2017 Ας δουμε το πλοιο να μπαινει στο λιμανι του Πειραια με τα χρωματα της Hellas Ferries.Αν δεν κανω λαθος πρεπει να είναι καλοκαιρι 2001 ή 2002 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted October 16, 2017 Share Posted October 16, 2017 Παράθυρο στο χρόνο, για να δούμε μια πολύ ωραία καρτούλα από τη δεκαετία του 70(ή μήπως του 80?). Το λιμάνι είναι η Διέππη(Dieppe) και η Απολλωνάρα είναι δεμένη πλαγιοπρυμνοδέτηση. Χαρακτηριστικό στιγμιότυπο, το ανοιχτό visor. Διακρίνεται η πρυμνιά γέφυρα και φυσικά η πρύμη χωρίς τη μετέπειτα προσθετική ντέκ που έγινε στην Ελλάδα. Φόντο η πόλη της Διέππης. Από το σεντούκι του υπογράφοντος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stathis Posted April 27, 2020 Share Posted April 27, 2020 Όσοι ασχολούνται με τον τρενομοντελισμό μπορούν να εμπλουτίσουν το διόραμά τους με αυτό εδώ το μακέτο του Senlac. Και πριν αρχίσουμε να αναρωτιόμαστε αν είχε ράγες κι η Απολλωνάρα στο γκαράζ, οι άνθρωποι το λένε πως το πραγματικό Senlac δεν ήταν τρενάδικο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miko mission Posted April 28, 2020 Share Posted April 28, 2020 Δεν ειχε ραγες βεβαια το Απολλων ουτε τα αδελφα του...χαρακτηριστικο ολων των τρεναδικων,ειδικα της εποχης εκεινης, ειναι οτι δεν εχουν σιμοτητα,για ευνοητους λογους .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 8, 2023 Share Posted July 8, 2023 Φωτογραφίες από το Apollon στη παραλία του Αλιάγα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now