Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Δεν θέλω να σε στεναχωρησω αλλά δεν πρόκειται για ταχύπλοο από τον Βορρά αλλά ούτε από τη Μεσόγειο!  Παλιότερα ήταν στην Ευρώπη αλλά το πλοίο αυτή τη στιγμή βρίσκεται στη Νότια Κορέα!! Για εμένα πρόκειται για το Queen Star (πρώην AL Sabini)!!

  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Τo πρώην Volcan de Tauro της Armas, φέρνει στο Paros Jet αλλά είναι μεγαλύτερο!

Edited by proud_ionian
move
Posted

Τελικα για το ταχύπλοο που εχει αγοραστεί και παραμένει στις Φιλλιπινες γνωρίζει κανεις περισσότερα;;

Posted

Εγω πιστευω οτι με την αφιξη του νεου Katexpress 3 στην Δανια το πρωτο 3μηνο του 2017 θα μπει στην γραμμη του Max mols,το οποιο θα ελευθερωθει και δεν θα εχει ενεργο ρολο.Πιστευω ο χρονος θα δειξει.

Posted (edited)

Πάντως χωρίς να κάνουμε monohullογία , στη Μεσόγειο σίγουρα πωλείτο το Isola di Stromboli...

Πολλα λέμε αλλα κάτσε μη στο τέλος μείνουμε με κανένα...Izola :P

George...f  μιας και το ειχα γράψει εγώ, το κοιτάω που και πού,εκει ειναι ακομα. Πιστεύω πως αν το δούμε,θα το δούμε φορτωμένο σε κανενα heavylifter πάνω,μιας και έχει χρόνια να δουλέψει

Edited by Petros P
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Posted

Είμαι περίεργος πώς θα καλύψει τις φετινές ακινησίες των ΠΑΡΟΣ, ΝΑΞΟΣ, ΔΗΛΟΣ, ΠΑΤΜΟΣ η BS τώρα που δεν έχει ΔΙΑΓΟΡΑ στην Ελλάδα...Έχετε καμια ιδέα?

Posted

Με τον υπάρχον στόλο η λογική λέει ότι τα δύο μεγάλα Blue Star θα κάνουν ημερήσια για Σύρο Μύκονο και το ένα μικρό Blue Star θα κάνει τις ακινησιες των άλλων πλοίων!! Μην ξεχνάμε όμως ότι στην ανακοίνωση της πώλησης του Διαγόρα μιλαγε για επαναγορα του πλοίου από την Blue Star Ferries.

Posted

Σύμφωνα με τον <<Ε>> του Νεομβρίου η SeaJets σκοπεύει να δρομολογήσει 5 ταχύπλοα στην Ραφήνα και ενα συμβατικό.[Champion jet 1?!(Ραφήνα Τήνο Μύκονο Πάρο,Νάξο,Ίο Θήρα),Master jet(Ραφήνα Μύκονο Νάξο Κουφονήσι),Tera Jet(Ραφήνα Τήνο Μύκονο Πάρο Νάξο),Sifnos Jet(Ραφήνα Τήνο Μύκονο),Highspeed Jet(Ραφήνα Άνδρο Μυτιλήνη Καβάλα και Aqua Spirit(Ραφήνα Άνδρο Τήνο Μύκονο].Το Naxos Jet από Πειραιά για Πάρο Νάξο Άγιο Κύρικο Πάτμο Καρλόβασι.Το Mykonos Jet από 5/5 εως 6/7 και από 4/9 εως 24/9 στην γραμμή Ηράκλειο Θήρα Ίο Νάξο Πάρο Μύκονο.Το διάστημα μεταξύ 7/7 εως 3/9 στην γραμμή Πειραιά Πάρο Ίο Θήρα.

Δεν ξέρω,αλλά αυτά τα δρομολόγια κάπως δεν ευσταθούν;

Posted (edited)

Επίσης λέει και για ένα Ευρωπαικής κατασκευής ferry που είδε η BSF στην Απω Ανατολή και μικρής ηλικιας μαλιστα. Εμένα μόνο αυτο μου ηρθε στο μυαλο.22 ετών δε το λές μικρής ηλικίας πάντως

Edited by Petros P
Posted

Το Highspeed Jet δεν υπάρχει περίπτωση να δρομολογηθεί!!! Το Naxos Jet μου θυμίζει το περσινό δρομολόγιο από Ραφήνα που δεν έγινε ποτέ!! Όσο για το Aqua Spirit δεν πρόκειται να πάει το ίδιο!! Είναι σε αναζήτηση συμβατικού από όσο γνωρίζω αλλά δύσκολα θα γίνει και αυτή η δρομολόγηση!! Το Master Jet προβλέπω ότι θα είναι αμοιβό και την επόμενη χρονιά!

  • 4 weeks later...
Posted

12 hours ago, proud_ionian said:

μην τα πουνε θιακι, κεφαλονια και ζαντε.

στο αρχιπελαγος το "κιτρινιζουν" το πλοιο.

Από όσο έχω ακούσει η Levante Ferries είχε κοιτάξει κάποιο πλοίο από την Τουρκία, πριν ένα μήνα περίπου. Αλλά πρώτη φορά άκουσα ότι υπάρχει ενδιαφέρον για το Aqua Jewel.

Posted

Μήπως στα κατεχόμενα ; γτ υπαρχει ένα αδερφάκι του Φοίβου εκει 

Κανει γραμμή κατεχόμενα - Τουρκία 

Posted

Ακουστηκε αποψε οτι η Blue αποφασισε να παει τελικα το καλοκαιρι στην Ραφηνα,αλλα για Παρο Ναξο Σχοινουσα κλπ....Προσωπικα κρατω μια επιφυλαξη για κατι τετοιο,αλλα τιποτα δεν ειναι απιθανο..

Posted

Σαν έξτρα βαπορι από τη Ραφήνα δεν γίνεται γιατί δεν έχει βαπορι στην ίδια γραμμή!! Πιστεύω είναι μέτρο πίεσης για το Superruner μην έρθει στη Παροναξια από το Πειραιά!! Για να πάει ένα μικρό Blue Star στη Ραφήνα πρέπει να γυρίσει ο Διαγόρας ή να κάνει Σύρο Μύκονο και το Superfast 12, πέρα από το Blue Star 1 & 2.

Posted

Γιατί τα τουρκικά ρε παιδιά αν κοιτάω σώστε ειναι κατασκευής 1998 πιο παλιά δλδ και λιγότερης ταχύτητας δίνει 37 κόμβους ! Με τον ανταγωνισμό που θα εχει απο τη seajets θα έπρεπε να γίνει προσανατολισμός αγοράς με περισσότερες δυνατότητες !  Άσε που θα πρέπει να το κάνουν ανακαίνιση μέσα οποτε πάλι λεφτά 

 

Οψόμεθα ? Αν πάρει αυτα που ειναι κατασκευής 2007 θα ειναι τούμπανο ! Όπως κ να εχει εχω εμπιστοσύνη στην εταιρεία οτι δεν θα ρισκάρει το brand 

 

Τα 2 ταχύπλοα που ειναι του 1998 απ οτι ειδα στο site της Austal έχουν 42 μέγιστη οποτε μια χαρά ειναι, τουρμπισια τα βλέπω  ! Το θέμα ειναι 1) ειναι σίγουρη η πώληση του 6 ; 2) υπάρχει περίπτωση να μην αγοράσει κανένα απο τα καταμαράν της Austal ή και γενικά άλλο ταχύπλοο αν τελικά πωληθεί το 6αρι ;; 

Posted

 Σε ενδεχομενη  πωληση του 6 ,  δεν θα μπορουσε  να υπαρξει  αντικατασταση του,    απο καποιο συμβατικο πλοιο (ναυλωση-αγορα) ? . Και το λεω αυτο γιατι φαινεται τα συμβατικα πλοια να δουλευουν καλα για την εταιρεια. Οποτε ποιος ξερει τι μπορει να σχεδιαζουν. 

Posted (edited)

Το brand της hsw ειναι τα HIGHSPEED ! Οποτε αν πωληθεί προφανώς και αργά ή γρήγορα θα αντικατασταθεί ! Δεν εχει νόημα να αντικατασταθεί μόνιμα με συμβατικό γιατί  έχεις μια blue star που κρατάει τα σκήπτρα στα συμβατικά ! Το θέμα ειναι να προσφέρεις κάτι διαφορετικό για όσους θέλουν ταχύτητα 

Edited by HIGHSPEED 6
Posted

Εκτος του Prince που 99% πρεπει να θεωρειται κλεισμενο κι αλλο πλοιο της Αδριατικης φαινεται να αλλαζει χερια εντος του μηνα και να παραμενει στην Αδριατικη αλλα σε αλλη γραμμη πιο νοτια. Για να δουμε. Περισσοτερα με τις υπογραφες ;)

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...