proud_ionian Posted October 8, 2015 Author Posted October 8, 2015 εκτος απο τη φημολογια για το μελλον του ζακυνθος η φημολογια για το μελλον του πλοιου οργιαζει, οπως καθε χρονο αλλωστε οι μισοι λενε οτι στο τελος της ναυλωσης, ηταν 18μηνη και ληγει το φθινοπωρο, θα το αγορασει η kefalonian. οι αλλοι μισοι λενε οτι το θελει ο θεοδοσης για να το βαλει... αστακο να μην ξεχναμε οτι αστακο το εχει... βαλει και η συχωρεμενη ionian ferries και η kefalonian, ενω η kefalonian το εχει... στειλει και κερκυρα ηγουμενιτσα . εχουμε φημολογια και για το πλοιο που θα φερει η kefalonian, με το σαντορινη που ειπε ο πετρος να ειναι ψηλα στα... charts Το Σαντορίνη να το αποκλείσουμε ;; επισης εχουμε πολλες διαρροες απο την ionian group/levante για εκπληξεις στη γραμμη της πατρας, με αλλους να εστιαζουν σε πυκνοτερα δρομολογια και αλλους σε αλλο, μη αναμενομενο, πλοιο
Ariadne Posted October 8, 2015 Posted October 8, 2015 Το Σαντορίνη θα ήταν καλοδεχούμενο. Δεν το έχω ταξιδέψει ποτέ ...
Ariadne Posted October 9, 2015 Posted October 9, 2015 Ναι, αλλά εγώ δεν ήμουν τότε στο νησί Το ταξίδεψες;
speedrunner Posted November 9, 2015 Posted November 9, 2015 (edited) δρομολογηση στις δυτικες ναυλωμενο απο την ΑΝΜΕΖ για την ακινησια του κοραη (οτι και περσυ θα γινει. καλβος 2-3 βδομαδες) δρομολογηση στις δυτικες απο την εταιρεια του (οτι και παραπανω) Για τις δυτικές Κυκλάδες το σενάριο του Κάλβου έχει απομακρυνθεί οριστικά και γι αυτό η εταιρία ψάχνει πλοίο για ναύλωση και όπως άκουσα χθες μέσα στο κοραής τις περισσότερες πιθανότητες να συγκεντρώνει το Εξπρες Σαντορίνη χωρίς όμως να έχει κλείσει ακόμη. Edited November 9, 2015 by proud_ionian
Petros P Posted November 9, 2015 Posted November 9, 2015 (edited) Αφου το είχε το καλοκαίρι...τι τη χαλάει τώρα? Το θέμα με το καπόνι που έγραψε ο Π100? Edited November 9, 2015 by Petros P
Panagia Ekatontapiliani Posted November 9, 2015 Posted November 9, 2015 Ετσι ακριβως!! Μεχρι να αποκατασταθει το προβλημα το Ανδρεας Καλβος θα ειναι πισω στα γνωριμα νερα του Ιονιου για τις ακινησιες των εκει πλοιων της κοινοπραξιας
Petros P Posted November 9, 2015 Posted November 9, 2015 Ενδιαφέρον !! Και φυσικά ένα ενδιαφέρον με το ανακαινισμένο Σαντορίνη εαν και εφόσον προχωρήσει το οτι ακούγεται...
proud_ionian Posted November 9, 2015 Author Posted November 9, 2015 υπαρχει καποιος λογος να δεσει αμεσα το κοραης; μια χαρα δεν μπορει να βγαλει ολο το χειμωνα και να ερθει ο καλβαρος 2 εβδομαδες οταν ειναι ετοιμος;
Neptune Posted November 12, 2015 Posted November 12, 2015 Με κινδυνο να παω για οσκαρ Φιδεμπορα 2015 μεταφερω το παρακατω. Η Adria επαιζε γερα μεταξυ Νησος Ροδος και Blue Horizon και τελικα η μπιλια εκατσε στο δευτερο... Λετε?
Ariadne Posted November 12, 2015 Posted November 12, 2015 Η Adria Ferries επεκτείνετε πολύ επιθετικά τελευταία στην Αδριατική και έπρεπε να αντιδράσει και στην είσοδο της GNV στην αγορά της Αλβανίας. Αυτή που πρέπει να προσέξει είναι η Jadrolinija που μένει σιγά σιγά πίσω.
maniac Posted November 15, 2015 Posted November 15, 2015 Τελευταιο παντως δρομολογιο για τον ΔΑΙΔΑΛΟ...Λετε να εχουμε καμια αφιξη
polmyt Posted November 16, 2015 Posted November 16, 2015 Aλλο πλοίο στο ναυπηγείο θα φύγει μέσα στους επόμενους μήνες γιατι πωλήθηκε όπως έχω μάθει,οχι το menhir παντως Στο ιδιο ναυπηγειο με το MENHIR ειναι μονο το AEGEAN GLORY οποτε για αυτο πρεπει να λεμε
Petros P Posted November 19, 2015 Posted November 19, 2015 Μια βότλα στην περιοχή του ναυπηγείου,πάντως θα δείτε ποια πλοία/σκάφη υπάρχουν
SeajetSpyros Posted November 24, 2015 Posted November 24, 2015 Οι φημες μεχρι στιγμης ισχυουν,οπως ισχυει και η προθεση για γενικη ανακαινηση του εσωτερικου του Αμα δρομολογηθει θα ειναι απο ραφηνα ετσι???Δλδ το Flying Cat 4 θα παει Ηρακλειο????Δεν νομιζω να συμφερει την εταιρια αυτο το πραγμα
Panagia Ekatontapiliani Posted November 24, 2015 Posted November 24, 2015 Εάν πάει το Hellenic Wind στη Ραφήνα θα βρεθεί άλλος ρόλος για το Flying Cat 4 εκτός Κρήτης!!
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 27, 2015 Posted November 27, 2015 Εκτός από την HSW φαίνεται ότι η δεύτερη ενδιαφέρομενη εταιρεία είναι η Blue Star Ferries εχουν ακουστει και δυο αλλες δευτερες. μια τουρκικη και ο κωστας αγαπητος. ετσι οπως παει, θα το παρει η stena στο τελος Μήπως αυτός ο ξαφνικός έρωτας μεγάλων εταιρειών με την Άνασσα της Πάτρας έχει να κάνει με την μεταφορά προσφύγων από τα νησιά? Να το πάρουν κοψοχρονιά, να του ρίξουν ένα 5κιλο μπογιά και 2-3 απαραίτητα συμμαζέματα και με τις επιδοτήσεις σε 6 μήνες να έχουν βγάλει τα λεφτά τους και χωρίς να δεσμεύουν τα άλλα πλοία τους?
proud_ionian Posted November 27, 2015 Author Posted November 27, 2015 Η Adria επαιζε γερα μεταξυ Νησος Ροδος και Blue Horizon και τελικα η μπιλια εκατσε στο δευτερο... Λετε? Εκτός από την HSW φαίνεται ότι η δεύτερη ενδιαφέρομενη εταιρεία είναι η Blue Star Ferries η blue star θα πουλησει τον βαπορα και ετοιμοπολεμο horizon για να παρει ενα κουρελι που ενας θεος ξερει τι θα βγαλει στην πορεια. μιλαμε για monty python
Superspeed 1 Posted November 27, 2015 Posted November 27, 2015 (edited) Καλα και το Blue Horizon καποια στιγμη πριν 2-3 χρονια δεν ήταν και το μεγαλύτερο αστερι της Blue Star. Απο οτι θυμαμαι απο black out σε black out πηγαινε και ειχε και αλλα προβληματα(κια) Edited November 27, 2015 by Superspeed 1
pathfinder Posted November 27, 2015 Posted November 27, 2015 Αν θυμάμαι καλά το ΒΗ είχε προβλήματα την εποχή που "έψαχνε ρόλο". Σε όλα τα χρόνια που δουλεύει η εικόνα του -προς εκείνους (σαν εμένα) που δεν γνωρίζουν αν υπήρξαν θέματα τα οποία δεν φάνηκαν- είναι πάρα πολύ καλή. Τώρα για την περίπτωση αντικατάστασής του με το Queen θα συμφωνήσω με τον proud-ionian ότι δεν έχει καμμία λογική. - Είναι ίδιας περίπου ηλικίας και ιδίου περίπου μεγέθους - Το Queen θα χρειαστεί χρόνο να ετοιμαστεί και δεν υπάρχει άλλο διαθέσιμο για αντικατάσταση του ΒΗ (αν φυσικά δεν αλλάξει σημαντικά ο σχεδιασμός των γραμμών) - Ακόμη και αν "είναι πολλά τα λεφτά" (της διαφοράς) πιθανότατα υπάρχουν εναλλακτικές (θα μπορούσαν ίσως να ναυλώσουν π.χ. το Κύδων) - Ο proud είχε κάνει μια πολύ ενδιαφέρουσα (και κατά την γνώμη μου πολύ σωστή) ανάλυση του διαθέσιμου στόλου σε σχέση με τον επιθυμητό. Τα 200μ. πλοία δεν είναι ιδανικά για το εσωτερικό και αυτά είναι που "περισσεύουν". Οι μετανάστες και το φθηνό πετρέλαιο δεν είναι δεδομένα.
proud_ionian Posted November 28, 2015 Author Posted November 28, 2015 δεν ειπα οτι το horizon ειναι νεοτευκτο, ομως οπως ανεφερε και ο pathfinder, αν εξαιρεσει κανεις την πρωτη χρονια μετα την επαναδραστηριοποιηση του, δεν μας εχει απασχολησει. εν πασει περιπτωσει, ηθελα να αντιπαραβαλω τις δυο πληροφοριες και να πω οτι εμενα δεν μου κολλανε και οι δυο μαζι και κυριως δεν μου κολλαει το να μπλεξει η Attica με το Queen. οσο για το σχολιο του νηρεα (να βαλουν κανα δυο πλοια... low cost για μεταναστες), ενταξει δεν εχουν μεινει και οι γραμμες κενες. δεμενα θα ηταν τετοια εποχη τα περισσοτερα. ΥΓ: @ pathfinder: αυτο ψαχνεις.
Ariadne Posted December 3, 2015 Posted December 3, 2015 (edited) ε βεβαια στην ευρωπη που χτιζονται πλεον βαπορια κολοσσοι αυτα τα μεγεθη θα γινουν περιζητητα. σε λιγο θα μας παρακαλανε να τους δωσουμε την Πηνελοπη και το Παναγια Τηνου οπως παει το πραμα.Αυτό όντως θα αποτελεί πρόβλημα τα επόμενα χρόνια. Όποιος ψάχνει για πλοίο 100-130 μέτρων, πού θα το βρίσκει; Edited December 4, 2015 by proud_ionian
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 3, 2015 Posted December 3, 2015 (edited) Μα εάν υπάρχει τόση ζήτηση για μεσαία ferries, τι ποιο εύκολο από το να παραγγείλουν νεότευκτα? Νομίζω ότι τα ναυπηγεία δεν φτιάχνουν ό,τι θέλουν αυτά, αλλά ό,τι ζητάει ο πελάτης. Πιστεύω ότι δεν είναι θέμα ναυπηγείων, αλλά βραχυπρόθεσμων σχεδίων των εταιρειών...να πάρουμε κάτι φθηνό να βγάλουμε 5-6 χρόνια και βλέπουμε. Ενώ οι ναυπηγήσεις θέλουν μακροπρόθεσμα σχέδια για να αποδώσει η επένδυση. Και σε τέτοιες αβέβαιες εποχές είναι δύσκολο να κάνεις σχέδια για τα επόμενα 30 χρόνια. Edited December 3, 2015 by ΝΗΡΕΑΣ
Ariadne Posted December 4, 2015 Posted December 4, 2015 Μα ακριβώς αυτό είναι. Από τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, ποια μπορεί υπό αυτές τις συνθήκες να ναυπηγήσει νέα πλοία;
.voyager Posted December 4, 2015 Posted December 4, 2015 (edited) ε βεβαια στην ευρωπη που χτιζονται πλεον βαπορια κολοσσοι αυτα τα μεγεθη θα γινουν περιζητητα Μα εάν υπάρχει τόση ζήτηση για μεσαία ferries, τι πιο εύκολο από το να παγγείλουν νεότευκτα. Νομίζω ότι τα ναυπηγεία δεν φτιάχνουν ό,τι θέλουν αυτά, αλλά ό,τι ζητάει ο πελάτης. Συγγνώμη που συνεχίζω το off topic, αλλά γιατί μια οποιαδήποτε εταιρεία που έχει εξασφαλίσει το κεφάλαιο, εάν θέλει μεσαίου μεγέθους πλοίο, να μην μπορεί να το παραγγείλει το ίδιο εύκολα (ή πιο εύκολα) απ' όσο μπορεί να παραγγείλει μεγαθήρια; Στο μεταξύ, μεγάλη εταιρεία δεν σημαίνει μόνο μεγάλα πλοία, ούτε το αντίστροφο. Η Moby στην προκειμένη μεγάλη ακτοπλοϊκή θεωρείται, απ' όλα έχει ο μπαξές της. Γενικά, δεν νομίζω πως ισχύει το ότι ναυπηγούνται μόνο κολοσσοί, βλέπουμε και μικρά και μεσαία σε μέγεθος νεότευκτα. Edited December 4, 2015 by .voyager
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now