Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

εκτος απο τη φημολογια για το μελλον του ζακυνθος

η φημολογια για το μελλον του πλοιου οργιαζει, οπως καθε χρονο αλλωστε :D

οι μισοι λενε οτι στο τελος της ναυλωσης, ηταν 18μηνη και ληγει το φθινοπωρο, θα το αγορασει η kefalonian.

οι αλλοι μισοι λενε οτι το θελει ο θεοδοσης για να το βαλει... αστακο

να μην ξεχναμε οτι αστακο το εχει... βαλει :P και η συχωρεμενη ionian ferries και η kefalonian, ενω η kefalonian το εχει... στειλει και κερκυρα ηγουμενιτσα B)^_^.

εχουμε φημολογια και για το πλοιο που θα φερει η kefalonian, με το σαντορινη που ειπε ο πετρος να ειναι ψηλα στα... charts

Το Σαντορίνη να το αποκλείσουμε ;;

επισης εχουμε πολλες διαρροες απο την ionian group/levante για εκπληξεις στη γραμμη της πατρας, με αλλους να εστιαζουν σε πυκνοτερα δρομολογια και αλλους σε αλλο, μη αναμενομενο, πλοιο

  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Το Σαντορίνη θα ήταν καλοδεχούμενο. Δεν το έχω ταξιδέψει ποτέ ...

  • 5 weeks later...
Posted (edited)

 

δρομολογηση στις δυτικες ναυλωμενο απο την ΑΝΜΕΖ για την ακινησια του κοραη (οτι και περσυ θα γινει. καλβος 2-3 βδομαδες)

δρομολογηση στις δυτικες απο την εταιρεια του (οτι και παραπανω)

Για τις δυτικές Κυκλάδες το σενάριο του Κάλβου έχει απομακρυνθεί οριστικά και γι αυτό η εταιρία ψάχνει πλοίο για ναύλωση και όπως άκουσα χθες μέσα στο κοραής τις περισσότερες πιθανότητες να συγκεντρώνει το Εξπρες Σαντορίνη χωρίς όμως να έχει κλείσει ακόμη.
Edited by proud_ionian
Posted (edited)

Αφου το είχε το καλοκαίρι...τι τη χαλάει τώρα? Το θέμα με το καπόνι που έγραψε ο Π100?

Edited by Petros P
Posted

Ετσι ακριβως!! Μεχρι να αποκατασταθει το προβλημα το Ανδρεας Καλβος θα ειναι πισω στα γνωριμα νερα του Ιονιου για τις ακινησιες των εκει πλοιων της κοινοπραξιας

Posted

Ενδιαφέρον !! Και φυσικά ένα ενδιαφέρον με το ανακαινισμένο Σαντορίνη εαν και εφόσον προχωρήσει το οτι ακούγεται...

Posted

υπαρχει καποιος λογος να δεσει αμεσα το κοραης;

μια χαρα δεν μπορει να βγαλει ολο το χειμωνα και να ερθει ο καλβαρος 2 εβδομαδες οταν ειναι ετοιμος;

Posted

Με κινδυνο να παω για οσκαρ Φιδεμπορα 2015 μεταφερω το παρακατω. Η  Adria επαιζε γερα μεταξυ Νησος Ροδος και Blue Horizon και τελικα η μπιλια εκατσε στο δευτερο...

Λετε?

Posted

Η Adria Ferries επεκτείνετε πολύ επιθετικά τελευταία στην Αδριατική και έπρεπε να αντιδράσει και στην είσοδο της GNV στην αγορά της Αλβανίας. Αυτή που πρέπει να προσέξει είναι η Jadrolinija που μένει σιγά σιγά πίσω.

Posted

Aλλο πλοίο στο ναυπηγείο θα φύγει μέσα στους επόμενους μήνες γιατι πωλήθηκε όπως έχω μάθει,οχι το menhir παντως

Στο ιδιο ναυπηγειο με το MENHIR ειναι μονο το AEGEAN GLORY οποτε για αυτο πρεπει να λεμε

Posted

Μια βότλα στην περιοχή του ναυπηγείου,πάντως θα δείτε ποια πλοία/σκάφη υπάρχουν

Posted

Οι φημες μεχρι στιγμης ισχυουν,οπως ισχυει και η προθεση για γενικη ανακαινηση του εσωτερικου του

Αμα δρομολογηθει θα ειναι απο ραφηνα ετσι???Δλδ το Flying Cat 4 θα παει Ηρακλειο????Δεν νομιζω να συμφερει την εταιρια αυτο το πραγμα

Posted

Εκτός από την HSW φαίνεται ότι η δεύτερη ενδιαφέρομενη εταιρεία είναι η Blue Star Ferries

 

εχουν ακουστει και δυο αλλες δευτερες. μια τουρκικη και ο κωστας αγαπητος.

 

ετσι οπως παει, θα το παρει η stena στο τελος

 

Μήπως αυτός ο ξαφνικός έρωτας μεγάλων εταιρειών με την Άνασσα της Πάτρας έχει να κάνει με την μεταφορά προσφύγων από τα νησιά? Να το πάρουν κοψοχρονιά, να του ρίξουν ένα 5κιλο μπογιά και 2-3 απαραίτητα συμμαζέματα και με τις επιδοτήσεις σε 6 μήνες να έχουν βγάλει τα λεφτά τους και χωρίς να δεσμεύουν τα άλλα πλοία τους?

Posted

Η  Adria επαιζε γερα μεταξυ Νησος Ροδος και Blue Horizon και τελικα η μπιλια εκατσε στο δευτερο...

Λετε?

Εκτός από την HSW φαίνεται ότι η δεύτερη ενδιαφέρομενη εταιρεία είναι η Blue Star Ferries

 

η blue star θα πουλησει τον βαπορα και ετοιμοπολεμο horizon για να παρει ενα κουρελι που ενας θεος ξερει τι θα βγαλει στην πορεια.

μιλαμε για monty python :D

Posted (edited)

Καλα και το Blue Horizon καποια στιγμη πριν 2-3 χρονια δεν ήταν και το μεγαλύτερο αστερι της Blue Star. Απο οτι θυμαμαι απο black out σε black out πηγαινε και ειχε και αλλα προβληματα(κια)

Edited by Superspeed 1
Posted

Αν θυμάμαι καλά το ΒΗ είχε προβλήματα την εποχή που "έψαχνε ρόλο". Σε όλα τα χρόνια που δουλεύει η εικόνα του -προς εκείνους (σαν εμένα) που δεν γνωρίζουν αν υπήρξαν θέματα τα οποία δεν φάνηκαν- είναι πάρα πολύ καλή.

 

Τώρα για την περίπτωση αντικατάστασής του με το Queen θα συμφωνήσω με τον proud-ionian ότι δεν έχει καμμία λογική.

- Είναι ίδιας περίπου ηλικίας και ιδίου περίπου μεγέθους

- Το Queen θα χρειαστεί χρόνο να ετοιμαστεί και δεν υπάρχει άλλο διαθέσιμο για αντικατάσταση του ΒΗ (αν φυσικά δεν αλλάξει σημαντικά ο σχεδιασμός των γραμμών)

- Ακόμη και αν "είναι πολλά τα λεφτά" (της διαφοράς) πιθανότατα υπάρχουν εναλλακτικές (θα μπορούσαν ίσως να ναυλώσουν π.χ. το Κύδων)

- Ο proud είχε κάνει μια πολύ ενδιαφέρουσα (και κατά την γνώμη μου πολύ σωστή) ανάλυση του διαθέσιμου στόλου σε σχέση με τον επιθυμητό. Τα 200μ. πλοία δεν είναι ιδανικά για το εσωτερικό και αυτά είναι που "περισσεύουν". Οι μετανάστες και το φθηνό πετρέλαιο δεν είναι δεδομένα.

Posted

δεν ειπα οτι το horizon ειναι νεοτευκτο, ομως οπως ανεφερε και ο pathfinder, αν εξαιρεσει κανεις την πρωτη χρονια μετα την επαναδραστηριοποιηση του, δεν μας εχει απασχολησει.

 

εν πασει περιπτωσει, ηθελα να αντιπαραβαλω τις δυο πληροφοριες και να πω οτι εμενα δεν μου κολλανε και οι δυο μαζι και κυριως δεν μου κολλαει το να μπλεξει η Attica με το Queen.

 

οσο για το σχολιο του νηρεα (να βαλουν κανα δυο πλοια... low cost για μεταναστες), ενταξει δεν εχουν μεινει και οι γραμμες κενες. δεμενα θα ηταν τετοια εποχη τα περισσοτερα.

 

ΥΓ: @ pathfinder: αυτο ψαχνεις.

Posted (edited)

ε βεβαια στην ευρωπη που χτιζονται πλεον βαπορια κολοσσοι αυτα τα μεγεθη θα γινουν περιζητητα. σε λιγο θα μας παρακαλανε να τους δωσουμε την Πηνελοπη και το Παναγια Τηνου οπως παει το πραμα.

Αυτό όντως θα αποτελεί πρόβλημα τα επόμενα χρόνια. Όποιος ψάχνει για πλοίο 100-130 μέτρων, πού θα το βρίσκει; Edited by proud_ionian
Posted (edited)

Μα εάν υπάρχει τόση ζήτηση για μεσαία ferries, τι ποιο εύκολο από το να παραγγείλουν νεότευκτα? Νομίζω ότι τα ναυπηγεία δεν φτιάχνουν ό,τι θέλουν αυτά, αλλά ό,τι ζητάει ο πελάτης. Πιστεύω ότι δεν είναι θέμα ναυπηγείων, αλλά βραχυπρόθεσμων σχεδίων των εταιρειών...να πάρουμε κάτι φθηνό να βγάλουμε 5-6 χρόνια και βλέπουμε. Ενώ οι ναυπηγήσεις θέλουν μακροπρόθεσμα σχέδια για να αποδώσει η επένδυση. Και σε τέτοιες αβέβαιες εποχές είναι δύσκολο να κάνεις σχέδια για τα επόμενα 30 χρόνια.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Posted

Μα ακριβώς αυτό είναι. Από τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, ποια μπορεί υπό αυτές τις συνθήκες να ναυπηγήσει νέα πλοία;

Posted (edited)

ε βεβαια στην ευρωπη που χτιζονται πλεον βαπορια κολοσσοι αυτα τα μεγεθη θα γινουν περιζητητα

 

Μα εάν υπάρχει τόση ζήτηση για μεσαία ferries, τι πιο εύκολο από το να παγγείλουν νεότευκτα. Νομίζω ότι τα ναυπηγεία δεν φτιάχνουν ό,τι θέλουν αυτά, αλλά ό,τι ζητάει ο πελάτης

 

Συγγνώμη που συνεχίζω το off topic, αλλά γιατί μια οποιαδήποτε εταιρεία που έχει εξασφαλίσει το κεφάλαιο, εάν θέλει μεσαίου μεγέθους πλοίο, να μην μπορεί να το παραγγείλει το ίδιο εύκολα (ή πιο εύκολα) απ' όσο μπορεί να παραγγείλει μεγαθήρια; Στο μεταξύ, μεγάλη εταιρεία δεν σημαίνει μόνο μεγάλα πλοία, ούτε το αντίστροφο. Η Moby στην προκειμένη μεγάλη ακτοπλοϊκή θεωρείται, απ' όλα έχει ο μπαξές της. Γενικά, δεν νομίζω πως ισχύει το ότι ναυπηγούνται μόνο κολοσσοί, βλέπουμε και μικρά και μεσαία σε μέγεθος νεότευκτα.

Edited by .voyager

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...