Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

H blue λοιπον!:eek:

Κατανοητόν ότι δεν μπορείς να κατονομάσεις πηγές και πρόσωπα, και φυσικά δεν θα ζητούσα κάτι τέτοιο.

Απλά αν ήξερες τον λόγο της επικείμενης πώλησης, τον οποίο μάλλον δεν τον γνωρίζεις και δεν μένει παρά να περιμένουμε..

Πάντως το καλοκαίρι θα είναι εδω, και θα έχει εντονότερη παρουσία στο νησί με τα 4 δρομολόγιά του.

Αν πάντως έρθει το Κεφαλονιά στον Πόρο, βλέπω κάποιον να γίνεται θαμώνας

της Κυλλήνης..:confused::mad:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 230
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

η οικογενεια στριντζη πενθει απο χθες το απογευμα εξαιτιας του ξαφνικου θανατου του Κωστα Στριντζη. σημερα 18.00 η κηδεια στην ιδιαιτερη πατριδα του το ληξουρι.

θερμα συλλυπητηρια στους συγγενεις και φιλους του

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ξαναακουσα,τις τελευταιες ημερες, αυτα που εχουμε ξαναπει περι επικειμενης πωλησης του Επτανησος. εκεινο που με παραξενεψε ειναι οτι, κατα το "ρουφιανο μου", η εταιρεια δεν ψαχνει για μεγαλυτερο, αλλα για μικροτερο αντικαταστατη.

ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω τη λογικη της εταιρειας. ακολουθει μια αμυντικη τακτικη στις εξελιξεις. στη σαμη μπαινει ανταγωνιστης, στην κυλληνη οι ζακυνθινοι ενισχυονται και η αντιδραση μας ειναι να φερουμε μικροτερο πλοιο (αν αληθευουν οι πληροφοριες) στην κυλληνη και στην πατρα να επιμενουμε στο κεφαλονια, το οποιο εχει χασει πλεον το βασικο του πλεονεκτημα (την ταχυτητα του).

ενω η εταιρεια εχει τη δυνατοτητα, μεσω της παρουσιας της και στις 2 γραμμες (πατρα & κυλληνη), να ισχυροποιηθει και αλλο, διατρεχει τον κινδυνο "να κολλησει" σε δευτερο ρολο.

Link to comment
Share on other sites

μελος πληρωματος, και οχι η συνηθισμενη αξιοπιστη πηγη μου, μου ειπε οτι ο αγουδημος βλεποντας ποσο καλα πηγαινει η γραμμη σαμη-πατρα αλλα και σαμη -ηγουμενιτσα προτεινε (ή θα προτεινει, δεν καταλαβα καλα και οφειλω να το πω)στον στριντζη να του πουλησει το κεφαλονια και να περιοριστει στον πορο.

Επαναλαμβανω οτι η πληροφορια αυτη που ερχεται απ'το πληρωμα δεν ειναι τσεκαρισμενη,ουτε η πηγη αξιοπιστη.πολυ πιθανον να προκειται για "ραδιο αρβυλα", επειδη ομως αγγιζει ευαισθητες χορδες ("κεφαλονια")για μερικους απο μας ,την γραφω.

οπως καθε φορα λεω, το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι να περιμενουμε...νομιζω οτι φετος το χειμωνα ο στριντζης θα ανοιξει τα χαρτια του....

Link to comment
Share on other sites

εχω ακουσει τις τελευταιες εβδομαδες ολα τα πιθανα σεναρια για τις γραμμες μας και εσυ προσθεσες αλλο ενα:(.

τι οτι πουλανε το επτανησος και θα φερουν ενα μικροτερο στον πορο και θα κρατησουν το κεφαλονια πανω, τι οτι το κεφαλονια θα παει πορο και θα ερθει καινουργιο μεγαλυτερο και γρηγοροτερο πατρα, τι οτι το επτανησος θα μεινει ως εχει θα ερθει νεο στην πατρα και το κεφαλονια θα παει ζακυνθο, τι οτι εχουν πανικοβληθει απο τα 2 νεα πλοια της ΑΝΜΕΖ, τι οτι η ΑΝΜΕΖ θα βαλει το... roslagen πατρα σαμη ιθακη κλπ κλπ.

πιστευω οτι οταν ξεκινησαν τη strintzis ferries, οι στριντζαιοι (ξανα) ηρθαν για να μεινουν. πρεπει να πιστευαν ομως οτι θα παρεμεναν μονοπωλιο στην πατρα και οτι στον πορο θα ειχαν μονο το ιονις και το ζακυνθος Ι να αντιμετωπισουν. θεωρω ομως λιγοτερο πιθανο, αν και στις business ολα γινονται, να αφησουν την πατρα. πιο πιθανο ειναι να προκειται για ραδιο αρβυλα που σκοπο εχει να πεισει οτι ο μιμμης θα μεινει μονιμα στη γραμμη και να αρχισει να παιρνει φορτηγα και κτελ απο τους στριντζαιους. αλλωστε στο παρελθον ο κυρ μιμμης εχει αγορασει το blue horizon, το superferry II και δεν θυμαμαι ποσους αλλους ανταγωνιστες.

ανεξαρτητα απο αγαπημενα βαπορια και παραδοσιακα σινιαλα, πιστευω οτι την καλυτερη συγκοινωνια την εχουμε οταν υπαρχουν εταιρειες δεμενες επιχειρηματικα με τη γραμμη, που τα συμφεροντα των πλοιοκτητων στο νησι ειναι ευρυτερα. το βλεπουμε και στη ζακυνθο που ολες οι εταιρειες εχουν και αλλα συμφεροντα στο νησι. δεν πιστευω πως η λυση ειναι μια "διερχομενη" εταιρεια της αδριατικης, που ο πλοιοκτητης εχει τοσες αλλες δραστηριοτητες (εκτος νησιου), που τα κερδη απο τη γραμμη θα ειναι ενα μικρο ποσοστο του συνολου. επισης θεωρω οτι το κεφαλονια εχει γερασει και απο ταχυτητα και κατω απο το γκαραζ και στα decks. δεν ξερω αν παιρνει συμμαζεμα, αλλα πιστευω οτι χρειαζεται βαπορι με μεγαλυτερο γκαραζ και περισσοτερο δρομο.

εκεινο που ενδιαφερει λοιπον, ειναι η εταιρεια/ες που θα ειναι εδω, να εξυπηρετουν τη γραμμη σε σταθερη βαση ολο το χρονο και οχι περιστασιακα. δε θελω να δουμε την κεφαλονια και το θιακι να γινουν σαν καποια νησια του αιγαιου που περιμενουν ποιο διερχομενο θα περασει και που το καλοκαιρι θα περνανε ολα, αλλα το χειμωνα κανενα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Από ότι φαίνεται θα εκπληρωθεί η επιθυμία του proud Ionian και η διορατικότητα του cpt_hcp.

Προς το παρον το βλεπω να κανει τα δρομολογια του Επτανησος;)

Η Strintzis Ferries φαίνεται ότι θα ναυλώσει πάλι βαπόρι από τη HSW (αυτή τη φορά το Εξπρές Σαντορίνη), για να κάνει τις ακινησίες των πλοίων. Είναι άξιο αναφοράς από μια «μικρή εταιρεία» του μέγεθος της. Δε το συναντάς εύκολα αυτό:rolleyes:B)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

τελικα, παρα τι φημολογια που μας απασχολησε περσυ, (δειτε παραπισω, βαριεμαι να βαλω τα λινκ:D) ουτε το επτανησος πωλειται σε τριτους, ουτε το κεφαλονια στην agoudimos lines και μολις τελειωσουν τις επισκευες τους, κεφαλονια και επτανησος συνεχιζουν, ακουραστο:D το πρωτο και ανελεητο:D το δευτερο, να εξυπηρετουν τις γραμμες τους.

περαν της πλακας που κατα καιρους κανουμε και τις γκρινιας που γινεται για δευτερευοντα (και στο ιντερνετ και στα νησια) η ουσια ειναι οτι τα πλοια της strintzis (και της κοινοπραξιας) προσφερουν σταθερη και υποδειγματικη συγκοινωνια στα 3 νησια ολο το χρονο.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Χθες που κοιμόμουνα είδα σε ένα όνειρο τη Παναγία Εκατονταπυλιανή (βοηθεια μας) να μου λέει ότι η Strintzis Ferries θα αυξήσει το στόλο της εντός του 2008. Για να δούμε εάν θα βγει προφητικό το όνειρο.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

τα δρομολογια εχουν διορθωθει πλεον και ακολουθουν το περσυνο μοντελο.

επτανησος στον πορο με 3 δρομολογια και 4 πασχα, ιουλιο και αυγουστο. κεφαλονια στην πατρα με ημιαργια το σαββατο και καθημερινα διπλα απο 14-6 ως 07-9.

αυτα μεχρι νεωτερας.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
ακουγεται οτι η εταιρεια σκεφτεται να σκαντζαρει τα βαπορια μολις ολοκληρωθει το λιμανι του πορου και μπορει να δενει πλεον στον πορο το κεφαλονια.ετσι το επτανησος με το μεγαλυτερο γκαραζ θα ειναι στην πατρα[...]φημη ειναι ακομη και μενει να δουμε αν θα πραγματοποιηθει. η αληθεια ειναι οτι και το 2004, οταν αγορασαν το κεφαλονια η stzintzis ferries ηθελε να κανει αυτην την τραμπα
τα δρομολογια εχουν διορθωθει πλεον και ακολουθουν το περσυνο μοντελο.

επτανησος στον πορο[...]κεφαλονια στην πατρα

δεν εχει ξαναακουστει κατι για την τραμπα απο τοτε. δεν εννοω να με παρουν τηλεφωνο να με ενημερωσουν:D, αλλα οτι δεν υπαρχει και καποια σχετικη ενημερωση στα πληρωματα (υπαρχουν θιακοι στο κεφαλονια, αλλα και απο τη νοτια κεφαλλονια στο επτανησος που θα εκαναν και αυτοι τραμπα σε περιπτωση σκαντζας).

το οτι δεν ακουγεται κατι δε σημαινει απαραιτητα οτι εγκαταλειφθηκε η ιδεα. ισως η καθυστερηση στο λιμανι του πορου να εχει βαλει και αυτη το χερακι της.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η STRINTZIS FERRIES ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ

Η ναυτιλιακή εταιρεία STRINTZIS FERRIES σε συνεργασία με την Ionian Eco - Εταιρεία Περιβαλλοντικών Εφαρμογών (Δεβοσέτου & Ιγγλέση 1) ξεκινάει πρόγραμμα ανακύκλωσης συσκευασιών σε πρώτη φάση στο F/B Κεφαλονιά και ακολούθως στο F/B Επτάνησος. Σκοπός αυτού του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση και παρότρυνση του επιβατικού κοινού στην διαδικασία της ανακύκλωσης.

Η προστασία του περιβάλλοντος είναι προτεραιότητα και αποτελεί βάση της στρατηγικής πολιτικής των μεγαλύτερων επιχειρήσεων παγκοσμίως. Στο πλαίσιο αυτό θέλουνε να ενθαρρύνουνε τους τοπικούς παράγοντες και επιχειρηματίες να υιοθετήσουν παρόμοιες ενέργειες.

Ευχαριστούνε για την συνεργασία τον φορέα ανακύκλωσης Δήμου Πατρέων και τον Κυριο Μαράτο, και με χαρά θα συνεργαστούνε με την Διαδημοτική Επιχείρηση Κεφαλονιάς όταν θα ξεκινήσει στον νομό της Κεφαλονιάς η ανακύκλωση.

Με την υπόσχεση ότι θα συνεχίσουνε να συμβάλλουνε στην προστασία του περιβάλλοντος συμμετέχοντας σε προγράμματα και προβάλλοντας την προστασία του περιβάλλοντος και την οικολογία.

Από το www.ithacanews.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ακουγεται εντονα οτι λογω (τι αλλο;)) της πορειας της τιμης των καυσιμων, η εταιρεια εξεταζει εναν ορθολογικοτερο σχεδιασμο δρομολογιων για τους χειμερινους μηνες.

με αλλα λογια, παιζει το ενδεχομενο να κοπουν δρομολογια τους χειμερινους μηνες (ειδικα τις καθημερινες) και στην πατρα και στον πορο.

Link to comment
Share on other sites

ναι αυτο ψιθυριζεται εντόνως... το χειμωνα για πορο θα γινονται μονο 2 δρομολογια 11.30 και 18.00:(....απλα επειδη αυτο σχεδιαζοταν ταυτοχρονα με την αποφαση να μην γινονται 4 δρομολογια το καλοκαιρι -κατι που απορριφθηκε- πιστευα οτι τελικα σταματησαν να το σκεφτονται.

Link to comment
Share on other sites

απορριφθηκαν οι αλλαγες δρομολογιων στη μεση της σαιζον (οχι μονο για τη strintzis, αλλα για πολλες αλλες περιπτωσεις που εχουμε δει). τον οκτωβρη που κατατιθενται τα δρομολογια του επομενου ακτοπλοϊκου ετους θα δουμε τι θα ζητηθει. εκτος απο τον πορο ακουγονται και περικοπες στην πατρα (κοψιμο καποιων απογευματινων τις καθημερινες το χειμωνα).

θα δουμε τοτε, παντως και πριν 2 χειμωνες στον πορο ειχαν μονο 2 δρομολογια τη μερα (σε ατυπη συνεννοηση με τους ζακυνθινους που και αυτοι ειχαν μειωσει).

για την ωρα ας διορθωσουν τα δρομολογια που εχουν στο internet;). στο site για ιουλιο αυγουστο δινει 3 δρομολογια τη μερα, ενω στο openseas εχουν περασμενα 5!!:eek:

post-13-1283269754_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

στο κιοσκι της εταιρειας στο λιμανι της πατρας, προστεθηκε προσφατα νεα μεγαλυτερη πινακιδα που διαφημιζει την εταιρεια και τους προορισμους της. μπηκε επισης και ενα μεγαλο σκιαστρο (κοβει τον ηλιο που πεφτει στα τζαμια και σε οσους δουλευουν στο κιοσκι), οπου εκτος απο το μπλε φοντο και το ασπρο Σ σε ασπρο πλαισιο και το strintzis ferries απο κατω, υπαρχει και μια τοξοειδης κοκκινη γραμμη (σα μπουμερανγκ ενα πραγμα). θα μπορουσε κατι τετοιο να γινει και στα βαπορια της εταιρειας (ειτε στις τσιμινιερες, ειτε στις παντες), ωστε να σπαει λιγο το κυανολευκο σερι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

μηπως ηρθε η ωρα (αφου περαστουν τα ισχυοντα δρομολογια) να γινει και ενα Lifting του site? (φωτο σε καλυτερη αναλυση, καλυτερα γραφικα, πιο φιλικο "περιβαλλον" για τον χρηστη). λιγο "πρωτογονο" τεχνολογικα ειναι πια.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Να δείτε φέτος η Strintzis Ferries που δε θα ναυλώσει πλοίο από τη HSW, για να αντικαταστήσει τα πλοία της κατά τη διάρκεια των ετήσιων ακινησιών των πλοίων της. Διότι μέχρι στιγμής δε έχουν καταλήξει σε κάποια συμφωνία με τη νέα διοίκηση της HSW.

Φαίνεται πως δεν είναι τόσο εύκολα τα πράγματα με τη νέα διοίκηση της HSW. Άλλο να έχεις μπάρμπα στη διοίκηση και άλλο όχι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

δε νομιζω οτι ειναι θεμα μπαρμπα στη διοικηση. δεν τα επαιρναν και τζαμπα αν θυμαμαι καλα. αλλο ομως η εταιρεια (HSW) να εχει εκτος πλανων καποια βαπορια και να τα ναυλωνει και αλλο να σκοπευει να τα δρομολογησει.

πιστευω ομως οτι αν τελικα δεν ναυλωσουν βαπορι, δεν θα ειναι επειδη δεν τους ναυλωνει καποιο η HSW, αλλα επειδη ισως να κρινουν πως δε χρειαζεται φετος. κατι ο μουδιασμενος χειμωνας απο την κριση, κατι το ασχημο καλοκαιρι απο το πετρελαιο (και οχι μονο) κατι οτι φετος τα εχουμε ψιλοβρει στην κυλληνη και εχουμε μειωσει τα δρομολογια σε σχεση με αλλου χειμωνες, δεν τρεχει και κατι να μεινει 6-7 βδομαδες (και μαλλιστα γεναρη φλεβαρη) η εταιρεια χωρις βαπορι στην κυλληνη

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

να ενημερωναμε και το site οτι απο 7/1 δεν παιζει κυλληνη πορος, ωραια θα ηταν ε;;)

ακομη δειχνει κανονικα κεφαλονια στην πατρα και επτανησος στον πορο ως εχουν ως 31/3

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...