Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

εκτος απο τη φημολογια για το μελλον του ζακυνθος

η φημολογια για το μελλον του πλοιου οργιαζει, οπως καθε χρονο αλλωστε :D

οι μισοι λενε οτι στο τελος της ναυλωσης, ηταν 18μηνη και ληγει το φθινοπωρο, θα το αγορασει η kefalonian.

οι αλλοι μισοι λενε οτι το θελει ο θεοδοσης για να το βαλει... αστακο

να μην ξεχναμε οτι αστακο το εχει... βαλει :P και η συχωρεμενη ionian ferries και η kefalonian, ενω η kefalonian το εχει... στειλει και κερκυρα ηγουμενιτσα B)^_^.

εχουμε φημολογια και για το πλοιο που θα φερει η kefalonian, με το σαντορινη που ειπε ο πετρος να ειναι ψηλα στα... charts

Το Σαντορίνη να το αποκλείσουμε ;;

επισης εχουμε πολλες διαρροες απο την ionian group/levante για εκπληξεις στη γραμμη της πατρας, με αλλους να εστιαζουν σε πυκνοτερα δρομολογια και αλλους σε αλλο, μη αναμενομενο, πλοιο

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 5 weeks later...

 

δρομολογηση στις δυτικες ναυλωμενο απο την ΑΝΜΕΖ για την ακινησια του κοραη (οτι και περσυ θα γινει. καλβος 2-3 βδομαδες)

δρομολογηση στις δυτικες απο την εταιρεια του (οτι και παραπανω)

Για τις δυτικές Κυκλάδες το σενάριο του Κάλβου έχει απομακρυνθεί οριστικά και γι αυτό η εταιρία ψάχνει πλοίο για ναύλωση και όπως άκουσα χθες μέσα στο κοραής τις περισσότερες πιθανότητες να συγκεντρώνει το Εξπρες Σαντορίνη χωρίς όμως να έχει κλείσει ακόμη.
Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Με κινδυνο να παω για οσκαρ Φιδεμπορα 2015 μεταφερω το παρακατω. Η  Adria επαιζε γερα μεταξυ Νησος Ροδος και Blue Horizon και τελικα η μπιλια εκατσε στο δευτερο...

Λετε?

Link to comment
Share on other sites

Η Adria Ferries επεκτείνετε πολύ επιθετικά τελευταία στην Αδριατική και έπρεπε να αντιδράσει και στην είσοδο της GNV στην αγορά της Αλβανίας. Αυτή που πρέπει να προσέξει είναι η Jadrolinija που μένει σιγά σιγά πίσω.

Link to comment
Share on other sites

Aλλο πλοίο στο ναυπηγείο θα φύγει μέσα στους επόμενους μήνες γιατι πωλήθηκε όπως έχω μάθει,οχι το menhir παντως

Στο ιδιο ναυπηγειο με το MENHIR ειναι μονο το AEGEAN GLORY οποτε για αυτο πρεπει να λεμε

Link to comment
Share on other sites

Οι φημες μεχρι στιγμης ισχυουν,οπως ισχυει και η προθεση για γενικη ανακαινηση του εσωτερικου του

Αμα δρομολογηθει θα ειναι απο ραφηνα ετσι???Δλδ το Flying Cat 4 θα παει Ηρακλειο????Δεν νομιζω να συμφερει την εταιρια αυτο το πραγμα

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από την HSW φαίνεται ότι η δεύτερη ενδιαφέρομενη εταιρεία είναι η Blue Star Ferries

 

εχουν ακουστει και δυο αλλες δευτερες. μια τουρκικη και ο κωστας αγαπητος.

 

ετσι οπως παει, θα το παρει η stena στο τελος

 

Μήπως αυτός ο ξαφνικός έρωτας μεγάλων εταιρειών με την Άνασσα της Πάτρας έχει να κάνει με την μεταφορά προσφύγων από τα νησιά? Να το πάρουν κοψοχρονιά, να του ρίξουν ένα 5κιλο μπογιά και 2-3 απαραίτητα συμμαζέματα και με τις επιδοτήσεις σε 6 μήνες να έχουν βγάλει τα λεφτά τους και χωρίς να δεσμεύουν τα άλλα πλοία τους?

Link to comment
Share on other sites

Η  Adria επαιζε γερα μεταξυ Νησος Ροδος και Blue Horizon και τελικα η μπιλια εκατσε στο δευτερο...

Λετε?

Εκτός από την HSW φαίνεται ότι η δεύτερη ενδιαφέρομενη εταιρεία είναι η Blue Star Ferries

 

η blue star θα πουλησει τον βαπορα και ετοιμοπολεμο horizon για να παρει ενα κουρελι που ενας θεος ξερει τι θα βγαλει στην πορεια.

μιλαμε για monty python :D

Link to comment
Share on other sites

Καλα και το Blue Horizon καποια στιγμη πριν 2-3 χρονια δεν ήταν και το μεγαλύτερο αστερι της Blue Star. Απο οτι θυμαμαι απο black out σε black out πηγαινε και ειχε και αλλα προβληματα(κια)

Edited by Superspeed 1
Link to comment
Share on other sites

Αν θυμάμαι καλά το ΒΗ είχε προβλήματα την εποχή που "έψαχνε ρόλο". Σε όλα τα χρόνια που δουλεύει η εικόνα του -προς εκείνους (σαν εμένα) που δεν γνωρίζουν αν υπήρξαν θέματα τα οποία δεν φάνηκαν- είναι πάρα πολύ καλή.

 

Τώρα για την περίπτωση αντικατάστασής του με το Queen θα συμφωνήσω με τον proud-ionian ότι δεν έχει καμμία λογική.

- Είναι ίδιας περίπου ηλικίας και ιδίου περίπου μεγέθους

- Το Queen θα χρειαστεί χρόνο να ετοιμαστεί και δεν υπάρχει άλλο διαθέσιμο για αντικατάσταση του ΒΗ (αν φυσικά δεν αλλάξει σημαντικά ο σχεδιασμός των γραμμών)

- Ακόμη και αν "είναι πολλά τα λεφτά" (της διαφοράς) πιθανότατα υπάρχουν εναλλακτικές (θα μπορούσαν ίσως να ναυλώσουν π.χ. το Κύδων)

- Ο proud είχε κάνει μια πολύ ενδιαφέρουσα (και κατά την γνώμη μου πολύ σωστή) ανάλυση του διαθέσιμου στόλου σε σχέση με τον επιθυμητό. Τα 200μ. πλοία δεν είναι ιδανικά για το εσωτερικό και αυτά είναι που "περισσεύουν". Οι μετανάστες και το φθηνό πετρέλαιο δεν είναι δεδομένα.

Link to comment
Share on other sites

δεν ειπα οτι το horizon ειναι νεοτευκτο, ομως οπως ανεφερε και ο pathfinder, αν εξαιρεσει κανεις την πρωτη χρονια μετα την επαναδραστηριοποιηση του, δεν μας εχει απασχολησει.

 

εν πασει περιπτωσει, ηθελα να αντιπαραβαλω τις δυο πληροφοριες και να πω οτι εμενα δεν μου κολλανε και οι δυο μαζι και κυριως δεν μου κολλαει το να μπλεξει η Attica με το Queen.

 

οσο για το σχολιο του νηρεα (να βαλουν κανα δυο πλοια... low cost για μεταναστες), ενταξει δεν εχουν μεινει και οι γραμμες κενες. δεμενα θα ηταν τετοια εποχη τα περισσοτερα.

 

ΥΓ: @ pathfinder: αυτο ψαχνεις.

Link to comment
Share on other sites

ε βεβαια στην ευρωπη που χτιζονται πλεον βαπορια κολοσσοι αυτα τα μεγεθη θα γινουν περιζητητα. σε λιγο θα μας παρακαλανε να τους δωσουμε την Πηνελοπη και το Παναγια Τηνου οπως παει το πραμα.

Αυτό όντως θα αποτελεί πρόβλημα τα επόμενα χρόνια. Όποιος ψάχνει για πλοίο 100-130 μέτρων, πού θα το βρίσκει; Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Μα εάν υπάρχει τόση ζήτηση για μεσαία ferries, τι ποιο εύκολο από το να παραγγείλουν νεότευκτα? Νομίζω ότι τα ναυπηγεία δεν φτιάχνουν ό,τι θέλουν αυτά, αλλά ό,τι ζητάει ο πελάτης. Πιστεύω ότι δεν είναι θέμα ναυπηγείων, αλλά βραχυπρόθεσμων σχεδίων των εταιρειών...να πάρουμε κάτι φθηνό να βγάλουμε 5-6 χρόνια και βλέπουμε. Ενώ οι ναυπηγήσεις θέλουν μακροπρόθεσμα σχέδια για να αποδώσει η επένδυση. Και σε τέτοιες αβέβαιες εποχές είναι δύσκολο να κάνεις σχέδια για τα επόμενα 30 χρόνια.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Μα ακριβώς αυτό είναι. Από τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, ποια μπορεί υπό αυτές τις συνθήκες να ναυπηγήσει νέα πλοία;

Link to comment
Share on other sites

ε βεβαια στην ευρωπη που χτιζονται πλεον βαπορια κολοσσοι αυτα τα μεγεθη θα γινουν περιζητητα

 

Μα εάν υπάρχει τόση ζήτηση για μεσαία ferries, τι πιο εύκολο από το να παγγείλουν νεότευκτα. Νομίζω ότι τα ναυπηγεία δεν φτιάχνουν ό,τι θέλουν αυτά, αλλά ό,τι ζητάει ο πελάτης

 

Συγγνώμη που συνεχίζω το off topic, αλλά γιατί μια οποιαδήποτε εταιρεία που έχει εξασφαλίσει το κεφάλαιο, εάν θέλει μεσαίου μεγέθους πλοίο, να μην μπορεί να το παραγγείλει το ίδιο εύκολα (ή πιο εύκολα) απ' όσο μπορεί να παραγγείλει μεγαθήρια; Στο μεταξύ, μεγάλη εταιρεία δεν σημαίνει μόνο μεγάλα πλοία, ούτε το αντίστροφο. Η Moby στην προκειμένη μεγάλη ακτοπλοϊκή θεωρείται, απ' όλα έχει ο μπαξές της. Γενικά, δεν νομίζω πως ισχύει το ότι ναυπηγούνται μόνο κολοσσοί, βλέπουμε και μικρά και μεσαία σε μέγεθος νεότευκτα.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...