Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μπορει να φτιαξουν τους υπολοιπους χωρους στο european expres και να τα φερουν σε μια κατασταση ομοια με τωρα που το ΜΥΤΙΛΗΝΗ εχει τους πολλους χωρους και το european expres τους λιγοτερους.Με λιγα λογια για να μην σας μπερδεψω το european expres θα εχει πλεον τους πολους χωρους.

Edited by mpolo
Link to comment
Share on other sites

Φετος ειναι παλι ο καιρος για μια αλλαγη στην ακτοπλοια... Τωρα πωληση μετοχων θα ειναι, πωληση εταιριας θα ειναι.. συγχωνευση θα ειναι (αν και αυτο ειναι το ποιο δυσκολο)

Και λογικα μεσα στο σεναριο θα ειναι η ΑΝΕΚ.. Τι θα λεγατε για κανενα "γαμο"με τη MIG? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Εκτός Δωδεκανήσων το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ για 2 μήνες. Εκτός Χανίων ο ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ για 2 μήνες. Είναι πολλές οι συμπτώσεις. Αλλά είναι νωρίς να μιλάμε και για συγχώνευση πιστεύω.

Link to comment
Share on other sites

Φετος ειναι παλι ο καιρος για μια αλλαγη στην ακτοπλοια ... Τωρα πωληση μετοχων θα ειναι, πωληση εταιριας θα ειναι ... συγχωνευση θα ειναι (αν και αυτο ειναι το ποιο δυσκολο)Και λογικα μεσα στο σεναριο θα ειναι η ΑΝΕΚ ... Τι θα λεγατε για κανενα "γαμο"με τη MIG? :rolleyes:

Δηλαδή ένας ισχυρός όμιλος σε όλη την ακτοπλοΐα ;

Link to comment
Share on other sites

Εχω σοβαρες ενστασεις για το αν υπαρχει θεμα παρομοιων συγχωνευσεων. Ποιο πολυ παιζει το σεναριο κατατμησης της ΧΕΛΛΕΝΙΚ, παρα θεμα συγχωνευσης αλλων εταιρειων.

Ομως μην ξεχναμε και τον παραγοντα Γκριμαλντι. ΔΕν νομιζω ότι με τετοιο ψηλο ποσοστο που εχει θα εξακολουθησει για πολυ ακομα να κατσει να βλεπει την κατηφορα του ταχυπλοου μαγαζιου του. Γιατι ειπαμε,η εταιρεια της εποχης Στριντζη καμια σχεση δεν εχει με την σημερινη κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Το πιο απλο που μπορει να γινει κ αμεσα,ειναι το μοιρασμα των γραμμων(εμεις Χανια,εσεις Ροδο,εμεις Ανκονα,εσεις Ηρακλειο),οπως και στο αεροπορικο μονοπωλειο(AEGEAN-OLYMPIC)ασχετα αν δεν πηρε το οκ απο την Ε.Ε.(στην ουσια μια εταιρια ειναι,εδω και καιρο).Νομιζω οτι ΑΝΕΚ κ BLUE STAR ειναι ισχυρα σινιαλα και μου φαινεται δυσκολο να χαθει καποιο απο τα δυο.

Την HSW την βλεπω να περναει σιγα σιγα στον Grimaldi(δεν νομιζω οτι η ΑΝΕΚ διαθετει το ρευστο να πληρωσει τις δοσεις)κι απο κει κ περα θα εχει ενδιαφερον που θα παει...Εγω ελπιζω τουλαχιστον,οποιος ειναι ο νεος ιδιοκτητης της,να συμπεριλαβει στα σχεδια του τον Γ.Στριντζη στο τιμονι της εταιριας.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνουμε σε ολα. Αν η ετιαρεια παιξει μπαλα με την παληα της συνθεση δηλαδη ΣΤΡΙΝΤΖΗ, ΑΡΜΑΟ, ΠΑΠΑΔΑΚΗ, ΠΙΤΣΙΛΟ νομιζω οτι θα μεγαλουργησει και παλι.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Έχω άλλη άποψη.

1. Η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν νομίζω ότι θα επίτρέψει γάμο μεταξύ ΑΝΕΚ - HSW και ΑΤΤΙΚΑ, επειδή ουσιαστικά θα αποκτήσουν το μονοπώλιο της ακτοπλοϊας. Οι άλλες εταιρίες δεν νομίζω ότι θα θεωρηθούν ανταγωνιστικές.

2. Αν υπήρχε κίνδυνος η ΑΝΕΚ να χάσει το ποσοστό της HSW, δεν θα έβαζε σελίδα της HSW στο διαφημιστικό - ενημερωτικό της έντυπο του 2011, που κυκλοφόρησε πρόσφατα (αν δεν κάνω λάθος).

http://web.anek.gr/anek_prod/pdf/Brochures/2011/flipbook/GR/index.html

Edited by panthiras1
Link to comment
Share on other sites

Δεν μιλαμε για συενενωση αλλα για διαχειριση της ΧΕΛΛΕΝΙΚ από τον μεγαλυτερο της μετοχο που αυτην την στιγμη ειναι ο Γκριμάλντι. Αν μεινει στην ΑΝΕΚ φαβαμαι πως αφου ξεζουμιστει, θα εχει την τυχη της ΡΕΘΥΜΝΙΑΚΗΣ Η στην καλυτερη περιπτωση της ΛΑΣΗΘΙΩΤΙΚΗΣ.

Link to comment
Share on other sites

2. Αν υπήρχε κίνδυνος η ΑΝΕΚ να χάσει το ποσοστό της HSW, δεν θα έβαζε σελίδα της HSW στο διαφημιστικό - ενημερωτικό της έντυπο του 2011, που κυκλοφόρησε πρόσφατα (αν δεν κάνω λάθος).

http://web.anek.gr/anek_prod/pdf/Brochures/2011/flipbook/GR/index.html

Εδω στην ιδια μπροσουρα υπαρχει δικο της δρομολογια το οποιο εχει σταματησει απο τον Νοεμβριο...

Σε χαρτη δρομολογιων του Αιγαιου,υπαρχει ακομα το Πειραιας-Χιος-Μυτιληνη-Λημνος-Θεσσαλονικη χωρις ομως να αναφερεται πουθενα ως δρομολογιο εσωτερικου :D

Οσο για την οικονομικη κατασταση της εταιριας(και το αν θα 'χασει' στο τελος την HSW)αρκει νομιζω να θυμηθουμε τους απληρωτους ναυτικους της.

Link to comment
Share on other sites

Μπορει να μπει στη γραμμη Χιο-Μυτιληνη ετσι ωστε το Νησσος Χιος να μπει Κυκλαδες να κοντραρει το Δηλος που ερχεται!

Εδω δεν μπορουσε να κοντραρει τα μικρα Blue Star λες να το βαλει με το Δηλος?Μπααααα πολυ χλωμο!!!

Link to comment
Share on other sites

Με το ΔΗΛΟΣ ίσως όχι..Αλλά με το μικρό το απόγευμα τα βάζει άνετα ΑΝ και ΕΦΟΣΟΝ φυσικά τη χειριστούν σωστά τη δρομολόγηση αυτή (εάν υποθετικά υπάρξει τέτοια σκέψη ποτέ)

Link to comment
Share on other sites

παλι το απογευμα δεν θα μπορεσει να τα βαλει με το μπλου σταρ , σαν βραδυνο ομως 21.00 ή 22,00 μπορει να γινει κατι. (που μεταξυ μας δεν το βλεπω)(εχει προσπαθησει 2 φορες με το μυκονος και το πρεβελης αλλα τα αφησε)

Link to comment
Share on other sites

Το IONIAN SKY τους κανει? Υπαρχει ηδη και η συνεργασια με την ΠΗΝΕΛΟΠΗ.

Το http://www.ellinikiaktoploia.net/ μιλά για εξεταζόμενη περίπτωση δρομολόγισης του IONIAN SKY στο Βορειοανατολικό Αιγαίο στην άγονη που κάνει σήμερα το ΠΗΝΕΛΟΠΗ.

Επίσης σήμερα άκουσα πως εκτός από το Ιonian Sky κοίταξαν και το Εlli Τ.

Βεβαια τα κρεβατια του(450 σε 107καμπινες)ειναι λιγοτερα απο του ΜΥΤΙΛΗΝΗ(560 σε 250καμπινες)αλλα αυτο ενδιαφερει μονο τους υπναραδες(και σιγουρα 'καιει' την ΝΕΛ) :rolleyes:

Κι η εταιρεία δείχνει non stop!!!Mέχρι το Πάσχα αναμένονται κι άλλες προσθήκες στον στόλο της!!! B)

Σημερα αναφερει και το emprosnet για το IONIAN SKY.Παντως επειδη εχω ταξιδεψει με το πλοιο,πιστευω οτι οι εσωτερικοι του χωροι ειναι ελαχιστοι σε σχεση ας πουμε με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ.Εκτος αυτου εχει και τεραστιο γκαραζ(2 ντεκ)που δεν νομιζω να γεμισει ποτε.

Link to comment
Share on other sites

παλι το απογευμα δεν θα μπορεσει να τα βαλει με το μπλου σταρ , σαν βραδυνο ομως 21.00 ή 22,00 μπορει να γινει κατι. (που μεταξυ μας δεν το βλεπω)(εχει προσπαθησει 2 φορες με το μυκονος και το πρεβελης αλλα τα αφησε)

Μια χαρά θα μπορούσε να τα βάλει με το απογευματινό. Μεγαλύτερο είναι, γρηγορότερο είναι, νεότερο (ακόμα και αυτό) είναι, πιο άνετο είναι...ΑΝ λοιπόν (εφόσον και η συζήτηση είναι θεωριτική) γινόταν ποτέ κάποια τέτοια απόπειρα, γιατί να μην τα βάλει; Εκτός βέβαια και αν σκεφτούμε όπως ορισμένοι νησιώτες που τους ακούω και λένε (λες και είναι δικιά τους η εταιρεία): " Blue Star να είναι και ας είναι και σχεδία"...

Από εκεί και πέρα μια θεωριτική αναχώρηση στις 5 το απόγευμα δεν θα προσέλκυε κόσμο ακόμα και το χειμώνα όταν (στην Παροναξία καθώς εκεί θα παιζόταν η όποια "κόντρα") θα είχε άφηξη μια ώρα νωρίτερα από το μικρό κορεάτικο; Και θυμάμαι μιας και ανέφερες το Μύκονος ότι τις Κυριακές που έφευγε 40 λεπτά νωρίτερα από το Μπλου Σταρ από Πάρο, την κίνηση την έπαιρνε το Μύκονος και όχι το Μπλου Σταρ (και μιλάω για χειμώνα και όχι καλοκαίρι)...Και τέλος μη συγκρίνουμε τα ΧΙΟΣ/ΜΥΚΟΝΟΣ με το ΠΡΕΒΕΛΗΣ. Είναι σαν να μου συγκρίνεις μια BMW με ένα Starlet..Δεν γίνεται!

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο βαποράκι αλλά στην Χίο θα έχει κι αυτό μεγάλο θέμα? Έχει τα κουσούρια του ΛΙΣΣΟΣ. μπαταριστό, χωρίς φρένα στους άξονες...

Εκτός κι αν προορίζεται για Κω-Ρόδο B)

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Αγαπητε Earl μαλλον μιλας για το IONIAN SKY.Η αληθεια ειναι οτι οσες φορες το εχω

στην Ηγουμενιτσα να γυριζει,οι κινησεις του ειναι απελπιστικα αργες(για τους λογους που αναφερεις)και στην Χιο θα ειναι ακομα χειροτερα τα πραγματα,ειτε επειδη ο βοριας βαραει στην παντα,ειτε λογω περιορισμου στον χωρο και τα βυθισματα.

Το πλοιο ειναι πολυ καλο εσωτερικα(μετασκευη Στριντζη αν δεν κανω λαθος)αλλα οπως αναφερω και σε προηγουμενο μνμα μου,ο συδυασμος ντεκ γκαραζ/ντεκ επιβατων ειναι 2 προς 1 και πιστευω οτι δεν ειναι καταλληλο για την γραμμη μας.Να δουμε τελικα τι αποφαση θα παρει η ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

Λέτε το Mister Shoppy One να το αγόρασε η εταιρία του Νήσος Θήρα; :P.Πάντως είναι ιδανικό για την γραμμή Χίος Ψαρά.Υποθέσεις και κουτσομπολιό κάνουμε :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Άμα θέλουν εκεί στη ΝΕΛ υπάρχει και το Ionian King (γιατί κάτι τέτοιο ακούστηκε στη κοπή της πίτας της) ;)

οντως υπηρχε και υπαρχει ενδιαφερον απο τη ΝΕΛ για το King. τωρα απο το θεωρητικο ενδιαφερον, μεχρι του να ταξιδευει για τη ΝΕΛαρα υπαρχει αποσταση, αλλα η τωρινη απασχοληση του Βασιλια δεν αποτελει εμποδιο.

Link to comment
Share on other sites

Βασικα προσπαθω να καταλαβω την αντικατασταση του ΜΥΤΙΛΗΝΗ με καποιο πλοιο(SKY,KING κλπ) :huh: Υποθετικα,το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ καποια στιγμη θα βγει στην κυκλοφορια(εξαλλου υποτιθεται οτι ξοδεψαν καποια λεφτα για να το μετασκευασουν,ετσι θα το παρατησουν?),οποτε μαλλον θα παει στην αγονη της Καβαλας και ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ στην αγονη της Σαμου.

Αρα,η θα πουλησουν καποιο(ΜΥΤΙΛΗΝΗ η ΤΑΞΙΑΡΧΗ)η θα το στειλουν μαζι με τον ΤΕΟ(οταν και αν επισκευαστει)πακετο Ιταλια-Αλβανια.Να το στειλουν Ικαρια-Σαμο? :rolleyes:

Για το KING,νομιζω οτι ειναι υπερβολη.Εδω λεγαμε για την ΑΡΙΑΔΝΗ(η το KRHTH II)οτι εστω κ για ενα μηνα που εκατσε στην γραμμη ηταν too much.Αφηστε που θα εχει περισσοτερα λειτουργικα εξοδα απο το ΜΥΤΙΛΗΝΗ(πετρελαια/πληρωμα)συν οτι με τα 194μετρα του και τα 6.74 βυθισμα,δεν θα ειναι για πλακα οι προσεγγισεις του στην Χιο.

Link to comment
Share on other sites

Και ομως σημερα ακουσα οτι γλυκοκοιτανε το Ιονιαν Σκαι για Κω-Ροδο και το Ιονιαν Κινγκ για καποια αλλη γραμμη μαλλον στο Αιγαιο παλι... ;)

Link to comment
Share on other sites

Σημερα και η εφημεριδα ΑΛΗΘΕΙΑ της Χιου αναφερει κατι για το IONIAN SKY.Οποιος εχει διαβασει την σελιδα 9 :D ας μας πει τι ακριβως λεγεται.

post-2049-0-05984300-1297349956_thumb.jp

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Από NHSOS XIOS: Σημερα και η εφημεριδα ΑΛΗΘΕΙΑ της Χιου αναφερει κατι για το IONIAN SKY.Οποιος εχει διαβασει την σελιδα 9 ας μας πει τι ακριβως λεγεται.

NHSOS XIOS και εμείς πως θα μάθουμε τα νέα;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...