stathis Posted March 29, 2018 Posted March 29, 2018 Εγώ πάλι ποντάρω σε ένα άλλο πλοίο που επίσης έχουμε στο γκάλερι και το οποίο είναι δεμένο τις τελευταίες μέρες αφού τη γραμμή έχουν πλέον αναλάβει το SANTA LUCINO και ο νεοαποκτηθείς βαπόραρος
Petros P Posted April 3, 2018 Posted April 3, 2018 Για αυτο το πλοίο θα ενδιαφερθεί κανείς? Γούναρη λαμβάνει?
proud_ionian Posted April 17, 2018 Author Posted April 17, 2018 5 hours ago, gpap2006 said: υποθέτω 5 hours ago, polmyt said: σκεφτομουν 5 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: να σκεφτώ 3 hours ago, christos kefalonia said: Πολλές είναι οι φήμες και στη βενετια ειχαμε στειλει το μισο στολο των ακτοπλοϊκων εταιριων της Ιταλιας και της Ελλαδας, αλλα τελικα παει το Grand Asterion
lostromos Posted April 17, 2018 Posted April 17, 2018 Η δουλειά μάλλον πάει να γίνει να τα μοιράσουν οι 2 εταιρείες, δηλαδή η Blue star ferries να πάρει μόνο Δωδεκάνησσα και η Hellenic seaways Βορειοανατολικό Αιγαίο σε πρώτη φάση με Nissos Rodos και Nissos Samos και όταν με το καλό γυρίσει το Αριάδνη να αντικαταστήσει το Nissos rodos. Οι κυκλάδες θα μπορούσαν να μοιραστούν 50-50.
proud_ionian Posted April 17, 2018 Author Posted April 17, 2018 μετα τη συγχωνευση θα μιλαμε για μια εταιρια
polmyt Posted April 17, 2018 Posted April 17, 2018 (edited) Μια εταιρεία θα είναι ,αλλα κατσε να δουμε μην μεινουν και τα δυο brand name τελικα Edited April 17, 2018 by polmyt
Panagia Ekatontapiliani Posted April 17, 2018 Posted April 17, 2018 Ότι θα μείνουν τα brand name είναι το φυσιολογικό!! Μιας και η HSW εξαγοράζεται από την Attica group που είναι η μητρική εταιρεία με είδη τρεις θυγατρικές εταιρείες ("Superfast Ferries, Blue Star Ferries και Africa Morocco Link)
proud_ionian Posted April 17, 2018 Author Posted April 17, 2018 (edited) το οτι θα συνεχισει να λειτουργει η HSW οπως λειτουργει σημερα, πιστευω πως ειναι ευσεβης ποθος οσων εμπλεκονται σε αυτη ΥΓ: εχουμε πει και αλλες φορες οτι τα brands superfast & blue star, ειχαν μεινει χωριστα, με την προοπτικη οτι το ενα θα ηταν για τις διεθνεις γραμμες και το αλλο για τις γραμμες εξωτερικου Edited April 17, 2018 by proud_ionian
lostromos Posted April 18, 2018 Posted April 18, 2018 Μπορεί η επιτροπή να βάλει όρο να μην γίνει συγχώνευση. Σε ένα χρόνο μπορεί να μπεί πωλητήριο στην εταιρεία πάλι.
christos kefalonia Posted April 18, 2018 Posted April 18, 2018 Θα πώ κάτι αλλα πιθανότατα να ειναι πολύ άκυρω. Υπάρχει περίπτωση μετά το DEAL(Άμα γίνει βασικα) να δούμε κάποιο πλοίο της HSW με logo της Blue star?
pathfinder Posted April 19, 2018 Posted April 19, 2018 το Deal απλοποιεί τα πράγματα, αλλά αυτό θα μπορούσε να το δεί κανείς και ανεξαρτήτως του deal
ithermos Posted April 29, 2018 Posted April 29, 2018 40 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said: Μέσα στο Μαΐο θα πρέπει να αναμένουμε τη παράδοση του Superfast XII και του Highspeed 7 στη Grimaldi Lines και Minoan Lines αντίστοιχα. Οπότε θα πρέπει να αναμένουμε κάποιο ντόμινο αλλαγών πλοίων σε κάποιες γραμμές, όπου έχουν αναφερθεί σε διάφορα θέματα!!! Για αυτό οι γλάροι του Ηρακλείου σιγοψιθύριζαν ότι θα δουν ένα φίλο από τα παλιά (με κάθε επιφύλαξη) και εγώ λανθασμένα επέμενα ότι αλλαγές θα δούμε μετά το καλοκαίρι.
MILTIADIS Posted April 29, 2018 Posted April 29, 2018 Αν μεινει εκει το Highspeed 7 τωρα που παει στις Μινωικες δεν θα δουμε τιποτα τετοιο.Εκτος αν υλοποιηθει αυτο που πριν καιρο ειχα γραψει για δρατηριοποιηση του πλοιου στην Παροναξια.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 29, 2018 Posted April 29, 2018 Εφόσον θα έχουμε την απομάκρυνση του Superfast XII από τα Δωδεκάνησα πριν το καλοκαίρι, να προβλέψω ένα ντόμινο αλλαγών πλοίων!! Το Blue Star 1 στη θέση του Superfast XII στη γραμμή του κορμού των Δωδεκάνησων. Το Νήσος Ρόδος στη θέση του Blue Star 1 στη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης. Το Διαγόρας στην άγονη γραμμή μέχρι τη Καβάλα που έκανε το Νήσος Ρόδος. Το Νήσος Χίος στη θέση του Διαγόρας στην άγονη των Δωδεκάνησων. Η Πάροναξια θα μείνει με τρία πλοία της Blue Star Ferries, δηλαδή το Blue Star Delos και Blue Star Patmos για Πάρο Νάξο Ίο Θήρα και το Blue Star Naxos στην άγονη των μικρών Κυκλάδων.
Petros P Posted April 29, 2018 Posted April 29, 2018 Το Διαγορας θα μπορέσει να παρει τον κοσμο που έπαιρνε καλοκαιριάτικα το Ροδος που χτύπαγε 2 και 2,5 χιλ κοσμο ;
proud_ionian Posted April 29, 2018 Author Posted April 29, 2018 τι πρωτοκολλα και τι κρεββατια εχουν τα δυο πλοια; (περσυνα νουμερα για το ροδος pls)
gtogias Posted April 29, 2018 Posted April 29, 2018 Πέρσι ο Διαγόρας είχε πιο πολλά κρεβάτια από το Νήσος Ρόδος, μικρότερο πρωτόκολλο, αλλά και με τεράστια διαφορά στο γκαράζ, εκεί που έβγαλε χρήμα το Νήσος Ρόδος με τρελά νούμερα στο τμήμα Καβάλα-Λήμνος.
superfastship Posted April 29, 2018 Posted April 29, 2018 Κατα τη γνώμη μου είναι πιο σωστό να κρατήσει Blue Star Delos, Paros, Naxos στις Κυκλάδες απο τη στιγμή που θα υπάρχει και το Νήσος Χίος στο βραδινό να συνεισφέρει, να στείλει Διαγόρα στην άγονη στα δωδεκάνησα και Blue Star Patmos στη θέση του Blue Star 1 που θα αντικαταστήσει το Superfast XII. Έτσι το Νήσος Ρόδος θα παραμείνει στο κομμάτι μέχρι Καβάλα που σάρωσε πέρσι το καλοκαίρι
KARAVI Posted April 29, 2018 Posted April 29, 2018 Το νέο σχήμα που δημιουργείται θα δείξει ενδιαφέρον δρομολόγησης πλοίου στης Δυτικες Κυκλαδες,;;; και το λέω διότι η επιτροπή ανταγωνισμού αναφέρει " την δρομολόγηση σε νησί της άγονης γραμμής που μέχρι σήμερα δεν εξυπηρετούν "
proud_ionian Posted April 29, 2018 Author Posted April 29, 2018 @superfastship πρεπει να θεωρουμε σχεδον σιγουρο οτι το ροδος δεν θα ειναι στην αγονη της καβαλας (ανερτητως του αν θα ειναι ΒΑ ή ΝΑ Αιγαιο).
superfastship Posted April 29, 2018 Posted April 29, 2018 @proud_ionian το έχω καταλάβει απο τις συζητήσεις σας αυτό τόσο καιρό αλλά ειλικρινά δεν καταλαβαίνω το λόγο. Θεωρώ οτι ο διαγόρας δεν θα μπορέσει να καλύψει τη ζήτηση του καλοκαιριού και επίσης δυο πλοία με τόσο μεγάλο γκαράζ στο χιος-μυτιλήνη (ροδος-σάμος) πιστεύω οτι είναι υπερβολή.
nissos Posted April 29, 2018 Posted April 29, 2018 NISSOS CHIOS στο απογευματινό ΠΑΡΟ - ΝΑΞΟ - ΙΟ - ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ & BLUE STAR PATMOS στην άγονη 12ΝΗΣΩΝ ????????????????
hsw Posted April 30, 2018 Posted April 30, 2018 (edited) Εγώ πάντως θεωρώ ότι η δρομολόγηση του Νήσος Ρόδος για Χίο-Μυτιλήνη δε θα βοηθούσε και τόσο.. Μπορεί να παίρνει πολύ κόσμο και να έχει μεγάλο γκαράζ, αλλά η ταχύτητά του δε βοηθάει. Και αν πήγε τόσο καλά στην περσινή του γραμμή όπως λέτε, νομίζω θα ήταν πιο σωστό να μπει το Χίος για Χίο-Μυτιλήνη, που μπορεί να μην είναι τόσο μεγάλο, αλλά θα μπορεί να κάνει καθημερινά δρομολόγια (και ίσως να αναλάβει και την άγονη για Ψαρά-Οινούσες κάνοντας 6 δρομολόγια/βδομάδα αντί για καθημερινά, αλλά ίσως μεταφέροντας αυτό το ένα δρομολόγιο στο πρόγραμμα του Σάμος ή τέλος πάντων μειώνοντας το χρόνο ταξιδιού σε κανονικά επίπεδα όλες τις μέρες). Έκτος των άλλων, η εβδομαδιαία χωρητικότητα της γραμμής θα ήταν σχεδόν η ίδια, ίσως και μεγαλύτερη. Σε περίπτωση που γίνει η τράμπα που λέτε και μπει το Ρόδος για Χίο-Μυτιλήνη, καλύτερα πιστεύω να έμπαινε το Χίος στην άγονη του Ρόδος αντί για το Διαγόρα, αφού α) είναι μεγαλύτερο και μπορεί να αντικαταστήσει επαρκέστερα το Ρόδος, και β) με την υψηλότερη ταχύτητά του μπορεί και να προλαβαίνει να κάνει άλλο ένα (εξπρές) δρομολόγιο Πειραιά-Ικαρία-Σάμο την Τρίτη/Τετάρτη, τις μέρες δηλαδή που υπάρχει κενό, όταν το Μύκονος ανεβαίνει για Καβάλα. Διαγόρας 1.462 επιβάτες & 274 οχήματα // Νήσος Χίος 1.715 επιβάτες & 418 οχήματα Edited April 30, 2018 by hsw
christos kefalonia Posted April 30, 2018 Posted April 30, 2018 Υπάρχει πιθανότητα να δούμε το ρόδος στην γραμμή των 12νησων μετα την πώληση του ΣΦ ΧΙΙ,οπως είχε ακουστει πριν λιγους μήνες?
Petros P Posted April 30, 2018 Posted April 30, 2018 Διαβαζεις καθόλου το φόρουμ η απλα περαστικός εισαι ρε Χρηστο ;; 🙉😧
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now