George Posted March 19, 2007 Posted March 19, 2007 Από ότι φαίνεται εδώ έχουν βγει και τα δρομολόγιά του και αυτά είναι από Ηγουμενίτσα για Μπρίντιζι. Μόνο που δίνει ότι ξεκινάει αύριο
Nick the Greek Posted May 3, 2007 Posted May 3, 2007 Κατι δεν παει καλα με τη συγκεκριμενη ιστορια. Ενας φιλος που προσπαθησε να μαθει πληροφοριες για τα δρομολογια απο την Ιταλια, ελαβε αποκριση απο το Ιταλικο πρακτορειο του πλοιου οτι προς το παρον εχουν βγαλει απο το προγραμμα τους το συγκεκριμενο πλοιο και δεν το διαφημιζουν διοτι οι πλοιοκτητες προφασιζονται αδιευκρινιστα προβληματα. Παρ' ολ' αυτα υπαρχει η εντυπωση οτι το πλοιο θα βγει στην κυκλοφορια, απλως θα καθυστερησει λιγο ακομα. Ιδωμεν.
poseidon Posted August 5, 2007 Posted August 5, 2007 Γνωρίζει κάποιος που βρίσκεται το βαπόρι? Βγήκε τελικά δρομολόγια?
Nick the Greek Posted August 6, 2007 Posted August 6, 2007 Οπως μπορεις να δεις και στο ξενογλωσσο δελτιο, βρισκεται εις την αυτην θεσιν στο Περαμα. Αγνωσται αι βουλαι του Υψιστου.
proud_ionian Posted April 15, 2008 Posted April 15, 2008 συμφωνα με το Lloyd's List και το FoSE πουληθηκε σε διαλυτες.
George Posted May 8, 2008 Posted May 8, 2008 Έφτασε χθες ρυμουλκούμενο στην Aliaga με το πετσοκομένο όνομα EDI.
poseidon Posted May 8, 2008 Posted May 8, 2008 Ένα βαπόρι μας είχε μείνει στην Ελλάδα να μας θυμίζει την θρυλική ΕΛΜΕΣ, πάει κι αυτό.....
polmyt Posted June 23, 2010 Posted June 23, 2010 (edited) Και μερικα στιγμιοτυπα απο την προσπαθεια επισκευης και δρομολογησης του MEDIA V η οποια τελικα δεν πετυχε. Το πλοιο μας ηρθε κιτρινο και σε χαλια κατασταση το φθινοπωρο του 2006.Εξωτερικα επεσε αρκετη δουλεια και ανεβηκε δεξαμενη τελος του 2006(1,2,3).Απο τη δεξαμενη βγηκε λαχανι και με σινιαλα IONIAN FERRIES Τελικα δεν ετυχησε να δρομολογηθει και κατεληξε στο διαλυτηριο οπως εχει ηδη αναφερθει αφου πρωτα εκανε και μια σταση απο το Περαμα Το πλοιο για 11 χρονια το ειχε η ΕΛΜΕΣ δρομολογημενο στην Αδριατικη στην αρχη σαν NEPTUNIA στη συνεχεια σαν MEDIA II Edited February 28, 2023 by polmyt new link
Panagia Ekatontapiliani Posted June 23, 2010 Posted June 23, 2010 Ionian Sky Ferries έγραφε την εποχή που ήταν λαχανί!!
antonis molos Posted February 21, 2012 Posted February 21, 2012 Sunny Boat στη γραμμή Κύπρου-Ισραήλ για λίγο, πολύ αργότερα Media V σε προσέγγιση στην Ζακυνθο.
gtogias Posted February 21, 2012 Posted February 21, 2012 (edited) Αν εξαιρέσει κανείς τις πρώτες μέρες που βάφτηκε λαχανί, σε όλες τις άλλες φωτογραφίες το πλοίο δείχνει πάντα ταλαιπωρημένο. Νερόχρωμα (τύπου ΝΕΛ) του έβαζαν ή όλοι οι πλοιοκτήτες του δεν ήξεραν τη λέξη συντήρηση? Edited February 21, 2012 by gtogias
proud_ionian Posted February 22, 2012 Posted February 22, 2012 επι ΕΛΜΕΣ δεν ηταν τοσο χαλια. κουφετο ερχοταν στην πατρα
antonis molos Posted February 22, 2012 Posted February 22, 2012 Οχι πάντα , αν κρίνω απο την συνημμένη φωτό , αλλά σαν European Glory άστραφτε φρεσκοβαμμένο στο ΝΜΔ.
antonis molos Posted February 23, 2012 Posted February 23, 2012 Να συμπληρώσω την χρωματική παλέτα του πλοίου με δύο ακόμη χρωμοσυνθέσεις ! Στην 3η σαν ΝEPTUNIA μπαίνει στο λιμάνι της Πάτρας με τα κλασσικά χρώματα της ΕΛΜΕΣ.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 27, 2023 Posted February 27, 2023 Να δούμε το Media II στη παραλία του Αλιάγα.
gioannis Posted February 28, 2023 Posted February 28, 2023 Το πρώτο μου πασεντζέρικο, 1997, ως Ανθυποπλοίαρχος στην γραμμή, Πάτρα, Ηγουμενίτσα, Κέρκυρα, Μπριντίζιον, και το βαθύ καλοκαίρι, Σάμη και Παξούς !
Nick the Greek Posted February 28, 2023 Posted February 28, 2023 Φαντάζομαι και μέσα ήταν μουσείο των 60s ε?
gioannis Posted February 28, 2023 Posted February 28, 2023 (edited) .... μόνο αυτό θα σου πω, είχε τζάκι στην τραπεζαρία των αξιωματικών ! και φωτογραφία ή πίνακα κάποιον Νορβηγό βασιλιά ! Edited February 28, 2023 by polmyt quote
Neptune Posted February 28, 2023 Posted February 28, 2023 το 97 ήταν νεότερο από πολλά ακτοπλοϊκά του σήμερα πάντως
nomikos Posted February 28, 2023 Posted February 28, 2023 (edited) Μέσα αυτή η σειρά πρέπει να είχε πολύ καλούς χώρους.Το αδερφάκι του Red Star i να θυμίσω ταξίδευε μέχρι πρόσφατα στην Αδριατική. Βλέπω να είχαν και πολλές καμπίνες για τα μέτρα τους και πολλές ακόμα κάτω από το γκαράζ σύνολο 300 κλίνες για 100 μέτρα βαπόρι.Επίσης πρέπει να ήταν και αρκετά καλοτάξιδα βλέποντας το σουλούπι τους,(αμπάσα,πλωράκλα) αλλά και το βύθισμα τους 4,4 μέτρα(ίδιο με του 18 μέτρα μακρύτερου Απόλλωνα). Γενικά πιστεύω τη δεκαετία 80 και 90 θα είχαν ρόλο στην ακτοπλοΐα μας και ίσως να πρωταγωνιστούσαν. Έχεις περισσότερα να μας πεις για αυτό το ενδιαφέρον βαπόρι @gioannis; Edited February 28, 2023 by nomikos
gioannis Posted March 1, 2023 Posted March 1, 2023 Σχετικά με το γκαράζ, υπήρχαν πλαινά πατάρια που ήταν δύσκολο να ανοιγοκλείνουν ανάλογα με το τι φορτηγά είχαμε, σίγουρα πολύ καλοτάξιδο και με stabilizer ! το ξενοδοχειακό αρκετά κουρασμένο και πρωτόγονο ! δεν υπήρχαν τουαλέτες σε κάθε καμπίνα κλπ αφού ούτε εμείς οι αξιωματικοί δεν είχαμε παρά μόνο Πλοίαρχος, Ύπαρχος, πρώτος, δεύτερος...... pitch propeler......... δεν κάνω λόγο για κλιματισμό !
gioannis Posted January 22, 2024 Posted January 22, 2024 On 1/5/2016 at 3:24 PM, Petros P said: Φωτογραφίες απο το κόλπο της Ελευσίνας το 1998 (προς 1999 ) ανέβασε το lifo. Αρκετά πλοία ιστορικά....που σχεδόν όλα ειναι καρφίτσες πλέον Ρίγη συγκίνησης, καθώς είδα το MEDIA II που έκανα το 97 και το 98 ! σαιζόν Πάτρα Μπρίντιζι.....είδα και έναν θαλαμηπόλο που είχαμε , έναν ναύτη που τότε ήταν υπέργηροι......
polmyt Posted August 7, 2024 Posted August 7, 2024 Να το και σαν SUNNY BOAT απο τον @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Αυτο το ονομα το πλοιο το κρατησε για 4 χρονια κανοντας δρομολογια απο Πειραια για Ηρακλειο Ροδο και Λεμεσσο
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now