Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μα ειναι δυνατον να κανεις με το Ν.ΧΙΟΣ 7μιση ωρες για Πειραια(απο Χιο)και να πληρωνεις 34ευρω την αριθμημενη,και για Συρο 3μιση ωρες και να πληρωνεις 32...?????:mad: Αισχρη εκμεταλευση:mad: Να μην ξαναπατησω ποτε σε αυτο το δρομολογιο:mad:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Φυσικα πανακριβο για Συρο,η μαλλον με απλα λογια,ληστεια για ΣυροB) Το οτι υπο αλλες συνθηκες(παλιοτερα)επρεπε να παω Πειραια για να καταληξω στην Συρο(αρα και να ξοδεψω περισσοτερα)δεν σημαινει οτι δεν πρεπει να με χαλανε σαν Χιωτη τα 32 ευρω για Συρο(85μιλια απ το νησι μου),ουτε η εταιρια επειδη μας κανει την χαρη:rolleyes:να μας συνδεει με τις Κυκλαδες απευθειας,να μας τα παιρνει διπλαB)

Τελοσπαντων,εγω το βλεπω καθαρη κοροιδια και εκμεταλευση....

Link to comment
Share on other sites

τωρα καταλαβα, εννοεις απο χιο για συρο και οχι απο πειραια για συρο. ειναι θεμα τιμολογιακης πολιτικης της εταιρειας. στην αδριατικη, σε ολες σχεδον τις εταιρειες και τις γραμμες, υπαρχει η ιδια τιμη ανεξαρτητα απο ποιο ειναι το ελληνικο λιμανι. ειτε ηγουμενιτσα ancona, ειτε πατρα ancona το ιδιο πληρωνεις (ανα κατηγορια εννοειται). το ιδιο ισχυει σε καθε γραμμη.

στο κεντρικο ιονιο, εδω και παρα πολλα χρονια το εισητηριο πατρα σαμη, πατρα βαθυ και πατρα πισαετο ειναι το ιδιο.

εγω οπως τα ακουω παντως το χιος συρος normal ειναι, το χιος πειραιας ειναι φτηνο.

Link to comment
Share on other sites

για να δουμε τι γινεται σε μερικες αλλες γραμμες.

Πατρα Κερκυρα

Με την ΑΝΕΚ

€33 το ατομικο (deck & Ats ιδια τιμη), € 29,5 η επιστροφη αν εχει εκδοθει μαζι και για το ΙΧ €90 και €81 αντιστοιχα.

Με τις Μινωικες

€30 το ατομικο (deck και οπου κατσεις και σιγα μη σουκοψουμε κατι στην επιστροφη) και 85 το ΙΧ (για τα ιχ και οι 2 εταιρεις εχουν 5,5 ή 6 μετρα οριο μηκους)

Πατρα Βενετια (Low Season)

Με την ΑΝΕΚ

€49 και €34 το deck, €68 & €48 η αεροπορικη (η δευτερη τιμη η επιστροφη) και €66/€46 το ΙΧ. το ΙΧ για βενετια μονο στην υψηλη περιοδο ειναι ακριβοτερο απο την κερκυρα;)

Με τις Μινωικες

€51/36 deck, €73/51 ΑTS και €71/50 το ιχ (και εδω μονο στο High Season ψηλοτερο απο την κερκυρα).

οι τιμες για βενετια ισχυουν ειτε φυγεις απο πατρα, ειτε απο ηγουμενιτσα ειτε απο τας κορφους.

θα μου πειτε οτι χε@@@@@τε και τι σας νοιαζει ποσο εχουν οι τιμες για κερκυρα και αδριατικη. απλα τις αναφερω, γιατι ειναι μονιμο επιχειρημα απο τους κατοικους πολλων νησιων οτι οι τιμες για ιταλια στο ΙΧ ειναι πολυ χαμηλες σε σχεση με πολλες ελληνικες γραμμες. €66/46 χρεωνει στην αγκωνα η ΑΝΕΚ το ΙΧ, οταν για να πας το ΙΧ σου κεφαλονια ή ιθακη απο πατρα (ιδια τιμη για σαμη/βαθυ/πισαετο απο πατρα) θες €61,90 και €49,5 τβ επιστροφη (αρα ιονιο=ιταλια:D)

δεν πρεπει να βλεπουμε τις τιμες ξεκαρφωτα ή να τις συγκρινουμε μονο με βαση τα μιλια. προφανως και στην αγκωνα και τη βενετια το ΙΧ ειναι τζαμπα γιατι του επιβατη θα του τα αρπαξεις απο την καμπινα και απο τα εστιατορια. λογικο ειναι στη γραμμη πατρα/σαμη/ιθακη να χτυπανε στο ΙΧ γιατι το βαπορι πρωτοκολο χτυπα τον αυγουστο, το πασχα και 3-4 τριημερα και βεβαια περα απο μια τυροπιτα αλλα λεφτα ο επιβατης δε χαλα στο παπορο.

απο χιο για συρο θα παρεις την κερεκλα σου και μια τυροπιτα, ενω απο χιο για πειραια θα φας και κατι στο εστιατοριο και πολυ πιθανο να εχεις παρει και καμπινα.

δε λεω οτι δεν υπαρχουν αδικαιολογητα ακριβα εισητηρια σε αρκετες περιπτωσεις, αλλα τι να κανουμε η λογικη γρηγορα καινουργια και φτηνα πλοια ανηκει στη σφαιρα της φαντασιας.

ΥΓ: αλλωστε και αθηνα λονδινο τρεισημιση ωρες ειναι,:D

Edited by proud_ionian
ΥΓ
Link to comment
Share on other sites

proud σωστα τα αναφερεις και καλα μας τα υπενθυμιζεις(το οτι δεν πρεπει να συγκρινουμε τιμες με μιλια).Αλλωστε και εγω εχω εντοπισει τα παραδοξα κατα το παρελθον:

50 ευρω το deck με το SUPERFAST I απο το Μπαρι για Ελλαδα,55 με τα υπολοιπα κοκκινα απο Ανκονα...Δηλαδη η αποσταση Μπαρι-Ανκονα=220 μιλια κοστολογειται 5 ευρω(δηλαδη με το Ν.ΧΙΟΣ επρεπε να πληρωνουμε 4 ευρω:D οι Χιωτες...ξερω ειναι ασχετα μεταξυ τους).Επισης δεν καταλαβα ποτε(σε ολες τις εταιριες νομιζω ισχυει)γιατι να πληρωνει καποιος με προορισμο η αφετηρια την Ηγμντσα,το ιδιο με εναν που ξεκιναει η φτανει Πατρα:confused:

Τελοσπαντων,νομιζω οτι επρεπε η τιμη απο Μπαρι να ειναι γυρω στα 40 αφου υπαρχει διαφορα αποστασης.

Απο κει κ περα,δεν σημαινει οτι εμεις οι επιβατες ειμαστε προβατα κ πρεπει να πληρωνουμε οτι μας λενε Η να συμφωνουμε με τιμολογιακη πολιτικη των εταιριων και με τα δεδομενα που εφαρμοζουν!

Το ολο θεμα με την Συρο,μου 'εκαψε πολλες ασφαλειες' γιατι,κατα την προσωπικη μου γνωμη,το θεωρω κοροιδια-εκμεταλευση να πληρωνεις το ιδιο για την μιση αποσταση.Για να το πω καλυτερα ''βρε Μυτιληνιε και Χιωτη,αφου σε συνδεουμε με Κυκλαδες(αντε να μην πω τωρα...)και δεν χρειαζεται να πας μεσω Πειραια,θα μας τα σκασεις θες δεν θες...'':cool:

Ειπα-ειπες κ παραπανω''δεν πρεπει να κοιταζουμε τα μιλια'',άλλα δεν το δεχομαι!!!(εννοω τα δεδομενα που βαζουν οι εταιριες).Δηλαδη το Χιος-Πειραιας επρεπε να ειναι ακριβοτερο(με το ιδιο πλοιο παντα)και μας εκαναν την χαρη να μας το κανουν low cost...Οχι φυσικα!Το ολο ζουμι,ειναι η εκμεταλευση,αυτο ηθελα να επισημανω...αλλα απο μενα ουτε σεντ δεν θα παρουν.

Σκεφτομουν τις επομενες μερες να κανω το Χιος-Μυκονος-Συρος-Πειραιας για διαφορους λογους....ε,παλι αεροπορικως με βλεπω,αυτη ειναι η επιλογη μου....για τους γνωστους λογουςB)

Link to comment
Share on other sites

κανεις ενα λαθος. μπερδευεις την δικαιολογημενη οργη σου (και οχι μονο δικη σου) που τα παλια βολικα απευθειας δρομολογια της HSW (6 ωρες για Χιο, 8μισυ για Μυτιληνη) εγιναν αγονη γραμμη, καθως και την αγανακτηση για το πως εχουν διαμορφωθει τα δρομολογια απο τη Sea Star, με το τιμολογιο των επιμερους διαδρομων.

σε καμια περιπτωση δεν υπερασπιζομαι τις επιλογες της HSW, (ειδικα καποιες αψυχολογητες αποφασεις του τελευταιου ετους), αλλα αν κατι ειναι εκτος αγορας ειναι η τιμη της αεροπορικης για Χιο. Αν δεν κανω λαθος ειναι φτηνοτερη απο την τιμη για Μυκονο.

Μιας και ο φιλος NHSOS XIOS θελει να συγκρινει μιλια, ας συγκρινουμε μιλια:D

πατρα σαμη 52ΝΜ: €16.90 το ατομικο (δεν εχει αριθμημενες κλπ. οπου βρεις), με το κεφαλονια των 34 Μαϊων και των 20 κομβων:)

πειραιας κυθνος 52ΝΜ: €20.00 το ατομικο (deck), με το αγιος γεωργιος των 37 ετων και των 17,5 κομβων (εδω πληρωνουν λιγο παραπανω για το κρανος του πυροσβεστη:rolleyes: και την ιστορικη αξια του καραβιουB))

χιος συρος 85ΝΜ: €32 η αριθμημενη με το νησος χιος των 2 ετων και των 26 κομβων.

Link to comment
Share on other sites

Νταξ ρε proud,εχουν δικιο τα (ψαρο)κεφαλα τους να μας εφαρμοζουν οτι τιμολογιακη πολιτικη θελουν και να πλερωνομε για μιση αποσταση τα ιδια φραγκα:rolleyes:(και να πλερωνετε κ εσεις 17 ευρω με 34χρονο και 20 ευρω οι αλλοι με 37χρονο).

Σοβαρα τωρα,εκεινο το κρατος,τι νομους εφαρμοζει για να μην κοστολογει οπως της κατεβει(μια εταιρια)μια συγκεκριμενη γραμμη:confused: Θελω να πω,αν καποια στιγμη η εταιρια του Ν.ΘΗΡΑ αποφασισει να βαλει 30 ευρω το Χιος-Ψαρα,υπαρχει καποιος να την εμποδισει?

Link to comment
Share on other sites

Απόφαση ΥΕΝΑΝΠ Αναστάση Παπαληγούρα για σταθεροποίηση ανώτατων επιτρεπόμενων τιμών καθαρών ναύλων ακτοπλοϊκών συνδέσεων

Με απόφαση του Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής Αναστάση Παπαληγούρα, παραμένουν σταθερές οι ανώτατες επιτρεπόμενες τιμές καθαρών ναύλων της οικονομικής ή ενιαίας θέσης για όλες τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις στις οποίες υφίσταται ανώτατη επιτρεπόμενη τιμολόγηση (κρατικό ναυλολόγιο) .

Συγκεκριμένα, δεν θα αναπροσαρμοστούν οι τιμές των ναύλων για επιβάτες, Ι.Χ. μέχρι 4,25 μ. και ανά μέτρο μήκους φορτηγών οχημάτων.

Το μέτρο αφορά στο χρονικό διάστημα από Μάιο του τρέχοντος έτους έως και τον Απρίλιο του 2010.

Υπενθυμίζεται ότι το υφιστάμενο καθεστώς προβλέπει ετήσια αναπροσαρμογή των ναύλων κάθε Μάιο ίση με τον δείκτη τιμών καταναλωτή των μηνών Ιανουαρίου-Δεκεμβρίου, του προηγούμενου έτους.

Link to comment
Share on other sites

37ευρω το εισητηριο deck με SUPERFAST για Αδριατικη δεν ξαναγινε ποτε:eek:(ολο κατι πενηνταευρα εφευγαν)...αφου σκεφτομαι να ξαναγυρισω πισω:D

Αυτη ειναι η προσφορα και ισχυει μεχρι 31 Μαιου.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να μου εξηγήσει πως γίνεται στα ναυλολόγια της HSW για Σύρο & Μύκονο, Πάρο & Νάξο οι τιμές των οχήματα (ΙΧ & ΔΚ) στα ταχύπλοα αλλού να είναι φθηνότερες από τις τιμές των Νήσος Χίος / Νήσος Μύκονος αντίστοιχα, και αλλού να είναι ακριβότερα.:confused: Παλιότερα θυμάμαι ότι οι τιμές των οχημάτων ήταν ίδιες στα συμβατικά και στα ταχύπλοα.

Link to comment
Share on other sites

Ραφήνα - Μύκονος με HS2: 49,50 ευρά

Ραφήνα - Μύκονος με SEA JET 2: 46,00 ευρά

Πειραιάς - Μύκονος με HS: 51,50 ευρά

No thanks!:mad: Προτειμώ ΠΗΝΕΛΟΠΗ και ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ. Για 1,5 ώρα διαφορά δεν θα πάθω και τίποτα...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά η διαδρομή Πειραιάς - Σύρος με Highspeed 4 υποτίθεται οτι ήτανε 37€ και η HSW διαφήμιζε για τις νέες μειωμένες τιμές της. Τώρα γιατί ξαφνικά έβγαλε την διαφήμιση από την ιστοσελίδα της και η τιμή ανέβηκε πάλι στα 44.5€????

Χμμ, μάλλον τους λείπουν χρήματα ε? Ε ας τους δώσουμε όλοι μας από 1 ευρώ να επιζήσουν οι καημένοι....

Link to comment
Share on other sites

Οι εκπτώσεις των εισιτηρίων ίσχυαν μόνο για τη περίοδο του Πάσχα και μέχρι τα τέλη Απριλίου νομίζω. Από τότε υπάρχει μια μικρή αύξηση που την παρατήρησα και εγώ σε πολύ πρόσφατο ταξίδι μου. Η έκπτωση αναφερότανε μόνο για τη περίοδο του Απριλίου και δεν αναφερότανε για όλο το καλοκαίρι. Οπότε δε καταλαβαίνω το κακό που είναι. Επίσης έχω παρατηρήσει ότι η διαφορά Ραφήνας - Πειραιά που κάποτε άγγιζε τα 10ευρώ τώρα είναι μόνο 2.5-3!(αναφέρομαι σε δρομολόγιο από Μύκονο ή Τήνο για Πειραιά-Ραφήνα)

Link to comment
Share on other sites

Πήρε κανείς είδηση πως τα ταξί εξασφάλισαν αυξήσεις της τάξεως του 100% στα κόμιστρα, οι οποίες θα εφαρμοσθούν σε 3 δόσεις από το Μάιο του 2009 μέχρι το Μάιο του 2010;

Με ποια λογική το υπουργείο έδωσε αυτές τις αυξήσεις σε μια περίοδο που οι τιμές των καυσίμων βαίνουν μειούμενες; :confused:

Link to comment
Share on other sites

Πώς δε τις πήραμε χαμπάρι αφού ισχύουν ήδη και μπορεί να παραμένουμε η χώρα με ένα από τα φθηνότερα ταξί, αλλά και η αύξηση των κομίστρων δεν ανταποκρίνεται στο επίπεδο των υπηρεσιών που απολαμβάνουμε.

Όσο για τη λογική που λες Orestis, είναι η ίδια λογική που δεν υποχρέωσε τη χρήση ταμειακών μηχανών σε ταξί και πρατήρια καυσίμων και καθυστερεί και την απελευθέρωση του επαγγέλματος.

Προσωπικά αποφεύγω να χρησιμοποιώ ταξί, αλλά οφείλω να ομολογήσω ότι έχω πετύχει και άριστους επαγγελματίες αλλά και οδηγούς καθ'όλα ακατάλληλους. Παράδειγμα, κάντε μια βόλτα στον σταθμό της Κηφισιάς. Εκεί ακόμα ο οδηγός διαλέγει το πού πάει ο πελάτης ή αναγγέλει μια σταθερή τιμή (π.χ. με 20 ευρώ σε πάω εκεί). Για να μην μιλήσουμε για το τί τραβάνε οι τουρίστες στο λιμάνι.

Υ.Γ.: Συγνώμη για το off-topic.....

Link to comment
Share on other sites

Με ποια λογική το υπουργείο έδωσε αυτές τις αυξήσεις σε μια περίοδο που οι τιμές των καυσίμων βαίνουν μειούμενες; :confused:
Απλούστατα με την λογική της παρατεταμένης προεκλογικής περιόδου. Και υπό το βάρος των μαύρων κι δημοσκοπήσεων. Και ως γνωρίζεις, ο ταξιτζής δεν είναι ένας απλός ψηφοφόρος, αλλά αυτός που μπορεί να βρίζει ή να εκθειάζει την κυβέρνηση ολημερίς και ολονυκτίς. Και τον ακούνε δεκάδες, εκατοντάδες άτομα καθημερινά. Στοιχειώδες Ορέστη...στοιχειώδες.;) Προσωπικά...σκασίλα μου, καθώς μπαίνω σε ταξί 1-2 φορές τον χρόνο. Αλλά σίγουρα είναι προκλητική αυτή η αύξηση.

Και για να επανέλθουμε στο θέμα μας...είναι η ίδια λογική που ενώ έπεσαν οι τιμές πετρελαίου...οι επιδοτήσεις για τις άγονες αυξήθηκαν υπερβολικά σε σχέση με τις περυσινές....που ήταν αυξημένες οι τιμές του πετρελαίου.;) Η λογική του...βαράτε βιολιτζήδες.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Επιτέλους εμφανίστηκε στο openseas το αυριανό δρομολόγιο του Παναγία Θαλλασινή:

http://www.openseas.gr/OPENSEAS/searchOutwardRoute.do?lang=el&from=LAV&to=*&date=06%2F06%2F2009&Submit.x=23&Submit.y=9

Όπως φαίνεται (τουλάχιστον) τώρα το πλοίο αναχωρεί το πρωί στις 09.00, φθάνει σε ακατονόμαστο μέρος 13.10 και μετά συνεχίζει για Ψαρά (άφιξη 14.20), Άη Στράτη (άφιξη 17.45) και Λήμνο (άφιξη 18.30). Φυσικά ούτε τιμές εμφανίζονται (ίσως γιατί είναι μετά το όριο των 24 ωρών) ούτε τίποτε.

Στην ιστοσελίδα της ΝΕΛ σιωπή.

Καλά, δεν θέλουν επιβάτες?

Μάλλον δεν θέλουν γιατί μετά από επικοινωνία με τον πράκτορα της ΝΕΛ στο Λαύριο έμαθα ότι το πλοίο θα πηγαίνει σαν συμβατικό αλλά οι τιμές του θα είναι ταχύπλοου!!!! Α/R Λαυριο-Ψαρά 90 το άτομο και 140 το αυτοκίνητο:eek::eek:

Χωρίς να βάζω το χέρι μου στη φωτιά πέρσι το Π. Σουμελά έκανε τον ίδιο χρόνο για Ψαρά και οι αντίστοιχες τιμές ήταν 35 και 100!! Τρελλή διαφορά στις τιμές για επιβάτες.

Πάντως το δρομολόγιο θα εκτελεστεί κανονικά! (Πρώτα ο Θεός)

Link to comment
Share on other sites

το πλοίο θα πηγαίνει σαν συμβατικό αλλά οι τιμές του θα είναι ταχύπλοου!!!!
Νομίζω ότι δεν τίθεται τέτοιο ζήτημα. Το έχουμε ξαναδει και στους Αίολους στα ενδοκυκλαδικά. Η γραμμή είναι επιδοτούμενη και άρα το τιμολόγια βγαίνουν από το ΥΕΝ. Και πλοίο που επιδοτείται ως συμβατικό και πηγαίνει με ταχύτητα συμβατικού δεν μπορεί να έχει τιμολόγια ταχύπλοου. Τώρα ποιά είναι αυτά τα τιμολόγια, δεν ξέρω...αλλά λογικά θα πρέπει να είναι λίγο προσαυξημένα σε σχέση με τα προϊσχύοντα, αλλά όχι και όσα είπες.
Link to comment
Share on other sites

Αυτά είναι τα τιμολόγια γιατί μόλις έκλεισα εισητήριο. 45 ευρώ το άτομο ανά διαδρομή και 60 ευρώ για αυτοκίνητα έως 4,25 και 70 για >4,25. Διακεκριμένη 55 ανά διαδρομή. Είναι πολλά τα λεφτά Άρη....

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Α/R Λαυριο-Ψαρά 90 το άτομο και 140 το αυτοκίνητο:eek::eek:

πέρσι το Π. Σουμελά έκανε τον ίδιο χρόνο για Ψαρά και οι αντίστοιχες τιμές ήταν 35 και 100!! Τρελλή διαφορά στις τιμές για επιβάτες.

45 ευρώ το άτομο ανά διαδρομή και 60 ευρώ για αυτοκίνητα έως 4,25 και 70 για >4,25. Διακεκριμένη 55 ανά διαδρομή. Είναι πολλά τα λεφτά Άρη....
Τώρα συνεννοούμαστε, με εκείνο το διακριτικό A/R ήταν σαν να μιλούσες για την απλή διαδρομή και ήταν εξωφρενικά τα νούμερα.

Αλλά το Σουμελά είχε την απλή διαδρομή μόνο 17,5 ευρώ? Και τα 100 για τι μέγεθος ΙΧ ήταν? Ρωτάω για να συγκρίνουμε όμοια πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα συνεννοούμαστε, με εκείνο το διακριτικό A/R ήταν σαν να μιλούσες για την απλή διαδρομή και ήταν εξωφρενικά τα νούμερα.

Αλλά το Σουμελά είχε την απλή διαδρομή μόνο 17,5 ευρώ? Και τα 100 για τι μέγεθος ΙΧ ήταν? Ρωτάω για να συγκρίνουμε όμοια πράγματα.

a/r=aller / retour

Παίζε να κάνω και λάθος και να ήταν 25 ανά διαδρομή με το Σουμελά. Και πάλι όμως είναι πολύ από 25 σε 45. Για το αυτοκίνητο είμαι σίγουρος και μιλάω για το ίδιο αυτοκίνητο;)

Πάντως πρώτα ο θεός αύριο 8α ταξιδέψω οπότε Τρίτη θα μεταφέρω εντυπώσεις και φωτογραφίες

Link to comment
Share on other sites

...και παιζει να το βρω το αεροπορικο κανα 50ευρω!Μα καλα,στην αγονη γραμμη,με 22μιλια για 95ν.μιλια και θα εχει τετοιες τιμες:confused:Α ρε ΕΛΛΑΣ!

Link to comment
Share on other sites

Κρίμα

Μια ακόμη χαμένη ευκαιρία για τα νησιά. Πέρα από ένα ακόμη πλοίο το ζητούμενο ίσως ήταν μια αλλιώτική δυνατότητα ταξιδιού προς το Βόρειο Αιγαίο.

Κατ αρχήν λάθος η ημέρα του δρομολογίου από Λαύριο μιας και η ζήτηση είναι αρκετά πιο έντονη την Παρασκευή και τις παλιές καλές μέρες και πιο δύσκολο να εύρισκες θέση.

Επίσης το κόστος είναι δυσανάλογο μιας και είναι πολύ πιο ακριβό από τα αντίστοιχα του Πειραιά, παρόλο που η απόσταση είναι αρκετά πιο μικρή.

Δηλαδή ένα ελεύθερο δρομολόγιο είναι πιο φθηνό από το επιδοτούμενο?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...