Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

H syggrisi ton aktoploikon me ta aeroporika eisitiria einai ontos provlimatiki kathos ta megethi einai diaforetika. Episeis o kathenas dexetai san metavlites tis times ton kafsimon, tous forous kai ta alla synafi. Omos mia anafora stis times dyo diethnon grammon prepei na mas provlimatisei (toulaxiston).

Dun Laoghaire-Holyhead (peripou 53n.m.) Stena Express 13:15 15:14 £26.00 (E29)

Stranraer-Belfast (peripou 55n.m.) HSS Stena Voyager 14:30 16:40 £25.00 (E28)

Rafina-Tinos (62n.m)

Edited by Superfast VI
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σαφώς και η σύγκριση μεταξύ αεροπορικών/ακτοπλοϊκών είναι περίεργη υπόθεση. Την ανέφερα απλά ενδεικτικά ως επιλογή στον ταξιδιώτη. Ασχέτως που ειδικά στις low cost εταιρείες (που "περιέργως" δεν φαίνεται να αντιμετώπισαν ιδιαίτερο πρόβλημα με την παγκόσμια κρίση) το ποσοστό των φτηνών εισιτηρίων είναι πολύ μεγαλύτερο.

Ορέστη, χωρίς διάθεση παρεξήγησης, αν εγώ είμαι επαγγελματίας και πουλάω το σουβλάκι 5€, αλλά έχω ζημιές επειδή δεν έκανα σωστά τα κουμάντα μου , δεν είμαι αισχροκερδής; (εκτός αν ταίριαζε καλύτερα το "αισχροζημιάς":confused:)

Επίσης μία σημείωση (από τη μικρή μου επαγγελματική εμπειρία σε ναυτιλιακές): Σαφώς και χρειάζεται η ανάγνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων, αλλά δεν είναι ευαγγέλιο. Και το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης για την κατάντια τους το έχουν οι άνθρωποι που τις διοικούν (με το αζημίωτο B))

Και φέρω στα δικά μας δεδομένα το παράδειγμα του SuperfastVI:

Πειραιάς-Πάρος (90nm) με το HighSpeed 5 κοστίζει 43.5 €

Ραφήνα-Τήνος (62nm) με το HighSpeed 1 κοστίζει 45€

Αν μη τι άλλο κάποιο πολύ σοβαρό πρόβλημα υπάρχει στον ανταγωνισμό της γραμμής (και στον εγκέφαλο των επιβατών της :mad: αν και ανήκω και γω σ αυτούς).

Link to comment
Share on other sites

αν εγώ είμαι επαγγελματίας και πουλάω το σουβλάκι 5€, αλλά έχω ζημιές επειδή δεν έκανα σωστά τα κουμάντα μου , δεν είμαι αισχροκερδής;

Θα συμφωνούσα μαζί σου αλλά θα έπρεπε να δεχτώ πως δεν έκανε σωστές κινήσεις καμία εταιρεία του κλάδου και αυτό θα έλεγα πως είναι μια παραδοχή που τη θεωρώ υπερβολική.

Σχετικά με το παράδειγμα που έφερες και πολλά αντίστοιχα παραδείγματα που μπορούμε να βρούμε, μπορούν να υπάρχουν πολλές εξηγήσεις. Ας δούμε μερικές:

1. Το κόστος ανά μίλι είναι πάντοτε μεγαλύτερο όσο πιο κοντινή είναι η απόσταση, καθώς όλα τα κόστη πλην των καυσίμων είναι σταθερά.

2. Το μέγεθος του πλοίου παίζει σημαντικό ρόλο στη διαδικασία της τιμολόγησης. Τα μεγαλύτερα έσοδα που τους εξασφαλίζουν τα υψηλότερα πρωτόκολλα την περίοδο της υψηλής κίνησης, τους δίνουν τη δυνατότητα να εφαρμόζουν χαμηλότερες τιμές.

3. Η εμπορικότητα μιας γραμμής και η επιτυχία του πλοίου σε αυτή: Αν πάρουμε δύο ίδια πλοία που χρειάζονται τα ίδια ακριβώς έσοδα για να βγάλουν τα έξοδα τους, αυτό που έχει μεγαλύτερη πληρότητα μπορεί να εφαρμόζει χαμηλότερες τιμές.

4. Η εποχικότητα μίας γραμμής: Πλοία που υποαπασχολούνται τις περιόδους μη αιχμής (πχ κάνουν 3 δρομολόγια την εβδομάδα), αναγκάζονται να έχουν υψηλότερες τιμές από αυτά που έχουν μια ικανοποιητική χρήση όλο το χρόνο.

Όσο αφορά τις γραμμές του εξωτερικού που ανέφερε ο Superfast VI, εκεί τα πράγματα είναι πολύ πιο σύνθετα και χρειάζεται αρκετή μελέτη για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα.

1. Ποια είναι η συνολική κίνηση μιας γραμμής, πως αυτή μοιράζεται μεταξύ των παικτών και τι ανταγωνισμός ισχύει τη συγκεκριμένη περίοδο. Φανταστείτε κάποιον σκανδιναβό shipfriend σε ένα ανάλογο forum να ανέφερε τις τιμές που ισχύουν αυτή την περίοδο στη γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο ως αντιπροσωπευτικές της ελληνικής ακτοπλοΐας.

2. Ποιο είναι το μίγμα της μεταφορικής κίνησης, πόσα έσοδα προέρχονται από επιβάτες, οχήματα και φορτηγά. Ένα πλοίο για παράδειγμα σαν τα νέα Superfast στο Μπάρι, βασίζεται κυρίως στην εμπορευματική κίνηση, συνεπώς μπορεί και να μεταφέρει αυτή την περίοδο 50-100 άτομα ανά διαδρομή με έναν ιδιαίτερα χαμηλό ναύλο αφού δεν περιμένει να βγάλει από εκεί τα έξοδα του.

3. Ποιοι φόροι και ποιες άλλες κρατήσεις ισχύουν σε κάθε περίπτωση. Αν για παράδειγμα δεν είχαμε ιδέα για το καθεστώς που ισχύει στην ελληνική ακτοπλοΐα, θα θεωρούσαμε πως μια εταιρεία που χρεώνει 50 ευρώ το μέτρο για τα φορτηγά της Κρήτης, είναι πολύ ακριβότερη από αυτή που χρεώνει την ίδια τιμή για την Ιταλία. Μόνο που η πρώτη θα έβαζε στο ταμείο της 30 ευρώ ανά μέτρο και η δεύτερη 45, δηλαδή 50% περισσότερα.

4. Ποιο είναι το θεσμικό πλαίσιο που ισχύει και επηρεάζει το κόστος των πλοίων (οργανικές συνθέσεις, συλλογικές συμβάσεις, διάρκεια επάνδρωσης, πιθανές επιδοτήσεις κλπ).

Ελπίζω να μη σας κούρασα (πολύ…) :P

Υ.Γ. Με τα παραπάνω δεν υποστηρίζω πως δεν υπάρχουν αγορές στις οποίες παρατηρούνται στρεβλώσεις, αλλά πως για να τεκμηριωθεί μια τέτοια περίπτωση χρειάζεται να εξετασθούν πολλοί παράγοντες.

Edited by Orestis
Υ.Γ.
Link to comment
Share on other sites

Ορέστη, σαφώς και υπάρχουν εταιρείες με σωστές κινήσεις (που φαίνονται και στα οικονομικά τους αποτελέσματα - δεν θα αναφέρω παραδείγματα γιατί τα ξέρουμε όλοι). Μην ξεχνάμε επίσης πως στην ποδιά της hsw "σφάχτηκαν παλικάρια" για τον ελεγχό της. Αν ο κλάδος δεν έδινε κέρδη παρά μόνο ζημιές φαντάζομαι πως θα ήταν εντελώς διαφορετική η κατάσταση (και θα είμαστε με 1 ή το πολύ 2 πλοία σε κάθε γραμμή).

Στα επιχειρήματα που αναφέρεις θα συμφωνούσα γενικά. Στο προκείμενο παράδειγμα όμως η διαφορά είναι χαοτική (κόστος ανά μίλι Πειραιάς-Πάρος: 0,46 ενώ Ραφήνα-Τήνος: 0,73) και δεν μου φαίνεται να εξηγείται με τα επιχειρήματά σου μιας και μιλάμε για διαφορά κοντά στο 60%. (εκτός αν διαθέτεις περαιτέρω στοιχεία των οποίων δεν είμαι γνώστης και οι υποθέσεις μου είναι εξωπραγματικές).

Το ενδεχόμενο η τιμολογιακή πολιτική να γυρίσει μπούμερανγκ (αν δεν έχει ήδη γυρίσει) στα έσοδα το σκέφτονται άραγε; Εμένα μου μοιάζει πιο πολύ σαν "αρπαχτή" (αντιμετωπίζουν το επιβατικό κοινό σύμφωνα με την "τραχιά" λέξη μου). Ο georgios express το είπε πιο κόσμια:

Αν γεμίσουν το καλοκαίρι, του χρόνου οι επιχειρήσεις που τα διαχειρίζονται, οφείλουν να προβούν σε αυξήσεις 20% τουλάχιστον

Σε αντίθετη περίπτωση δεν θα στεναχωρηθώ για την εταιρεία - αλλά για την κατάντια της ακτοπλοΐας και γενικότερα της χώρας.

Link to comment
Share on other sites

με επιστολη της 30/4, η P&O ανακοινωσε στους πελατες της, οτι απο σημερα επιβαλει επιναυλο καυσιμων σε ολες τις γραμμες που εξυπηρετει, λογω της μεγαλης αυξησης της τιμης του fuel.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Οι τιμές της Aegean Flying Dolphin στους νέους προορισμούς της (Ύδρα Σπέτσες Πόρτο Χέλι) είναι φθηνότερες από αυτές της Hellenic Seaways. Το ίδιο συμβαίνει και στους άλλους προορισμούς (Αίγινα & Αγκίστρι).

Οι τιμές της Aegean Flying Dolphin είναι για Ύδρα 23,50 Ευρω (με επιστροφή 42,30 Ευρω), για Σπέτσες 32,00 Ευρω (με επιστροφή 57,60 Ευρω) και για Πόρτο Χέλι 33,00 Ευρω (με επιστροφή 58,40 Ευρω)

Link to comment
Share on other sites

Νεα τιμολογιακη πολιτικη της ΑΝΕΚ στην Κρητη με σαφως μειωμενες τιμες απο το κανονικο της ναυλολογιο.

Οι τιμες ειναι αυξημενες σε σχεση με τις χειμερινες, αλλα πλεον οι εκπτωσεις που μπορει να εχει κανεις μπορουν να συνυπολογιστουν...

Επισης βγηκαν και τα ημερησια για φετος. Παρομοιο καθεστως εκπτωσεων με περυσι και νομιζω ελαφρως περισσοτερα δρομολογια τον Αυγουστο

Link to comment
Share on other sites

Βλέποντας τις τιμές της Blue Star και των άλλων εταιρειών που έχουν για Χανιά και Ηράκλειο (λόγω ανταγωνισμού), διαπιστώνω ότι οι τιμές για τις περισσότερες Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα και το ΒΑ Αιγαίο είναι πλέον 20-25% ακριβότερες από αυτές της Κρήτης και αυτό είναι ένα πρόβλημα για την κίνηση των εκτός Κρήτης γραμμών, καθώς αρκετοί αποφασίζουν τόπο διακοπών και με βάση τις τιμές των πλοίων.

Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο είναι να δούμε τι τιμολόγια θα ανακοινώσει η HSW για Δωδεκάνησα, καθώς μια γενναία μείωση των τιμών της HSW σε Κω-Ρόδο (που είναι μονόδρομος για την νεοεισερχόμενη) θα επιφέρει αντίστοιχη μείωση των τιμών της BSF, όχι μόνο σε Κω και Ρόδο, αλλά και στα υπόλοιπα Δωδεκάνησα και στις Κυκλάδες. Και αυτό, γιατί η BSF ακολουθεί μία πολιτική τιμών (και ολίγον άδικη κατά την γνώμη μου) που οι τιμές από Πάτμο έως Καστελόριζο διαφέρουν ελάχιστα (σε καμπίνες και ΙΧ). Οπότε μια μείωση στην Κω θα επιφέρει αναγκαστικά μείωση και σε Πάτμο και Λέρο και Σαντορίνη που έχουν παρόμοιες τιμές σε ορισμένες κατηγορίες ναύλων (καμπίνες, ΙΧ).

Link to comment
Share on other sites

Οι μάχες της Κρήτης θα έχουν και παράπλευρες απώλειες: Με τόσο μειωμένες τιμές και τόσο μεγάλη διαθεσιμότητα, είναι σίγουρο πως θα προσελκύσουν κόσμο και από άλλες γραμμές. Οι τιμές σε αντίστοιχης απόστασης προορισμούς (προορισμούς με βραδινό ταξίδι) είναι μη συγκρίσιμες.
Το ίδιο ακριβώς πράγμα λέμε, Ορέστη. Ας λογαριάσει κάποιος πόσο έχουν τα ναύλα της Κρήτης ... με τα ναύλα της Σαντορίνης, της Πάτμου, της Κω, της Χίου και της Μυτιλήνης. Εάν δε μάλιστα υπολογίσεις 4 άτομα σε καμπίνα και ΙΧ...μιλάμε για τερατώδεις διαφορές και ποσοστιαία και σε απόλυτους αριθμούς.

Και δεν μιλάμε μόνο για τις διαφορετικές εταιρείες και πολιτικές...αλλά για τις ίδιες εταιρείες. Βάλτε κάτω πόσο θα πληρώσουν 4 άτομα σε καμπίνα με ΙΧ με το ΛΙΣΣΟΣ για ΜΥΤΙΛΗΝΗ και πόσα με το ΕΛΥΡΟΣ για Χανιά. Πόσα θα πληρώσει με το Horizon και το Superfast για Κρήτη και πόσα με τα BS1/2 για Πάτμο/Λέρο/Κάλυμνο. Χαοτικές διαφορές.

Και εντάξει, από την μιά πλευρά μπορεί ο ανταγωνισμός της Κρήτης μπορεί να έχει συμπιέσει πολύ τις τιμές...από την άλλη όμως πλευρά σε άλλες γραμμές ο μη ανταγωνισμός έχει εκτοξεύσει τις τιμές στα ύψη....με αποτέλεσμα αυτό το τεράστιο άνοιγμα της ψαλίδας. Και καλό είναι σιγά σιγά να αρχίσουν να πέφτουν οι τιμές...πριν αρχίσουν όλοι να κατηφορίζουν για Κρήτη. Ή ακόμα χειρότερα για Πελοπόννησο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ΤΩΡΑ, ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ VENTOURIS SEA LINES

Καλοκαιρινές διαδρομές...και πάλι!

Σας ενημερώνουμε οτι το πλοίο μας ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ξεκινάει τις καλοκαιρινές διαδρομές του την Παρασκευή 07/05/2010.

Κατά την διάρκεια της ετήσιας συντήρησης, που κράτησε ένα μήνα, ιδιαίτερη φροντίδα δόθηκε στην αναβάθμιση όλων των κοινόχρηστων χώρων του. Έτσι, κι αυτό το καλοκαίρι, ο επιβάτης θα έχει την ευκαιρία να απολαύσει ένα ασφαλές και άνετο ταξίδι, σε ένα ανανεωμένο περιβάλλον πολυτέλειας.

Φέτος η πολυτέλεια δεν κοστίζει ακριβά!

Η Ventouris Sea Lines, αποδεικνύοντας έμπρακτα το ενδιαφέρον της για την ελληνική κοινωνία, σε αυτές τις δύσκολες οικονομικές συγκυρίες, στέκεται στο πλευρό του ταξιδιώτη προσφέροντας υψηλή ποιότητα με τις χαμηλότερες τιμές!

Η νέα τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας απορροφά την επιβεβλημένη αύξηση του Φ.Π.Α., διατηρώντας έτσι τις τιμές των εισιτηρίων χαμηλές!

Κι αυτό δεν είναι παρά μόνο η αρχή, καθώς η Ventouris Sea Lines κάνει τους ταξιδιωτικούς προορισμούς ακόμα πιο προσιτούς, με μοναδικές προσφορές!

-Εξισώνοντας την τιμή των θέσεων "σαλόνι ΚΥΚΛΑΔΕΣ" και "αριθμημένα καθίσματα ATS" με την οικονομική θέση, χωρίς βέβαια ν'αυξήσει καθόλου τις τιμές της οικονομικής θέσης

-Εξισώνοντας την τιμή των οχημάτων Ι.Χ.2(Ι.Χ>4.25m) και Ι.Χ.1(Ι.Χ.<4.25m)

-Παρέχοντας έκπτωση 30% σε όλα τα μικρά Ι.Χ.(τύπου smart, IQ κ.λ.π.)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Οι παρακατω τιμες ειναι απ το online booking των εταιριων και αφορουν το δρομολογιο Πειραιας-Χιος-Μυτιληνη.Οι θεσεις με τις αναλογες τιμες ειναι

  • deck * κρεβατι σε AB εσωτερικη τετρακλ * αυτοκινητο< 4,25

ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ

  • ΧΙΟΣ 32.50 * 55.50 * 87.00
  • ΜΥΤ 36.50 * 61.50 * 99.00

ΜΥΤΙΛΗΝΗ

  • ΧΙΟΣ 25.00 * 44.00 * 85.00
  • ΜΥΤ 27.00 * 49.00 * 98.00

ΛΙΣΣΟΣ

  • ΧΙΟΣ 30.00 * 55.00 * 85.00
  • ΜΥΤ 37.00 * 70.00 * 98.00

Επισης παρατηρηστε ποσο τσιμπαει τις τιμες το ΛΙΣΣΟΣ για Μυτιληνη

Μετα απο 10μηνες λοιπον,ας δουμε τις αλλαγες και τις συγκρισεις στις τιμες(κ αν αυξηθουν μες στο κατακαλοκαιρο,εδω θα ειμαστεB))

  • deck * κρεβατι σε AB εσωτερικη τετρακλ * αυτοκινητο< 4,25

ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ

  • ΧΙΟΣ 33.50 * 55.50 * 87.00
  • ΜΥΤ 36.50 * 61.50 * 99.00

ΜΥΤΙΛΗΝΗ

  • ΧΙΟΣ 27.00 * 49.00 * 85.00
  • ΜΥΤ 29.00 * 55.00 * 98.00

ΛΙΣΣΟΣ

  • ΧΙΟΣ 31.00 * 56.00 * 90.00
  • ΜΥΤ 37.00 * 71.00 * 103.00

Με μαυρο χρωμα οι αλλαγες στις τιμες.Επισης η ΑΝΕΚ στην επιλογη αυτοκινητου,δινει μια ενιαια τιμη και οχι μικροτερο η μεγαλυτερο απο 4.25m,στο online booking τουλαχιστον.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Με τιμές μειωμένες κατά 20% περίπου σε σχέση με αυτές της Blue Star, άνοιξαν πριν από λίγο τα πλάνα του Νήσος Ρόδος. Ενδεικτικά για Ρόδο, οι τιμές είναι:

Οικονομική: 43 vs 53,5

Αριθμημένο: 47 vs 57,5

Α2 ΕΞ: 89 vs 117,5

ΙΧ: 85 vs 106,5

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι περιεργος να δω την τιμολογιακη πολιτικη του ΒΟΓΙΑΤΖΕΡ,αμα ειναι κανα 10ευρω πιο κατω σε σχεση με τα μπλε,τοτε παει για βρουβες ο ανταγωνισμος:D

Καλα δεν ειναι και οι καλυτερες τιμες για εναν νεο παικτη:rolleyes: Μπορει μια οικογενεια σιγουρα να το επιλεξει για να γλιτωσει καποια χρηματα συνολικα αλλα οι διαφορες με τις τιμες των μπλε δεν ειναι τεραστιες.(που καλυπτουν και το ταξιδι σε λιγοτερες ωρες)Ειδικα τα ΙΧ,αμα ηθελαν να τραβηξουν κοσμο,επρεπε να τα βαλουν μιση τιμη σε σχεση με την Blue Star...Δεν πειραζει,θα δουμε τι 'ψαρια' θα πιασουν με αυτες τις τιμες:P

Link to comment
Share on other sites

. Ενδεικτικά για Ρόδο, οι τιμές είναι:
Μήπως άκουσες και τιμές για Πάρο και Κω?

Πάντως, για αρχή άσχημες δεν είναι, υποθέτω σε κανένα μήνα θα πάνε ακόμα παρακάτω...ανάλογα την αντίδραση της Blue Star.

ΥΓ Κάπου πήρε το μάτι μου ότι η Blue Star κάνει έπτωση 25% στις 4κλινες καμπίνες (Κυκλαδες & Δωδεκάνησα). πρόκειται άραγε για νέα προσφορά ή για την υπάρχουσα αποκαλούμενη ως "οικογενειακή", δηλ στους 4 ο 1 δωρεάν?

Link to comment
Share on other sites

Για Πάρο πάντως σόρρυ αλλά πολύ δύσκολα να πάρει κόσμο (που μόνο του Διαγόρα ίσως να έπαιρνε)...Οικονομική 28.50 και κάθισμα 33....Αντίστοιχα ενδεικτικά ο Διαγόρας έχει Οικονομική 23.5 και κάθισμα 28.00 Μόνο το αυτοκίνητο έχει φθηνά 59€ ενώ ο Διαγόρας το έχει 65...

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω ότι πρέπει να τις δούμε μόνο σαν απόλυτες τιμές. Ποσοστιαία, 20% ή κάπου εκεί νομίζω πως δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητη μείωση, ειδικά στις μέρες που διανύουμε. Είναι πια τόσο χαώδης η διαφορά του σαν πλοίο με τα μεγάλα Blue Star ώστε να δικαιολογεί κάτι πολύ παραπάνω? Δε φαίνεται να είναι έτσι. Νεοεισερχόμενο πλοίο και εταιρεία στη γραμμή, σύμφωνοι, αλλά δε νομίζω πως πρέπει να κατεβάσουν και τα σώβρακα που λέει ο λόγος.. 20% πιο φτηνός δεν ήταν ούτε ο καπτά-Μάκης:D

Link to comment
Share on other sites

Καλα δεν ειναι και οι καλυτερες τιμες για εναν νεο παικτη:rolleyes: Μπορει μια οικογενεια σιγουρα να το επιλεξει για να γλιτωσει καποια χρηματα συνολικα αλλα οι διαφορες με τις τιμες των μπλε δεν ειναι τεραστιες.(που καλυπτουν και το ταξιδι σε λιγοτερες ωρες)

H Blue Star έχει πολλά πλεονεκτήματα στα Δωδεκάνησα: δύο από τα καλύτερα πλοία της ελληνικής ακτοπλοΐας καθώς και συνέπεια δρομολογίων σταθερή παρουσία κλπ. Η ταχύτητα όμως (ειδικά για το νησί της Ρόδου), δεν αποτελεί συγκριτικό της πλεονέκτημα καθώς την προσεγγίζει σε 13-14 ώρες, όσες δηλαδή και το Νήσος Ρόδος.

Για Πάρο πάντως σόρρυ αλλά πολύ δύσκολα να πάρει κόσμο (που μόνο του Διαγόρα ίσως να έπαιρνε)...Οικονομική 28.50 και κάθισμα 33....Αντίστοιχα ενδεικτικά ο Διαγόρας έχει Οικονομική 23.5 και κάθισμα 28.00 Μόνο το αυτοκίνητο έχει φθηνά 59€ ενώ ο Διαγόρας το έχει 65...

Στην Πάρο η HSW έχει παρουσία με 4-5 πλοία την ημέρα, δεν είναι καινούρια για να χρειάζεται να πλασαριστεί με χαμηλές τιμές. Απέναντι δε στα Paros/Naxos (που έχουν και υψηλότερες τιμές από τον Διαγόρα), το Νήσος Ρόδος έχει κλάσεις ανώτερο ξενοδοχειακό και πολύ πιο άνετο. Φυσικά με 3 προσεγγίσεις την εβδομάδα δεν χτυπάει από μόνο του μια αγορά, αλλά επειδή η παρουσία της εταιρείας είναι σταθερή με τα υπόλοιπα πλοία (και μάλιστα με τα καλύτερα του στόλου της), αυτό δεν αποτελεί τόσο μεγάλο μειονέκτημα, αφού οι εναλλακτικές είναι πολλές.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Ορέστη συμφωνώ ότι είναι εταιρεία με παρουσία και τα λοιπά αλλά όταν έχεις ήδη το παράδειγμα του Μύκονος που έφυγε, νομίζω πως μια επιφύλαξη την έχεις για το τι θα πιάσει εκεί. Και όταν έχεις απέναντι την εδραιωμένη Blue Star να έχει στο "απλό" συμβατικό της (Διαγόρα) πιο χαμηλές τιμές, τότε το σκέφτεσαι μήπως μπορείς να κάνεις κάτι καλύτερο για να πάρεις όσο περισσότερη κίνηση μπορείς...Μιλάμε για περίοδο κρίσης κιόλας μην ξεχνιόμαστε..

Link to comment
Share on other sites

μιας και συζηταμε εδω για τιμες πριν μερικες μερες εκανα κι εγω μια μαλλον τεσσερις εικονικες κρατησεις με προορισμο την Ναξο κι επιστροφη σε οικονομικη θεση δυο ατομα και ενα ΙΧ με τεσσερις λοιπον διαφορετικες επιλογες πλοιων

Α) Blue Star αναχωρηση απο Πειραια και επιστροφη παλι με Blue Star κοστος:285.00€ διαρκεια ταξιδιου βαση του site της εταιριας 17:30-22:45 09:30-15:00

Β) Blue Star αναχωρηση απο Πειραια και επιστροφη με ΔΙΑΓΟΡΑ κοστος:257.00€

διαρκεια ταξιδιου βαση του site της εταιριας 17:30-22:45 15:40-22:00

Γ) Speedrunner 3 αναχωρηση απο Πειραια και επιστροφη με Speedrunner 3 κοστος:301.00€

διαρκεια ταξιδιου βαση του site της εταιριας 17:30-21:20 21:35-01:35

Δ) Highspeed 5 αναχωρηση απο Πειραια και επιστροφη με Highspeed 5 κοστος 349.00€ διαρκεια ταξιδιου βαση του site της εταιριας 16:30-20:00 20:15-23:45

οι ημερομηνιες που εβαλα σε ολες μου τις επιλογες ηταν αναχωρηση 06/08/10 και η επιστροφη 22/08/10

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι στις 2 πρωτες περιπτωσεις δεν ειναι ασχημες οι τιμες αν αναλογιστεις τα πλοια και το συνολο των εισητηριων που εχεις να πληρωσεις(4επιβατων-2 αυτοκινητων),σε συναρτηση παντα με τον χρονο/αποσταση.Ακομα και καποια αλλη εταιρια να ηταν(να υπηρχε δηλαδη ανταγωνισμος στα συμβατικα)η σουμα στην καλυτερη θα ηταν 230-240 ευρω.

Για ταχυπλοο ειναι καθαρα θεμα επιλογης,αν θες 'γρηγορα' πρεπει να πληρωσεις:o

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από όσα αναφέρθηκαν...για Πάρο υπάρχει πλέον και το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ με γύρω στα 232, ελάχιστα παραπάνω από τον Διαγόρα που παραμένει η φθηνότερη λύση και κατά την γνώμη μου η καλύτερη λύση, αυτή τη στιγμή. Το κακό είναι ότι τα φθηνότερα πλοία δεν είναι τα πλοία της γραμμής με καθημερινά δρομολόγια. Τα Μπλουσταράκια που είναι σταθερά κάθε μέρα πρωί-απόγευμα είναι και πιό τσιμπημένα στις τιμές και ειδικά στο Νάξος που πάει και στην άγονη...οι καμπινούλες...έγιναν αόρατες:rolleyes:...για ανάρπαστες δεν μπορώ να το ξέρω.;)

Και μια απορία για την HSW: γιατί το HS1 από Ραφήνα για Πάρο...που κάνει και γύρω στις 4.30 ώρες...είναι κατά 10-20% ακριβότερα (μόνο στους επιβάτες) από τα πολύ καλύτερα, νεώτερα και ταχύτερα ομόσταυλα του HS4 &5...που κάνουν το Πειραιάς-Πάρος σε 3 ώρες περίπου? Υπάρχει κάποια λογική εξήγηση για αυτή την περίεργη τιμολόγηση?

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Με τιμές μειωμένες κατά 20% περίπου σε σχέση με αυτές της Blue Star, άνοιξαν πριν από λίγο τα πλάνα του Νήσος Ρόδος. Ενδεικτικά για Ρόδο, οι τιμές είναι:

Οικονομική: 43 vs 53,5

Αριθμημένο: 47 vs 57,5

Α2 ΕΞ: 89 vs 117,5

ΙΧ: 85 vs 106,5

Η παραπάνω σύγκριση δεν ισχύει πια, αφού η απάντηση της Blue Star ήταν ταχύτατη.

Link to comment
Share on other sites

Και προφανώς αυτές οι μειώσεις της BSF σε Κω-Ρόδο θα συμπαρασύρουν τις τιμές και στα υπόλοιπα Δωδεκάνησα και Κυκλάδες, όπως είχαμε υποθέσει.

στις Κυκλαδες φιλε ΝΗΡΕΑ εχει λογο να το κανει? μονη της παιζει μπαλα σχεδον...

βεβαια μακαρι και να το κανει γιατι εμεις στις Κυκλαδες ισως εχουμε τα ποιο ακριβα εισιτηρια

και οταν λεω ποιο ακριβα για παραδειγμα το αυτοκινητο για Ηρακλειο εχει απο 59€ εως 89€ με Μινωικες και στην Ναξο που ταξιδευω τακτικα 85€

Edited by Jimmys
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...