polmyt Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 (edited) Ταξιδεψα προσφατα με το Ευβοια Σταρ οποτε ηρθε η ωρα να μοιραστουμε τις εντυπωσεις μου Σαλονι στην μορφη που εχουμε συνηθισει στα ferry δεν υπαρχει.Υπαρχει ενας ενιαιος χωρος απο περιπου πρυμα μεχρι πλωρα γεματος με τραπεζια βιδωμενα στο πατωμα και 2πλες καρεκλες χτιστες στο πατωμα και αυτες σε καθε μερια(καθε τραπεζι για 4 ατομα).Στην μεση αυτου του χωρου ειναι ενα μπαρ και στην ακρη του χωρου προς την πλωρη η reception.Αυτο ειναι ολο και τιποτα αλλο.Α εχει και μερικα μηχανηματα με κερματα για να πιανουμε και κανα αρκουδακι οταν βαριομαστε.Για να μπεις στο σαλονι αφου ανεβεις απο την ξεχωριστη σκαλα επιβατων πρωτα βγαινεις σε ανοιχτο σκεπαστο καταστρωμα και μετα απο μια πορτα μπαινεις μεσα. Σε αντιθεση με το εσωτερικο τα εξωτερικα καταστρωματα υπαρχουν εν αφθονια.Στο deck που βρισκεται το σαλονι μπορει καποιος εξωτερικα να παει σχεδον μεχρι την πρυμνη ή ακολουθοντας τους πλαινους αλουεδες να φτασει μεχρι μια πορτα που σε βγαζει στην πλωρη.Ανεβαινοντας μια σκαλα φτανεις στο κυριως εξωτερικο καταστρωμα το οποιο μεχρι την μεση του ειναι ανοιχτο.Απο την μεση και μετα υπαρχουν καρεκλες και ο χωρος ειναι σκεπαστος.Στο τελος του deck προς τα πλωρα υπαρχει μια σκαλα οχι ιδιαιτερα ανετη η οποια σε παει στην γεφυρα. Η γεφυρα πισω της εχει ενα μπαλκονακι που κοιταει το deck που ανεφερα πριν λιγοΟι βαρδιολες ειναι κλειστες αλλα μαλλον επισκεψιμες μιας και υπαρχει πορτα ορθανοιχτη.Για να λεω την αληθεια δεν επιχειρησα να μπω. Η ταχυτητα του ειναι οπως και του ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ περιπου 15 κομβους.Δεν ξερω αν μπορει να παει και παραπανω παντως μα αυτη την ταχυτητα το δρομολογιο βγαινει σε μια ωρα ακριβως. Οριστε και μερικες φωτο για να υπαρχει και μια μικρη οπτικη επαφη _______________________________ (1980, ex-Hayabusa No 3) Edited February 15, 2018 by Nick the Greek tag Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 πολυ ωραιο εσωτερικο. σαν αιθουσα αναμονης παλιου κουρειου ειναι αν το εβαζες κουιζ παντως θα ψαχναμε να δουμε ποια παντοφλα του ριου ειναι. να υποθεσω οτι οπως ηταν στη Γιαπωνια εμεινε το σαλονι; Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted September 6, 2006 Share Posted September 6, 2006 Στην Ιαπωνία δεν είχε σαλόνι. Ήταν καθαρό Ro/Ro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios express Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 To Evia Star αφήνει την Κάρυστο, μεσημέρι 07-05-2007. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιάννηςΑ340 Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 (edited) Την Κάρυστο ή το Μαρμάρι; Δεν ξέρω τέτοια νησάκια αριστερά του πλοίου από Κάρυστο προς Ραφήνα, αλλά από Μαρμάρι. Edited March 7, 2017 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios express Posted May 21, 2007 Share Posted May 21, 2007 (edited) Βεβαίως, το ΜΑΡΜΑΡΙ είναι, τι δουλειά έχει εκεί η Κάρυστος. Edited March 7, 2017 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 21, 2007 Share Posted May 21, 2007 ...άσε που τα πλοία από Ραφήνα δεν πιάνουν πλέον στην Κάρυστο, αλλά μόνο στο Μαρμάρι Αλλά, που να τα ξέρουν αυτά...όσοι προτιμούν το αεροπλάνο για τις μετακινήσεις τους? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Εχω αναφερθεί και σε ένα άλλο μήνυμα μου, για την μόνιμη κλίση προς τα αριστερά, που έχει το πλοίο. Σε μια αποψινή βόλτα μου στην Ραφήνα, διαπίστωσα πως αυτή η κλίση παραμένει, και μάλιστα είναι πιο εμφανής, μάλλον πρέπει να έχει αυξηθεί. Εντάξει, είπαμε, αλλά εφόσον αυτή η κλίση όπως είπα και πιο πάνω είναι μόνιμη, και μάλλον με αυξητικές ...τάσεις, μήπως θα έπρεπε να επέμβει κάποιος πιό αρμόδιος; Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted May 3, 2009 Author Share Posted May 3, 2009 Ταξιδακι ξανα χτες με το ΕΥΒΟΙΑ ΣΤΑΡ μετα απο 2,5 χρονια. Δεν εχω να πω και πολλα μιας και δεν εχει αλλαξει τιποτα απο οσα εχω πει στο πρωτο ποστ του θεματος. Σαλονια τα ιδια σαν παντοφλας αλλα σε γενικες γραμμες πολυ καθαρο. Γενικα παντως θυμιζει αλλες εποχες.Καφες βαπορισιος και γκαραζ που με τη μυρωδια του σου θυμιζει οτι μπηκες σε πλοιο. Μια αναβαθμιση στους εσωτερικους χωρους παντως ειναι Ας το δουμε και δεμενο στο Μαρμαρι αλλα και πανω στη μανουβρα στη Ραφηνα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted May 17, 2009 Share Posted May 17, 2009 Στην Αυλίδα είχε ανέβει το βαποράκι για λίγες ημέρες προκειμένου να βάλει Μ.Ε.S κι επέστρεψε πριν 3 ημέρες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 Από τη παραμονή πρωτοχρονιάς το Εύβοια Σταρ έδεσε για την ετήσια ακινησία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 20, 2010 Share Posted February 20, 2010 Από σήμερα και το ΕΥΒΟΙΑ ΣΤΑΡ εκπέμπει σήμα στους "χάρτες" του συστήματος AIS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantelis2009 Posted May 25, 2010 Share Posted May 25, 2010 Aπο το θησαυρό των Στύρων. Να το δούμε πως ήλθε το 2000 στη Δραπετσώνα σαν ασχημόπαπο (Blye Bird), για να μεταμορφωθεί μετά στο υπέροχο Εύβοια Στάρ. 1, 2, 3, 4, 5. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted May 25, 2010 Author Share Posted May 25, 2010 Πραγματικα απιστευτες και σπανιοτατες οι φωτογραφιες του φιλου Panteli.Με εχουν αφησει αφωνο. Καταρχην δεν ηξερα οτι το πλοιο λεγοταν ποτε BLUE BIRD I.Το πιο πιθανο ειναι να ειναι προσωρινο το ονομα μιας το πλοιο αγοραστηκε απο την Ιαπωνια οπου δεν συνιθιζουν σε ευρωπαικα ονοματα. Εφαγε τελικα και αρκετα μεγαλη μετασκευη.Πριν δω αυτες τις φωτογραφιες νομιζα οτι δεν ειχε αλλαξει πολυ η μορφη του απο τη μετασκευη αλλα τελικα εκανα λαθος Και επειδη ετυχε να ταξιδεψε προχτες στην επιστροφη απο Μαρμαρι και οι εντυπωσεις μου ειναι ιδιες με αυτες που ειχα περυσι.Καθαρο μεσα κι εξω αλλα αυτο το σαλονακι που μοιαζει με σαλονι παντοφλας πραγματικα με χαλαει παρα πολυ.Και με χαλαει ακομα περισσοτερο τωρα που εμαθα οτι φτιαχτικε στην Ελλαδα.Θα μπορουσε να γινει κατι πολυ καλυτερο. Ταχυτυτα γυρω στα 15 μιλια και το δρομολογιο βγαινει ανετα σε μια ωρα. Αυτο που παρατηρησα ειναι οτι το visor δεν ειναι σφραγισμενο.Δεν το εχω δει και ανοιχτο βεβαια ποτε αλλα αν παρατηρησετε τις φωτογραφιες σιγουρα δεν το εχουν σφραγισει Ας δουμε και μερικες φωτογραφιες Το κιτρινο αστερι στην τσιμινιερα του βαποριου Δεμενο στο Μαρμαρι,μονο του αλλα και παρεα με το ΑΡΤΕΜΗΣΙΑ Και στη Ραφηνα το βραδυ λιγο πριν αναχωρησει ξανα για Μαρμαρι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 Φωτιά σε κλιματιστικό σύστημα του Εύβοια Σταρ Πυρκαγιά χωρίς ωστόσο να σημειωθούν άλλα απρόοπτα σημειώθηκε στο σύστημα κλιματισμού του Εύβοια Σταρ κατά τον απόπλου του από Μαρμάρι για Ραφήνα με 639 επιβάτες. Υπήρξε άμεση παρέμβαση και η φωτιά κατασβήστηκε το δε πλοίο συνέχισε κανονικά το δρομολόγιό του Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 20, 2010 Share Posted June 20, 2010 Το Εύβοια Σταρ θα δέσει μετά το τέλος της καλοκαιρινής περιόδου για να κάνει εργασίες μετασκευής και συμμόρφωσης του πλοίου με τις απαιτήσεις της συνθήκης της Στοκχόλμης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted June 20, 2010 Share Posted June 20, 2010 Νομιζω ειναι το τελευταιο που ειναι ακομα κατηγοριας Γ και θα γινει Β. Οποτε θα γινουν κι αλλες επεμβασεις στο εσωτερικο Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Από σήμερα το πλοίο στην Αυλίδα προς συμμόρφωση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 ας το δουμε λοιπον... ασυμμορφωτο , στη ραφηνα πριν λιγες ημερες (22/8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted September 15, 2010 Share Posted September 15, 2010 Σε μια ασυνήθιστη θέση στα ναυπηγεία Χαλκίδας βρίσκεται το βαπόρι. Είναι κάθετα στις δεξαμενές. Πυρετός εργασιών και η προσθήκη sponsons έχει ήδη ξεκινήσει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Λέτε τα sponsons που τοποθετούνται να βοηθήσουν στο να έρθει το βαπόρι "στα ίσα του", και να εξαλειφθεί επιτέλους η μόνιμη επί χρόνια προς τα αριστερά κλίση του, ή δεν παίζουν ρόλο σε αυτή ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Highspeed 5 Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Τι ειναι τα sponsons; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Πλευρικοί πλωτήρες. Αν δεις στην φώτο του George φαίνεται η τοποθέτησή τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Highspeed 5 Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 αααααα δηλαδη ειναι σαν αυτα που εχει στα πλαγια το Sardinia Vera σωστα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Περισσότερες πληροφορίες μπορεί να βρεις εδώ για τα sponsons. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now