georgios express Posted September 14, 2023 Posted September 14, 2023 3 hours ago, rafina-lines said: …Με το καλό! Μακάρι να μην ξαναζήσουμε τέτοιες καταστάσεις... 🥺 Χωρίς να είναι προσωπικό για τον φίλο @rafina-lines:Τι άλλαξε δηλαδή και δεν θα επαναληφθούν τα γεγονότα του ΣΑ 9/9; Άλλαξε το λιμάνι και προστατεύεται καλύτερα από τους καιρούς; Υπεγράφη σύμβαση με τον Ύψιστο και δεν θα ξαναφυσήξει; Με τα «μακάρι» δουλειά δεν γίνεται ούτε στην Ραφήνα, ούτε στον ΟΣΕ, ούτε στην Καρδίτσα.
rafina-lines Posted September 14, 2023 Posted September 14, 2023 Έχεις δίκιο, φίλε μου, @georgios express, αλλά έτσι όπως έχουμε φτάσει με την κατάσταση του λιμανιού, μόνο στον ύψιστο όπως λες επαφίεται το μέλλον, γιατί με τους "άρχοντες" που έχουμε τοπικούς και μη, 40 χρόνια τώρα δε βλέπουμε φως!!! Όταν τα σχέδια για προστατευμένο λιμάνι μένουν μόνο σχέδια και τίποτα παραπάνω, που ακόμη κι αυτά τα σχέδια αλλάζουν χωρίς να έχουν γίνει ούτε τα 10 προηγούμενα, τι περιμένουμε?? Πριν από χρόνια είχα γράψει τη γνώμη μου για την κατάσταση του λιμανιού μας, κάπου εδώ μέσα πρέπει να είναι, δεν έχουν αλλάξει και πολλά από τότε.... Δεν ξέρω τι συμβαίνει και δεν πραγματοποιούνται ποτέ έργα εδώ, ενώ σε άλλα μέρη της Ελλάδας τα πράγματα, είναι πολύ καλύτερα, και από τρόπο λειτουργίας και από προσβάσεις, και από προστασίες λιμένων!!! Τι παραπάνω να πω δλδ??? Μπορώ να γράφω με τις ώρες για το λιμάνι μας και το τι συμβαίνει, το ζω καθημερινά από μωρό παιδί, αλλά δε θέλω να κουράζω και να γίνομαι κακός... Οπότε ας ευχηθούμε να μας λυπηθεί ο Θεός και να προχωρήσουμε όπως έχουμε προχωρήσει τον τελευταίο μισό αιώνα μέχρι να γίνουν κάποια απαραίτητα τουλάχιστον έργα, τα οποία ΙΣΩΣ προλάβουμε να δούμε κάποια πριν πεθάνουμε... Γιατί πραγματικά έχω χάσει προ πολλού τις ελπίδες μου για βελτίωση του λιμανιού μας.... 😔😔
cyclades_shipping Posted November 14, 2023 Posted November 14, 2023 Γνωρίζει κάποιος αν η θέση 3 εχει θέμα με το βύθισμα ; Μιας και βλέπουμε πιο σπάνια πλοιο εκεί.
rafina-lines Posted November 14, 2023 Posted November 14, 2023 Ναι, οι προβλήτες #3 και #4 έχουν κατασκευαστεί με λανθασμένο βύθισμα. Είναι πολύ ρηχές. Μόνο τα μαρμαριώτικα μπορούν να πέσουν εκεί (κυρίως στην #4, η #3 είναι πιο δύσκολη) και κάποια μικρά ταχύπλοα. Γι' αυτό και προβλέπεται τώρα (κάποια στιγμή δλδ) να γίνει το έργο με προϋπολογισμό 500.000 ευρώ "Αναδιάταξη προβλητών και αποκατάσταση προστασίας ποδός των προβλητών #3 ως #9". Αν και ακόμη δεν έχει ξεκινήσει τίποτα! Η σύμβαση αυτή για το έργο υπογράφτηκε στις 11 Μαρτίου 2023.
Villandry Posted November 14, 2023 Posted November 14, 2023 (edited) Είναι και το φυσικό μπάζωμα από το βοριά που δυσχεραίνει τα πράγματα όσον αφορά τα βαθικά σε αυτές τις θέσεις. Edited November 14, 2023 by Nick the Greek Quote
rafina-lines Posted November 14, 2023 Posted November 14, 2023 Ναι, είναι κι αυτό. Έχεις δίκιο, φίλε μου! Οπότε κάνει τα πράγματα ακόμη χειρότερα! Και φυσικό είναι άλλωστε αφού δεν υπάρχει προσήνεμος μώλος ικανός να τις προστατέψει από το βόρια....
cyclades_shipping Posted March 29, 2024 Posted March 29, 2024 (edited) Μέγα Φάουλ θα χαρακτήριζα την κινηση των 2 εταίριων Fast Ferries & GSF να πάνε το ένα απογευματινό στις 15:30 ειδικα φέτος που γίνονται και τα έργα για το ρέμα διαβασα σε τοπικό site ότι από Ιούνη τα ΙΧ προς το λιμάνι θα διέρχονται μέσα από την πόλη κάντε εικόνα μέσα στο καλοκαίρι σύνολο 500 ΙΧ να διέρχονται βαλτε και ταξι, Κτελ καλά ειδικα αν το πλοιο της Seajets φτάνει και με καθυστέρηση οπως γινοταν το βαθύ καλοκαίρι δεν θέλω να φανταστώ τι θα γίνεται. Edited March 29, 2024 by cyclades_shipping
proud_ionian Posted March 29, 2024 Posted March 29, 2024 Ενώ να φεύγουν ο ένας πάνω στον άλλο και να κυνηγιούνται είναι εφυής κίνηση; Ίσα ίσα τώρα που γίνεται πιο δυσχερής η πρόσβαση στο λιμάνι ίσως εξυπηρετεί καλύτερα να αραιώσουν οι αναχωρήσεις.
cyclades_shipping Posted March 29, 2024 Posted March 29, 2024 Αυτο εχω ξαναπεί η Seajets έχει εδώ και 2 χρόνια την αναχώρηση 14:30 ,πάνε και βάζουν πάνω της και στο σκέλος προς Ραφηνα αλλά και από Ραφηνα τα Andros Queen/Θεολόγος.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 10, 2024 Posted June 10, 2024 Παρέμβαση για το λιμάνι Ραφήνας. Quote Την παρέμβαση του γενικού γραμματέα Λιμένων, Ευάγγελου Κυριαζόπουλου, ζητά η Πανελλήνια Ένωση Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΠΕΝ), προκειμένου να αποκατασταθούν οι ζημιές και οι ελλείψεις που υπάρχουν σε υποδομές στο λιμάνι της Ραφήνας, προβλήματα τα οποία κάνει γνωστά η ακτοπλοϊκή εταιρεία Golden Star Ferries. Ο πρόεδρος της ΠΕΠΕΝ, Παναγιώτης Γιγής, σε επιστολή του προς τον κ. Κυριαζόπουλο, την οποία κοινοποιεί και στον υπουργό και τον υφυπουργό Ναυτιλίας, τονίζει πως είναι ανεπίτρεπτο να μην υφίστανται στοιχειώδεις υποδομές προστασίας των χρηστών των λιμένων, όπως αυτές που περιγράφονται από την Golden Star Ferries για το λιμάνι της Ραφήνας. Για τους λόγους αυτούς ζητά από τον γενικό γραμματέα να παρέμβει άμεσα στον Οργανισμό Λιμένα Ραφήνας, αλλά και σε κάθε Οργανισμό και Λιμενικό Ταμείο της χώρας, προκειμένου να προχωρήσουν στην αποκατάσταση κάθε ζημιάς ή έλλειψης (όπως είναι οι προσκρουστήρες στο λιμάνι της Ραφήνας) που μπορεί να προκαλέσει ή προκαλεί πρόβλημα στην ασφάλεια των λιμένων για όλους τους χρήστες αυτών. Τέλος, υπογραμμίζει το κατεπείγον της υπόθεσης, δεδομένου ότι ήδη έχει ξεκινήσει η καλοκαιρινή περίοδος με τις αυξημένες μετακινήσεις επιβατών, οχημάτων, εμπορευμάτων, τονίζοντας πως δεν υπάρχουν χώρος και χρόνος για καθυστερήσεις και ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού. Η εταιρεία στην επιστολή της προς τον Οργανισμό Λιμένος Ραφήνας, το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ραφήνας και την ΠΕΠΕΝ, επισημαίνει την ανάγκη τοποθέτησης προσκρουστήρων κατάλληλου τύπου, καθώς, όπως εξηγεί, το λιμάνι της Ραφήνας είναι εκτεθειμένο σε όλο το φάσμα των ανέμων, οπότε οι προσκρουστήρες κατάλληλου τύπου είναι απολύτως αναγκαίοι για την προστασία των πλοίων που προσεγγίζουν ή παραμένουν στο λιμάνι.
cyclades_shipping Posted June 10, 2024 Posted June 10, 2024 (edited) Χρόνιο θέμα ,ένας από τους λόγους που ολα τα monohull οπου είχαν διανυκτέρευση στο λιμάνι , έφερναν τους δικούς τους προσκρουτηρες (Tera Jet ,Hellenic Highspeed ,Superrunner) Edited June 10, 2024 by cyclades_shipping
Shippihs Posted July 9, 2024 Posted July 9, 2024 Σε ανακοίνωση του σε τοπικα μεσα, ο δήμος έχει ανεβάσει το masterplan του λιμανιού. Το συγκεκριμένο Masterplan (το βάζω εδώ και σε καλύτερη ανάλυση), υπάρχει από το 2017 έτοιμο
fund.st Posted August 12, 2024 Posted August 12, 2024 Στο mega ανέφεραν μόλις ότι λόγω της φωτιάς δεν επιτρέπουν στα πλοία της Ραφήνας να δέσουν και τα στέλνουν στο Λαύριο.
cyclades_shipping Posted August 12, 2024 Posted August 12, 2024 (edited) SuperRunner Jet ,Andros Queen & Θεολόγος Π θα πανε σίγουρα Λαυριο για αργότερα βλέπουμε. ετσι αναφέρθηκε στα social Edited August 12, 2024 by cyclades_shipping
Annivas Posted August 12, 2024 Posted August 12, 2024 Και οι απογευματινές / βραδινές αφίξεις κατά πάσα πιθανότητα θα αποβιβάσουν επιβάτες και οχήματα Λαύριο και κατόπιν κενά επιβατών θα πάνε Ραφήνα για να διανυκτερεύσουν.
Thanos Skiathos Posted August 12, 2024 Posted August 12, 2024 5 minutes ago, Ferry Himuka said: Για Λαύριο έχει βάλει πορεία το πλοίο λογικά λόγω της φωτιάς Φαντάζομαι θα το ακολουθήσουν και αλλα... Ήδη η FAST FERRIES εξέδωσε επείγον δελτίο τύπου.
Syros Sailor Posted August 12, 2024 Posted August 12, 2024 1 hour ago, cyclades_shipping said: SuperRunner Jet ,Andros Queen & Θεολόγος Π θα πανε σίγουρα Λαυριο για αργότερα βλέπουμε. ετσι αναφέρθηκε στα social Κανονικά θα έπρεπε οι εταιρείες (Golden Star, Fast ,Seajets) να βάλουν πούλμαν για μεταφορά από Λαύριο στην Ραφήνα
Propellas Posted August 12, 2024 Posted August 12, 2024 Με εντολή του λιμενικού, επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία θα καταπλεύσουν στο λιμάνι του Λαυρίου αντί της Ραφήνας στα πλαίσια των έκτακτων μέτρων που έχουν ληφθεί λόγω της μεγάλης φωτιάς που έχει ξεσπάσει στην Αττική. Συγκεκριμένα, τα πλοία Superrunner Jet, Andros Queen, και Θεολόγος Π. θα αποβιβάσουν στο λιμάνι του Λαυρίου έναντι του κανονικού δρομολογίου που ήταν της Ραφήνας.
Superferry 2 Posted August 12, 2024 Posted August 12, 2024 Το εβοια σταρ πήγε κανονικά στο λιμανι πάντως
rafina-lines Posted October 12, 2024 Posted October 12, 2024 (edited) 12 hours ago, Nikos_Chania said: Θεωρώ πως εδώ και μέρες ακούγονται νούμερα και αριθμοί χωρίς καμία βάση απλά και μόνο προσπαθώντας να προκρίνει ο καθείς αυτό που θέλει. Κοινώς, δεν χρειάζεται επέκταση 50 χιλιομέτρων για Ραφήνα αλλά μόνο 7. Ας το δούμε: Για την ιστορία λοιπόν, και για να κλείσει το κομμάτι του κόστους για επέκταση Αττικής Οδού και Προαστιακού, να αναφέρουμε πως η απόσταση από την απόληξη της Αττικής Οδού σήμερα (συμβολή με οδό Αγίου Δημητρίου) έως πιθανή ενδεχόμενη επεκταση έως την συμβολή της Μαραθώνος με την Φλεμινγκ είναι περίπου 7 χιλιόμετρα. Λαμβάνοντας υπ όψιν πως δεν υπάρχουν απαλλοτριωμένες εκτάσεις, θα χρειαστεί η απαλλοτρίωση περίπου 420 στρεμμάτων (πλάτος απαλλοτριωσης 60 μέτρα). Στην επέκταση της Κύμης απαιτούνται απαλλοτριώσεις ύψους 65εκ για 2,55 χιλιόμετρα, το οποίο πρόκειται για πλάτος απαλλοτριωσης περίπου 45 μέτρα, ήτοι περίπου 115 στρέμματα ή χοντρικά μισό εκατομμύριο ανά στρέμμα. Με αυτή την παραδοχή, η επέκταση των 7 χιλιομέτρων Αττικής Οδού θα απαιτεί περίπου 210εκ απαλλοτριώσεις. Με κόστος κατασκευής του ΒΟΑΚ περίπου 11,5εκ ανά χιλιόμετρο, ας προσαρμόσουμε την τιμη στην επιπλέον 3η λωρίδα εναντι του βοακ με ενα 30% επιπλέον (αυθαίρετο ποσοστό αλλά θεωρώ καλύπτει το κόστος), άρα έστω 15εκ ανα χιλιόμετρο, κοινώς κόστος κατασκευής των 7 χιλιομέτρων είναι 105εκ. Σύνολο λοιπόν 315 εκ για να πάει η Αττική Οδός στην συμβολή Μαραθώνος και Φλέμινγκ. Δεν μου φαίνεται ακραίο ποσό, εκτός αν σχεδιάζουν να την τερματίσουν στο λιμανι, που είναι δύσκολο λόγω της πολεοδομικής κάλυψης της Ραφήνας. ΥΓ: Κόστος για στρώσιμο σιδηροδρομικης γραμμής δεν μπορώ να βρω, οπότε ας αρκεστουμε για αρχή στην εκτίμηση της οδικής επέκτασης. Φίλε μου, @Nikos_Chania, να σου πω πως για τα 7 χλμ όπως πολύ σωστά είπες ότι απαιτούνται για την απόληξη της Αττικής Οδού στο λιμάνι μας, δεν υπολείπονται απαλλοτριώσεις καθώς όταν ήταν να γίνει το έργο αυτό το 2004 (που κάποιος -you know who- το σταμάτησε) οι απαλλοτριώσεις είχαν ολοκληρωθεί τότε!!! Συνεπώς πλέον δεν υπάρχει θέμα απαλλοτριώσεων! Εφόσον βέβαια ακολουθηθεί η διαδρομή που σχεδιαζόταν τότε, έτσι?? Αν ο δρόμος πάει από άλλο... δρόμο, αυτό είναι μια άλλη ιστορία..... 😄 Edited October 12, 2024 by proud_ionian quote/μεταφορά
Nikos_Chania Posted October 13, 2024 Posted October 13, 2024 Ευχαριστώ για την πληροφορία, δεν γνώριζα πως οι εκτάσεις είναι ήδη απαλλοτριωμενες. Ακόμα μικρότερο το κόστος συνεπώς. Άρα το μοναδικό αγκάθι δεν είναι οικονομικό, είναι οι τάχα μου συγκοινωνιολογοι που με δικαιολογίες του κ... μπλόκαραν μια τόσο σημαντική επέκταση.
Villandry Posted October 13, 2024 Posted October 13, 2024 41 minutes ago, Nikos_Chania said: Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε πως θα φτάσει η Αττική Οδός στη Ραφήνα όπως λες, λογικά υπάρχει ήδη οικιστική περιοχή απαλλοτριωμενη για να είσαι τόσο βέβαιος. Υπάρχει ήδη το σχέδιο επέκτασης, το δεύτερο μιας και υπήρχε και άλλο. Το συνολικό πλάτος, δε θα ξεπερνά τα 45 μέτρα. Ο οικιστικός ιστός θα διαταραχθεί ελάχιστα, αν φυσικά οικιστικό ιστό εννοείτε την εκτός σχεδίου δόμηση.
Nikos_Chania Posted October 13, 2024 Posted October 13, 2024 Όχι, δεν αναφέρομαι στην εκτός σχεδίου δόμηση. Θα με ενδιέφερε ως πληροφορία το σημείο κατάληξης του δρόμου στην Ραφήνα του δεύτερου σχεδίου επέκτασης. Αν πρόκειται για 45 μέτρα, τότε μιλάμε για διπλό ίχνος ανά κατεύθυνση, το οποίο το βρίσκω λογικό, δεν απαιτεί προφανώς ο κυκλοφοριακος φόρτος τρίιχνη διατομή.
Villandry Posted October 13, 2024 Posted October 13, 2024 (edited) Απόληξη κοινή (σχεδόν) με την εκβολή του ρέματος. Δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση συν τη Λ.Ε.Α. Edited October 13, 2024 by proud_ionian quote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now