Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
3 hours ago, rafina-lines said:

…Με το καλό!  Μακάρι να μην ξαναζήσουμε τέτοιες καταστάσεις...  🥺

Χωρίς να είναι προσωπικό για τον φίλο @rafina-lines:Τι άλλαξε δηλαδή και δεν θα επαναληφθούν τα γεγονότα του ΣΑ 9/9;  Άλλαξε το λιμάνι και προστατεύεται καλύτερα από τους καιρούς; Υπεγράφη σύμβαση με τον Ύψιστο και δεν θα ξαναφυσήξει;

Με τα «μακάρι» δουλειά δεν γίνεται ούτε στην Ραφήνα, ούτε στον ΟΣΕ, ούτε στην Καρδίτσα. 
 

 

Posted

Έχεις δίκιο, φίλε μου, @georgios express, αλλά έτσι όπως έχουμε φτάσει με την κατάσταση του λιμανιού, μόνο στον ύψιστο όπως λες επαφίεται το μέλλον, γιατί με τους "άρχοντες" που έχουμε τοπικούς και μη, 40 χρόνια τώρα δε βλέπουμε φως!!! Όταν τα σχέδια για προστατευμένο λιμάνι μένουν μόνο σχέδια και τίποτα παραπάνω, που ακόμη κι αυτά τα σχέδια αλλάζουν χωρίς να έχουν γίνει ούτε τα 10 προηγούμενα, τι περιμένουμε?? Πριν από χρόνια είχα γράψει τη γνώμη μου για την κατάσταση του λιμανιού μας, κάπου εδώ μέσα πρέπει να είναι, δεν έχουν αλλάξει και πολλά από τότε.... Δεν ξέρω τι συμβαίνει και δεν πραγματοποιούνται ποτέ έργα εδώ, ενώ σε άλλα μέρη της Ελλάδας τα πράγματα, είναι πολύ καλύτερα, και από τρόπο λειτουργίας και από προσβάσεις, και από προστασίες λιμένων!!! Τι παραπάνω να πω δλδ??? Μπορώ να γράφω με τις ώρες για το λιμάνι μας και το τι συμβαίνει, το ζω καθημερινά από μωρό παιδί, αλλά δε θέλω να κουράζω και να γίνομαι κακός... Οπότε ας ευχηθούμε να μας λυπηθεί ο Θεός και να προχωρήσουμε όπως έχουμε προχωρήσει τον τελευταίο μισό αιώνα μέχρι να γίνουν κάποια απαραίτητα τουλάχιστον έργα, τα οποία ΙΣΩΣ προλάβουμε να δούμε κάποια πριν πεθάνουμε... Γιατί πραγματικά έχω χάσει προ πολλού τις ελπίδες μου για βελτίωση του λιμανιού μας.... 😔😔

  • 1 month later...
Posted

Ναι, οι προβλήτες #3 και #4 έχουν κατασκευαστεί με λανθασμένο βύθισμα.  Είναι πολύ ρηχές.  Μόνο τα μαρμαριώτικα μπορούν να πέσουν εκεί (κυρίως στην #4, η #3 είναι πιο δύσκολη) και κάποια μικρά ταχύπλοα.  Γι' αυτό και προβλέπεται τώρα (κάποια στιγμή δλδ) να γίνει το έργο με προϋπολογισμό 500.000 ευρώ "Αναδιάταξη προβλητών και αποκατάσταση προστασίας ποδός των προβλητών #3 ως #9".  Αν και ακόμη δεν έχει ξεκινήσει τίποτα!  Η σύμβαση αυτή για το έργο υπογράφτηκε στις 11 Μαρτίου 2023.

Posted (edited)

Είναι και το φυσικό μπάζωμα από το βοριά που δυσχεραίνει τα πράγματα όσον αφορά τα βαθικά σε αυτές τις θέσεις.

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted

Ναι, είναι κι αυτό. Έχεις δίκιο, φίλε μου! Οπότε κάνει τα πράγματα ακόμη χειρότερα! Και φυσικό είναι άλλωστε αφού δεν υπάρχει προσήνεμος μώλος ικανός να τις προστατέψει από το βόρια....

  • 4 months later...
Posted (edited)

Μέγα Φάουλ θα χαρακτήριζα την κινηση των 2 εταίριων Fast Ferries & GSF να πάνε το ένα απογευματινό στις 15:30 ειδικα φέτος που γίνονται και τα έργα για το ρέμα διαβασα σε τοπικό site ότι από Ιούνη τα ΙΧ προς το λιμάνι θα διέρχονται μέσα από  την πόλη κάντε εικόνα μέσα στο καλοκαίρι σύνολο 500 ΙΧ να διέρχονται βαλτε και  ταξι, Κτελ καλά ειδικα αν το πλοιο της Seajets φτάνει και με καθυστέρηση οπως γινοταν το βαθύ καλοκαίρι δεν θέλω να φανταστώ τι θα γίνεται.

Edited by cyclades_shipping
Posted

Ενώ να φεύγουν ο ένας πάνω στον άλλο και να κυνηγιούνται είναι εφυής κίνηση;

Ίσα ίσα τώρα που γίνεται πιο δυσχερής η πρόσβαση στο λιμάνι ίσως εξυπηρετεί καλύτερα να αραιώσουν οι αναχωρήσεις.

Posted

Αυτο εχω ξαναπεί η Seajets έχει εδώ και 2 χρόνια την αναχώρηση 14:30 ,πάνε και βάζουν πάνω της και στο σκέλος προς Ραφηνα αλλά και από Ραφηνα τα Andros Queen/Θεολόγος.

  • 2 months later...
Posted

Παρέμβαση για το λιμάνι Ραφήνας.

Quote

Την παρέμβαση του γενικού γραμματέα Λιμένων, Ευάγγελου Κυριαζόπουλου, ζητά η Πανελλήνια Ένωση Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΠΕΝ), προκειμένου να αποκατασταθούν οι ζημιές και οι ελλείψεις που υπάρχουν σε υποδομές στο λιμάνι της Ραφήνας, προβλήματα τα οποία κάνει γνωστά η ακτοπλοϊκή εταιρεία Golden Star Ferries.

Ο πρόεδρος της ΠΕΠΕΝ, Παναγιώτης Γιγής, σε επιστολή του προς τον κ. Κυριαζόπουλο, την οποία κοινοποιεί και στον υπουργό και τον υφυπουργό Ναυτιλίας, τονίζει πως είναι ανεπίτρεπτο να μην υφίστανται στοιχειώδεις υποδομές προστασίας των χρηστών των λιμένων, όπως αυτές που περιγράφονται από την Golden Star Ferries για το λιμάνι της Ραφήνας.

Για τους λόγους αυτούς ζητά από τον γενικό γραμματέα να παρέμβει άμεσα στον Οργανισμό Λιμένα Ραφήνας, αλλά και σε κάθε Οργανισμό και Λιμενικό Ταμείο της χώρας, προκειμένου να προχωρήσουν στην αποκατάσταση κάθε ζημιάς ή έλλειψης (όπως είναι οι προσκρουστήρες στο λιμάνι της Ραφήνας) που μπορεί να προκαλέσει ή προκαλεί πρόβλημα στην ασφάλεια των λιμένων για όλους τους χρήστες αυτών. Τέλος, υπογραμμίζει το κατεπείγον της υπόθεσης, δεδομένου ότι ήδη έχει ξεκινήσει η καλοκαιρινή περίοδος με τις αυξημένες μετακινήσεις επιβατών, οχημάτων, εμπορευμάτων, τονίζοντας πως δεν υπάρχουν χώρος και χρόνος για καθυστερήσεις και ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού.

Η εταιρεία στην επιστολή της προς τον Οργανισμό Λιμένος Ραφήνας, το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ραφήνας και την ΠΕΠΕΝ, επισημαίνει την ανάγκη τοποθέτησης προσκρουστήρων κατάλληλου τύπου, καθώς, όπως εξηγεί, το λιμάνι της Ραφήνας είναι εκτεθειμένο σε όλο το φάσμα των ανέμων, οπότε οι προσκρουστήρες κατάλληλου τύπου είναι απολύτως αναγκαίοι για την προστασία των πλοίων που προσεγγίζουν ή παραμένουν στο λιμάνι.

 

Posted (edited)

Χρόνιο θέμα ,ένας από τους λόγους που ολα τα monohull οπου είχαν διανυκτέρευση στο λιμάνι , έφερναν τους δικούς τους προσκρουτηρες (Tera Jet ,Hellenic Highspeed ,Superrunner)

Edited by cyclades_shipping
  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
Posted

Στο mega ανέφεραν μόλις ότι λόγω της φωτιάς δεν επιτρέπουν στα πλοία της Ραφήνας να δέσουν και τα στέλνουν στο Λαύριο.  

Posted (edited)

SuperRunner Jet ,Andros Queen & Θεολόγος Π θα πανε σίγουρα Λαυριο για αργότερα βλέπουμε.

ετσι αναφέρθηκε στα social

Edited by cyclades_shipping
Posted

Και οι απογευματινές / βραδινές αφίξεις κατά πάσα πιθανότητα θα αποβιβάσουν επιβάτες και οχήματα Λαύριο και κατόπιν κενά επιβατών θα πάνε Ραφήνα για να διανυκτερεύσουν.

Posted
5 minutes ago, Ferry Himuka said:

Για Λαύριο έχει βάλει πορεία το πλοίο λογικά λόγω της φωτιάς 

Φαντάζομαι θα το ακολουθήσουν και αλλα...

Ήδη η FAST FERRIES εξέδωσε επείγον δελτίο τύπου.

 

FB_IMG_1723452015236.jpg

Posted
1 hour ago, cyclades_shipping said:

SuperRunner Jet ,Andros Queen & Θεολόγος Π θα πανε σίγουρα Λαυριο για αργότερα βλέπουμε.

ετσι αναφέρθηκε στα social

Κανονικά θα έπρεπε οι εταιρείες (Golden Star, Fast ,Seajets) να βάλουν πούλμαν για μεταφορά από Λαύριο στην Ραφήνα

Posted

Με εντολή του λιμενικού, επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία θα καταπλεύσουν στο λιμάνι του Λαυρίου αντί της Ραφήνας στα πλαίσια των έκτακτων μέτρων που έχουν ληφθεί λόγω της μεγάλης φωτιάς που έχει ξεσπάσει στην Αττική.

 

Συγκεκριμένα, τα πλοία Superrunner Jet, Andros Queen, και Θεολόγος Π. θα αποβιβάσουν στο λιμάνι του Λαυρίου έναντι του κανονικού δρομολογίου που ήταν της Ραφήνας.

  • 2 months later...
Posted (edited)
12 hours ago, Nikos_Chania said:

Θεωρώ πως εδώ και μέρες ακούγονται νούμερα και αριθμοί χωρίς καμία βάση απλά και μόνο προσπαθώντας να προκρίνει ο καθείς αυτό που θέλει. Κοινώς, δεν χρειάζεται επέκταση 50 χιλιομέτρων για Ραφήνα αλλά μόνο 7. Ας το δούμε:

Για την ιστορία λοιπόν, και για να κλείσει το κομμάτι του κόστους για επέκταση Αττικής Οδού και Προαστιακού, να αναφέρουμε πως η απόσταση από την απόληξη της Αττικής Οδού σήμερα (συμβολή με οδό Αγίου Δημητρίου) έως πιθανή ενδεχόμενη επεκταση έως την συμβολή της Μαραθώνος με την Φλεμινγκ είναι περίπου 7 χιλιόμετρα. Λαμβάνοντας υπ όψιν πως δεν υπάρχουν απαλλοτριωμένες εκτάσεις, θα χρειαστεί η απαλλοτρίωση περίπου 420 στρεμμάτων (πλάτος απαλλοτριωσης 60 μέτρα).

Στην επέκταση της Κύμης απαιτούνται απαλλοτριώσεις ύψους 65εκ για 2,55 χιλιόμετρα, το οποίο πρόκειται για πλάτος απαλλοτριωσης περίπου 45 μέτρα, ήτοι περίπου 115 στρέμματα ή χοντρικά μισό εκατομμύριο ανά στρέμμα. Με αυτή την παραδοχή, η επέκταση των 7 χιλιομέτρων Αττικής Οδού θα απαιτεί περίπου 210εκ απαλλοτριώσεις.

Με κόστος κατασκευής του ΒΟΑΚ περίπου 11,5εκ ανά χιλιόμετρο, ας προσαρμόσουμε την τιμη στην επιπλέον 3η λωρίδα εναντι του βοακ με ενα 30% επιπλέον (αυθαίρετο ποσοστό αλλά θεωρώ καλύπτει το κόστος), άρα έστω 15εκ ανα χιλιόμετρο, κοινώς κόστος κατασκευής των 7 χιλιομέτρων είναι 105εκ. Σύνολο λοιπόν 315 εκ για να πάει η Αττική Οδός στην συμβολή Μαραθώνος και Φλέμινγκ.

Δεν μου φαίνεται ακραίο ποσό, εκτός αν σχεδιάζουν να την τερματίσουν στο λιμανι, που είναι δύσκολο λόγω της πολεοδομικής κάλυψης της Ραφήνας.

ΥΓ: Κόστος για στρώσιμο σιδηροδρομικης γραμμής δεν μπορώ να βρω, οπότε ας αρκεστουμε για αρχή στην εκτίμηση της οδικής επέκτασης. 

Φίλε μου, @Nikos_Chania, να σου πω πως για τα 7 χλμ όπως πολύ σωστά είπες ότι απαιτούνται για την απόληξη της Αττικής Οδού στο λιμάνι μας, δεν υπολείπονται απαλλοτριώσεις καθώς όταν ήταν να γίνει το έργο αυτό το 2004 (που κάποιος -you know who- το σταμάτησε) οι απαλλοτριώσεις είχαν ολοκληρωθεί τότε!!! Συνεπώς πλέον δεν υπάρχει θέμα απαλλοτριώσεων! Εφόσον βέβαια ακολουθηθεί η διαδρομή που σχεδιαζόταν τότε, έτσι?? Αν ο δρόμος πάει από άλλο... δρόμο, αυτό είναι μια άλλη ιστορία..... 😄

Edited by proud_ionian
quote/μεταφορά
Posted

Ευχαριστώ για την πληροφορία, δεν γνώριζα πως οι εκτάσεις είναι ήδη απαλλοτριωμενες. 

Ακόμα μικρότερο το κόστος συνεπώς. 

Άρα το μοναδικό αγκάθι δεν είναι οικονομικό, είναι οι τάχα μου συγκοινωνιολογοι που με δικαιολογίες του κ... μπλόκαραν μια τόσο σημαντική επέκταση. 

Posted
41 minutes ago, Nikos_Chania said:

Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε πως θα φτάσει η Αττική Οδός στη Ραφήνα όπως λες, λογικά υπάρχει ήδη οικιστική περιοχή απαλλοτριωμενη για να είσαι τόσο βέβαιος. 

Υπάρχει ήδη το σχέδιο επέκτασης, το δεύτερο μιας και υπήρχε και άλλο.

Το συνολικό πλάτος, δε θα ξεπερνά τα 45 μέτρα.

Ο οικιστικός ιστός θα διαταραχθεί ελάχιστα, αν φυσικά οικιστικό ιστό εννοείτε την εκτός σχεδίου δόμηση.

Posted

Όχι, δεν αναφέρομαι στην εκτός σχεδίου δόμηση.

Θα με ενδιέφερε ως πληροφορία το σημείο κατάληξης του δρόμου στην Ραφήνα του δεύτερου σχεδίου επέκτασης. 

Αν πρόκειται για 45 μέτρα, τότε μιλάμε για διπλό ίχνος ανά κατεύθυνση, το οποίο το βρίσκω λογικό, δεν απαιτεί προφανώς ο κυκλοφοριακος φόρτος τρίιχνη διατομή. 

Posted (edited)

Απόληξη κοινή (σχεδόν) με την εκβολή του ρέματος.

Δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση συν τη Λ.Ε.Α.

Edited by proud_ionian
quote

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...