Jump to content
Shipfriends

Hμιβύθιση Θαλαμηγού στη Νάξο


Recommended Posts

ΗΜΙΒΥΘΙΣΜΕΝΗ ΘΑΛΑΜΗΓΟΣ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΚΛΗΘΗΚΕ ΡΗΓΜΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΑΠΟΝΕΡΩΝ ΤΟΥ Ε/Γ - Ο/Γ «ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ», ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΝΑΞΟΥ

Απο το δελτιο ειδησεων του ΑΝΤ1

Καποιος εδω μεσα κατι ελεγε για τα ηρεμα απονερα του Κιντερ΄.

Το ματιασαμε φαινεται :D :D

Link to comment
Share on other sites

Στο MEGA βγήκε ο πρώην ΥΕΝ Ανωμερίτης να καταγγείλει το περιστατικό.

Εγώ όταν έγραφα για τα απόνερα του ΚΕΝΤΕΡΗ Νeptune, έγραφα για τις παραλίες όπου λογικά θα έβγαιναν οι λουόμενοι και οι ενδιαφερόμενοι στα κανάλια να πουν για το πλοίο που διώχνει τους τουρίστες από τις παραλίες τους και τα άλλα υστερικά που λέγονται σε τέτοιες περιπτώσεις στα ΜΜΕ.

Εξάλλου εμείς εδώ έχουμε πείρα σε απόνερα, δεν είμαστε ότι κι ότι.

Link to comment
Share on other sites

Στο MEGA βγήκε ο πρώην ΥΕΝ Ανωμερίτης να καταγγείλει το περιστατικό.

Δηλαδή, τι κατήγγειλε ακριβώς? Τον καπτά-Χάρη που έκανε το ρεμέτζο, τις ΜTU που δίνουνε τόσο δρόμο στο καράβι, τις Pielstick καίγανε πολύ και παρά λίγο να τη φουντάρουνε την Εταιρεία, το ναυπηγείο που σχεδίασε το καράβι να είναι γρήγορο, την παλαιά ΝΕΛ που το παρήγγειλε, τη Νέα ΝΕΛ που το επαναδρομολόγησε, το υποδειγματικό λιμάνι της Νάξου που ολοκληρώθηκε επί Υπουργίας του αλλά σε δύο χρόνια ρήμαξε, τον Κεφαλογιάννη που επιτρέπει να δρομολογούνται και άλλα πλοία στις Κυκλάδες (εκτός της αγαπημένης μας παλαιόθεν HSW);;;; :D. Σας παρακαλώ πείτε μας και εμάς για να αντιληφθούμε άπαντες το μέγεθος της αξίας, την έλλειψη υποκρισίας και την οξυδέρκεια των πολιτικών μας ταγών :D.

Link to comment
Share on other sites

ΗΜΙΒΥΘΙΣΜΕΝΗ ΘΑΛΑΜΗΓΟΣ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΚΛΗΘΗΚΕ ΡΗΓΜΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΑΠΟΝΕΡΩΝ ΤΟΥ Ε/Γ - Ο/Γ «ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ», ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΝΑΞΟΥ

Καλά θα μας τρελάνουν?! Με τι στοιχεία το λένε αυτό? Καταρχήν ήταν μέσα στο λιμάνι η θαλαμηγός. Πως είχε κύματα μέσα στο λιμάνι τόσο δύνατα? Δεύτερον, μήπως δεν ήξερε να την δέσει και τόσο καλά και κατηγορούν το πλοίο ώστε να βγάλει τα σπασμένα?

Link to comment
Share on other sites

Ημιβυθίστηκε περί την 19.20 ώρα σήμερα το Θ/Γ σκάφος «ΜΥ JAIL» Ν.Π. 8643 που ήταν αγκυροβολημένο στην εξωτερική πλευρά μικρής προβλήτας λιμένα Νάξου, λόγω εισροής υδάτων στο πρυμναίο τμήμα του, με πιθανό αίτιο υψηλό κυματισμό που προήλθε από διερχόμενα σκάφη.

Από την ημιβύθιση του σκάφους δεν προκλήθηκε τραυματισμός ατόμων επιβαινόντων σε αυτό, ούτε ρύπανση της θάλασσας.

Από την Π.Υ. Νάξου γίνονται προσπάθειες ανέλκυσης της Θ/Γ

Προανάκριση διενεργείται από την οικεία Λιμενική Αρχή.

http://egov.yen.gr/yen.chtm?prnbr=29813

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή, τι κατήγγειλε ακριβώς? Σας παρακαλώ πείτε μας και εμάς για να αντιληφθούμε άπαντες το μέγεθος της αξίας, την έλλειψη υποκρισίας και την οξυδέρκεια των πολιτικών μας ταγών :D.

Αυτό ακριβώς μου έκανε εντύπωση, που βγήκε ένας πρώην ΥΕΝ και μάλιστα από τους πλέον γνώστες του αντικειμένου να καταγγείλει τέτοιο πράγμα. Αν δεν ήταν δική του η θαλαμηγός δεν νομίζω ότι θα είχε λόγο να ομιλεί. Περιέγραψε την κατάσταση που βρίσκεται η θαλαμηγός και αφού ανέφερε ότι το λιμάνι έχει βελτιωθεί σημαντικά, είπε ότι τα πλοία υψηλών ταχυτήτων (γενικά) δημιουργούν έντονο κυματισμό και θα έπρεπε να αποφεύγονται τέτοια περιστατικά.

Link to comment
Share on other sites

Βύθισαν θαλαμηγό τα απόνερα του «Αίολος Κεντέρης»

Μια περιγραφή του γεγονότος απο την ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, με μια σίγουρη ανακρίβεια:D :D

Το πλοίο δεν έχει 4 τουρμπίνες!! Αλλά δυο τουρμπίνες και 2 ντίζελ μηχανές. Όπου στη μανούβρα χρησιμοποιεί μόνο της Ντίζελ μηχανές (MTU).:confused::P

Τον «Χάρο με τα μάτια τους» είδαν οι 3 ναυτικοί -πλήρωμα- της 18μετρης θαλαμηγού «Μάι Τζέιλ», που, πρυμνοδετημένη στην εξωτερική πλευρά της Μαρίνας της Νάξου, «λικνιζόταν» από τον ελαφρύ κυματισμό του Αιγαίου, όταν είδαν τόνους νερού να κατακλύζουν τους εσωτερικούς χώρους και το πολυεστερικό σκαρί να βυθίζεται στη θάλασσα.

Τα απόνερα που κατέκλυσαν μέσα σε λίγα λεπτά το σκάφος αναψυχής, είχαν δημιουργήσει οι τέσσερις τουρμπομηχανές του ταχύπλοου επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου της ΝΕΛ «Αίολος Κεντέρης», το οποίο με περίπου 850 επιβάτες εκτελούσε το απογευματινό δρομολόγιο από Σαντορίνη, Ιο, Νάξο, Πάρο και τελικό προορισμό τον Πειραιά.

Εντρομοι, οι ναυτικοί που αποτελούσαν το πλήρωμα της θαλαμηγού, που εκείνη τη στιγμή εκτελούσαν εργασίες καθαρισμού στο 18μετρο σκαρί, προσπάθησαν στην αρχή με τις αντλίες του σκάφους να «τραβήξουν» τα νερά, χωρίς όμως αποτέλεσμα, αφού ήδη είχε αρχίσει να βυθίζεται η πλώρη.

Ετσι, πήδηξαν στο προστατευτικό «μπλόκι» της μαρίνας και ειδοποίησαν τους λιμενικούς, οι οποίοι ήδη διενεργούν προανάκριση.

Πάντως, αν τα απόνερα συναντούσαν στα ανοιχτά τη θαλαμηγό, θα την είχαν βυθίσει, ενώ όλα τα Λιμεναρχεία, στα λιμάνια των οποίων προσέγγιζε το ταχύπλοο πλοίο της ΝΕΛ, έχουν ζητήσει από τον πλοίαρχο να πλέει με μειωμένη ταχύτητα - έως 23 κόμβους, αντί των 40 κόμβων που αναπτύσσει.

Μάλιστα το Λιμεναρχείο Πάρου έχει διαβιβάσει την εντολή για μειωμένη ταχύτητα και εγγράφως στην πλοιοκτήτρια εταιρεία, καθώς έχει γίνει δέκτης δεκάδων καταγγελιών για τα «απόνερα» του «Αίολος Κεντέρης».

Άρχισαν οι γκρίνιες για τα απόνερα του Κεντερη!! Γιατί των άλλων ταχύπλοων δεν τους ενοχλούν??:confused:

Link to comment
Share on other sites

Το ατύχημα στην Νάξο είναι το τρίτο κατά σειρά μετά από δύο μικρότερα (σε υλικές ζημιές εννοώ) στην Σίκινο και την Σαντορίνη.Είναι πραγματικά πολύ περισότερα τα απόνερά του από οποιοδήποτε άλλο πλοίο και παρά τις προσπάθειες των δύο πλοιάρχων να λοξοδρομούν ή να μειώνουν ανάλογα την ταχύτητα για να αποφεύγουν τέτοιες καταστάσεις δεν το έχουν καταφέρει μέχρι τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή, τι κατήγγειλε ακριβώς? ... τον Κεφαλογιάννη που επιτρέπει να δρομολογούνται και άλλα πλοία στις Κυκλάδες (εκτός της αγαπημένης μας παλαιόθεν HSW);;;; :D...

Λοιπόν, την πέτυχα ολόκληρη τη δήλωση του κου πρώην Υπουργού. Αυτό ακριβώς που υπέθεσα παραπάνω, αυτό κατήγγειλε: Ότι δηλαδή ένα τέτοιο υπέροχο πλοίο :D, δεν θα έπρεπε να έχει λάβει άδεια δρομολόγησης για ένα λιμάνι σαν της Νάξου. Ε, ας προτείνουμε στη ΝΕΛ να το δρομολογήσει Λίβερπουλ-Χάλιφαξ που είναι νέτα τα δρομολόγια και τα λιμάνια λίγο πιό οργανωμένα από εκείνο της Χώρας. Υποθέτω ότι τα HighFlyingSpeedcat και Σία αρμενίζουν και ρεμετζάρουν με ταχύτητες Παναγίας Χοζοβιώτισας και προκαλούν μηδενική ενόχληση.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με τη "Ναυτεμπορική" η θαλαμηγός έκανε ρήγμα λόγω πρόσκρουσης στην προβλήτα. 18 μέτρων σκαρί και να έχει τόσο μικρά έξαλα ώστε να το καβαλήσει το κύμα; Σίγουρα το κύμα από τα water jet του Κεντέρη είναι μεγάλο και ενισχύεται με το αντιμάμαλο μέσα στο λιμάνι, αλλά όχι τόσο ωστε να βυθίσει μια θαλαμηγό.

Η πιο πιθανή εκδοχή είναι αυτή της πρόσκρουσης. Το πλήρωμα της θαλαμηγού από τη στιγμή που ξέρουν οτι στο λιάνι διέρχονται μεγάλα πλοία, θα έπρεπε να τηρεί κάποιες αποστάσεις ασφαλείας. Θα αναφέρω τo παραδειγμα του Πόρου όπου στο στενό με το Γαλατά διέρχονται καθημερινά από μικρά φουσκωτά μέχρι πλοία της γραμμής και σε λίγα μέτρα δίπλα είναι δεμένα καΐκια και μικρά σκάφη και αν δεν είσαι καλά δεμένος με απόσταση ασφαλείας θα χτυπήσεις στον ντόκο.

Link to comment
Share on other sites

Βρέ παίδες,εγώ που γύρισα στίς 8/8 μιά χαρά πήγαινε το βαπόρι αργά-αργά μέ το που πλησίασε την Νάξο.Ούτε απόνερα είχε ούτε τίποτε.Οταν μάλιστα μπήκε στο λιμάνι πήγαινε σάν την χελώνα.Τώρα άν η θαλαμηγός δέν ήταν καλά δεμένη,δέν φταίει ο "Κεντέρης" γιά την βύθισή της.

Τό παράδειγμα τού Πόρου που ανέφερε ο Γιώργος Δ. είναι πράγματι κατατοπιστικό (πηγαίνω συχνά εκεί-πρίν λίγες ώρες μάλιστα επέστρεψα από την Κυριακάτικη εξόρμησή μου-καί παρατηρώ οτι πάντα ακόμα καί τά συμβατικά πλοία κόβουν ταχύτητα περίπου στο ύψος τού Ρώσικου Ναύσταθμου,ακριβώς γιά να ελαχιστοποιήσουν τά απόνερά τους).

Καί εν πάσει περιπτώσει,αυτοί που έδωσαν άδεια δρομολόγησης στο Κεντέρης (δηλαδή ο κύριος Ανωμερίτης,ο κύριος Παπουτσής και οι συν αυτοίς) όταν πρωτοήρθε στην Ελλάδα,δέν ήξεραν οτι θα υπήρχε πρόβλημα μέ τά απόνερα τού πλοίου;

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα από έναν Ναξιώτη φίλο έμαθα ότι η συγκεκριμένη θαλαμιγός ανήκει σε πασίγνωστο δικηγόρο / ποδοσφαιρικό παράγοντα κι επειδή ήταν σε άθλια κατάσταση κατευθυνόταν προς το Νεώριο για επισκευές. Δεν την πάλεψε όμως και την σταμάτησαν στη Νάξο από την εξωτερική μεριά της μαρίνας. Κακές φήμες λένε ότι αυτό για τα απόνερα του Κεντέρη ήταν απλώς για διακιολογία αισχάτου βαθμού ώστε να πάρουμε και τίποτα...

Όλα αυτά με κάθε επιφύλαξη ως προς την εγκυρότητά τους!

Link to comment
Share on other sites

Απο φιλη μου που ταξιδευε εκεινη τη μερα με το Κεντερη εμαθα οτι τα πραγματα δεν εγιναν ετσι ακριβως οπως παρουσιαστηκαν στην αρχη.Ο Κεντερης μπηκε στο λιμανι με αρκετα μικρη ταχυτητα και εκανε μανουβρα που δεν προκαλεσε πολλα απονερα μαλιστα εκεινη την ωρα στο λιμανι βρισκοταν και το Παρου το οποιο αν καταλαβα καλα ηταν δεμενο μπροστα στο σημειο που εκανε μανουβρα ο Κεντερης αρα καποια απο τα απονερα πρεπει να κατευθυνθηκαν και προς αυτο.Εκεινη την ωρα (η λιγο αργοτερα) μπηκε στο λιμανι ενα καταμαραν του οποιου το ονομα δεν εχω συγρατησει(παντως δεν προκειται για καποιο γνωστο καταμαραν της μεγαλης ακτοπλοιας)το οποιο προκαλεσε μεγαλο κυματισμο ο οποιος ισως σε συνδυασμο με τα απονερα του Κεντερη να εφερε το αποτελεσμα.

Για ολα αυτα κραταω και εγω μια επιφυλαξη γιατι δεν ημουν μπροστα στο περιστατικο

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ειχε ακουστει και απο στελεχη της εταιριας. Σε πρακτορειο του Πειραια συγκεκριμενα. Και κατι ειχε παρει το αυτι μου και για αγωγη κατα των ΜΜΕ. Μεγαλο αυτι εχω ε?? ;):D

Συμφωνα με τις ειδησεις "αν μπορουμε να τις εμπιστευτουμε" ακουστηκε το ονομα ενος τουριστικου ALEXANDER. Δε γνωριζω την υπαρξη του εγω παντως. Αν καποιος απο Ναξο ξερει κατι παραπανω ας το σφυριξει.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...