Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Στο σκέτο www.seajets.gr υπάρχει η επίθεση..

attachicon.gifsj.jpg

 

Συγνωμη βρε παιδιά, αλλά μου φαίνεται αστείο το όλο σκηνικό. Τι σχέση έχει η εταιρεία με τα όσα γίνονται στην Μέση Ανατολή, ώστε να θεωρείται στόχος του τζιχάντ?

 

ΥΓ Εκτός εάν και αυτοί δεν γουστάρουν τα ταχύπλοα :rolleyes:

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
  • 3 weeks later...
Posted (edited)
 

αρα να περιμένουμε να δούμε κανενα νεο σχέδιο

 

Θα φύγουν τελικά τα θαλάσσια θηλαστικά και ψάρια από τις μπάντες των ταχυπλοων της εταιρείας, όπως μας είχε πει ο P100;

Edited by .voyager
  • 2 weeks later...
Posted

Δηλαδή αυτή τη στιγμή η εταιρεία εμφανίζεται να έχει 9 πλοία (με προοπτική ένταξης ενός ακόμα), αλλά δρομολογημένα για την καλοκαιρινή περίοδο έχει 6

Ισως να έχουμε εξέλιξη σύντομα με αυτή προοπτική προσθήκης ενός πλοίου στο στόλο της Seajets. Στελέχη της εταιρείας αναχώρησαν για ευρωπαϊκό προορισμό πριν κάποιες ημέρες

  • 2 weeks later...
Posted

Εχω χάσει το μέτρημα με τα ταχύπλοα της Sea Jets!!!

Χθες στέλεχος της εταιρίας έγραψε στο Facebook!!!!

Από σήμερα ο στόλος της SEAJETS μεγάλωσε και πάλι, 11 πλέον τα ταχύπλοα! 104 μέτρα, 4 MTU, 37 ν.μ. υπηρεσιακή ταχύτητα, 150 Ι.Χ. και ιταλική φινέτσα.

Με το καλό να ξεκινήσει από την Θάλασσα της Λιγουρίας, έχει έργο κι αυτό να εκτελέσει το καλοκαίρι!

Αν αυτό ειναι το 11ο ταχύπλοο της εταιρίας το 10ο ποιο ειναι????

Posted

Εχει χαθεί λίγο η μπάλα νομίζω, καθώς κανουν σχέδια και για 12ο!!! :eek:

Επίσης, έχουν φτιάξει νέα Club class στο Seajet2.

Posted

Το 11ο ειναι το Corsica express seconda, αυτό ειναι ολοφάνερο!!! Για το 10ο όμως δεν έχουμε μάθει κατι...!!! Εδώ ακόμη δεν έχει ερθει το 9ο Champion jet 2!!!!

Posted

Εχει χαθεί λίγο η μπάλα νομίζω, καθώς κανουν σχέδια και για 12ο!!! :eek:

Ας ελπίσουμε να μη γυρίσουν μπούμερανγκ όλες αυτές οι αγορές, καθώς όσες εταιρίες έκαναν τόσες πολλές αγορές σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα, έφαγαν τα μούτρα τους. Βλ. πχ. ΝΕΛ με τόσες ναυλώσεις πριν κάποια χρόνια, και ΣΑΟΣ που της έχει μείνει ένα πλοίο (άντε και μισό ακόμη...).

Posted

Δεν ειναι ιδιες περιπτωσεις. Στη μια εχουμε αψυχολογητες κινησεις απο ημιασχετους και στην αλλη αρπαχτες απο καραασχετους. Ο Ηλιοπουλος ειναι πολλα χρονια στην πιατσα, οτι μπαινει και βγαινει ειναι απο την τσεπη του και το πολυ δυσκολο εργο ειναι η διαχειριση αυτης της αποτομης γιγαντωσης. Εδω καταφερε να δουλεψει το  Τερατζετ, ενα βαπορι καταδικασμενο. Μεχρι και απο τον Κεντερη μπορει να βγαλει λεφτα αυτος. 

Προσωπικα ειχα πολυ ασχημη εντυπωση γι αυτον απο αυτα που ακουγα να λεγονται απο πληρωματα, συνεργατες, πρακτορες κτλ αλλα δεν μπορω να μην παραδεχτω οτι ολο αυτο τα τελευταια χρονια με εχει εντυπωσιασει. 

Posted

καλα δεν κανει κ επενδυσεις!βαπορια στην τιμη αγορας του σκραπ αγοραζει εαν εξαιρεσεις τα champion jet!το ποσο θα αντεξει η εταιρεια ειναι αλλο καπελο με τις αρπαχτες των 2 μηνων το καλοκαιρι...το καλο ειναι οτι δουλευει ο κοσμος!οσο για το τελευταιο του neptune συμφωνω μαζι του κ γω τα ιδια εχω ακουσει

Posted

κι ομως ρε συ βγαζει λεφτα ετσι τους 2 μηνες και μετα δεν τα τρωει να πηγαινοερχεται αδειος..

Posted

ολα μαζι δουλευουνε 2 μηνες το καλοκαιρι!απο το πασχα δουλευουν τα seajet!τα οποια πανε πολυ καλα γενικως κ με λιγα λειτουργικα

Posted

Μακάρι, βρε παιδιά να πάει καλά η εταιρία... Όλοι αυτό θέλουμε. Αν επαρκούν οι 2 - 3 μήνες λειτουργίας των ταχύπλοων για τα κέρδη της, οκ, κανένα πρόβλημα. Απλά μου κάνει εντύπωση πώς γίνεται να μεγαλώνει τόσο γρήγορα και με αγορά τόσων ταχύπλοων τη στιγμή που οι πιο πολλές εταιρίες τα αποφεύγουν γιατί ξέρουν πως δε βγαίνουν τόσο εύκολα οικονομικά αυτά τα πλοία. Παρόλα αυτά τον Ηλιόπουλο τον βλέπουμε να μεγαλώνει. Καλό είναι αυτό, απλά δε μπορεί να μην αναρωτηθεί έστω κάποιος πώς τα καταφέρνει. Και φυσικά αν στο μέλλον θα μπορέσει να συνεχίσει η ίδια άνοδος... :)

Posted

Δεν ειναι ιδιες περιπτωσεις. Στη μια εχουμε αψυχολογητες κινησεις απο ημιασχετους και στην αλλη αρπαχτες απο καραασχετους. Ο Ηλιοπουλος ειναι πολλα χρονια στην πιατσα, οτι μπαινει και βγαινει ειναι απο την τσεπη του και το πολυ δυσκολο εργο ειναι η διαχειριση αυτης της αποτομης γιγαντωσης. Εδω καταφερε να δουλεψει το  Τερατζετ, ενα βαπορι καταδικασμενο. Μεχρι και απο τον Κεντερη μπορει να βγαλει λεφτα αυτος. 

Προσωπικα ειχα πολυ ασχημη εντυπωση γι αυτον απο αυτα που ακουγα να λεγονται απο πληρωματα, συνεργατες, πρακτορες κτλ αλλα δεν μπορω να μην παραδεχτω οτι ολο αυτο τα τελευταια χρονια με εχει εντυπωσιασει. 

Για τον Μαριο ,δικαιωνεται μου φαινεται ο συγχωρεμενος καπτα Νικος Κουρουσης,που πολλα χρονια πριν ειχε κανει μια προβλεψη....

Posted

.....oτι ο Μαριος θα παει πολυ ψηλα καποτε.......κατα δηλωση του σε συνεντευξη στον <Ε> πριν σχεδον 15 χρονια

  • 4 weeks later...
Posted

τι ακριβως θα κανουν οι συνοδοι που ζητα για τη μηλο;

 

Η ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΗ εταιρεία SeaJets ενδιαφέρεται να απασχολήσει για όλο το καλοκαίρι γυναίκες & άνδρες συνοδούς για περιήγηση στο νησί της Μήλου. Απαραίτητη η προϋπηρεσία, να γνωρίζουν άπταιστα αγγλικά ή γερμανικά ή γαλλικά. Θα προτιμηθούν οι γνωρίζοντες πλέον της μιας γλώσσας.

Posted

Ίσως επειδή η Μήλος έχει χαρακτηριστεί πλέον επίσημα ως ιερό νησί, όπως η Πάτμος, η εταιρεία να σκέφτεται να εφαρμόσει εκδρομές στο στυλ που κάνει στη Σαντορίνη, δηλαδή να περιλαμβάνει ξεναγήσεις, επίσκεψη στις κατακόμβες οι οποίες είναι το αρχαιότερο μνημείο της χριστισνοσύνης

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...