Champion Jet_2 Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 Τα δρομολόγια αυτά είναι σίγουρα ή όχι;Γιατί στο σύστημα έχουν ανοίξει πλάνα από Ηράκλειο για Κυκλάδες το Paros Jet του Naxos Jet για Δυτικές Κυκλάδες και των δύο Champion για Πειραιά Μύκονο Νάξο Σαντορίνη και αντίστοιχα Ηράκλειο Κυκλάδες
speedrunner Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 Όπως αναφέρουν και σε όλα τα δρομολόγια του φυλλαδίου ο τελικός σχεδιασμός των γραμμών θα ανακοινωθεί μέχρι τις 28/02/2018
hsw Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 Τα περισσότερα δρομολόγια βέβαια δε βγαίνουν με τις πραγματικές ταχύτητες των πλοίων. Επίσης το (πρωινό) δρομολόγιο του Champion Jet 2 από Ραφήνα είναι για Τήνο Μύκονο Πάρο Νάξο Ίο Σαντορίνη και το (απογευματινό) δρομολόγιο του Naxos Jet είναι για Τήνο Μύκονο Νάξο Πάρο Ίο Σαντορίνη Νάξο. Τα δρομολόγια βέβαια δεν είναι καθόλου σίγουρα, για τη SeaJets μιλάμε άλλωστε.. Όπως ειπώθηκε, δε βγαίνουν όλα με τα υπάρχοντα πλοία, κάποια θα πάνε μάλλον στις Αζόρες, και πιστεύω ότι σίγουρα κάποια δρομολόγια θα γίνουν από διαφορετικά πλοία από εκείνα που γράφει στο φυλλάδιο. Όπως και να έχει βέβαια, είναι ένα καλό σημάδι προγραμματισμού στην εταιρεία, αρκεί να μην τα αλλάξουν όλα εντελώς μέχρι το καλοκαίρι... Τα Champion Jet πάντως στο φυλλάδιο τα γράφει ονομαστικά με πρωτόκολλο 1200 επιβατών και 200 αυτοκινήτων οπότε δεν αποκλείεται να είναι ένα από αυτά που θα κάνουν τη γραμμή για Ικαρία/Σάμο/Πάτμο παρόλο που η περιγραφή δεν ταιριάζει με τα πραγματικά χαρακτηριστικά τους.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 13, 2017 Author Posted November 13, 2017 Αλλά το έλεγε με 38 κόμβους και όχι 35 που λέει η γραμμή μέχρι τη Πάτμο!! Νομίζω ότι ξεκάθαρα ότι το Blue Power θα είναι το πλοίο που υπολογίζουν για εκεί!! (εάν γίνει η γραμμή)
Champion Jet_2 Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 Πιθανον το Blue Power να ειναι το πλοιο που θα πηγαινει Πατμο μιας και σε συνεντευξη μελους της εταιρειας στο αρχιπελαγος ειχε αναφερθει οτι θα γινει μετασκευη...Το Naxos Jet απο Ραφηνα μεχρι Σαντορινη το Champion 1,2 απο Πειραια και Ηρακλειο αντιστοιχα και το Blue Power απο Πατμο!Εγω πιστευω οτι αν το Mega δεν παει Αζορες θα ειναι απο Ραφηνα στο δρομολογιο για Ανδρο Συρο λογο των γνωστων προβληματων του!Και πιστευω οτι η γραμμη που ταιριαζει απολυτα απο πλευρα χωρητικοτητας στον Andros Jet ειναι οι Δυτικες!
.voyager Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 (edited) 31 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said: Νομίζω ότι ξεκάθαρα ότι το Blue Power θα είναι το πλοίο που υπολογίζουν για εκεί!! (εάν γίνει η γραμμή) Η γραμμή είναι υπολογισμένη με Champion Jet, αλλά αυτή αποτελεί και τον πιο... αδύναμο κρίκο, δύσκολα θα υλοποιηθεί, δεν επαρκεί ο στόλος του 2018. Τα πλοία που θα μπουν τελικά στην κάθε γραμμή θα είναι διαφορετικά θεωρώ (Σποράδες, Ρέθυμνο κτλ.). Σιγά μην αναφέρανε και το Blue Lato στο promo υλικό *Aqua Lato, ηθελα να πω λολ Edited November 13, 2017 by .voyager
NEA MAKRH Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 Η εταιρεία στοχεύει να ''χτυπήσει'' τον Αίολο, οπότε ενδεχομένως να βγουν τα δρομολόγια για φέτος.
enas chiotis Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 Ε, αν δε βγαίνουν πλοία για τα δρομολόγια υπάρχει και ο original, που είναι βαπόρι δοκιμασμένο, και από πρώτο χέρι.
AEGEAN Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 Πλέον στο σύστημα κρατήσεων στο απογευματινό για Δυτικές δεν εμφανίζεται το Naxos jet αλλά το Andros jet!
Champion Jet_2 Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 (edited) Όπως και το Blue Power από Πειραιά για Μύκονο Νάξο Σαντορίνη όπως και το Sifnos Jet(!!!!!!!!!!!!!) από Ηράκλειο για Σαντορίνη Πάρο Μύκονο παράλληλα με το Champion 1 Edited November 13, 2017 by Champion Jet_2
AEGEAN Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 45 minutes ago, NEA MAKRH said: Η εταιρεία στοχεύει να ''χτυπήσει'' τον Αίολο, οπότε ενδεχομένως να βγουν τα δρομολόγια για φέτος. Το Αίολος ταιριάζει στα χαρακτηριστικά για Πάτμο ή για Πειραιά-Πάρο-Ίο-Σαντορίνη ?
Champion Jet_2 Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 Μπορεί να δούμε το 1 champion από Πειραιά για Πάρο Ίο Σαντορίνη ή για Μύκονο Νάξο Σαντορίνη παρότι το Blue Power είναι περασμένο στο σύστημα;
Panagia Ekatontapiliani Posted November 13, 2017 Author Posted November 13, 2017 Τα τελευταία δύο χρόνια πάντα δηλώνει περισσότερες γραμμές με τα παροπλισμένα πλοια της!! Η γραμμή Πειραιά Πάρο Ίο Σαντορίνη είναι τριτη σερί χρονιά που την ανακοινώνει και δεν την πραγματοποιει!! Για μένα ένα ταχύπλοο θα είναι στις Αζόρες, το δεύτερο πρέπει να είναι συμβατικό για τις Αζόρες (έχω ακούσει ότι είναι σε αναζήτηση πλοίου!!)
Champion Jet_2 Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 Ίσως δούμε το Blue Power στις Αζόρες;
proud_ionian Posted November 13, 2017 Posted November 13, 2017 ας συνεχισουμε την κουβεντα στη γνωνια του κουτσομπολη
Katso Posted November 20, 2017 Posted November 20, 2017 Μετά και τα δρομολόγια που έχουν αναρτηθεί αλλά και από αυτά που βρίσκονται στο σύστημα κρατήσεων έχει τα εξής: Πειραιάς-Δυτικές Κυκλάδες: Seajet2 (ως πέρυσι περίπου) και Naxos Jet (το περσινό του Superjet με τροποποιημένες ώρες) Πειραιάς-Τήνος-Μύκονος-Νάξος-Θήρα: Champion Jet 2 (ως πέρυσι το 1), ενώ στο πρόγραμμα δρομολογίων έχει το Blue Power Ηράκλειο (Ρέθυμνο)-Κυκλάδες: Paros Jet στο σύστημα, ενώ Champion Jet 1 και Sifnos Jet στο πρόγραμμα μαζί εκτός Τρίτης και Σαββάτου που το δεύτερο έχει αναχώρηση από Ρέθυμνο
speedrunner Posted November 20, 2017 Posted November 20, 2017 (edited) Σύμφωνα με τα δρομολόγια που αναρτήθηκαν στην σελίδα της SEAJETS δυστυχώς στις δυτικές δεν θα έχουμε το Naxos Jet ούτε το Andros Jet που φαίνεται στο σύστημα αλλα και πάλι το Super Jet. . Οπότε το Andros Jet περισσεύει για μια από τις γραμμές που έχουν ανακοινώσει στο φυλλάδιο τους!!! Edited November 20, 2017 by speedrunner
AQUA JEWEL Posted November 20, 2017 Posted November 20, 2017 Το πρόβλημα με την ιστοσελίδα της Seajets είναι ότι άπαξ και ανακοινωθεί το τάδε δρομολόγιο με το τάδε ταχύπλοο (που συνήθως αλλάζουν 4-5 φορές) δεν τα αλλάζουν ποτέ ξανά μέχρι το τέλος του καλοκαιριού.
AEGEAN Posted November 20, 2017 Posted November 20, 2017 (edited) 4 hours ago, speedrunner said: Σύμφωνα με τα δρομολόγια που αναρτήθηκαν στην σελίδα της SEAJETS δυστυχώς στις δυτικές δεν θα έχουμε το Naxos Jet ούτε το Andros Jet που φαίνεται στο σύστημα αλλα και πάλι το Super Jet. . Οπότε το Andros Jet περισσεύει για μια από τις γραμμές που έχουν ανακοινώσει στο φυλλάδιο τους!!! Αν δείς τις ημερομηνίες στο πίνακα για τις Δ.Κυκλάδες είναι ακόμα τα δρομολόγια του 2017 Edited November 20, 2017 by AEGEAN
speedrunner Posted November 20, 2017 Posted November 20, 2017 (edited) Έχεις δίκιο, δικό μου λάθος!!!! Edited November 20, 2017 by proud_ionian
AEGEAN Posted December 13, 2017 Posted December 13, 2017 (edited) 32 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said: Το Sifnos Jet από ότι ακούγεται θα είναι ένα από τις δυο σίγουρες προσθήκες πλοίων της Seajets στη καλοκαιρινή σεζόν του 2018 σε σχέση με το 2017. Σίγουρα δεν θα είναι εύκολο το ανέβασμα τη Κρήτη με το σχετικό χαμηλό τούνελ του Μόνο δύο θα είναι οι προσθήκες? Γιατί έχουμε: 1.Naxos jet( είναι έτοιμο ήδη) 2.Sifnos jet(όπως λες) 3.Blue power(ετοιμάζεται στη Ελευσίνα) 4.Andros jet(λογικά θα ετοιμαστεί και αυτό) Edited December 13, 2017 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted December 13, 2017 Author Posted December 13, 2017 Το Άνδρος Τζετ από όσο καταλαβαίνω δεν υπολογίζεται για φέτος και το Νάξος Τζετ μάλλον θα είναι αμοιβό πλοίο το καλοκαίρι.
express skiathos Posted December 13, 2017 Posted December 13, 2017 Για τη γραμμή των Σποράδων δεν είχαμε κάποιο αίτημα από την εταιρεία στο μεθαυριανό ΣΑΣ.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now