Nick the Greek Posted July 5, 2017 Share Posted July 5, 2017 Εντάξει, αυτό είναι λιγάκι υπερβολικό που λες. Σύμφωνοι εκμεταλλεύεται τη θέση ισχύος του στη Φολέγανδρο και σε άλλες γραμμές, σύμφωνοι έχει ρίξει τις τιμές στα πατώματα στα πλαίσια του ανταγωνισμού με τη Golden Star, σύμφωνοι βγάζει κάμποσες βλάβες κάθε καλοκαίρι. Πλήν όμως οφείλει κανείς να του αναγνωρίσει πως τα τελευταία χρόνια της κρίσης και της επιβίωσης, σχεδόν μόνο αυτός αναπτυσσόταν. Εισήγαγε γραμμές και δρομολόγια που ήταν πρωτοποριακά και βοήθησε πολλά νησιά τα καλοκαίρια σαν εναλλακτική λύση, ανανέωσε το στόλο κι έφερε πολύ καλύτερα κομμάτια από αυτά που είχε(Champion Jets, Tera). Οπότε, τουλάχιστον στα δικά μου μάτια, έχει κάμποσα credits να του αποδωθούν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
valencay Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 (edited) Και καμποσες βασεις να στηριχτει και να πηγαινει οπου θελει,οποτε θελει και στα ωραρια που αυτος θελει...,ιδιως τα τελευταια δυο χρονια η κατασταση αυτη...μην πουμε αλλα ...Οι παροικουντες στην Ιερουσαλημ τα ξερουν..Οι καιροι ομως εχουν γυρισματα... Edited July 6, 2017 by valencay Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 μπα,ολοι ξέρουν για αυτό,αλλα ειναι που δε ξέρουν...οι βάσεις να στηριχτεί δεν ειναι τιποτα,μπροστα στα αλλα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 Το θεμα πλεον δεν ειναι ποσο θα μπουνε μεσα οι αλλοι αλλα το ποσο ειναι διαθετειμενος να μπει μεσα εκεινος! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 Για βοηθήστε βρε σύντροφοι: Δεν παροικώ στην Ιερουσαλήμ, οπότε δε γνωρίζω: "καμποσες βασεις να στηριχτει και να πηγαινει οπου θελει,οποτε θελει και στα ωραρια που αυτος θελει" Τις μόνες βάσεις που ξέρω είναι των Πανελλαδικών και ως λίγο μεγάλος θυμάμαι και αυτές του θανάτου. Ωραίος διάλογος μεταξύ σας, όπου επιβεβαιώνετε τη γενικότερη γνώση: "μπα,ολοι ξέρουν για αυτό,αλλα ειναι που δε ξέρουν...οι βάσεις να στηριχτεί δεν ειναι τιποτα,μπροστα στα αλλα" Αλλά εμένα οι απορίες παραμένουν Ποιες είναι οι "βάσεις"? Ποιοι είναι οι "παροικουντες στην Ιερουσαλημ", ειδικώς, όχι γενικώς Ποια είναι τα "αλλα"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 Δε χρειάζεται να γράφουμε αυτά που ξέρουμε και μας έχουν εμπιστευθεί αλλα μπιχτές επιτρέπονται Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 1 minute ago, Petros P said: Δε χρειάζεται να γράφουμε αυτά που ξέρουμε και μας έχουν εμπιστευθεί αλλα μπιχτές επιτρέπονται Μαζί σου Πέτρο. Οι "μπηχτές" όμως έχουν πολλές αναγνώσεις και ερμηνείες με αποτέλεσμα το πράγμα να ξεφεύγει. Ποιες είναι οι βάσεις? Τα Νεφελίμ? Έμποροι ουσιών? Βάζελοι? Πολιτικά πρόσωπα? Επιχειρηματικά συμφέροντα? Όλα μαζί? Γράφοντας με αυτόν τον τρόπο καταλήγουμε σε σύγχυση χειρότερη από πριν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 Δηλαδή με τις τιμές του και χωρίς εκπτωτική πολιτική βοηθάει στην ανάπτυξη του εγχώριου τουρισμού αυτός ο άνθρωπος; Πως; Θα τον επιλέξει μία οικογένεια να πάει στην Φολέγανδρο με αυτές τις τιμές; Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που θα επιλέξει και όποια άλλη εταιρεία, με ανάλογες τιμές. Κακά τα ψέματα όποιος έχει κυρίαρχη θέση σε μια γραμμή, πράττει ανάλογα. Γιαυτό λέμε ότι χρειάζεται ανταγωνισμός, μόνο αυτός μπορεί να ρίξει τις τιμές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
speedrunner Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 Κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις, απο την μια το γεγονός ότι η Φολέγανδρος για παράδειγμα έχει καθημερινά ταχύπλοο απο τον Μάιο μέχρι και τον Οκτώβριο σίγουρα βοηθάει στην ανάπτυξη του τουρισμού και σε συνδυασμό με τα αποτρεπτικά για τον επισκέπτη δρομολόγια των συμβατικών πλοίων, απο την άλλη όμως οι αδικαιολόγητα υψηλές τιμές των εισιτηρίων έχουν σαν αποτέλεσμα οι επισκέπτες να προσανατολίζονται προς άλλους προορισμούς με πιο φυσιολογικές τιμές, και αυτό φέτος είναι πολύ ορατό στην Φολέγανδρο!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 Δλδ, μιας και μιλάμε για Φολέγανδρο.Είναι φθηνό και "λαϊκό" το εισιτήριο του Αδαμάντιου, στα 40 Ευρά με εννιά ώρες ταξίδι και εκτός ορίων το εισιτήριο του ταχύπλοου στα 69 Ευρά που σε πάει στις τέσσερις ώρες? Link to comment Share on other sites More sharing options...
speedrunner Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 Αν και βγαίνουμε off topic, φυσικά και το εισιτήριο των 40 € του Κοραή είναι πάρα πολύ ακριβό για τις υπηρεσίες που προσφέρει, 11 ώρες ταξίδι για μια απόσταση 100 μιλίων!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted July 6, 2017 Share Posted July 6, 2017 Επειδή η κουβέντα γίνεται για τον "κακό" (και ποιος ξέρει, πλην των παροικούντων στην Ιερουσαλήμ, τι άλλο) Ηλιόπουλο και τις πρακτικές του. Όταν τα κάνουν οι άλλοι είναι μια χαρά, αυτός φταίει για όλα. Μη πιάσουμε και τις τιμές για Δωδεκάνησα, άλλες λαϊκές και αυτές. Όσο δούλευε τα ταχύπλοα του μόνο εκεί που δεν πήγαιναν οι άλλοι, κανείς δεν του έδινε σημασία, πλην όσων είχαν δίκαια παράπονα από τις υπηρεσίες του. Όταν αποφάσισε να παίξει πρώτη εθνική, ξαφνικά φταίει για όλα τα στραβά της ακτοπλοΐας. Ωραίο και βολικό σενάριο, αλλά δυσκολεύομαι να το αποδεχτώ. Και ας μην παροικώ στην Ιερουσαλήμ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted July 10, 2017 Share Posted July 10, 2017 (edited) To διαφημιστικό των 15 €τών, με συμμετοχή και σε κλήρωση για €10.000 για όσους κλείσουν εισιτήριο. Σε digital και τηλεοπτικό. Edited July 10, 2017 by .voyager Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 10, 2017 Author Share Posted July 10, 2017 Η Seajets νόμιζω ότι έκλεισε μαγαζί γωνία για πρακτορείο στο λιμάνι του Πειραιά!! Αναμένεται να ανοίξει πρακτορείο στην Αστιγγος, που ήταν παλιά το πρακτορείο της ΝΕΛ Link to comment Share on other sites More sharing options...
miko mission Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 (edited) Το πρωην SIRENE CLUB του Ανδρεα Παναγου θελεις να πεις Edited July 11, 2017 by proud_ionian quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnTinos Posted July 11, 2017 Share Posted July 11, 2017 Στην Τήνο κυκλοφορούν 2 παιδιά με χαρακτηριστικά μπλουζακια και μοιράζουν φυλλάδια για το Tera Jet.. Αναρωτιέμαι δεν θα μπορούσε να αναθέσει μια τέτοια δουλεια στο κεντρικό πρακτορείο εδώ στην Τήνο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
AEGEAN Posted July 14, 2017 Share Posted July 14, 2017 Σήμερα είδα στον Antenna διαφήμιση της εταιρίας για τα εισιτήρια με τα 15 ευρώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 27, 2017 Author Share Posted July 27, 2017 Διάβαζα στη σελίδα της Seajets στο facebook που λέει ότι έχει 18 πλοία στο στόλο της. Ας τα παραθέσουμε όλα!! Βέβαια από τα 18 πλοία ταξιδεύουν μόνο τα 8 πρώτα ταχύπλοα (No: 1-8) και ένα συμβατικό (Νο: 18) Quote 1) Tera Jet 2) Champion Jet 1 3) Champion Jet 2 4) Mega Jet 5) Master Jet 6) Sea Jet 2 7) Super Jet 8) Paros Jet 9) Naxos Jet 10) Highpseed Jet 11) Sea Speed Jet 12) Betico 13) Swift 1 14) Almottahedah 1 15) Κιάρα 16) Ταλατων 17) Aqua Spirit 18) Aqua Jewel Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted August 3, 2017 Share Posted August 3, 2017 On 6/27/2017 at 1:16 PM, Champion Jet_2 said: Το πολεμικό εκείνο που σχεδόν βυθίστηκε από πύραυλο είναι Incat και συγκεκριμένα με Hull No61 To πολεμικό "την έφαγε", αλλά επισκευάζεται. Ενδεχομένως και πιο εύκολα από το HS5, το οποίο είχε κανονικά accommodation και κάηκε όλο. Στο πολεμικό ουσιαστικά θα χτιστεί accommodation για πρώτη φορά και θα επισκευαστεί η ζημιά από τον πύραυλο. Καλά, εύκολα τα παρουσιάζω εγώ Απλώς θέλω να πω ίσως δεν είναι τόσο ουτοπικό project η επισκευή του, δεδομένου του παραδείγματος του HS5. On 7/1/2017 at 9:48 AM, valencay said: Αρα το Egyptian και κάτι άλλο....Περιμενουμε.. Εγώ ποντάρω σε Τουρκία. Ίσως αυτό; Όποιο κι αν είναι, μην φτάσει και πριν το Αιγυπτιακό... *"μη φτάσει", διορθωσούλα του "ν" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Jet_2 Posted August 3, 2017 Share Posted August 3, 2017 (edited) Ο εφοπλιστής είχε γράψει ότι θα έπαιρναν κάποιο από την Αμερική όπως είχε πει και ο valencay.Πολλά ταχύπλοα έχει η Βενεζουέλα τώρα με την κρίση,και μετά το Trinidad.Aς πάρει κάποιο από τα νέα της Ido τα οποία τα θεωρώ πολύ όμορφα. Edited August 3, 2017 by Champion Jet_2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted August 3, 2017 Share Posted August 3, 2017 Ναι, και από Αμερική, αλλά από δίπλα μάλλον θα έρθει πρώτα Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted August 3, 2017 Share Posted August 3, 2017 Αναρωτιεμαι τοσες μερες αν τελικα ειναι δικαιο αυτο που κανει η εταιρεια με τα μειωμενα εισητηρεια κ ψαχνω να της βρω δικιο!κ μαλλον της βρηκα δυστυχως στο θεμα του tera jet...καποτε τα χωναμε στην νελ οταν εβαλε τους αιολους επι βεντουρη στις κυκλαδες που πηγαιναν με 30κομβους κ ειχαν κανονικο εισητηριο η στα βραδυνα δρομολογια του hs η του runner γιατι κοβουν κ δεν γυρνανε στην ωρα τους αλλα για λογους οικονομιας ερχονταν καμια ωρα αργοτερα!η κ στην blue star ακομα που ερχοταν το βραδυνο στης 1.30 αλλα το εισητηριο κανονικο οχι μειωμενο..εδω παλι εχουμε κατι που γινεται πρωτη φορα προς τα κατω μειωση εισητηριου λογω κ μειωμενης ταχυτητας καθως το πλοιο παει πιο αργα!δλδ κανει οικονομια σε πετρελαιο αλλα γυρναει κ λεφτα πισω στο επιβατη με τον τροπο του..τι διαφερει απο το δηλος που παει 25κομβους το τερα με τα 27???στην τελικη τα ιδια καινε σε αυτες τις συνθηκες κ το δηλος εχει πιο ακριβο εισητηριο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted August 3, 2017 Share Posted August 3, 2017 Τα μηνύματα περί απελευθέρωσης και ανταγωνισμού μετεφέρθησαν εδώ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hsw Posted August 4, 2017 Share Posted August 4, 2017 20 hours ago, margaritis24 said: Αναρωτιεμαι τοσες μερες αν τελικα ειναι δικαιο αυτο που κανει η εταιρεια με τα μειωμενα εισητηρεια κ ψαχνω να της βρω δικιο!κ μαλλον της βρηκα δυστυχως στο θεμα του tera jet...καποτε τα χωναμε στην νελ οταν εβαλε τους αιολους επι βεντουρη στις κυκλαδες που πηγαιναν με 30κομβους κ ειχαν κανονικο εισητηριο η στα βραδυνα δρομολογια του hs η του runner γιατι κοβουν κ δεν γυρνανε στην ωρα τους αλλα για λογους οικονομιας ερχονταν καμια ωρα αργοτερα!η κ στην blue star ακομα που ερχοταν το βραδυνο στης 1.30 αλλα το εισητηριο κανονικο οχι μειωμενο..εδω παλι εχουμε κατι που γινεται πρωτη φορα προς τα κατω μειωση εισητηριου λογω κ μειωμενης ταχυτητας καθως το πλοιο παει πιο αργα!δλδ κανει οικονομια σε πετρελαιο αλλα γυρναει κ λεφτα πισω στο επιβατη με τον τροπο του..τι διαφερει απο το δηλος που παει 25κομβους το τερα με τα 27???στην τελικη τα ιδια καινε σε αυτες τις συνθηκες κ το δηλος εχει πιο ακριβο εισητηριο... Ε καλά, μην τρελαθούμε τελείως, τι σχέση έχουν τα 15€ του Terajet για Τήνο και Μύκονο με τα 27 και 29€ του ανταγωνισμού και των συμβατικών πλοίων; Άμα θεωρούν το πλοίο τους συμβατικό με τις ταχύτητες που πηγαίνει (που δεν είναι πάντα 27, μέχρι την Τήνο πάει με 31) γιατί βάζουν μισή τιμή το εισιτήριο από τα υπόλοιπα συμβατικά; Και στο κάτω κάτω αν θεωρούν το πλοίο τους συμβατικό, θα πρέπει να ανταποκρίνονται σε αυτό και τα ωράριά του που δεν αντιστοιχούν σε καμία περίπτωση στην πραγματική του ταχύτητα αφού κάθε απόγευμα φτάνει στη Ραφήνα με 2 ώρες καθυστέρηση. Και ας μην ξεχνάμε ότι κάθε απόγευμα φεύγει για το ιδιο δρομολόγιο ακριβώς το Parosjet, με (λίγο) χαμηλότερες ταχύτητες και σχεδόν τετραπλάσια τιμή από το πρωινό (15€ και 57€).... Νοιάστηκε ξαφνικά η Seajets για τους επιβάτες νομίζετε... Η Seajets, με τις μεγαλύτερες καθυστερήσεις καθε καλοκαίρι και τα ακριβότερες εισιτήρια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now