Jump to content
Shipfriends

Εκκένωση Λιβάνου


Recommended Posts

To παραπάνω εικονιζόμενο πλοίο είναι εμφανώς pure car carrier και απ'έξω το περιμένει ενας λόχος. Σε περίπτωση ατυχήματος πώς θα εκκενωθεί το πλοίο όταν υπάρχει πρόβλεψη για σωσίβια και σωστικά που επαρκούν μόνο για το πλήρωμα??? Προκειμένου να γλιτώσουν απο τις βόμβες βάλ'τους μέσα και ας πνιγούν???

Με άλλα λόγια συμφωνώ με τα όσα έθεσε παραπάνω ο Απόστολος, τα οποία όπως βλέπουμε στην πράξη είναι σωστά.

Link to comment
Share on other sites

Αρκετές φορές μέπιασε λάστιχο στην μέση του πουθενά.. έτσι είχα να διαλέξω

εάν θα καθόμουνα να περιμένω μέχρι να με φάνε τα όρνεα, η θα οδηγούσα με 3 λάστιχα, έστω και με μεγάλο κίνδυνο της ζωής μου.

Δεν θα ευχηθώ σε κανέναν να βρεθεί σε καμμία απο τις περιπτώσεις που αναφέρονται, αλλά και ούτε να σκέφτονται τι θα έκαναν οι ίδιοι σε παρόμοια περίπτωση.

Φιλολογία δεν σηκώνει σε τέτοιες περιπτώσεις

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω οτι οταν εχουμε ανωτερα βια ολα τα πιστοποιητικα κλπ στην πραξη πανε περιπατο. Παρ' ολ' αυτα ομως ο Αποστολος εχει ορισμενα πολυ καλα σημεια στο κειμενο του κατα την αποψη μου, τα οποια θα ηθελα να σχολιασω:

Κατω απο ποιές εγγυησεις γίνεται αυτή η μεταφορά

Καμια εγγυηση Αποστολε, αν υπηρχαν εγγυησεις δεν θα λεγοταν εμπολεμη ζωνη.

-Ποίος δίνει την άδεια για αποδρομολογίσεις μέσα στο κατακαλόκαιρο? Είναι νόμιμο?

Συμφωνω απολυτα. Αν ηταν ναυλωμενα τα πλοια απο την ελληνικη κυβερνηση, θα ηταν δικαιολογημενο, αλλα απο ξενες κυβερνησεις? Βεβαιως οντας στην Ε.Ε. εχουμε αποκτησει αυξημενες υποχρεωσεις και σε τελικη αναλυση δε νομιζω οτι παιρνει την ελληνικη κυβερνηση να κουνηθει, εστω και αν ηθελε. Αφ' ενος μεν γιατι θα ξεσηκωνονταν οι ξενες κυβερνησεις που εχουν ναυλωσει τα πλοια(γιατι η ελληνικη κυβερνηση βαζει τις διακοπες των Αθηναιων πανω απο την εκκενωση του Λιβανου), αφ΄ετερου δε γιατι σε τελικη αναλυση χρειαζεται τις εταιρειες για να βγει το καλοκαιρι χωρις κραδασμους. Και μην ξεχναμε οτι στην τελικη, το Ελληνικο Κρατος εχει το αναφαιρετο δικαιωμα να επιταξει τα πλοια υπο ελληνικη σημαια και να τα χρησιμοποιησει οπως εκεινη κρινει σκοπιμο, απο το Βενιζελο μεχρι το σκαφακι του Neptune:p

-Έιναι χαρακτηρισμένη η περοιοχή ώς "πολεμική ζώνη" Τα πληρώματα θα πληρωθούν για τις μέρες που θα είναι τα πλοία εκεί? Τα Σωματία? Υπάρχουν ή μόνο για τα παράθυρα?

Να ξεκαθαρισουμε οτι στη ναυτιλια μια περιοχη χαρακτηριζεται ως εμπολεμη ζωνη, οχι απο τον καθε καπτα-Μακη η τον Κεφαλογιαννη αλλα απο τους ασφαλιστες του κυττους & μηχανης του πλοιου(hull and machinery underwriters). Απο προσωπικη εμπειρια και απ' οσο ξερω οι ναυτικοι σε εμπολεμες ζωνες πληρωνονται κατι σε διπλο η ακομα παραπανω μισθο για οσον καιρο βρισκονται εκει. Τωρα αν αυτο συμβει στην περιπτωση αυτη δεν ξερω. Στην ποντοπορο ναυτιλια και σε παλαιοτερα συμβαντα(διαφορους πολεμους στον Περσικο), οι ναυτικοι ερωτωντο αν ηθελαν να πανε εκει και σε περιπτωση που δεν ηθελαν, αντικαθισταντο.

Σε περίπτωση που υπάρξει απώλεια πλοίου - πληρώματος - επιβαινόντων τι θα συμβεί

Ακριβως οτι συνεβη και με τοσα αλλα παρομοια συμβαντα εν καιρω ειρηνης

-Είναι ασφαλισμένα τα πλοία για εκεί?

Τοσο στην ασφαλιση κυττους και μηχανης, οσο και σε P&I, υπαρχουν ασφαλιστρα που αναφερονται σε τετοιες καταστασεις. Ομως σε περιπτωση οπως αυτη που τα πλοια πανε εν γνωση τους σε εμπολεμη ζωνη, υπαρχουν επιπλεον ασφαλιστρα που βαρυνουν το ναυλωτη(εν προκειμενω τις κυβερνησεις) που θα στειλει τα πλοια σε τετοιες περιοχες. Το υψος αυτων των ασφαλιστρων κυμαινεται οχι απο μερα σε μερα, αλλα απο ωρα σε ωρα. Αν για παραδειγμα αρχισουν τα πολεμικα πλοια του Ισραηλ να κανονιοβολουν εξω απο τη Βυρηττο, προφανως τα επιπλεον αυτα ασφαλιστρα θα εκτιναχθουν μεσα σε ελαχιστο χρονικο διαστημα. Ναι λοιπον, τα πλοια ειναι ασφαλισμενα.

Στην Σμύρνη λέγετε ότι τα πληρώματα των πολεμικών πλοίων, έκοβαν στους κυνηγημένους Έλληνες Μικρασιάτες τα δάχτυλα όταν προσπαθούσαν να ανέβουν στα πλοία τους προσπαθόντας να αποφύγουν τους μαινόμενους Τούρκους...

Πιστευω οτι οσο δικαιο κι αν εχεις, η εκδικηση δεν εχει νοημα. Αυτο ειναι αλλωστε που κανει τη διαφορα αναμεσα σε εμας και αυτους, αν τους καναμε κι εμεις το ιδιο θα ειμασταν του ιδιου και χειροτερου επιπεδου. Κι οπως και να εχει το πραγμα πρεπει να διδασκομαστε απο το παρελθον και την ιστορια, οχι ομως να την βλεπουμε και σαν φαντασμα...

δέν νοιάζονται (όπως έλεγα και πέρισυ) για τον απλό κόσμο που θα χάσει τις διακοπές του για χάρη άλλων......Γιατι να ναυλώνουν τα πλοία τους σε άσχετα κράτη?

Συμβαινει να εχουμε στενους οικογενειακους φιλους στο Λιβανο. Προσωπικα θυσιαζω ευχαριστως τις διακοπες μου ωστε να βοηθησω στην ασφαλεια τους, και θα το εκανα ακομα κι αν δεν ηξερα κανεναν εκει. Δεν υπαρχουν ασχετα κρατη, υπαρχουν ανθρωποι που η τυχη τους εβαλε να γεννηθουν σε καποια γωνια του κοσμου και να υποφερουν ενω εμεις πινουμε το φραπεδακι μας με τις 36 ζαχαρες. Σε τελικη αναλυση ο πλησιον μας ειναι ολος ο κοσμος, κι οχι μονον οι εχοντες ελληνικο διαβατηριο η οι οντες χριστιανοι ορθοδοξοι.

τώρα που απο κάθε γραμμή θα φύγει και ένα βαπόρι για 10 μέρες δέν μίλησε κανένας υποκριτής δημοσιογράφος! Εμ βέβαια στην συλλογική κονόμα που να μιλήσει κανένας!

Συμφωνω απολυτα μαζι σου. Ειναι αυταποδεικτο οτι οι επιχειρηματιες το κανουν αποκλειστικα και μονο για τα χρηματα. Ομως το ευρυ κοινο πρεπει να νιωσει την εθνικη αναταση του οτι η Ελλαδα σωζει την κατασταση χωρις κανενα κερδος και απο χριστιανικη αγαπη. Τα ΜΜΕ φροντιζουν να δωσουν στο κοινο αυτο που θελει να ακουσει.

ένα βαπόρι λοιπόν ανα δρομολόγιο ανα 2ήμερο και όποιος γουστάρει. Φυσικά αυτό το ένα θα είναι και ταχύπλοο με business class και 70 ευρώ εισητήριο!

Η δυστυχια ειναι οτι αυτο ειναι θεμα χρονου να μας το πουν, ειτε πανε τα πλοια στη Βυρηττο, ειτε οχι.

Συγνωμη για το μακροσκελες αλλα δεν μπορουσα να το αποφυγω, οι παρατηρησεις του Αποστολου ηταν ευστοχες και εχριζαν σχολιασμου.

Link to comment
Share on other sites

I sizitisi pano se ola afta ta themata pu exun tethi ine terastia. Apla as analogisti o kathenas mas peri tinos akrivos prokite. As efxithume na telioni sintoma afti i katastasi. Edo merikes foto tu Ierapetra epi to ergon pu vrika se sites italikon efimeridon.

post-40-12832695872_thumb.jpg

post-40-128326958722_thumb.jpg

post-40-128326958724_thumb.jpg

post-40-128326958725_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

ANKARA - Turkish Daily News

A Turkish passenger ship “Su” left the Turkish Republic of Northern Cyprus (KKTC) yesterday to evacuate Swedish and other European Union citizens stranded in Beirut, reported the Turkish Cypriot News Agency (TAK).

The ship was to reach Lebanon later on Tuesday and take some 450 Europeans to the Turkish Mediterranean port of Mersin, it said.

All preparations for EU citizens' evacuation from Lebanon are under way, an official from the Swedish Foreign Ministry, Klas Lgehbear, was quoted as saying by the agency. The same official also said the ship would be taking EU citizens to the Mersin port.

The Turkish ship was originally planned to take European citizens in Beirut to the KKTC port, which drew strong protest from Greek Cypriot leader Tassos Papadopoulos. If that had happened, the KKTC ports, which are under international embargoes, would have been opened to international traffic for the first time, though for humanitarian purposes.

Με τις υγείες μας!!!!!

Link to comment
Share on other sites

«Πόλεμος» στην Αθήνα για τους Ελληνες του Λιβάνου

Της ΚΥΡΑΣ ΑΔΑΜ

[…]* Περίπου 80 Ελληνες πολίτες δεν επιβιβάστηκαν τελικώς, μ' ευθύνη των γαλλικών αρχών, στο, ναυλωμένο από τη γαλλική κυβέρνηση ελληνικό επιβατηγό πλοίο «Ιεράπετρα», χθες από τη Βηρυτό.

* Ο επιτετραμμένος στη Βηρυτό κ. Σπυριδάκης, σε επικοινωνία του με το υπουργείο Εξωτερικών τις προηγούμενες ημέρες, απέδωσε ευθύνες στην κεντρική υπηρεσία για ολιγωρία στις επιχειρήσεις απομάκρυνσης των Ελλήνων από τη Βηρυτό.

[…]Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, επί συνόλου περίπου 2.500 Ελλήνων υπηκόων στο Λίβανο -συνολικώς, και όχι μόνο στη Βηρυτό- οι ελληνικές αρχές στην πρωτεύουσα του Λιβάνου είχαν χθες το βράδυ περί τα 70 αιτήματα για άμεσο επαναπατρισμό. Ηδη, η φρεγάτα «Θεμιστοκλής» βρίσκεται αγκυροβολημένη στη Λάρνακα και δύο οχηματαγωγά βρίσκονται στην εγγύς περιοχή της Κύπρου, αναμένοντας εντολές να αποπλεύσουν ανάλογα με τις ανάγκες.

Σημειώνεται ότι οι επιχειρήσεις επαναπατρισμού γίνονται υπό καθεστώς χερσαίου αεροπορικού και ναυτικού αποκλεισμού του Λιβάνου από τις ισραηλινές δυνάμεις, γεγονός που επιβραδύνει δραματικά τους χρόνους υλοποίησής τους.

Χθες πάντως υπήρξε ένταση, καθώς το ελληνικό πλοίο «Ιεράπετρα», ναυλωμένο από τη γαλλική κυβέρνηση, άφησε πίσω τους 80 Ελληνες που θα επιβιβάζονταν ύστερα από συμφωνία μεταξύ της ελληνικής και της γαλλικής κυβέρνησης.

Η ελληνική πλευρά, διά του υφυπουργού Εξωτερικών Θ. Κασσίμη, εξέφρασε δυσφορία, την οποία επιχείρησε να διαλύσει επισήμως, χθες, ο υπουργός Εξωτερικών της Γαλλίας Φιλίπ Ντουστ-Μπλαζί.

Ο κ. Μπλαζί τηλεφώνησε στην Ελληνίδα ομόλογό του κ. Μπακογιάννη προκειμένου να εξηγήσει ότι το «Ιεράπετρα» αναγκάστηκε από τις ισραηλινές δυνάμεις να αποπλεύσει επειγόντως από τη Βηρυτό, με αποτέλεσμα να μείνουν πίσω και να μην επιβιβαστούν 300 επιβάτες, μεταξύ των οποίων και οι 80 Ελληνες που περίμεναν την άδεια επιβίβασης από τις γαλλικές αρχές. Σύμφωνα με ορισμένες διαμαρτυρίες, οι γαλλικές αρχές «προτίμησαν» να επιβιβάσουν μικρό αριθμό Αμερικανών πολιτών και όχι Ελλήνων... πυροδοτώντας την αυστηρή κριτική προς την κυβέρνηση από την πλευρά του ΠΑΣΟΚ….

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 19/07/2006

http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,id=54463132,81874716

Σκέψου να ήταν και Γαλλικό το πλοίο....!!!!!

ΥΓ. Άντε μετά να απαντήσεις στον Απόστολο που θυμήθηκε τη Σμύρνη το '22...άντε να του απαντήσεις...και τι να πείς?

Link to comment
Share on other sites

Επειδή έχουν αναφερθεί πολλά και διάφορα (και αρκετά από αυτά έχουν διαψευσθεί) για πλοία που ναυλώθηκαν για την εκκένωση του Λιβάνου, ας τα συνοψίσουμε.

Από τα πλοία της Ελληνικής ακτοπλοΐας – μέχρι στιγμής - έχουν ναυλωθεί:

Το ΚΡΗΤΗ ΙΙ της ΑΝΕΚ και το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ της ΛΑΝΕ (θυγατρική της ΑΝΕΚ) στη Γαλλική Κυβέρνηση και σύμφωνα με την ΕΞΠΡΕΣ για 300.000 Ευρώ την ημέρα).

Το ταχύπλοο Ferry ΑΛΚΥΟΝΗ της Eagle Ferries, το οποίο δεν είχε ξεκινήσει ακόμα δρομολόγια στη γραμμή Ραφήνας-Κυκλάδων, εν αναμονή της έγκρισης αυτών από το ΥΕΝ.

Έχω την αίσθηση ότι η ΑΛΚΥΟΝΗ δεν θα πρέπει να πήγε και με πολλή μεγάλη χαρά στο Λϊβανο, γιατί δεν είναι ό,τι καλύτερο για ένα πλοίο αμέσως μετά την μετασκευή του (και με ένα πλήρωμα που δεν του έχει πάρει ακόμα τον αέρα) να βουτάει στα πολύ βαθειά νερά…είναι πολλοί οι κίνδυνοι και τα απρόβλεπτα που παραμονεύουν. Επίσης, δεν είναι ό,τι καλύτερο για ένα Καταμαράν να μένει κάποιες ώρες επ’ άγκυρα και σε κατάσταση ετοιμότητας ανοικτά από κάποιο λιμάνι έρμαιο των κυμάτων ή μεσοπέλαγα στην Ανατολική Μεσόγειο. Δεν έχει φτιαχτεί για τέτοιες περιπτώσεις.

Αλλά, πιστεύω ότι το δίλημμα του ήταν: δεμένο στη Ραφήνα να περιμένει την έγκριση των δρομολογίων ή δρομολόγια στη γραμμή Λίβανος-Κύπρος.

Τώρα περί των πλοίων της ΑΝΕΚ/ΛΑΝΕ πιστεύω ότι τα κέρδη από την ναύλωση θα είναι πολύ μεγαλύτερα από αυτά που αναφέρονται, γιατί φαίνεται ότι θα παραταθούν οι ημέρες της ναύλωσης. Ήδη το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ προοριζόταν για 4-5 μέρες και αυτές κοντεύουν να περάσουν χωρίς να έχει ολοκληρωθεί ούτε η μισή από την προβλεπόμενη μεταφορά, επειδή τα πλοία δεν ταξιδεύουν γεμάτα, λόγω της κακής οργάνωσης στον Λίβανο (καταγραφή υπηκόων και προώθησή τους στο λιμάνια για επιβίβαση). Πχ χθες το ΚΡΗΤΗ ΙΙ έκανε ταξίδι με 500 επιβάτες.

Επίσης, η ανάγκη για πλοία στην περιοχή είναι τεράστια. Και η ναύλωση με τους Γάλλους να τελειώσει θα βρεθεί αμέσως κάποιος άλλος ναυλωτής. Εδώ ναυλώθηκε το 50χρονο SERENATE, ναυλώθηκαν ακόμα και RoRo για μεταφορά επιβατών, ακόμα και ένα Τούρκικο διπλοναυλώθηκε σε Καναδούς και Αυστραλούς!!! Σήμερα, όποιος έχει πλοίο διαθέσιμο και μάλιστα στην περιοχή…γίνεται ανάρπαστο.

Επίσης, μη ξεχνάμε ότι οι της ΑΝΕΚ ξέρουν καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον Έλληνα ακτοπλόο το παιχνίδι των ναυλώσεων σε καταστάσεις ανάγκης…και δεν το λέω για κακό, απλώς το επισημαίνω. Όπως το ήξεραν πολύ καλά και όλοι οι μεγάλοι της παγκόσμιας ναυτιλίας. Γιατί με τα στρατιωτικά και τα φοιτητικά εισιτήρια δεν γίνεσαι μεγάλος και τρανός

Τέλος, κάποια στιγμή, θα πρέπει να πάψουμε να συγχέουμε τους εφοπλιστές με το φιλόπτωχο ταμείο της ενορίας μας.

Και ούτε αυτό το λέω ειρωνικά ή για κακό. Έτσι είναι αυτές οι δουλειές. Από Αρχαιοτάτων Χρόνων!

edit

Τα παραπάνω γράφτηκαν χθες και μόλις είδα στην "Ν" ότι τα Ελληνικά πλοία θα παρατείνουν την συμμετοχή τους στην εκκένωση του Λιβάνου.

Επίσης η "Ν" (εκτός από το SERENATE που έχει προαναφερθεί) γράφει:

Η Louis Public Company Ltd συμμετέχει στην παγκόσμια κινητοποίηση για απομάκρυνση αμάχων από το Λίβανο. Συγκεκριμένα, η εταιρεία έχει προχωρήσει στη ναύλωση του κρουαζιερόπλοιου Serenade στον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών για δύο ημέρες. Το κρουαζιερόπλοιο θα μεταφέρει το προσωπικό του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών και τις οικογένειές του από το Λίβανο στη Κύπρο.

Επίσης, έχει προχωρήσει στη ναύλωση των κρουαζιερόπλοιων της εταιρείας Serenade και Princesa Marissa στην καναδική κυβέρνηση για το ερχόμενο Σαββατοκύριακο. Καθένα από τα δύο πλοία θα εκτελέσει δύο δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ ναυλώθηκε το 50χρονο SERENADE, ναυλώθηκαν ακόμα και RoRo για μεταφορά επιβατών, ακόμα και ένα Τούρκικο διπλοναυλώθηκε σε Καναδούς και Αυστραλούς!!!

Τελικά, η διπλή ναύλωση δεν αφορούσε Τούρκικο πλοίο, αλλά...το SERENADE!

Σύμφωνα με το Fairplay:

Australian anger over Beirut charter

AUSTRALIAN foreign minister Alexander Downer has been left embarrassed and hundreds of Australian citizens left angry on the quayside in Beirut after a Louis Cruise vessel Canberra thought had been chartered was taken by the Canadians with a higher bid. The double-booking has comes as the government is under pressure for its slowness to evacuate its citizens from the war zone. Downer now says three ships have been chartered to arrive in Beirut tomorrow, Saturday and Sunday, although there are no guarantees that the vessels would get into the port.

10:47 20 Jul

Και η πλευρά Λούη, η οποία το αρνείται:
No double booking, says Louis

LOUIS Cruise Lines has clarified that neither the Australian Embassy in Nicosia nor brokers acting on the Australian government's behalf confirmed the Serenade charter.

15:54 20 Jul

Link to comment
Share on other sites

Μέσα στην «ακτοπλοϊκή μας παραζάλη» παραλείψαμε να αναφερθούμε στη συμμετοχή του Π.Ν. στις επιχειρήσεις. Από την πρώτη, λοιπόν, στιγμή στην περιοχή βρίσκονται και επιχειρούν οι Φρεγάτες ΨΑΡΑ και ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ και τα Αρματαγωγά ΙΚΑΡΙΑ και ΡΟΔΟΣ. Τα πλοία έχουν ήδη πραγματοποιήσει αρκετές επιχειρήσεις μεταφοράς Ελλήνων (αλλά και αλλοδαπών) από το Λίβανο στην Κύπρο.

Και ειδικά το ΙΚΑΡΙΑ:

Σήμερα, Παρασκευή 21 Ιουλίου και ώρα 11:45 έφθασαν στη Βηρυτό 22 τόνοι ανθρωπιστικής βοήθειας που προσφέρει η χώρα μας στο δοκιμαζόμενο λαό του Λιβάνου. Το πρώτο αυτό τμήμα αποτελείται από φάρμακα, τρόφιμα, σκηνές και κλινοσκεπάσματα και μεταφέρθηκε με το αρματαγωγό «ΙΚΑΡΙΑ». Με αυτό τον τρόπο, το ελληνικό πλοίο γίνεται το πρώτο σκάφος που καταπλέει στο λιμάνι της Βηρυτού για να παραδώσει υλικό.

ΥΠ.ΕΞ. (21/7/06)

τα πλοία δεν ταξιδεύουν γεμάτα, λόγω της κακής οργάνωσης στον Λίβανο (καταγραφή υπηκόων και προώθησή τους στο λιμάνια για επιβίβαση)

Επίσης, η ανάγκη για πλοία στην περιοχή είναι τεράστια. Σήμερα, όποιος έχει πλοίο διαθέσιμο και μάλιστα στην περιοχή…γίνεται ανάρπαστο.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΥΠΕΞ (20/7/2006):

[…]Ελληνικά πλοία έχουν εξάλλου ναυλωθεί από αρκετές χώρες, όπως Γαλλία (Ιεράπετρα), Σουηδία (Κρήτη ΙΙ) και Δανία (Αλκυώνη).

[…]Η Ελληνική Κυβέρνηση, παρά τις δυσχέρειες που παρουσιάζονται στην εξεύρεση πλοίων, λόγω της θερινής περιόδου, προσπαθεί να ικανοποιήσει τα αιτήματα που έχουν υποβληθεί και από άλλες χώρες,

Και παρατίθεται (ο συνημμένος) πίνακας με τις «μέχρι σήμερα Πέμπτη 20 Ιουλίου» επιχειρήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί για την απομάκρυνση Ελλήνων και ξένων πολιτών από το Λίβανο.

Έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον οι πληρότητες του ΚΡΗΤΗ ΙΙ και του Α/Γ ΙΚΑΡΙΑ!!!

post-31-128326958737_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Επιβεβαιώνεται η πληροφορία του Π100 καθώς και οι πληροφορίες του προηγουμένου μηνύματος (από το ΥΠΕΞ) για αυξανόμενη ζήτηση σε πλοία.

Στη Βηρυτό και το Dodekanisos Pride

21/7/2006 | 12:30 | Πηγή: SKY

Με απόφαση του Υπουργού Αιγαίου εγκρίθηκε η προσωρινή αποδρομολόγηση του καραμαράν Dodekanisos Pride από τη γραμμή Πάτμου-Ρόδου προκειμένου να αποπλεύσει προς τη Βηρυτό για να συμμετάσχει στην επιχείρηση για την μεταφορά από την περιοχή ευρωπαίων πολιτών προς την Κύπρο.

Από το Ρ/Σ SKY της Ρόδου
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το Κυπριακό Πρακτορείο Ειδήσεων, έχουν μεταφερθεί με πλοία από τον Λίβανο στην Κύπρο:

Παρασκευή 21 Ιουλίου 2006

Cruise ship ``Orient Queen``, hired by the United States, docked in Limassol port at around 8 this morning local time with approximately 1000 people on board.

Royal Navy HMS Bulwark also docked this morning in Limassol port, with 1300 people on board, mainly British citizens.

Royal Navy HMS York also docked in Limassol port last night, carrying 350 foreign citizens, mainly British, while Greek cruise chip ``Crete 2`` also docked in the port, carrying approximately 1500 people.

Meanwhile Cypriot cruise ship “Serenade”, charted by the UN to carry UN staff from Lebanon, Greek “Alkion” carrying 750 people, “USS Nashville” carrying approximately 1200 US citizens and Indian “Bombay” carrying 600 Indian citizens, all docked in Larnaka port.

Σάββατο 22 Ιουλίου 2006

Στο λιμάνι της Λάρνακας συνεχίστηκε η άφιξη πλοίων, διαφόρων τύπων τα οποία μετέφεραν ξένους υπηκόους από το Λίβανο.

Το Σάββατο έφτασε το αρματαγωγό «Ικαρία» μεταφέροντας 384 άτομα μεταξύ των οποίων ένας Ρώσος και 13 Ρουμάνοι ενώ το κρουαζιερόπλοιο «Serenade» μετέφερε 260 άτομα.

Επίσης στο λιμάνι Λάρνακας έφθασε το κρουαζιερόπλοιο :D «Ιεράπετρα» μεταφέροντας 970 άτομα κυρίως Γάλλους μεταξύ των οποίων και 16 Αυστριακοί, καθώς και το κρουαζιερόπλοιο «Blue Dawn» το οποίο μετέφερε 200 άτομα και το γαλλικό αρματαγωγό «Siroco» μεταφέροντας 300 Γάλλους μεταξύ των οποίων και 11 Ελβετοί.

Αναμένεται επίσης η άφιξη του αρματαγωγού :D «Κρήτη 2» το οποίο θα μεταφέρει 500 Αυστραλούς, ενώ την Κυριακή θα φτάσει το πλοίο «Fast Arrow» που αναμένεται να μεταφέρει 400 άτομα μεταξύ των οποίων 100 Σουηδοί.

Εξάλλου άλλα τρία πλοία κατέφθασαν το Σάββατο στο λιμάνι Λεμεσού μεταφέροντας ξένους υπηκόους από το Λίβανο.

Το κρουαζιερόπλοιο :D ``Αλκυόν`` μετέφερε 500-800 επιβάτες, το USS Trento γύρω στα 2.000 άτομα και το USS Nashville 1.000 επιβάτες.

Στο Λιμάνι Λεμεσού αναμένεται τις πρωινές ώρες της Κυριακής να καταπλεύσει το Orient Queen με 1.000 επιβάτες.

Ενώ, σύμφωνα με το REUTERS:

«We expect the number (of evacuees) to triple in the coming days. There are more than 60,000 to 70,000 to be evacuated through Cyprus," Foreign Minister Georgios Lillikas said…»
Link to comment
Share on other sites

Ναύλωση σε Σουηδούς;

και πιθανόν να ακολουθήσει το Αννα Μαρου.

Είναι αλήθεια όμως ότι με τα μίλια που έχει το Άννα Μαρού μπορεί να κάνει και 14 ώρες το δρομολόγιο; Πως θα βολευτούνε οι δυστυχείς; Είπαμε να κάνουμε τα στραβά μάτια αλλά δεν θα τους πάμε και μονοήμερη Πόρο-Ύδρα-Αίγινα. Βεβαίως το δόγμα είναι "όποιος επρόλαβε τον Κύριο οίδε", αλλά μέχρι εκεί;

Link to comment
Share on other sites

Απόσταση 111ωμ / 14ώρες = 7,92 την ώρα??

Άρα για να φθάσει απο Πειραιά στην Βυρηττό, ζήσε Μάη...

Η παρομείωση.. είναι τουλάχιστον ακατάλληλη..

Η ταχύτητα του είναι 16,5 υπηρ, και άνετα 17,5κ, και μια απλη διαίρεση, θα δώσει τον χρόνο που θα κάνει το Β-Λ

Link to comment
Share on other sites

Στο "Βήμα της Κυριακής" αναφέρεται ότι και η G.A. Ferries ζήτησε αποδρομολόγιση του ΑΝΘΗ-ΜΑΡΙΝΑ, την οποία δεν έλαβε, αλλά πέτυχε την Παρασκευή να γίνει αποδεκτή η αποδρομολόγηση δύο άλλων πλοίων της.

Όμως δεν είχε βρεθεί ναυλωτής ακόμη.

Ξέρει κανείς για ποιά πρόκειται?

Από τη στιγμή που πλοία της εταιρίας "μπαλώνουν" τα προβλήματα με τις βλάβες των άλλων, πώς θα στείλει καράβια στον Λίβανο?

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω για ποια προκειται αλλα μπορω να υποθεσω οτι θα μπορουσαν να ειναι τα ΜΙΛΕΝΑ και ΝΤΑΛΙΑΝΑ τα οποια ουτε τρυπες καλυπτουν και σιγουρα θα φερουν πολυ περισσοτερα λεφτα στην εταιρεια αν πανε Λιβανο

Link to comment
Share on other sites

...Στο "Βήμα της Κυριακής" αναφέρεται ότι και η G.A. Ferries ζήτησε αποδρομολόγιση του ΑΝΘΗ-ΜΑΡΙΝΑ, την οποία δεν έλαβε, αλλά πέτυχε την Παρασκευή να γίνει αποδεκτή η αποδρομολόγηση δύο άλλων πλοίων της...

Το συγκεκριμένο ρεπορτάζ είναι υπόδειγμα "γονατογραφήματος". Λίθοι, πλίνθοι, κέραμοι ατάκτως εριμμένοι και ότι κάτσει, προκειμένου να τρομοκρατηθεί ο αναγνώστης. Μην ασχολείσθε.

Βεβαίως η απλή λογική υπαγορεύει ότι τα μόνα καράβια της GA που μπορούν να αναλάβουν να σώσουν (και αυτά...) τον Λίβανο είναι οι δύο θυγατέρες. Αλλά πόσοι πιά να πλουτίσουν απ΄ αυτήν την ιστορία;

Όσο για την ταχύτητα του Άννα Μαρού, την πληροφορία (η οποία σύμφωνα με την ανάλυση του uddox απεδείχθη πλήρως ανακριβής), την είχα από μέλος του πληρώματος άλλου μίνι-κρουαζιερόπλοιου του Αργοσαρωνικού.

Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε και την κίνηση της Λεμεσσού και της Λάρνακας από το ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Κυριακή 23 Ιουλίου 2006

Στο λιμάνι Λάρνακας το πλοίο «San Gwan» μετέφερε 300 επιβάτες και το κρουαζιερόπλοιο «Princesa Marissa» 1171 άτομα.

Επίσης έφθασε το πλοίο «Fast Arrow» που μετέφερε 400 επιβάτες καθώς και το οχηματαγωγό «Κρήτη 2» μεταφέροντας 500 Αυστραλούς υπηκόους.

Το «Serenade» μετέφερε γύρω στους 680 επιβάτες ενώ το οχηματαγωγό «Ρόδος» έφερε στην Κύπρο 150 περίπου άτομα.

Αναμένεται να καταπλεύσει στο λιμάνι της Λάρνακας το πλοίο «Jean De Bach» μεταφέροντας 200 περίπου Γάλλους υπηκόους.

Την Δευτέρα 24 Ιουλίου αναμένονται γύρω στις πέντε το πρωί τρία ινδικά πλοία μεταφέροντας από 300 περίπου Ινδούς υπηκόους ενώ στις επτά το πρωί θα φτάσει και το κρουαζιερόπλοιο «Ιεράπετρα» που θα μεταφέρει 1200 περίπου Γάλλους υπηκόους.

Στο λιμάνι Λεμεσού κατέπλευσε το κρουαζιερόπλοιο «Orient Queen», μεταφέροντας 1037 άτομα καθώς και το αμερικανικό πολεμικό «USS Whidbey Island», με 800 επιβάτες. Αγκυροβόλησε επίσης και το κρουαζιερόπλοιο «Αλκυόνη» με 724 επιβάτες.

Επίσης αναμένεται το βρετανικό πολεμικό «HMS York» καθώς και το «HMS Gloucester», το αμερικανικό «USS Trenton» ενώ ξημερώματα Δευτέρας και συγκεκριμένα στις 5.00, αναμένεται στο λιμάνι Λεμεσού και το αμερικανικό «USS Nashville».

Link to comment
Share on other sites

Όσο για την ταχύτητα του Άννα Μαρού, την πληροφορία (η οποία σύμφωνα με την ανάλυση του uddox απεδείχθη πλήρως ανακριβής), την είχα από μέλος του πληρώματος άλλου μίνι-κρουαζιερόπλοιου του Αργοσαρωνικού

Δηλαδή η ανάλυση είναι ανακριβής, επειδή κάποιος κάπου κάποτε σου έδωσε την πληροφορία ότι το Αννα Μαρού πάει με 8 νμ/ώρα, η όπως έγραπσες θα κάνει 14 ώρες το ταξείδι Β-Λ

Εγινες κατανοητός

Link to comment
Share on other sites

-Ακύρωση ορισμένων προσεγγίσεων και απομάκρυνσης ξένων υπηκόων, λόγω αεροπορικών βομβαρδισμών στην Βηρυττό.

-Παρατηρείται έλλειψη καυσίμων στην Κύπρο λόγω των αυξημένων αναγκών για ανεφοδιασμό πλοίων και αεροπλάνων.

-Το DODECANISSOS PRIDE, αφού ολοκλήρωσε(! ?) την αποστολή του (?), επιστρέφει (ίσως επέστρεψε) στη Ρόδο και ξαναρχίζει δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

Είναι αλήθεια όμως ότι με τα μίλια που έχει το Άννα Μαρού μπορεί να κάνει και 14 ώρες το δρομολόγιο; Πως θα βολευτούνε οι δυστυχείς; Είπαμε να κάνουμε τα στραβά μάτια αλλά δεν θα τους πάμε και μονοήμερη Πόρο-Ύδρα-Αίγινα. Βεβαίως το δόγμα είναι "όποιος επρόλαβε τον Κύριο οίδε", αλλά μέχρι εκεί;

Χτές πάντως που ήμουν στον Πόρο είδα το Αννα Μαρού που εκτελούσε κανονικά την κρουαζιέρα του...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εν πλω προς το Λίβανο βρίσκεται το αρματαγωγό "Ρόδος" του Πολεμικού μας Ναυτικού, μεταφέροντας 31 τόνους φαρμάκων, τροφίμων και άλλων ειδών πρώτης ανάγκης για το δοκιμαζόμενο λαό του Λιβάνου. Πρόκειται για την τρίτη επιχείρηση μεταφοράς ανθρωπιστικής βοήθειας που διοργανώνει η χώρα μας για την ανακούφιση του άμαχου πληθυσμού του Λιβάνου.

Ναυτεμπορική

Link to comment
Share on other sites

Στα δελτία ειδήσεων, παίζει και ενα βιντεάκι με ενα Ελληνικό μοτορσιπ (GEORGE K), που ξεφορτώνει παλέτες, μάλλον με φάρμακα.

Στα πλευρά του είναι βαμμένο με το σήμα του Ε.Σ., όπως επίσης έχει και σημαίες του Ε.Σ. στα ιστία του.

Γνωρίζει κανείς τίποτα περισσότερο;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...