Jump to content
Shipfriends

Εκκένωση Λιβάνου


Recommended Posts

Αποδρομολογείται από τις γραμμές του για λίγες ημέρες το Iεράπετρα το οποίο θα μεταβεί στην Βυρητό και θα παραλαβει ευρωπαίους υπήκοους για να τους μεταφέρει στην Κύπρο.

Link to comment
Share on other sites

Από πηγές του Υπουργείου Εξωτερικών έγινε γνωστό ότι η γαλλική κυβέρνηση ναύλωσε το επιβατηγό πλοίο Ιεράπετρα , το οποίο ξεκίνησε από την Ρόδο με προορισμό την Βηρυτό , απ’ όπου θα μεταφέρει Γάλλους και άλλους υπηκόους που θέλουν να επιστρέψουν στην Ευρώπη.

http://news.ert.gr/7/243756.asp

France, which has 20,000 citizens in the country, has chartered a ferry and sent two warships to the area. Helicopters, landing craft and a mobile hospital would be available.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/5184134.stm

A ferry chartered by the French government to evacuate its nationals is due to arrive off the coast of Lebanon during the night and start taking on board its first passengers early Monday, the foreign ministry in Paris said Sunday.

The boat can accommodate 800 to 1,000 people and will shuttle between Cyprus and the Lebanese coast, taking off those of the estimated 20,000 French tourists and residents in the country who wish to leave, as well as foreigners.

AFP (16/7/06)

Τι έχει να φοβηθεί το πλοίο? Εδώ άντεξε τους Ορίτζιναλ...τη Βηρυτό θα φοβηθεί?

Link to comment
Share on other sites

ΜΕ ΤΟ «ΚΝΩΣΣΟΣ ΠΑΛΛΑΣ» ΤΩΝ ΜΙΝΩΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΘΑ ΠΡΟΩΘΗΘΟΥΝ ΑΠΟΨΕ ΑΠΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΠΡΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΤΟΥ «ΚΡΗΤΗ ΙΙ» ΤΗΣ ΑΝΕΚ - ΑΥΡΙΟ ΣΤΙΣ 09.00 ΕΚΤΑΚΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ «ΚΡΗΤΗ Ι» ΑΠΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΠΡΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE

και αυτο πρόβλημα??

Link to comment
Share on other sites

Οι πληροφορίες λένε πως δεν υπάρχει βλάβη. Ναύλωση στο Λίβανο είναι που έκλεισε σήμερα τα ξημερώματα. Μιλάμε για πάρα πολλά λεφτά. Και εφόσον τα λεφτά είναι πολλά, ας μην παραξενευτούμε αν δούμε και συνέχεια αυτής της ιστορίας και με άλλα πλοία.

Link to comment
Share on other sites

Δεδομένου ότι η Οικογένεια ήταν πρόθυμη να στείλει καράβι μέχρι και στη Νέα Ορλεάνη μετά τον τυφώνα Katrina,

μήπως τώρα που είμαστε πιό κοντά φανούμε χρησιμότεροι;

ΥΓ. Για τους φίλους μας και για τον ισολογισμό μας εάν έπιασα το υπονοούμενο του φίλου Dido.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με νεοτερες πληροφοριες, το Κρητη ΙΙ οντως παει στο παλαι ποτε Παρισι της Ανατολης για να μεταφερει Σουηδους. Οπως ειπε και ο Dido, μαλλον θα εχουμε και συνεχεια γιατι ακουγονται διαφορα σεναρια.

Link to comment
Share on other sites

ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΙΒΑΝΟ ΑΠΕΠΛΕΥΣΕ ΤΟ ΕΓ/ΟΓ ΠΛΟΙΟ «ΚΡΗΤΗ ΙΙ» ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ - ΕΧΕΙ ΝΑΥΛΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΟΥΗΔΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE

Link to comment
Share on other sites

μήπως τώρα που είμαστε πιό κοντά φανούμε χρησιμότεροι;
Κατ' αρχήν Γεώργιε, ας μην είμεθα προκατειλλημένοι και εμπαθείς:rolleyes:

Κατά δεύτερον υπάρχουν και άλλοι κοντύτερα!:P

The Orient Queen, operated by Lebanon-based Abou Merhi Cruises, will be available starting on Tuesday to transport U.S. citizens to Cyprus, Pentagon spokesman Bryan Whitman said. The ship can hold about 750 people, he said.

"The intent at this point is to use that vessel as a ferry to Cyprus," Whitman said

Link to comment
Share on other sites

Γνωστός μου από την Ραφήνα μου είπε ότι το Αλκυονη θα πάει Λιβανο για την γνωστή υπόθεση. Ξέρει κανένας τίποτα σχετικό?

Link to comment
Share on other sites

Αυτό και εάν είναι δοκιμαστικό δρομολόγιο για το Αλκυόνη!

Με το που θα μπεί στην ακτοπΛοϊα θα είναι πλέον Βετεράνος με πλάκα τα παράσημα!

Είναι πιθανό να ναυλώθηκε από τον Καναδά, καθώς η Καναδική κυβέρνηση ανακοίνωσε την ναύλωση 6 (ολογράφως: ΕΞΙ) πλοίων, χωρίς να αναφέρει εθνικότητα.

Και για να καταλάβετε τι μέλλον (κατ' 'αλλους ψωμί) έχει η υπόθεση, δείτε πόσοι είναι εκεί κάτω, σύμφωνα με το BBC:

FOREIGNERS IN LEBANON

Canada: 40,000

Philippines: 30,000

Australia: 25,000

US: 25,000

UK: 22,000 (inc. 10,000 with dual nationality)

France: 20,000

Link to comment
Share on other sites

Οι πληροφορίες από το ΥΠ.ΕΞ αναφέρουν ότι μάλλον και ο Ταξιάρχης θα κάνει το γνωστό δρομολόγιο προς Βηρυτό... αγνωστο το πότε όμως.

Link to comment
Share on other sites

Το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ είναι από σήμερα το πρωί στις 07.30 στη Λάρνακα και απ' ότι φαίνεται το λιμάνι της Λάρνακας θα σηκώσει κυρίως το βάρος των επιχειρήσεων

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

The cruiseship 12,891-gt Ierapetra (built 1975) has sailed from Beirut with its first batch of evacuees fleeing the Israeli onslaught in Lebanon. Some 1,250 evacuees were aboard the ship when it left the Lebanese capital bound for the Mediterranean island of Cyprus.

The ship, which was chartered by the French government, was carrying 800 French nationals, 400 EU nationals and about 50 Americans. The French military attaché in Beirut said evacuating all those who had asked for help could require “another six shuttles” to and from Beirut.

Πηγη η Tradewinds

Για δεστε και τι λεει η Tradewinds. Οι υπογραμμισεις ειναι δικες μου.

Link to comment
Share on other sites

Μιας και αρκετοί shipfriends ανέφεραν ότι "συγκινούντε" με την ναύλωση των πλοίων, απλά να τους πω ας μην κάνουμε και εμείς όπως οι πλοιοκτήτες! Υπάρχουν άνθρωποι εκεί κάτω που πέφτουν βόμβες πάνω από τα κεφάλια τους. Ναι μεν οι πλοιοκτήτες σκέφτοντε το ζεστό χρήμα που θα έρθει, αλλά εμείς ας σκεφτούμε και λίγο ανθρώπινα και πέρα από το χρήμα και ας μην είμαστε τόσο καχύπτοτοι.

(ελπίζω να καταλαβαίνετε τι θέλω να πω, δεν θέλω να σας προσβάλω)

Καλη τύχη στους ναυτικούς μας εκεί στα δύσκολα. Το χρήμα δεν είναι το παν.

Link to comment
Share on other sites

Θα θελά εδώ να καταθέσω τα παρακάτω ερρωτηματικά:

-Τα πλοία που ναυλώθηκαν μπορούν να πραγματοποιήσουν αυτές τις διεθνής πλόες? Έχουν τα κατάλληλα διεθνή πιστοποιητικά?

-Κατω απο ποιές εγγυησεις γίνεται αυτή η μεταφορά? Ποιά συμφωνία υπάρχει μεταξύ των δύο πλευρών? Ποίος θα ευθύνετε σε περίπτωση που γίνει κάποια επίθεση εναντίων των επιβατηγών πλοίων είτε απο ατύχημα είτε απο κάποια πλευρά? Ποίος αρνήται ότι οι Ισραελινοί για να πιέσουν την διεθνή κοινώτητα ότι οι Άραβες είναι τρομοκράτες προβούν σε πιθανή δολιοφθορά για την απόρηψη των ευθυνών ή το αντίθετο? Εδώ οι μέν χτυπάνε σχολία και λεοφορία με αμάχους και οι δέ ρίχνουν στη Χάιφα πυραύλους στα τυφλα...

-Ποίος είναι ο ενδιάμεσος που κλείνει τέτοιες συμφωνίες και ναυλώσεις? Για τί ποσά μιλάμε? Είναι φορολογήσιμα ή θα μας βγάλει του χρόνου η ΛΑΝΕ και η ΑΝΕΚ απο 2 νεότευκτα? (δέν μας χαλάει αλλα...)

-Ποίος δίνει την άδεια για αποδρομολογίσεις μέσα στο κατακαλόκαιρο? Είναι νόμιμο?

-Έιναι χαρακτηρισμένη η περοιοχή ώς "πολεμική ζώνη" Τα πληρώματα θα πληρωθούν για τις μέρες που θα είναι τα πλοία εκεί? Τα Σωματία? Υπάρχουν ή μόνο για τα παράθυρα?

-Σε περίπτωση που υπάρξει απώλεια πλοίου - πληρώματος - επιβαινόντων τι θα συμβεί?

-Είναι ασφαλισμένα τα πλοία για εκεί?

Και πολλά πολλά ακόμη ερωτήματα...

Τα συμπεράσματα μου? Θα ασχοληθώ μόνο με την ακτοπλοϊα. Η διεθνή διπλωματία ας κάνει αυτό που ξέρει εγώ έχω να πω πως και πάλι ο κοσμάκης θα την πληρώσει είτε επιβάτης είτε πλήρωμα. Οι διάφοροι κύριοι θα πάνε στις Μπαχάμες και δέν ξέρω σε ποιό άλλο τροπικό νησί με ιδιοτικό αεροπλάνο και δέν νοιάζονται (όπως έλεγα και πέρισυ) για τον απλό κόσμο που θα χάσει τις διακοπές του για χάρη άλλων. Ναι ας είμαστε και λίγο εγωιστές κύριοι κύριοι των εταιριών... Η ΑΝΕΚ είναι κερδοσκοπική επιχειρηση? Η ΛΑΝΕ? Η ΝΕΛ? υπαρχουν για να κονομάνε η για να εξυπηρετούν? Γιατί να έχουν την προστασία του κράτους όταν δέν εξυπηρετούν το επιβατηγό κοινό του νησιού τους? Γιατι να ναυλώνουν τα πλοία τους σε άσχετα κράτη? Αν υπάρχουν λίγοι Έλληνες να πάει το ένδοξο Π.Ν. μας να τους πάρει! Ας ασχοληθούμε με τα εδώ μας προβλήματα και ας αφήσουμε τους Γάλλους και τους Άγγλους. Στην Σμύρνη λέγετε ότι τα πληρώματα των πολεμικών πλοίων, έκοβαν στους κυνηγημένους Έλληνες Μικρασιάτες τα δάχτυλα όταν προσπαθούσαν να ανέβουν στα πλοία τους προσπαθόντας να αποφύγουν τους μαινόμενους Τούρκους...

Εδώ ο κοσμάκης πήρε δάνειο για να πάει διακοπές και εμείς τρέχουμε μέσα στο καλοκαίρι να κάνουμε την αρπαχτή της χρονιάς! Αν το Νταλιάνα έκανε 2 ωρη καθυστέρηση (Ας μήν πούμε και παραπάνω δηλαδή) τα κανάλια θα ήταν κάτω στο λιμάνι απ τα χαράματα να το περιμένουν, τώρα που απο κάθε γραμμή θα φύγει και ένα βαπόρι για 10 μέρες δέν μίλησε κανένας υποκριτής δημοσιογράφος! Εμ βέβαια στην συλλογική κονόμα που να μιλήσει κανένας!

Και η πλάκα είναι ότι σε λίγο ξέρετε τη θα μας πούνε? Αφού μέσα στο καλοκαίρι φύγαν 10 ποστάλια και τίποτε δεν έγινε,άρα πρόβλημα με την ακτοπλοϊα δέν υπάρχει, ένα βαπόρι λοιπόν ανα δρομολόγιο ανα 2ήμερο και όποιος γουστάρει. Φυσικά αυτό το ένα θα είναι και ταχύπλοο με business class και 70 ευρώ εισητήριο! Γιατι τα φορτηγά θα τα πάρουν τα Ρο/Ρο και απο τέτοια ΟΥΥΥ πολλά έχουμε! Να νε καλά ο Αγαπητός και ο Μανούσης που θα μας μεταφέρουν σε λίγο καιρό 12 12 ανα νησί (αντε και καμιά 10αριά αδήλωτους)

Είπα πολλά? Και έχω ακόμα άλλα τόσα αλλα περιμένω και έσας...

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ Απόστολε, όλα αυτά είναι ζητήματα προς συζήτηση, αλλά δεν είναι αυτής της στιγμής. ϊσως, αφού τελειώσουν όλα να ανοίξει και αυτή η συζήτηση, αλλά το βλέπω μάλλον απίθανο.

Αυτή την στιγμή υπάρχει μιά ανθρωπιστική κρίση και το τελευταίο που απασχολεί κάποιον είναι η εφαρμογή των κανονισμών ή εάν ο κοσμάκης πήρε δάνειο για να πάει διακοπές.

Η Mirror χαρακτηρίζει την εκκένωση του Λιβάνου, ως την μεγαλύτερη μετά την εκκένωση της Δουνκέρκης στον 2ο ΠΠ. Όπως καταλαβαίνεις, αυτά που γράφεις δεν απασχολούν κανέναν. Και εσύ εάν ήσουν στο λιμάνι της Βηρυττού με δύο παιδιά στα χέρια, το τελευταίο που θα σε απασχολούσε θα ήταν εάν είναι σωστά τα χαρτιά του πλοίου.

Ήδη η Κυβέρνηση του Καναδά δέχτηκε σφοδρή επίθεση για αδιαφορία και καθυστέρηση στο να στείλει πλοία, καθώς σκοτώθηκαν και κάποιο Καναδοί πολίτες στο Λίβανο.

18 July 2006

BIGGEST EVACUATION SINCE DUNKIRK BEGINS IN LEBANON

By Mirror.co.uk

THE biggest evacuation since Dunkirk was underway today as multi-national governments put plans into action to rescue up to 22,000 people from war-torn Lebanon.

The Royal Navy had six ships in the area standing by to assist as many as 10,000 British nationals from the region.

Επίσης, απ' ότι φαίνεται από την κινητικότητα των Ελληνικών πλοίων, μάλλον, πρέπει να πρόκειται για τα 6 του Καναδά (ή τουλάχιστον κάποια από αυτά) και τα οποία (σύμφωνα με Καναδικές πηγές θα΄αρχίσουν την μεταφορά των Καναδών από αύριο Τετάρτη. Οπότε θα πρέπει να κατέβουν σήμερα βράδυ-αύριο το πρωί στη Κύπρο.

Link to comment
Share on other sites

evac372.jpg

Swedish nationals wait to board a Malaysian vessel at Beirut port as part of an evacuation at the port in Beirut. Photograph: Ossama Ayoub/AFP/Getty Images

Το πλοίο της φωτογραφίας πρέπει να είναι το RoRo Hual Transporter (ναυλωμένο από τη Σουηδία), το οποίο αναμένεται στη Λάρνακα γύρω στις 1 μετά τα μεσάνυχτα:

C6QO3 HUAL TRANSPORTER RO-RO 19/07/2006 01:00:00 Hull Blyth Araouzos Ltd Announced

The Hual Transporter, a ship chartered by Sweden, left Beirut Tuesday evening with 1,000 Scandinavians and other Europeans, and Feltman said 200 Americans also were aboard. Other Europeans were able to depart Lebanon by plane.

Αλλά δυστυχώς στην Αμερική άρχισαν τα προβλήματα, όχι τα επιχειρησιακά, αλλά τα οικονομικά.

Όσοι Αμερικανοί φευγουν από το Λίβανο και για να επιβιβασθούν στο ORIENT QUEEN πρέπει να πληρώσουν 150-200 δολάρια όσο το αεροπορικό εισιτήριο Λίβανος-Κύπρος! Στην Αμερική άρχισαν αντιδράσεις λέγοντας ότι δεν είναι δυνατόν η Αμεριακανική Υπερδύναμη να ζητάει λεφτά από τους πολίτες τους για να τους απομακρύνει από την εμπόλεμη ζώνη.

Αλλά, ας μην το κάνουμε και εμείς της "ΚΑΤΡΙΝΑΣ" και σε αυτή την περίπτωση!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...