Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Το κάτω γκαράζ είναι εξαιρετικό από την στιγμή που το πλάτος του είναι γύρω στα 29m και δεν υπάρχει cage στη μέση όπως στα περισσότερα γιαπωνέζικα αυτού του μεγέθους. Επίσης, δεν έχει τρομερά πολλά κολωνάκια και αν μπεις από τους πρώτους μπορείς να μπεις με την μούρη και να γυρίσεις εντός του πλοίου. 

Όσον αφορά το πάνω γκαράζ , εκεί μπαίνουν κάποια φορτηγά στο πίσω μέρος ή στις πρώτες σειρές μπροστά. Σίγουρα είναι πιο δύσκολο ,ειδικά από την στιγμή που περίπου από το μέσον του πλοίου και πίσω υπάρχουν οι καμπίνες και οι χώροι του πληρώματος (από δεξιά) και ο μεγάλος διάδρομος των επιβατών (στα αριστερά) και από κάτω μπορούν να μπουν μόνο Ι.Χ. Συν το γεγονός ότι τα διαθέσιμα μέτρα είναι πολύ λιγότερα αν συνυπολογίσουμε ότι πλώρα στο deck 5 υπάρχουν καμπίνες(πληρώματος νομίζω) και πίσω είναι τα βίντσια.

Γενικά είναι από τα καλύτερα πλοία στην Ελλάδα σε αυτόν τον τομέα με πολύ καλή ομάδα κουβέρτας.

  • Replies 726
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, είναι τρομερά ενδιαφέρον να βλέπουμε και την άποψη ανθρώπων που χρησιμοποιούν τα πλοία επαγγελματικά, έχουν εντελώς διαφορετικό κριτήριο και άλλη οπτική γωνία που την θεωρώ αναζωογονητική.

 

Ήμουν περίεργος για τα σχόλιά σου σχετικά με τα κολωνάκια γιατί όντως μπαίνουν με τη μούρη οι πρώτες νταλίκες. Από έξω δεν μπορώ να το δω καλά αλλά φαίνεται πως είναι μελετημένο το πλοίο και έχεις τη δυνατότητα να το κάνεις αυτό. Περίμενα πάντως πως θα εξέφραζες δυσκολία για τις δύο αριστερές γραμμές φόρτωσης, σε μένα τον άσχετο από απέξω φαίνεται αρκετά δύσκολο το ανάποδα εκει πέρα.

Posted

Σίγουρα θέλει λίγο παραπάνω προσπάθεια και προσοχή αλλά με καλή καθοδήγηση όλα γίνονται. Σκέψου για παράδειγμα τα γκαράζ του Πρέβελης και του Διαγόρα (τα οποία χρησιμοποιώ συχνά) που είναι πολύ χειρότερα. Όταν έχεις καλό ύπαρχο,καλό ναύκληρο και καλούς ναύτες θα βρεθεί η λύση.

Posted

Να δούμε και ένα 4Κ βιντεάκι από πρόσφατη αναχώρηση, αφήνω τον φυσικό ήχο για να ακούσουμε το βαπόρι, τριγύρω υπήρχαν διάφοροι άλλοι θόρυβοι, δυστυχώς.

 

 

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Ξέρουμε γιατί καθυστέρησε χθες ο απόπλους του Κρήτη ΙΙ από τον Πειραιά; Τα φορτηγά σταμάτησαν να μπαίνουν κατά τις 21:15 και το πλοίο καθόταν με μισοανεβασμενο τον καταπέλτη. Βλάβη στον καταπέλτη ή διαπραγματεύσεις για το ποια φορτηγά από αυτά που άφησε έξω θα πάνε με τον Έλυρο(ο οποίος ήταν γεμάτος);

IMG_20200807_191326.jpg

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Posted
On 7/24/2020 at 5:09 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Κρήτη ΙΙ αναμένεται να δεξαμενιστεί στη δεξαμενή Πειραιάς ΙΙΙ από τις 27/10/20 έως τις 31/10/20

Το Κρήτη ΙΙ ακύρωσε το δεξαμενισμό του στο Πέραμα.

Posted

Μεθορμεί αυτήν την ώρα το Κρήτη ΙΙ από τον Ηετίωνα για το Πέραμα, την θέση του θα πάρει στον Ηετίωνα ο Έλυρος.

Posted (edited)

Καλησπέρα....

Πριν από λίγο μου εμφανίστηκε στο News Feed του FB κάτι δυσάρεστα νέα για το Κρήτη ΙΙ. Δυστυχώς δεν μπορώ να ανεβάσω το screenshot λόγω του χώρου.

Κάποιος που να μπορεί να μας τα επιβεβαιώσει;

Ακούγεται ότι θα το στείλουν για scrap το βαποράκι. Θα πάρουν ότι χρήσιμο έχει από μέσα και θα το βάλουν στο Κρήτη Ι.

Edited by proud_ionian
Posted

Καταρχας να διευκρινησω δεν εχω ιδεα ποιος εγραψε τι και αν οντως ισχυει.Θελω ομως να κανω ενα γενικο σχολιο σχετικα με το fb ,οπου πρακτικα ο καθενας γραφει οτι θελει

Προσπαθηστε να φιλτραρετε ποιος γραφει τι και κατα ποσο ειναι αξιοπιστος.Ειδικα μεσω fb τα παντα διαδιδονται αστραπιαια, απο ειδησεις μεχρι φιδιες.Αν παω εγω και γραψω οτι το ΘΕΟΦΙΛΟΣ ξαναταξιδευει ,ειναι δεδομενο οτι μεσα σε μια μερα θα εχει διαδωθει σαν επισημη ειδηση.

Σορρυ για το off topic αλλα θελω καιρο να τα πω

Posted

Άγνωστη, σε εμένα, η τύχη του πλοίου, αλλά βλέποντας την αρχική ανάρτηση στο φουμπου και την επιβεβαίωση στα σχόλια από ερωτώντες εδώ για την τύχη του, εκτός αν είναι συνωνυμία, οπότε ζητώ συγνώμη, απορώ: 

Τι να επιβεβαιώσουμε, αφού το θεωρείτε "Δυστυχώς".

Posted

Ώρα του ηταν,ξεπερασμένα πλοία και ολίγον ταλαιπωρημένα.  2020 έχουμε πλέον ,οχι 2010

Posted (edited)

το να λεμε οτι γραφτηκε κατι στο fb, ειναι σα να λεμε το ακουσα στην ομονοια.

(αναφερομαι γενικως, σε οσους συνηθιζουν να "ακουν", να "βλεπουν" ή να "διαβαζουν", γενικα και αοριστα στο fb)

για να ειμαστε σωστοι λοιπον, το εγραψε ο παντελης φυσσας (φανταζομαι τον γνωριζετε οι περισσοτεροι), στο group συνασθενων που διατηρει στο fb.

οσοι εχετε αμφιβολιες, ρωτηστε τον

Edited by proud_ionian
Posted (edited)

Η γυναίκα πoυ ανήρτησε την δημοσίευση στο facebook υποστηρίζει οτι μέλος του πληρώματος την ενημέρωσε οτι το πλοίο πάει για scrap

Edited by ηπειρώτης
Posted

Σε ποια σελίδα γράφτηκε η φήμη;

Προσωπικά μου φαίνεται εξωπραγματικό να πάει για σκραπ.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...