Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ο Αιολος μια χαρα θα ξεκινησει στην Παροναξια. Και νομιζω θα παει καλυτερα απο το ΙΙ περυσι γιατι θα μπορει να ταξιδεψει με 30-32 κομβους και οχι με 28-29 μονο. Τωρα για το Θαλασσινη ριξε μια ματια τι μας ειχανε πει εδω πριν απο καιρο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nαι...ειναι η δευτερη φορα που τα ματακια μου φαινεται να βλεπουν...επιλεκτικα! Ευχαριστω Neptune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερα 17:30 το πρώτο δρομολόγιο του πλοίου για Πάρο - Νάξο και με τους δύο γνωστούς μας σε όλους Πλοιάρχους Τσουκαλά - Σκλαβούνο. Καλή Αρχή και καλά ταξίδια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ταξίδεψα 13/6 και 16/6 για Πάρο και επιστροφή. Είναι στενάχωρες οι θέσεις και επειή ήταν γεμάτο ήταν κουραστικά. Εκανε 3 και μισή ώρες . Γενικά είναι χειρόtero απο highspeed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιατί έχω την εντύπωση ότι και το Αίολος Κεντερης Ι, μετά το καλοκαίρι θα ακολουθήσει το γνωστό δρόμο πλέον για τα πλοία της ΝΕΛ προς την Αίγυπτο??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ πάλι έχω την εντύπωση ότι ο ΝΗΡΕΑΣ θα έχει ερωτευτεί τα ταχύπλοα της ΝΕΛ που δείχνουν το δρόμο και στα υπόλοιπα:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομιζω οτι και φετος ο Αιολος θα μας αποχαιρετησει πρωτος οπως γινεται καθε χρονο αλλωστε. Για να μην πονταρω στην υπερβολη και πω οτι θα σταματησει τελος Αυγουστου βαζω τα λεφτα μου στις αρχες του Σεπτεμβρη (1-3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο OpenSeas έχει δρομολόγια μέχρι 1 Σεπτεμβρίου και με δεδομένο τα φετινά μαντάτα δεν το βλέπω να ανοίγουν τώρα πλάνα για αργότερα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και να εύχεστε να το βλέπουμε και στον Πειραιά μέχρι 15 Σεπτέμβρη γιατί και αυτό θα ακολουθήσει το δρόμο των υπόλοιπων Αίολων ψάχνοντας για καλύτερη τύχη.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Και να εύχεστε να το βλέπουμε και στον Πειραιά μέχρι 15 Σεπτέμβρη γιατί και αυτό θα ακολουθήσει το δρόμο των υπόλοιπων Αίολων ψάχνοντας για καλύτερη τύχη.

Δεν βαριέσαι, άλλωστε στη ΝΕΛ ίσως ταιριάζει η παροιμία "εκεί που κρέμαγαν οι καπεταναίοι τ' άρματα, κρεμάν οι γύφτοι τα νταούλια".

Share this post


Link to post
Share on other sites
Από 02/09/08 το AIOLOS I σταματάει τα προγραμματισμένα του δρομολόγια στην ΠαροΝαξία.

Χωρίς συνέπεια για μία ακόμη φορά. Πώς να τους εμπιστευτεί μετά επιβάτης να ταξιδέψει μαζί τους; Αλλά είπαμε βιάζονται για να το διώξουν για Αίγυπτο. Και οι πέρντοντες τις μεγάλες αποφάσεις κάτι ξέρουν (ίσως), τα πληρώματα τί φταίνε να ψάχνουν για δουλειά σε μία περίοδο δύσκολη για όλους και ειδικά για την ακτοπλοΪα;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όπως προανέφερε παραπάνω ο φίλος Aberystwyth, ο Αίολος για μια ακόμη φορά με το που μύρισε φθινόπωρο μας εγκατέλειψε και από όσα διαβάζω στο φόρουμ, μάλλον η επόμενη αναχώρησή του θα είναι και η οριστική. Από χθες παραμένει δεμένος. Σε αναμονή εξελήξεων λοιπόν για το μέλλον του από δω και πέρα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είχα μία συζήτηση σήμερα και έμαθα κάτι το οποίο αγνοούσα πλήρως...Ότι δηλαδή δεν μπορεί να επιδοτείται ταχύπλοο.

Αν αυτό όντως ισχύει ο Βεντούρης το ξέρει; Ή ξέρει ότι θα φάει πόρτα και σκοπεύει μετά να βγαίνει πάλι και να λέει ότι: Να εγώ σας έφερα σύγχρονο βαπόρι και δεν με άφησαν να το δρομολογήσω;B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν νομίζω πως ισχύει κάτι τέτοιο. Όταν οι προδιαγραφές του διαγωνισμού σχετικά με το πλοίο, δεν προϋποθέτουν κρεβάτια ή ιδιαίτερα πολλά lane meters για φορτηγά, δεν βρίσκω κάποιο λόγο που να μη μπορεί να μπει ταχύπλοο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

εξάλλου και να πάει δεν πρόκειται να λειτουργήσει ως ταχύπλοο το πολύ λίγο παραπάνω απο το χοζοβιώτισσα θα πηγαίνει,λογικά θα μπορούν και οι επιβάτες να βγαίνουν έξω όποτε κανένα πρόβλημα ίσα ίσα που θα αναβαθμίσει τα ενδικυκλαδικά και δεν θα κάθεται και το βαπόρι να κλαίει τη μοίρα του στον πειραια

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Ανάσταση του Αίολος Κεντερης Ι:D

Χθες μετά από σχεδόν ένα μήνα ήταν αναμμένο το βραδύ. Σήμερα το πλήρωμα εργαζόταν πυρετωδώς να πλένουν τα καταστρώματα. Ως προς τι όλες αυτές οι ετοιμασίες??

Μα η απάντηση είναι τόσο απλή. :rolleyes:

Θα πάει σε αντικατάσταση του Παναγία Χοζοβιωτισσα:eek:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα πλανα το δινουν να κανει Σεριφο-Σιφνο μια ωρα. Αρα μην περιμενετε να πηγαινει πανω απο 14.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να ρωτησω εγω κατι? Αυτα τα 14 μιλια πως θα τα βγαζει? Θα ειναι καποια μηχανη κλειστη ή θα δουλεύουν και οι 2 σε χαμηλες στροφες? Κι αν ειναι να δουλευουν σε χαμηλες στροφες, δεν υπαρχουν καποια critical(χαμηλα) rpm στα οποια δεν συνισταται να δουλευει η μηχανη?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο Αίολος Κεντερης Ι έχει 4 κύριες μηχανές. Με τις 2 μόνο μηχανές βγάζει ένα δρόμο γύρω στα 20 μίλια. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να ρίξουν και το φορτίο στις άλλες δυο μηχανές (γύρω στο 65% της ιπποδύναμης) και για να πέσει και άλλο η ταχύτητα. Συνήθως γύρω στο 65% είναι το critical point.

Κάτι αντίστοιχο δε κάνουν τα Παλάτια του Ηρακλείου. Έχουν 4 μηχανές και ταξιδεύουν με τις 2 μηχανές στο κατέβασμα και με τις άλλες 2 μηχανές ανεβαίνουν.

Κάτσε να ξεκινήσει το πλοίο, θα δούμε με τι ταχύτητες θα ταξιδεύει, και μετά θα κρίνουμε. Έτσι και αλλιώς η εταιρεία ξέρει καλύτερα από εμάς.;);)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ να ρωτήσω κάτι άαλλο. Στις λίγες φορές που έχω ταξιδέψει με ταχύπλοα διότι δεν τα έχω και μέσα στην καρδιά μου:D έχω δει ότι όσο πάνε με service speed πάνε όσο μπορούν καλύτερα στον καιρό όταν κόψουν κάνουν σαν παλαβά και δεν μιλώ για θεομηνία που έτσι κι αλλιως θα το κόψουν για να μην το σπάσουν αλλά για ένα κλασσικό μελτέμι ή απλό καιρουδάκο της τάξεως των 6 μποφωρ παραδειγμα.

Αν αυτό πηγαίνει τόσο κομμένο θα στέκεται??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ερώτηση είναι: εαν δεν λειτουργει ως ταχύπλοο αλλά ως συμβατικό, τι σύνθεση θα έχει και τι ώρες εργασίας - ανάπαυσης για το πληρωμά του;;:rolleyes:

Θεωρητικά καμπίνες πληρώματος έχει, αλλά κουζίνα π.χ; Και οι επάνδρωση γεφυρας μηχανης και οι βάρδιες πως θα εκτελούνται;:rolleyes::rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το παρακολουθω σημερα απο ais στο δρομολογιο Συρο-Παρο-σεριφο-σιφνο-μηλο κλπ. Δεν παει με 12-13 οπως το ΧΟΖΟΒΙΩΤΙΣΣΑ. Το εχουν ανοιξει μεχρι 22 περιπου ενω την περισσοτερη ωρα ειναι απο 18,5 και πανω.;)

Edited by gpap2006

Share this post


Link to post
Share on other sites
...Δεν παει με 12-13 οπως το ΧΟΖΟΒΙΩΤΙΣΣΑ...

Μα είναι δυνατόν -εκ των πραγμάτων- να πάει με 12-13 βρε παιδιά ???

Θα ..."μπουκώσει". :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...