Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πάντως προσωπικά πιστεύω (και όσο αυτό μπορεί να σας ενδιαφέρει) πως σε αντίθεση με το Αριαδνη, θα πάει καλά στο Ρεθυμνο...

Το συμβατικό ταξιδεύει μόνο τις μισές μέρες, ο τοπικισμός δεν μπορεί να λειτουργήσει τόσο πολύ σε αυτή τη περίπτωση και γενικά υπάρχει αρκετή κίνηση για να λειτουργήσει ένα τοσο μικρό πλοίο για τα δεδομένα της Κρήτης.

Βεβαία στο τέλος της σεζόν θα κάνουμε ταμείο...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 532
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Λόγω του ότι ζω στο Ρέθυμνο, έχω ζήσει από κοντά την αντιπάθεια των Ρεθυμνιωτών προς την ΑΝΕΚ. Αντιπάθεια που ξεκίνησε από το ότι η ΑΝΕΚ, έκανε το Ρέθυμνο λιμάνι 2ης κατηγορίας αφήνοντάς το με "παρατημένα" πλοία (βλέπε Ρέθυμνο/Κάντια/Απτερα) και στη συνέχεια το άφησε μόνο με ένα καράβι.

Οι Ρεθυμνιώτες έκαναν τεράστια προσπάθεια για να δρομολογήσουν καράβια στη γραμμή. Οι παλιότεροι θα θυμούνται την πρώτη προσπάθεια με το "Νέαρχος", το πρώτο ταχύπλοο που μπήκε στο Κρητικό πέλαγος και στη συνέχεια με τα Αρκάδι και Πρέβελη, δύο τίμια και προσεγμένα πλοία όσο άνηκαν στη Ρεθυμνιακή. Ηταν τα "καράβια μας", όπως έλεγε όλο το Ρέθυμνο.

Με την κατάσταση που είχε δημιουργηθεί, οι Ρεθυμνιώτες έδειξαν την αντιπάθειά τους, όταν στην Κρήτη κατέβηκε το Blue Star, το οποίο "τιμήθηκε" στο μέγιστο βαθμό από την τοπική κοινωνία, αλλά και τους φοιτητές. Ετσι ή αλλιώς, τα Χανιά ήταν το λιμάνι εισόδου στην Κρήτη για τους Ρεθυμνιώτες, όταν δεν υπήρχε η Ρεθυμνιακή (συνηθισμένοι) και τα 50 χλμ απόσταση δεν ήταν ιδιαίτερα μεγάλη. Εχω αναφέρει σε άλλο thread, ότι εκείνη την εποχή, το Blue Star, δεν κέρδισε τους Χανιώτες, αλλά τους Ρεθυμνιώτες. Αυτό βέβαια, έβλαψε το Ρέθυμνο, γιατί οι πληρότητες έπεσαν, με αποτέλεσμα? να μείνει μόνο με ένα καράβι.

Το μεγάλο ΜΠΑΜ, όμως έγινε πέρισυ το καλοκαίρι. Οταν στη μέση της καλοκαιρινής περιόδου, το Ρέθυμνο έμεινε χωρίς καράβι, γιατί η ΑΝΕΚ αποφάσισε να κάνει μία "αρπαχτή" στο Λίβανο και άλλη μία με κρουαζιέρα του Βενιζέλου. Ετσι έστειλε τον Πρέβελη στα Χανιά και το Ρέθυμνο έμεινε χωρίς καράβι, μεσούσης της υψηλής καλοκαιρινής περιόδου, με ότι αντίκτυπο είχε αυτό για την τοπική τουριστική βιομηχανία, η οποία είναι η μεγαλύτερη στην Κρήτη.

Τότε, αποφασίστηκε από το σύνδεσμο τουριστικών πρακτόρων, με την υποστήριξη όλων των φορέων του νομού (από ξενοδοχειακούς συνδέσμους μέχρι δήμο και νομαρχία), την σύνταξη "ανοιχτής επιστολής προς κάθε ενδιαφερόμενο" για τη δρομολόγηση 2ου καραβιού στο Ρέθυμνο, με την υπόσχεση ότι το καράβι θα υποστηριχθεί όσο γίνεται περισσότερο από τους παραπάνω. Εκεί, βρέθηκε η ΝΕΛ, που "έκανε την καλή" (και καλά έκανε) με τον Αίολο.

Θεωρώ, ότι η ΝΕΛ θα πρέπει να είναι η κερδισμένη του παιχνιδιού για τους εξής λόγους:

1) Ο Αίολος έχει μικρή περίοδο. Από τα τέλη Οκτωβρίου που το Ρέθυμνο "πεθαίνει" ως πληρότητες, βρίσκεται σε χειμερινή ακινησία. Εξ'άλλου το Ρέθυμνο δεν χρειάζεται 2ο καράβι το χειμώνα, εκτός των γνωστών περιόδων των εορτών & αργιών.

2) Ο Αίολος, με την πιθανολογούμενη δρομολόγηση του Αριάδνη στα Χανιά, θα βρεθεί να είναι το μοναδικό ταχύπλοο σε όλη την Κρήτη, κάνοντας δρομόλόγια στη ΜΕΣΗ του νησιού, σε αποστάσεις σχεδόν 1 ώρας από παντού.

3) Δεν χρειάζεται φορτηγά για να ζήσει. Νομίζω ότι γκαράζ του Αίολου παίρνει 16 φορτηγά, εφόσον τα ΙΧ δεν είναι παραπάνω από 126 (σύμφωνα με το site της ΝΕΛ). Εκτός του ότι τα ΙΧ, εύκολα το καλοκαίρι ξεπερνούν τα 126, τα 16 φορτηγά δεν είναι καθόλου δύσκολο να βρεθούν από όσες εταιρίες ή/και φορτηγατζήδες δεν κάνουν συχνά δρομολόγια και δεν είναι δέσμιοι των πιστώσεων της ΑΝΕΚ.

4) Σε ΚΑΜΜΙΑ περίπτωση δεν υπάρχει τοπικισμός, αλλά ακριβώς το αντίθετο. Αυτό φάνηκε ήδη από την υποδοχή του καραβιού στο λιμάνι. Αν ήταν η Ρεθυμνιακή στη θέση της ΑΝΕΚ, όλο το Ρέθυμνο θα είχε κατέβει στο λιμάνι για να μην αφήσει το πλοίο να δέσει. Το έχει ξανακάνει στο παρελθόν! Το Ρέθυμνο είναι πυρ και μανία με την ΑΝΕΚ και η ΑΝΕΚ δεν είναι Ρεθυμνιακή. Ταυτόχρονα, όλο το Ρέθυμνο ξέρει (και όσοι δεν ξέρουν, μαθαίνουν), ότι αυτή είναι η τελευταία ευκαιρία για το Ρέθυμνο, για ν'αποκτήσει μόνιμα 2ο καράβι.

Τώρα τα μειονεκτήματα:

1) Ο ναύλος... Τσιμπημένος... 110 ευρώ πηγαινέλα δεν είναι λίγα για αυτή την περίοδο. Μια πολιτική a la Hellenic με χαμηλό ναύλο που αυξάνει στην υψηλή περίοδο είναι νομίζω πιο ταιριαστό.

2) Οι εκπτώσεις... Δεν ξέρω τί γίνεται και δεν ξέρω τί θα γίνει. Μία έκπτωση που γνωρίζω είναι τα 35 ευρώ (από 55) σε περιορισμένο αριθμό θέσεων, για early booking (νομίζω 5 ημέρες πριν το ταξίδι) αλλά πολλοί πράκτορες δεν την γνωρίζουν. Αυτό το λέω εκ προσωπικής πείρας.:mad:

3) Αξιοπιστία. Ο Αίολος είχε προβλήματα. Οι μηχανές άλλαξαν. Ομως δεν έχει δείξει ακόμα σημεία γραφής. Αν βγουν και πάλι προβλήματα... θα υπάρχει πρόβλημα...

4) Τα δρομολόγια. Εχουν ακουστεί ορισμένα αρνητικά σχόλια για το πρωϊνό δρομολόγιο των 8:30 από Πειραιά. Αυτό το δρομολόγιο βέβαια, αρχίζει σε καθημερινή βάση από τον Ιούλιο και μετά και είναι άγνωστο πως θα το δουλέψουν οι τουρίστες (Ελληνες και ξένοι). Αλλά για τους Ρεθυμνιώτες είναι άβολο. Θα δείξει

Link to comment
Share on other sites

Λόγω του ότι ζω στο Ρέθυμνο, έχω ζήσει από κοντά την αντιπάθεια των Ρεθυμνιωτών προς την ΑΝΕΚ. Αντιπάθεια που ξεκίνησε από το ότι η ΑΝΕΚ, έκανε το Ρέθυμνο λιμάνι 2ης κατηγορίας αφήνοντάς το με "παρατημένα" πλοία (βλέπε Ρέθυμνο/Κάντια/Απτερα) και στη συνέχεια το άφησε μόνο με ένα καράβι.

Οι Ρεθυμνιώτες έκαναν τεράστια προσπάθεια για να δρομολογήσουν καράβια στη γραμμή. Οι παλιότεροι θα θυμούνται την πρώτη προσπάθεια με το "Νέαρχος", το πρώτο ταχύπλοο που μπήκε στο Κρητικό πέλαγος και στη συνέχεια με τα Αρκάδι και Πρέβελη, δύο τίμια και προσεγμένα πλοία όσο άνηκαν στη Ρεθυμνιακή. Ηταν τα "καράβια μας", όπως έλεγε όλο το Ρέθυμνο.

Με την κατάσταση που είχε δημιουργηθεί, οι Ρεθυμνιώτες έδειξαν την αντιπάθειά τους, όταν στην Κρήτη κατέβηκε το Blue Star, το οποίο "τιμήθηκε" στο μέγιστο βαθμό από την τοπική κοινωνία, αλλά και τους φοιτητές. Ετσι ή αλλιώς, τα Χανιά ήταν το λιμάνι εισόδου στην Κρήτη για τους Ρεθυμνιώτες, όταν δεν υπήρχε η Ρεθυμνιακή (συνηθισμένοι) και τα 50 χλμ απόσταση δεν ήταν ιδιαίτερα μεγάλη. Εχω αναφέρει σε άλλο thread, ότι εκείνη την εποχή, το Blue Star, δεν κέρδισε τους Χανιώτες, αλλά τους Ρεθυμνιώτες. Αυτό βέβαια, έβλαψε το Ρέθυμνο, γιατί οι πληρότητες έπεσαν, με αποτέλεσμα? να μείνει μόνο με ένα καράβι.

Το μεγάλο ΜΠΑΜ, όμως έγινε πέρισυ το καλοκαίρι. Οταν στη μέση της καλοκαιρινής περιόδου, το Ρέθυμνο έμεινε χωρίς καράβι, γιατί η ΑΝΕΚ αποφάσισε να κάνει μία "αρπαχτή" στο Λίβανο και άλλη μία με κρουαζιέρα του Βενιζέλου. Ετσι έστειλε τον Πρέβελη στα Χανιά και το Ρέθυμνο έμεινε χωρίς καράβι, μεσούσης της υψηλής καλοκαιρινής περιόδου, με ότι αντίκτυπο είχε αυτό για την τοπική τουριστική βιομηχανία, η οποία είναι η μεγαλύτερη στην Κρήτη.

Τότε, αποφασίστηκε από το σύνδεσμο τουριστικών πρακτόρων, με την υποστήριξη όλων των φορέων του νομού (από ξενοδοχειακούς συνδέσμους μέχρι δήμο και νομαρχία), την σύνταξη "ανοιχτής επιστολής προς κάθε ενδιαφερόμενο" για τη δρομολόγηση 2ου καραβιού στο Ρέθυμνο, με την υπόσχεση ότι το καράβι θα υποστηριχθεί όσο γίνεται περισσότερο από τους παραπάνω. Εκεί, βρέθηκε η ΝΕΛ, που "έκανε την καλή" (και καλά έκανε) με τον Αίολο.

Θεωρώ, ότι η ΝΕΛ θα πρέπει να είναι η κερδισμένη του παιχνιδιού για τους εξής λόγους:

1) Ο Αίολος έχει μικρή περίοδο. Από τα τέλη Οκτωβρίου που το Ρέθυμνο "πεθαίνει" ως πληρότητες, βρίσκεται σε χειμερινή ακινησία. Εξ'άλλου το Ρέθυμνο δεν χρειάζεται 2ο καράβι το χειμώνα, εκτός των γνωστών περιόδων των εορτών & αργιών.

2) Ο Αίολος, με την πιθανολογούμενη δρομολόγηση του Αριάδνη στα Χανιά, θα βρεθεί να είναι το μοναδικό ταχύπλοο σε όλη την Κρήτη, κάνοντας δρομόλόγια στη ΜΕΣΗ του νησιού, σε αποστάσεις σχεδόν 1 ώρας από παντού.

3) Δεν χρειάζεται φορτηγά για να ζήσει. Νομίζω ότι γκαράζ του Αίολου παίρνει 16 φορτηγά, εφόσον τα ΙΧ δεν είναι παραπάνω από 126 (σύμφωνα με το site της ΝΕΛ). Εκτός του ότι τα ΙΧ, εύκολα το καλοκαίρι ξεπερνούν τα 126, τα 16 φορτηγά δεν είναι καθόλου δύσκολο να βρεθούν από όσες εταιρίες ή/και φορτηγατζήδες δεν κάνουν συχνά δρομολόγια και δεν είναι δέσμιοι των πιστώσεων της ΑΝΕΚ.

4) Σε ΚΑΜΜΙΑ περίπτωση δεν υπάρχει τοπικισμός, αλλά ακριβώς το αντίθετο. Αυτό φάνηκε ήδη από την υποδοχή του καραβιού στο λιμάνι. Αν ήταν η Ρεθυμνιακή στη θέση της ΑΝΕΚ, όλο το Ρέθυμνο θα είχε κατέβει στο λιμάνι για να μην αφήσει το πλοίο να δέσει. Το έχει ξανακάνει στο παρελθόν! Το Ρέθυμνο είναι πυρ και μανία με την ΑΝΕΚ και η ΑΝΕΚ δεν είναι Ρεθυμνιακή. Ταυτόχρονα, όλο το Ρέθυμνο ξέρει (και όσοι δεν ξέρουν, μαθαίνουν), ότι αυτή είναι η τελευταία ευκαιρία για το Ρέθυμνο, για ν'αποκτήσει μόνιμα 2ο καράβι.

Τώρα τα μειονεκτήματα:

1) Ο ναύλος... Τσιμπημένος... 110 ευρώ πηγαινέλα δεν είναι λίγα για αυτή την περίοδο. Μια πολιτική a la Hellenic με χαμηλό ναύλο που αυξάνει στην υψηλή περίοδο είναι νομίζω πιο ταιριαστό.

2) Οι εκπτώσεις... Δεν ξέρω τί γίνεται και δεν ξέρω τί θα γίνει. Μία έκπτωση που γνωρίζω είναι τα 35 ευρώ (από 55) σε περιορισμένο αριθμό θέσεων, για early booking (νομίζω 5 ημέρες πριν το ταξίδι) αλλά πολλοί πράκτορες δεν την γνωρίζουν. Αυτό το λέω εκ προσωπικής πείρας.:confused:

3) Αξιοπιστία. Ο Αίολος είχε προβλήματα. Οι μηχανές άλλαξαν. Ομως δεν έχει δείξει ακόμα σημεία γραφής. Αν βγουν και πάλι προβλήματα... θα υπάρχει πρόβλημα...

4) Τα δρομολόγια. Εχουν ακουστεί ορισμένα αρνητικά σχόλια για το πρωϊνό δρομολόγιο των 8:30 από Πειραιά. Αυτό το δρομολόγιο βέβαια, αρχίζει σε καθημερινή βάση από τον Ιούλιο και μετά και είναι άγνωστο πως θα το δουλέψουν οι τουρίστες (Ελληνες και ξένοι). Αλλά για τους Ρεθυμνιώτες είναι άβολο. Θα δείξει

Link to comment
Share on other sites

Φιλε sdiama χωρις να θελω να ερθω σε αντιπαραθεση μαζι σου και συμφωνω απολυτα με τα οσα λές η ταπεινη μου γνωμη ειναι η εξης.

Στο Ρεθυμνο μονοι σας βγαλατε τα ματακια σας διοτι η ΑΝΕΚ δεν ηταν η μονη σας επιλογη οταν διαλυθηκε η ΡΕΘΥΜΝΙΑΚΗ.Ειχατε προταση απο την ΑΝΕΚ αλλα και απο τις ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ.Εσεις ομως διαλεξατε την ΑΝΕΚ με αποτελεσμα το ΡΕΘΥΜΝΟ να χανει τα πλοια του και να φτανει στο σημειο να μην εχει ουτε και πλοιο για καποιες μερες.Αν επιλεγατε τις ΜΙΝΩΙΚΕΣ πιστευω οτι δεν θα υπηρχαν αυτα τα χαλια που εγιναν.Βεβαια δεν βαζω το χερι μου στην φωτια αλλα οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ θα σας αντιμετωπιζαν πολυ καλυτερα!

Τωρα λοιπον ειναι στο χερι σας να αποδοσετε στην ΑΝΕΚ οτι κακο σας εχει κανει με το να ανταποκριθειτε στην ΝΕΛ

Link to comment
Share on other sites

Φιλε sdiama χωρις να θελω να ερθω σε αντιπαραθεση μαζι σου και συμφωνω απολυτα με τα οσα λές η ταπεινη μου γνωμη ειναι η εξης.

Στο Ρεθυμνο μονοι σας βγαλατε τα ματακια σας διοτι η ΑΝΕΚ δεν ηταν η μονη σας επιλογη οταν διαλυθηκε η ΡΕΘΥΜΝΙΑΚΗ.Ειχατε προταση απο την ΑΝΕΚ αλλα και απο τις ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ.Εσεις ομως διαλεξατε την ΑΝΕΚ με αποτελεσμα το ΡΕΘΥΜΝΟ να χανει τα πλοια του και να φτανει στο σημειο να μην εχει ουτε και πλοιο για καποιες μερες.Αν επιλεγατε τις ΜΙΝΩΙΚΕΣ πιστευω οτι δεν θα υπηρχαν αυτα τα χαλια που εγιναν.Βεβαια δεν βαζω το χερι μου στην φωτια αλλα οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ θα σας αντιμετωπιζαν πολυ καλυτερα!

Τωρα λοιπον ειναι στο χερι σας να αποδοσετε στην ΑΝΕΚ οτι κακο σας εχει κανει με το να ανταποκριθειτε στην ΝΕΛ

Link to comment
Share on other sites

Φιλε sdiama χωρις να θελω να ερθω σε αντιπαραθεση μαζι σου και συμφωνω απολυτα με τα οσα λές η ταπεινη μου γνωμη ειναι η εξης.

Στο Ρεθυμνο μονοι σας βγαλατε τα ματακια σας διοτι η ΑΝΕΚ δεν ηταν η μονη σας επιλογη οταν διαλυθηκε η ΡΕΘΥΜΝΙΑΚΗ.Ειχατε προταση απο την ΑΝΕΚ αλλα και απο τις ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ.Εσεις ομως διαλεξατε την ΑΝΕΚ με αποτελεσμα το ΡΕΘΥΜΝΟ να χανει τα πλοια του και να φτανει στο σημειο να μην εχει ουτε και πλοιο για καποιες μερες.Αν επιλεγατε τις ΜΙΝΩΙΚΕΣ πιστευω οτι δεν θα υπηρχαν αυτα τα χαλια που εγιναν.Βεβαια δεν βαζω το χερι μου στην φωτια αλλα οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ θα σας αντιμετωπιζαν πολυ καλυτερα!

Τωρα λοιπον ειναι στο χερι σας να αποδοσετε στην ΑΝΕΚ οτι κακο σας εχει κανει με το να ανταποκριθειτε στην ΝΕΛ

Ούτε εγώ διαφωνώ μαζί σου. Είμαι 95% σύμφωνος με αυτά που λες.

Ενα-δυο γνωστά ονόματα που "έπαιξαν" με την Ρεθυμνιακή και ήταν οι "πρωτεργάτες" στην πώλησή της, θα έπρεπε να "κρεμαστούν στη μέση τση Ρεθύμνης", για παραδειγματισμό!!! Αντ'αυτού, συνεχίζουν να είναι "επιφανείς" πολίτες. Σε αυτό ρίχνω την ευθύνη στους Ρεθυμνιώτες και γι'αυτό η διαφορά 5% με το 100% :rolleyes:

Και προς Θεού. Μην πάρετε το κρέμασμα αυτολεξή :mad:

Link to comment
Share on other sites

Φιλε sdiama χωρις να θελω να ερθω σε αντιπαραθεση μαζι σου και συμφωνω απολυτα με τα οσα λές η ταπεινη μου γνωμη ειναι η εξης.

Στο Ρεθυμνο μονοι σας βγαλατε τα ματακια σας διοτι η ΑΝΕΚ δεν ηταν η μονη σας επιλογη οταν διαλυθηκε η ΡΕΘΥΜΝΙΑΚΗ.Ειχατε προταση απο την ΑΝΕΚ αλλα και απο τις ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ.Εσεις ομως διαλεξατε την ΑΝΕΚ με αποτελεσμα το ΡΕΘΥΜΝΟ να χανει τα πλοια του και να φτανει στο σημειο να μην εχει ουτε και πλοιο για καποιες μερες.Αν επιλεγατε τις ΜΙΝΩΙΚΕΣ πιστευω οτι δεν θα υπηρχαν αυτα τα χαλια που εγιναν.Βεβαια δεν βαζω το χερι μου στην φωτια αλλα οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ θα σας αντιμετωπιζαν πολυ καλυτερα!

Τωρα λοιπον ειναι στο χερι σας να αποδοσετε στην ΑΝΕΚ οτι κακο σας εχει κανει με το να ανταποκριθειτε στην ΝΕΛ

Ούτε εγώ διαφωνώ μαζί σου. Είμαι 95% σύμφωνος με αυτά που λες.

Ενα-δυο γνωστά ονόματα που "έπαιξαν" με την Ρεθυμνιακή και ήταν οι "πρωτεργάτες" στην πώλησή της, θα έπρεπε να "κρεμαστούν στη μέση τση Ρεθύμνης", για παραδειγματισμό!!! Αντ'αυτού, συνεχίζουν να είναι "επιφανείς" πολίτες. Σε αυτό ρίχνω την ευθύνη στους Ρεθυμνιώτες και γι'αυτό η διαφορά 5% με το 100% :)

Και προς Θεού. Μην πάρετε το κρέμασμα αυτολεξή :eek:

Link to comment
Share on other sites

Και άσχετο... Δηλαδή αν πάει καλά το βαποράκι αποκλείετε την δρομολόγηση συμβατικού αργότερα???

Μακάρι. Τουλάχιστον για εμένα, που είμαι φίλος των συμβατικών και της "κρουαζιέρας" που προσφέρουν, σε αντίθεση με την "κονσερβοποίηση" των ταχυπλόων (δε βοηθά και το ύψος, για να νιώσω άνετα σε αεροπορικά καθίσματα).

Ομως, δεν είμαι σίγουρος ότι το "σηκώνει" το Ρέθυμνο το χειμώνα, ειδικά μετά από τόσα χρόνια απραξίας...

Link to comment
Share on other sites

Και άσχετο... Δηλαδή αν πάει καλά το βαποράκι αποκλείετε την δρομολόγηση συμβατικού αργότερα???

Μακάρι. Τουλάχιστον για εμένα, που είμαι φίλος των συμβατικών και της "κρουαζιέρας" που προσφέρουν, σε αντίθεση με την "κονσερβοποίηση" των ταχυπλόων (δε βοηθά και το ύψος, για να νιώσω άνετα σε αεροπορικά καθίσματα).

Ομως, δεν είμαι σίγουρος ότι το "σηκώνει" το Ρέθυμνο το χειμώνα, ειδικά μετά από τόσα χρόνια απραξίας...

Link to comment
Share on other sites

..Και προς Θεού. Μην πάρετε το κρέμασμα αυτολεξή :mad:

Εαν λάβουμε υπ΄ όψιν μας ότι η (γνωστή τοις πάσι) Επαρχία Μυλοποτάμου κοσμεί τον Νομό Ρεθύμνης και αν θυμηθούμε την περίφημη πινακίδα που επί χρόνια κοσμούσε την είσοδο του Ατσιπόπουλου ("Μην πυροβολείτε ΑΣΚΟΠΩΣ"), θεωρούμε ότι η πρόταση γίνεται για να υλοποιηθεί αυτολεξεί :rolleyes:.

Link to comment
Share on other sites

..Και προς Θεού. Μην πάρετε το κρέμασμα αυτολεξή :eek:

Εαν λάβουμε υπ΄ όψιν μας ότι η (γνωστή τοις πάσι) Επαρχία Μυλοποτάμου κοσμεί τον Νομό Ρεθύμνης και αν θυμηθούμε την περίφημη πινακίδα που επί χρόνια κοσμούσε την είσοδο του Ατσιπόπουλου ("Μην πυροβολείτε ΑΣΚΟΠΩΣ"), θεωρούμε ότι η πρόταση γίνεται για να υλοποιηθεί αυτολεξεί :D.

Link to comment
Share on other sites

Χθες Κυριακή, ο Αίολος έφυγε από Ρέθυμνο, με 400 επιβάτες, 120ΙΧ και 4? φορτηγά, σύμφωνα με τους τοπικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς.

Χθες ταξίδευε και το Πρέβελης από το Ρέθυμνο.

Πάντως οι Ρεθυμνιώτες είναι ενθουασιασμένοι με τον Αίολο. Μόνο καλά λόγια ακούς!

Link to comment
Share on other sites

Χθες Κυριακή, ο Αίολος έφυγε από Ρέθυμνο, με 400 επιβάτες, 120ΙΧ και 4? φορτηγά, σύμφωνα με τους τοπικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς.

Χθες ταξίδευε και το Πρέβελης από το Ρέθυμνο.

Πάντως οι Ρεθυμνιώτες είναι ενθουασιασμένοι με τον Αίολο. Μόνο καλά λόγια ακούς!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως οι Ρεθυμνιώτες είναι ενθουασιασμένοι με τον Αίολο. Μόνο καλά λόγια ακούς!

Φαινεται ο ενθουσιασμος απο τα νουμερα,κατι παραπανω απο το μισο στα ΙΧ και οι 400 δεν ειναι ασχημα!Σε λιγες μερες θα ποδοπατουντε για να βρουν εισητηριο

Link to comment
Share on other sites

Πάντως οι Ρεθυμνιώτες είναι ενθουασιασμένοι με τον Αίολο. Μόνο καλά λόγια ακούς!

Φαινεται ο ενθουσιασμος απο τα νουμερα,κατι παραπανω απο το μισο στα ΙΧ και οι 400 δεν ειναι ασχημα!Σε λιγες μερες θα ποδοπατουντε για να βρουν εισητηριο

Link to comment
Share on other sites

Ο Αίολος Κεντερης Ι απέκτησε ηλεκτρονικό πίνακα ανακοινώσεων στη πρύμη. Αλλά θα πρέπει να μικρύνουν τη γραμματοσειρά γιατί άμα είναι μια λέξη να πιάνει όλο το πίνακα, είναι αρκετά κουραστικό:mad::(

Για παράδειγμα Ε/Γ-Ο/Γ ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι το εμφάνισε σε σύνολο πέντε εικόνες 1) Ε/Γ, 2) Ο/Γ, 3) ΑΙΟΛΟΣ, 4) ΚΕΝΤΕΡΗΣ, & 5) Ι.:eek:

Link to comment
Share on other sites

Ο Αίολος Κεντερης Ι απέκτησε ηλεκτρονικό πίνακα ανακοινώσεων στη πρύμη. Αλλά θα πρέπει να μικρύνουν τη γραμματοσειρά γιατί άμα είναι μια λέξη να πιάνει όλο το πίνακα, είναι αρκετά κουραστικό:mad::(

Για παράδειγμα Ε/Γ-Ο/Γ ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι το εμφάνισε σε σύνολο πέντε εικόνες 1) Ε/Γ, 2) Ο/Γ, 3) ΑΙΟΛΟΣ, 4) ΚΕΝΤΕΡΗΣ, & 5) Ι.:eek:

Link to comment
Share on other sites

Η πρωτη και μοναδικη φορα που εχω ταξιδεψει με το εν λογω πλοιο ηταν πριν απο 4 χρονακια. Ενα εκ των πραγματων που δεν μου αρεσαν τοτε, ηταν τα σπαρτιατικα και μουντα χρωματισμενα καθισματα. Αναρωτιεμαι αν περα απο τις μηχανολογικες εργασιες που εγιναν το χειμωνα ειχαμε και καμια ανανεωση οσον αφορα αυτο το κομματι.

Link to comment
Share on other sites

Η πρωτη και μοναδικη φορα που εχω ταξιδεψει με το εν λογω πλοιο ηταν πριν απο 4 χρονακια. Ενα εκ των πραγματων που δεν μου αρεσαν τοτε, ηταν τα σπαρτιατικα και μουντα χρωματισμενα καθισματα. Αναρωτιεμαι αν περα απο τις μηχανολογικες εργασιες που εγιναν το χειμωνα ειχαμε και καμια ανανεωση οσον αφορα αυτο το κομματι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...