Jump to content
Shipfriends

Nikos_Chania

eMembers
  • Posts

    6,752
  • Joined

  • Last visited

8 Followers

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Uncategorized

  • Location
    Σούδα!!!

Recent Profile Visitors

29,055 profile views
  1. Θα πάρει πετρέλαια και στη συνέχεια θα αναχωρήσει με ελληνικό πλήρωμα.
  2. Το ΚΤΕΛ αναρτά δρομολόγια για κάθε εταιρεία ξεχωριστά, ανάλογα την ώρα αναχώρησης. Όταν θα ανακοινώσει του Ιουλίου, θα το δούμε αν περιλαμβάνει αναχώρηση λεωφορείου και για το ΖΕΦΥΡΟΣ.
  3. Σείριε, δεν είναι όμορφα τέτοιου είδους λογοπαίγνια και αν με ρωτάς, περιττεύουν. Ο Πέτρος ρωτάει αν επανήλθε ο θεσμός και ο Βίκτωρας απάντησε όχι με την παλιά του μορφή. Ναι, επανήλθε ο θεσμός της ναυτικής εβδομάδας, με οποία μορφή κι αν αυτός έχει σήμερα.
  4. Τι σημασία έχει αν είναι με την παλιά του μορφή; Δηλαδή αν δεν έχει την μορφή που είχε πριν 40 ή 20 χρόνια, δεν είναι ναυτική εβδομάδα; Προσαρμόζεται στο σήμερα, με την διαθεσιμότητα του σήμερα και με τις ανάγκες επίσης του σήμερα. Δεν καθορίζει ο κατάπλους πλοίων τον θεσμό, όταν περιλαμβάνονται τόσες εκδηλώσεις.
  5. Αγαπητέ, με τα ΘΑ κάνεις πολιτική. Στον πραγματικό κόσμο, με τα πραγματικά δεδομένα που έχουμε αυτή τη στιγμή, έχουμε δρομολόγιο στις 27/6 (αλήθεια, πως; τακτικη δρομολόγηση; συγκοινωνιακες ανάγκες; πως ανοίγει πλάνα μία εταιρεία; τι υπογραφή έχει πέσει για την εγκριση;) και τον διαγωνισμό στις 10/7. Με αυτά τα δεδομένα και μόνο, ναι, το ΘΑ είναι εύκολη "επιλογή". Δουλειές κάτω από το τραπέζι, και θέλουμε και ανάπτυξη τρομάρα μας.
  6. 45 μέρες μόνο δύσκολο. Μόνο με υπουργική.... εκτροπή γίνονται τέτοια
  7. Δηλαδή θα εκτελέσει ελεύθερο δρομολόγιο; Πως; Αφού δεν βγαίνει και χρειάζεται επιδότηση....
  8. Αυτό έλειπε να παίζουν όλοι οι παίκτες εκ του ασφαλούς. Παίζοντας μπάλα στο κάστρο σου μόνο, ορίζεις και το ταβάνι της εξέλιξής σου. Όταν μια εταιρεία φέρνει μεταχειρισμένο πλοίο κάτω από 20 χρονω και έχει και ενα ταχύπλοο σε αναμονή, δεν δείχνει εταιρεία που προτίθεται να βάλει ταβάνι στην εξέλιξή της. Συνεπώς και ρίσκα θα πάρει (όπως τα μικρά ταχύπλοα ή το Ραφήνα-Ηράκλειο) και θα ανοιχτεί και εκτός του κάστρου της. Κι αν το πιάσουμε και πιο ειδικά στην περίπτωση της φημολογουμενης ορφάνιας της ΣΤΜ, μιλάμε για καθιερωμένο δρομολόγιο,όχι για νέα, αχαρτογράφητα νερά, δηλαδή μετριασμένο ρίσκο.
  9. Ναι, σφάλλεις. Πολιτικό προσωπικό εργάζεται στον ναύσταθμο Κρήτης τουλάχιστον από την δεκαετία του 70. Δεν είναι κακό, ούτε μεμπτό, ούτε επιλήψιμο προς τους.... εν δυνάμει εχθρούς μας. Αυτή η αντίληψη πως αν υπάρχει χέρι ιδιώτη είναι αυτόματα η καταστροφή του κόσμου, δεν έχω καταλάβει πως έχει επικρατήσει. Δηλαδή θα βάλουμε τους σμυν-ίτες να κόβουν και να κολλάνε ελάσματα; Όλοι χρειάζονται και κανείς δεν περισσεύει.
  10. Δεν είναι κάτι κρυφό. Οι ένοπλες δυνάμεις έχουν και πολιτικό προσωπικό που εργάζεται σε αυτές, κυρίως σε τέτοιες εργασίες. Δεν είναι διαβαθμισμένη πληροφορία.
  11. Μου κάνει εντύπωση καθώς δεν εντοπίζω σχετικό έργο στο μητρώο. Υπάρχει κάποια περαιτέρω πληροφορία από επίσημα χείλη που θα βοηθούσε να στοιχειοθετήσουμε τι πραγματικά εξελίσσεται;
  12. Σε ποιο σημείο γίνεται η νέα προβλήτα; Μπορείς να μας το υποδείξεις στην εικόνα δορυφόρου;
  13. Τα Solstice class πλοία, ξεκινώντας από το Celebrity Solstice, θα υποστούν ανανέωση και ανακαίνιση, προσθέτοντας νέες εμπειρίες, ενώ θα προστεθεί και το Χ πίσω από το όνομα, όπως έγινε στο Celebrity XCEL, κάτι που προφανώς είναι μέρος ενός γενικότερου rebranding (στα πρότυπα του neo της Costa θα προσέθετα εγώ).
  14. Για ευρεία εφαρμογή σε δεξαμενισμό πλοίου δεν υπάρχει μέθοδος ούτε εντοπίζει κάτι η ομάδα τεκμηρίωσης Για καθαρισμό εξαρτημάτων σε εργαστήριο/μηχανουργείο ή τοπικές εφαρμογές μικρής κλίμακας, ναι, υπάρχει εξοπλισμός.
  15. Ενημερωμένα δρομολόγια του στόλου έως και 30/6
×
×
  • Create New...